Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Με 5-6 χιλιάρικα το λιγότερο που θα δώσεις να φτιάξεις ένα μικρό παίρνεις μια μεγάλη και κανεις τα πάντα !
Γιατί να δώσεις πέντε έξι χιλιάρικα; Εάν για παράδειγμα πάρεις το KLE του Κοσμά δεν κάνεις την δουλειά σου; Ή το Άφρικα του Αποστόλη που το είχε 4500 έτοιμο φουλ φορτωμένο με έξτρα; Ή το XT που είχε βάλει ο Γιώργος 1500; Δεν λέω ότι δεν μπορείς να βρεις ένα μεγάλο. Άνετα βρίσκεις. Απλά εγώ θα προτιμούσα ένα μεσαίο ή ένα μικρό που καίει λιγότερο και έχει φθηνότερη συντήρηση. Εάν είχα λυμένο το οικονομικό, ίσως να είχα τρία τέσσερα τα οποία θα τα ψώνιζα από την αντιπροσωπεία καινούργια. Δεν διαφωνώ καθόλου στην άνεση των μεγάλων. Αλλά συγκρίνω τις τιμές ενός καινούργιου, στο οποιο από ότι διαβάζω όλοι θέλουν κάτι να αλλάξουν, συν ότι αν χαλάσει κάτι έστω και μικρό δεν μπορεί να επισκευαστεί αν δεν μπει σε κομπιούτερ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ερώτημα - πρόβλημα του καπταιν στο πρώτο ποστ δεν υφίσταται πλέον μιας και τα έχει πουλήσει και τα δύο... :p
Ως εκ τούτου θα πάμε την κουβέντα εκεί που θέλουμε...:roflmao:
Έχει πάλι ένα μεγάλο και ένα μικρό όμως.

Που το "μικρό" δεν είναι τόσο μικρό που να θεωρείται μικρό, άλλη συζήτηση πάλι.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το ερώτημα - πρόβλημα του καπταιν στο πρώτο ποστ δεν υφίσταται πλέον μιας και τα έχει πουλήσει και τα δύο... :p
Ως εκ τούτου θα πάμε την κουβέντα εκεί που θέλουμε...:roflmao:
Θεωρουσε το 640 μικρο και τι αλλαξε τωρα δηλαδη?
Πηρε το 690 και σκεφτεται να κρατησει μονο την μεγαλη.
:ha
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχει πάλι ένα μεγάλο και ένα μικρό όμως.

Που το "μικρό" δεν είναι τόσο μικρό που να θεωρείται μικρό, άλλη συζήτηση πάλι.
Ναι αλλά χώμα με το 1290 δεν μπαίνει νομίζω...
Οπότε η επιλογή είναι μια... ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το αρχικό ερώτημα το διάβασε κανείς; Γιατί ας πούμε ο γείτονας μου έχει οργώσει το γύρω γύρω με το 250 το καθαρό και δεν πάει Μέγαρα για εντούρο γιατί μια φορά το έκανε και τσούζει η σούτρα (το τ με Φ) ακόμα
Ρε Γιάννη, όπως το γράφεις είναι σα να μας λες ότι στο ερώτημα πρέπει να συζητήσουμε/απαντήσουμε όλοι θετικά. Το ερώτημα αφορά αν ένα μεγάλο On/Off είναι ιδανικό για τις χωμάτινες βόλτες. Φυσικά το αρχικό κείμενο κάνει και μια ανάλυση ως προς το τι ακριβώς εννοεί. Με βάση αυτά τα δεδομένα οι απαντήσεις έρχονται από την οπτική γωνία του καθενός. Και ευτυχώς δηλαδή γιατί αλλιώς δε θα μπορούσε να εξηγηθεί οι ποικιλία των μοτοσυκλετών που υπάρχει αλλά όχι μόνο αυτό.... αλλά και η ποικιλία στο τρόπο ταξιδιού με αυτές.
Ο φίλος σου έπρεπε αντί για καθαρό να αγοράσει On/Off από 250 έως 1250 και όχι καθαρό. Τα "καθαρά" και αν είναι εντελώς εκτός συζήτησης, κανένας δε μίλησε για ταξίδι με εντούρο καθαρό.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Είχα στο παρελθόν klx 250,xr250 για κάποια χρόνια. Έχω κάνει μακρυνα ταξίδια με χώμα με αυτά. Οκ δεν είναι η φάση μου να φάω 10 ώρες στην Αθηνών Λαμίας πλέον με 100-110 ούτε να ανεβαίνω δομοκο και να μην μπορώ να κουμπώσει Τετάρτη. Δευτέρα δουλεύουμε και επίσης το γκάζι και η ροπή είναι η μισή διασκέδαση Αν είναι να έχει μονοκύλινδρο τουλάχιστον αν γίνεται κάτι με ροπή και 450+ κυβικά.

Εκεί πάνε να χτυπήσουν τώρα φλέβα οι Κινέζοι με το 450 rally. Μπόλικη ροπή και μπόλικα αλογάκια και συντήρηση πολιτικού μοτέρ. Τελικιαζει 170 ταξιδεύει άνετα 130. Με 158 κιλά γεμάτο ρεζερβουάρ και αυτονομία 300χλμ και δυνατότητες enduro στο χώμα.

Είχαν την ευκαιρία να το βγάλουν εδώ και δεκαετίες αυτό το μηχανάκι Γιαπωνέζοι και Ευρωπαίοι δεν το έβγαλαν. Ας πρόσεχαν. Τώρα το χαρτί θα το μαζέψει η Kove.

Ήδη τερμάτισαν όλα της τα μηχανάκια το Dakar αλώβητα και οι προκαταβολές και οι παραγγελίες σε Αμερική,Αγγλία και σε άλλες χώρες πεφτουν βροχή. Δεν θα προλαβαίνουν να φτιάχνουν.

Η ktm αποφάσισε να μας.δωσει Ινδικο 390 adventure στημένο πιο ασφάλτινα στα 7.5 χιλιαρικα. Ας το κρατήσουν. Τώρα τρέχουν να βγάλουν κανονικό χωμάτινο adventure να δούμε πότε και αν. Μέχρι τότε οποίος φτιάχνει πραγματικά αυτό που θέλει ο κόσμος πουλάει παίρνει χρήμα. Όποιος ακροβατεί σε άκρα κατηγοριών για να σε κάνει να έχεις 3 μηχανάκια ας πάρει το μακρύτερο και ας στείλει τους λογιστές σπίτι.
KOVE ΠΑΣΟΚ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ !
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε Γιάννη, όπως το γράφεις είναι σα να μας λες ότι στο ερώτημα πρέπει να συζητήσουμε/απαντήσουμε όλοι θετικά.
Όπως μεταφράζεις εσύ αυτό που λέω θες να πεις, όχι όπως το λέω.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκεί πάνε να χτυπήσουν τώρα φλέβα οι Κινέζοι με το 450 rally. Μπόλικη ροπή και μπόλικα αλογάκια και συντήρηση πολιτικού μοτέρ. Τελικιαζει 170 ταξιδεύει άνετα 130. Με 158 κιλά γεμάτο ρεζερβουάρ και αυτονομία 300χλμ και δυνατότητες enduro στο χώμα.

Είχαν την ευκαιρία να το βγάλουν εδώ και δεκαετίες αυτό το μηχανάκι Γιαπωνέζοι και Ευρωπαίοι δεν το έβγαλαν. Ας πρόσεχαν. Τώρα το χαρτί θα το μαζέψει η Kove.

Ήδη τερμάτισαν όλα της τα μηχανάκια το Dakar αλώβητα και οι προκαταβολές και οι παραγγελίες σε Αμερική,Αγγλία και σε άλλες χώρες πεφτουν βροχή. Δεν θα προλαβαίνουν να φτιάχνουν.

Η ktm αποφάσισε να μας.δωσει Ινδικο 390 adventure στημένο πιο ασφάλτινα στα 7.5 χιλιαρικα. Ας το κρατήσουν. Τώρα τρέχουν να βγάλουν κανονικό χωμάτινο adventure να δούμε πότε και αν. Μέχρι τότε οποίος φτιάχνει πραγματικά αυτό που θέλει ο κόσμος πουλάει παίρνει χρήμα. Όποιος ακροβατεί σε άκρα κατηγοριών για να σε κάνει να έχεις 3 μηχανάκια ας πάρει το μακρύτερο και ας στείλει τους λογιστές σπίτι.
Όχι άλλο Κίνα, έλεος! :roflmao:

Είχα στο παρελθόν klx 250,xr250 για κάποια χρόνια. Έχω κάνει μακρυνα ταξίδια με χώμα με αυτά. Οκ δεν είναι η φάση μου να φάω 10 ώρες στην Αθηνών Λαμίας πλέον με 100-110 ούτε να ανεβαίνω δομοκο και να μην μπορώ να κουμπώσει Τετάρτη. Δευτέρα δουλεύουμε και επίσης το γκάζι και η ροπή είναι η μισή διασκέδαση Αν είναι να έχει μονοκύλινδρο τουλάχιστον αν γίνεται κάτι με ροπή και 450+ κυβικά.
Νωρίτερα τα έγραψες ποιο όμορφα. Κάθε επιλογή μοτοσυκλέτας έχει τα συν και τα πλην της. Αυτά που γράφεις είναι σωστά σε μεγάλο βαθμό αν και είμαι σίγουρος πως και το KLX250 μια χαρά κουμπώνει και 4η και 5η όπου μπορεί να κουμπώσει μια μεγάλη μηχανή. 6η ίσως να μη μπορεί να κουμπώσει. Και το λέω με αφορμή ότι φέτος μόνο κάναμε δυο και τρία ταξίδια όπου στο παρεάκι μας υπήρχαν πράσινα, μπλε και κόκκινα μικρά στα οποία διασχίσαμε Μπράλο και Δομοκό χωρίς τέτοια προβλήματα. Απλά μάλλον ως σημερινός κάτοχος ροπάτης μοτοσυκλέτας νομίζεις ότι τότε δεν έβαζες 4η.

Από εκεί και πέρα ειλικρινά θεωρώ άσκοπη τη συζήτηση στην οποία προσπαθούμε να ανακαλύψουμε αυτήν την ΜΙΑ... αφού κοινή αποδοχή είναι πως ο καθένας έχει την "κατάλληλη" για αυτόν μοτοσυκλέτα.
Το ότι όμως καταθέτουμε ο καθένας τις δικές του εμπειρίες δεν είναι κακό καθώς η κατάλληλη μοτοσυκλέτα σε καθεστώς αλλαγής συνθηκών μπορεί να είναι άλλη εν καιρώ για τον κάθε ένα από εμάς.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όπως μεταφράζεις εσύ αυτό που λέω θες να πεις, όχι όπως το λέω.
ΟΚ, οπότε που βασίζεις το ερώτημα σου αν διαβάσαμε το αρχικό ερώτημα; Ίσως δεν κατάλαβα καλά εγώ.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Kove θα λέτε και θα κλαίτε...
Για τους φίλους ομως που δε θέλουν κινέζικο ή βαρύ on off...υπάρχει λύση...
Η Φοινιξ Ατβεντσουρ Ράδινγκ Σκουλ Ασοσιονε θα σας φέρνουμε τα μηχανάκια μονοκύλινδρα ελαφρια εκεί που θέλετε με την κατάλληλη επιβαρυνση και θα αποφευγετε τα αχαρα χλμ...
μπορούμε να φέρνουμε κι εσάς...με την κατάλληλη επιβάρυνση βεβαιως βεβαιως...ούτε να κουράζεστε ούτε τιποτα...
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Kove θα λέτε και θα κλαίτε...
Για τους φίλους ομως που δε θέλουν κινέζικο ή βαρύ on off...υπάρχει λύση...
Η Φοινιξ Ατβεντσουρ Ράδινγκ Σκουλ Ασοσιονε θα σας φέρνουμε τα μηχανάκια μονοκύλινδρα ελαφρια εκεί που θέλετε με την κατάλληλη επιβαρυνση και θα αποφευγετε τα αχαρα χλμ...
μπορούμε να φέρνουμε κι εσάς...με την κατάλληλη επιβάρυνση βεβαιως βεβαιως...ούτε να κουράζεστε ούτε τιποτα...
Στο τέλος μπειτε στο metaverse για αξέχαστες εμπειρίες!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Άσε τα ψοφια κύριε Αλ, το είχες και το πέταξες σαν τσίχλα χωρίς γεύση
Αυτό είναι με διπλό τεπόζιτο, δλδ πιο τακαρίσιο...όπως λέει και ενας γνωστός...το καλύτερο είναι αυτό που δεν έχεις...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν υπάρχει καλύτερο μηχανάκι από αυτό που έχω. Υπάρχει μόνο διαφορετικό που αν θέλω το έχω επίσης. Πρόβλημα λύθηκε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όχι άλλο Κίνα, έλεος! :roflmao:


Νωρίτερα τα έγραψες ποιο όμορφα. Κάθε επιλογή μοτοσυκλέτας έχει τα συν και τα πλην της. Αυτά που γράφεις είναι σωστά σε μεγάλο βαθμό αν και είμαι σίγουρος πως και το KLX250 μια χαρά κουμπώνει και 4η και 5η όπου μπορεί να κουμπώσει μια μεγάλη μηχανή. 6η ίσως να μη μπορεί να κουμπώσει. Και το λέω με αφορμή ότι φέτος μόνο κάναμε δυο και τρία ταξίδια όπου στο παρεάκι μας υπήρχαν πράσινα, μπλε και κόκκινα μικρά στα οποία διασχίσαμε Μπράλο και Δομοκό χωρίς τέτοια προβλήματα. Απλά μάλλον ως σημερινός κάτοχος ροπάτης μοτοσυκλέτας νομίζεις ότι τότε δεν έβαζες 4η.

Από εκεί και πέρα ειλικρινά θεωρώ άσκοπη τη συζήτηση στην οποία προσπαθούμε να ανακαλύψουμε αυτήν την ΜΙΑ... αφού κοινή αποδοχή είναι πως ο καθένας έχει την "κατάλληλη" για αυτόν μοτοσυκλέτα.
Το ότι όμως καταθέτουμε ο καθένας τις δικές του εμπειρίες δεν είναι κακό καθώς η κατάλληλη μοτοσυκλέτα σε καθεστώς αλλαγής συνθηκών μπορεί να είναι άλλη εν καιρώ για τον κάθε ένα από εμάς.
Ε τι να κάνω. Βλέπουμε 5 χρόνια ρεπορτάζ ότι η ktm θα βγάλει 390 και 490 ελαφριά γνήσια adventure και δεν τα βλέπουμε. Έβγαλαν άλλοι θα ασχοληθούμε με αυτούς. Δεν έχει να κάνει με εμμονή για τους Κινέζους έχει κα κάνει πως αυτοί βγάζουν μοντέλα και είναι στην επικαιρότητα. Και ειδικά η KOVE βγάζει 2 μοντέλα σχεδιασμένα για χωμάτινο ταξιδι. Για μας δουλευουν. Με τι να ασχοληθούμε με το καινούργιο hornet? Ωραίο είναι.

Όσο για τα 250cc κατέθεσα την εμπειρία μου επειδή είχα για χρόνια. Έχουν μειωμένη ροπή και αν είσαι λίγο πιο ανήσυχος οδηγός θα σε αναγκάζει να τα δουλεύεις στο οριο. Προσωπικό γούστο ειναι. Επειδή δεν κάνω μονοπάτια χρόνια δεν με πειράζει να έχω 15 κιλά παραπάνω για την αυξημένη ροπή ενός 600. Δεν είπα δεν αποδέχομαι πως κάποιος όπως εσύ γουστάρεις το 250 και τα ωφέλη του,είπα πως για χωμάτινο ταξίδι σε μένα ταιριάζει καλύτερα κάτι με περισσότερη ροπή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτά συμβαίνουν όταν είναι χειμώνας, κάνει κρύο και δεν πάτε βόλτες.
Ναι αλλά μαζεύουμε τα φράγκα στο gt7, στο dirt5 και τώρα είμαι σε φάση, θέλω να πάρω το Ride που είναι σε προσφορά;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι αλλά μαζεύουμε τα φράγκα στο gt7, στο dirt5 και τώρα είμαι σε φάση, θέλω να πάρω το Ride που είναι σε προσφορά;
Όποιος θέλει κόντρα στο gt7 εδώ είμαστε.:D
 
Top Bottom