pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα μεγαλα ον-οφφ ειναι καλα για να τα κανουν ολα μαζι σε μια μερα, ταξιδι, στροφιλικι, δικαβαλο, χωμα...
οπως δε θα πανε ταπα σαν ενα ςς η ενα σουπερμοτο στις στροφες ξυνοντας γονατα και μαρσπιεδες, ετσι δε θα πανε και ταπα σε κανενα κατσικοδρομο, ανταγωνιζομενα καθαροαιμα εντουρο
μπορουν ομως να κινηθουν ευκολα και σβελτα, παντου, αν ο αναβατης εχει διαθεση και χερια ικανα να πανε το μηχανακι οπουδηποτε χωρις υπερβολες....
τωρα στην περιπτωση του θρεντ, 640 αντβ και 990 αντβ ειναι μηχανακια με τεραστιο οβερλαπ χρησης, και κανουν το ιδιο πραγμα στο 80% των περιπτωσεων, και διαφερουν στο αλλο 20%
απο εκει και περα, αναλογα με τη χρηση του καθενος, διαλεγεις το καταλληλο μηχανακι...οι περισσοτεροι απο εμας αλλα και η αγορα εχει δειξει οτι κινουμαστε περισσοτερο στο δρομο οποτε και τα μεγαλα μονοκυλιδρα εκθρονιστικαν, μιας και δεν τα πηγαιναν τοσο καλα εκει και το οποιο πλεονεκτημα ειχαν εκτος δρομου, οι περισσοτεροι αναβατες δε το εβλεπαν ποτε...
οπως ειπα και πιο πανω, πρεπει οι προσδροκιες να ειναι ρεαλιστικες, το να θες να ταξιδεψεις 500χλμ με τακουνια και μετα να μπεις σε μονοπατια ειναι απλα ατοπο, εκει θες αμαξι με τρειλερ και ενα μηχανακι (η δυο) κοτσαρισμενα απο πισω (και το κανει αρκετος κοσμος αυτο)
οι μοτο θετουν τα ορια και το ευρος που μπορουν να κινηθουν και μετα ο αναβατης διαλεγει τον δρομο του...για μενα αν εχει κανεις ενα μεγαλο ονοφφ, αυτο θα πρεπει να ειναι ικανο στο δρομο και στο ταξιδι, και για τις χωματινες ανησυχιες, ενα ειτε καθαροαιμο μονοκυλιδρο, ειτε ενα ημι-πολιτικο τυπου drz/xr650 κλπ για τις χωματινες ανησυχιες, χωρις να πρεπει να κανει συντηρηση και σερβις μετρωντας ωρες...
οσοι παντως εχετε μεγαλα ονοφ με χωματινες βλεψεις, επενδυστε στις αναρτησεις, κανει τρομερη διαφορα και κανει και ολη τη διελευση απο τους χωματοδρομους και τις κακοτοπιες πολυ πολυ πιο ξεκουραστη
οπως δε θα πανε ταπα σαν ενα ςς η ενα σουπερμοτο στις στροφες ξυνοντας γονατα και μαρσπιεδες, ετσι δε θα πανε και ταπα σε κανενα κατσικοδρομο, ανταγωνιζομενα καθαροαιμα εντουρο
μπορουν ομως να κινηθουν ευκολα και σβελτα, παντου, αν ο αναβατης εχει διαθεση και χερια ικανα να πανε το μηχανακι οπουδηποτε χωρις υπερβολες....
τωρα στην περιπτωση του θρεντ, 640 αντβ και 990 αντβ ειναι μηχανακια με τεραστιο οβερλαπ χρησης, και κανουν το ιδιο πραγμα στο 80% των περιπτωσεων, και διαφερουν στο αλλο 20%
απο εκει και περα, αναλογα με τη χρηση του καθενος, διαλεγεις το καταλληλο μηχανακι...οι περισσοτεροι απο εμας αλλα και η αγορα εχει δειξει οτι κινουμαστε περισσοτερο στο δρομο οποτε και τα μεγαλα μονοκυλιδρα εκθρονιστικαν, μιας και δεν τα πηγαιναν τοσο καλα εκει και το οποιο πλεονεκτημα ειχαν εκτος δρομου, οι περισσοτεροι αναβατες δε το εβλεπαν ποτε...
οπως ειπα και πιο πανω, πρεπει οι προσδροκιες να ειναι ρεαλιστικες, το να θες να ταξιδεψεις 500χλμ με τακουνια και μετα να μπεις σε μονοπατια ειναι απλα ατοπο, εκει θες αμαξι με τρειλερ και ενα μηχανακι (η δυο) κοτσαρισμενα απο πισω (και το κανει αρκετος κοσμος αυτο)
οι μοτο θετουν τα ορια και το ευρος που μπορουν να κινηθουν και μετα ο αναβατης διαλεγει τον δρομο του...για μενα αν εχει κανεις ενα μεγαλο ονοφφ, αυτο θα πρεπει να ειναι ικανο στο δρομο και στο ταξιδι, και για τις χωματινες ανησυχιες, ενα ειτε καθαροαιμο μονοκυλιδρο, ειτε ενα ημι-πολιτικο τυπου drz/xr650 κλπ για τις χωματινες ανησυχιες, χωρις να πρεπει να κανει συντηρηση και σερβις μετρωντας ωρες...
οσοι παντως εχετε μεγαλα ονοφ με χωματινες βλεψεις, επενδυστε στις αναρτησεις, κανει τρομερη διαφορα και κανει και ολη τη διελευση απο τους χωματοδρομους και τις κακοτοπιες πολυ πολυ πιο ξεκουραστη