Μήπως τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα μεγαλα ον-οφφ ειναι καλα για να τα κανουν ολα μαζι σε μια μερα, ταξιδι, στροφιλικι, δικαβαλο, χωμα...

οπως δε θα πανε ταπα σαν ενα ςς η ενα σουπερμοτο στις στροφες ξυνοντας γονατα και μαρσπιεδες, ετσι δε θα πανε και ταπα σε κανενα κατσικοδρομο, ανταγωνιζομενα καθαροαιμα εντουρο

μπορουν ομως να κινηθουν ευκολα και σβελτα, παντου, αν ο αναβατης εχει διαθεση και χερια ικανα να πανε το μηχανακι οπουδηποτε χωρις υπερβολες....

τωρα στην περιπτωση του θρεντ, 640 αντβ και 990 αντβ ειναι μηχανακια με τεραστιο οβερλαπ χρησης, και κανουν το ιδιο πραγμα στο 80% των περιπτωσεων, και διαφερουν στο αλλο 20%

απο εκει και περα, αναλογα με τη χρηση του καθενος, διαλεγεις το καταλληλο μηχανακι...οι περισσοτεροι απο εμας αλλα και η αγορα εχει δειξει οτι κινουμαστε περισσοτερο στο δρομο οποτε και τα μεγαλα μονοκυλιδρα εκθρονιστικαν, μιας και δεν τα πηγαιναν τοσο καλα εκει και το οποιο πλεονεκτημα ειχαν εκτος δρομου, οι περισσοτεροι αναβατες δε το εβλεπαν ποτε...

οπως ειπα και πιο πανω, πρεπει οι προσδροκιες να ειναι ρεαλιστικες, το να θες να ταξιδεψεις 500χλμ με τακουνια και μετα να μπεις σε μονοπατια ειναι απλα ατοπο, εκει θες αμαξι με τρειλερ και ενα μηχανακι (η δυο) κοτσαρισμενα απο πισω (και το κανει αρκετος κοσμος αυτο)
οι μοτο θετουν τα ορια και το ευρος που μπορουν να κινηθουν και μετα ο αναβατης διαλεγει τον δρομο του...για μενα αν εχει κανεις ενα μεγαλο ονοφφ, αυτο θα πρεπει να ειναι ικανο στο δρομο και στο ταξιδι, και για τις χωματινες ανησυχιες, ενα ειτε καθαροαιμο μονοκυλιδρο, ειτε ενα ημι-πολιτικο τυπου drz/xr650 κλπ για τις χωματινες ανησυχιες, χωρις να πρεπει να κανει συντηρηση και σερβις μετρωντας ωρες...

οσοι παντως εχετε μεγαλα ονοφ με χωματινες βλεψεις, επενδυστε στις αναρτησεις, κανει τρομερη διαφορα και κανει και ολη τη διελευση απο τους χωματοδρομους και τις κακοτοπιες πολυ πολυ πιο ξεκουραστη
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
τελικά τα μεγάλα ON-OFF είναι πιο ιδανικά για τις χωμάτινες βόλτες μας?

Ναι.
Μεγάλο πραγματικά ήταν το 1150 adv. Tο 1090 adv είναι πιπινάκι.

Δεν υπάρχει ιδανικό μεγάλο ον οφ για τις βόλτες μας, εκτός κι αν υπάρχει.

Κοέλιο
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγω παντως σημερα, θα ροβολισω προς τον Ελικωνα μερια. Με το μικρο ομως..... και για ενα γρηγορο περασμα προς το χωριο :happy: (Δεν εχω πλεον τετοιου ειδους ανυσηχιες ;))
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εδώ όμως δε μιλάς για χωμάτινη βόλτα
αλλά + διαδρομή για φτάσεις μέχρι τη χωμάτινη βόλτα.
Άρα εγώ μπορώ να βάλω στην εξίσωση και αμάξι με τρέιλερ?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εγω παντως σημερα, θα ροβολισω προς τον Ελικωνα μερια. Με το μικρο ομως..... και για ενα γρηγορο περασμα προς το χωριο :happy: (Δεν εχω πλεον τετοιου ειδους ανυσηχιες ;))

Όχι

θα περιμένεις πρώτα να αποφασίσουμε πιο είναι το ιδανικό ον οφ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εδώ όμως δε μιλάς για χωμάτινη βόλτα
αλλά + διαδρομή για φτάσεις μέχρι τη χωμάτινη βόλτα.
Άρα εγώ μπορώ να βάλω στην εξίσωση και αμάξι με τρέιλερ?

Όχι γιατί στο travel Enduro στήνεις σκηνουλα ή μένεις σε ξενώνα σε άλλα μέρη δεν παίζει κυκλική διαδρομή.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Η αλήθεια πράγματι υπάρχει στους sex pistols .,

εγω κλείνω ποιο πολύ στην φιλοσοφία του τραβελ εντούρο,
δεν εχω την ανάγκη να πάω ταπα, δεν εχω την αναγκη να αποδειξω τιποτε αν ειμαι γρηγορος η αργός,
απλη ομορφη διάσχιση ορεινών δρόμων
και τα μεγαλα on off ειναι το ιδανικότερο μηχανημα
εκμηδενίζουν αποστάσεις,
είτε παρεις και το κορίτσι μαζί ειτε μόνος η με παρέα,
η να κουβαλήσεις τα απαραιτητα ανετα για πολλες μερες και στα βουνά μας η και εκτος χώρας βουνά.
που εχω κάνει απειρες φορες το GS με εχει βγάλει ανετα παντου, ποταμια λάσπες κροκάλες εθνικές.

τρέιλορ με φερνουν αλλεργία, 600αρια και 400αρια σε εθνική η παλιες εθνικες η να κανεις 300 χιλιομετρα ημερησίως εκτός χωμα ειναι ταλεπώρια σκέτη.

τωρα περι ορέξεως ο καθένας
αν δεν εχω αλλη μηχανή και εχω μονο ενα παπακι και θελω να παω θα παω με ότι μεσο διαθέτω
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Όλα είναι θέμα συμβιβασμού σε συγκεκριμένα σημεία.
Στο τροφυ ευχαριστήθηκα πολύ με το 1290.
Cruise control στην εθνική, άνετη σέλα, traction control στα γλιστερά, αυτονομία, ροπή, γνωριζόμαστε κιολας αρκετά καλά και στο χώμα,
Είχα και το 640 και το 350 σαν επιλογή,
Δε θα πήγαινα Καρπενήσι χωρίς τρεηλερ με αυτά,
Όλα είναι θέμα κωλου, χεριών, σχεδιασμού και παρέας στο τέλος της μέρας, το κάθε μοτοσακό έχει τις προκλήσεις του και αυτό είναι το ωραίο!
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Είναι στο θέμα του κάθε αναβάτη προς τα που θέλει να στρέψει την ζυγαριά (εύκολη μετάβαση, ευχαρίστηση στο χώμα).
Έχω όμως να προσθέσω ότι οι συνθήκες σε χωμάτινη βόλτα μπορεί εύκολα να μεταβληθούν και από απλή διέλευση να γίνει τσιμπουκόρεμα (λόγω καιρού, λάθους πλοήγησης, παρέας #elapernaei κα).
Επομένως άποψη μου είναι όταν πας για χώμα πάρε ένα μηχανάκι που θα σου βγάλει γούστα και ένα τρέιλερ να πας με frentiexpressi στο χέρι.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Η αλήθεια πράγματι υπάρχει στους sex pistols .,

εγω κλείνω ποιο πολύ στην φιλοσοφία του τραβελ εντούρο,
δεν εχω την ανάγκη να πάω ταπα, δεν εχω την αναγκη να αποδειξω τιποτε αν ειμαι γρηγορος η αργός,
απλη ομορφη διάσχιση ορεινών δρόμων
και τα μεγαλα on off ειναι το ιδανικότερο μηχανημα
εκμηδενίζουν αποστάσεις,
είτε παρεις και το κορίτσι μαζί ειτε μόνος η με παρέα,
η να κουβαλήσεις τα απαραιτητα ανετα για πολλες μερες και στα βουνά μας η και εκτος χώρας βουνά.
που εχω κάνει απειρες φορες το GS με εχει βγάλει ανετα παντου, ποταμια λάσπες κροκάλες εθνικές.

τρέιλορ με φερνουν αλλεργία, 600αρια και 400αρια σε εθνική η παλιες εθνικες η να κανεις 300 χιλιομετρα ημερησίως εκτός χωμα ειναι ταλεπώρια σκέτη.

τωρα περι ορέξεως ο καθένας
αν δεν εχω αλλη μηχανή και εχω μονο ενα παπακι και θελω να παω θα παω με ότι μεσο διαθέτω
η πιο ωραία άποψη που διάβασα μαλλον διότι με αντιπροσωπεύει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
On/Off και τρέιλερ... είναι εντελώς ασύμβατες έννοιες, ότι μοτοσυκλέτα και να έχεις. Νομίζω πως μας παρασύρει το σκεπτικό ενός event (όπως ήταν το Troffy) που δεν έχει σχέση με τις ΟνΟφφάδες μιας παρέας. Για να πάω να συμμετάσχω σε ένα event στη βόρεια Ελλάδα έχει νόημα η χρήση ενός τρέιλερ. Για να πάω να κάνω μια ΟνΟφφάδα στη βόρεια Ελλάδα θα χαράξω πορεία με τη μηχανή μου (όποια και να είναι αυτή).

Να σημειώσω πάντως πως το ερώτημα δεν είναι αν τα μεγάλα κάνουν για On/Off χρήση. Το ερώτημα είναι αν είναι το ιδανικό δίκυκλο -αν έχω καταλάβει καλά- σε σχέση με ένα μεσαίο ή σε σχέση με έναν συνδυασμό. Το σημειώνω για να βοηθήσουμε τη συνέχεια της συζήτησης

Είτε έχεις μόνο μεγάλο, είτε μόνο μεσαίο, είτε μόνο μικρό εννοείται πως κάνουν.

Γενικά θα έλεγα πως ο τρόπος σκέψης μου είναι κοντά σε αυτόν του tattoopanther και του kordix .
 
Τελευταία επεξεργασία:

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Μεγάλο πραγματικά ήταν το 1150 adv. Tο 1090 adv είναι πιπινάκι.

Δεν υπάρχει ιδανικό μεγάλο ον οφ για τις βόλτες μας, εκτός κι αν υπάρχει.

Κοέλιο
Μη μου κόβεις εκατοστά Κώσταααα..
(κυβικά)


:tk:

Υ.Γ. και μικρό oνοφ δε το λες παντως...
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
τι ειναι το πακετο raid?
Αντικουνουπικό
Μη μου κόβεις εκατοστά Κώσταααα..
(κυβικά)


:tk:

Υ.Γ. και μικρό oνοφ δε το λες παντως...
Μηχαναρα είναι και πολύ όμορφο σε σχέση με τα πιο καινούργια ΚΤΜ.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Μη μου κόβεις εκατοστά Κώσταααα..
(κυβικά)


:tk:

Υ.Γ. και μικρό oνοφ δε το λες παντως...
είναι κάτι ανάμεσα σε μεγαλο ον οφ κ σε gs.
Καινούργια κατηγορία τούτη :roflmao:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αντικουνουπικό


Μηχαναρα είναι και πολύ όμορφο σε σχέση με τα πιο καινούργια ΚΤΜ.
Με βρήκες μικρό και με κοροϊδεύεις...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom