πυξιδας990
Μέλος
το καινουριο μπενελι που θα βγει φετος στα 800 κυβικα,στην εκδοση με τις ακτινες και τα ρεστα απο τα εντεκαρια-δωδεκαρια-δεκατεσαρια κτλπ που ζητανε ολοι οι αλλοι ,ταξιδια και εσπρεσα στα ταξιδια
Το περιμένει πολύς κόσμος αυτό.το καινουριο μπενελι που θα βγει φετος στα 800 κυβικα,στην εκδοση με τις ακτινες και τα ρεστα απο τα εντεκαρια-δωδεκαρια-δεκατεσαρια κτλπ που ζητανε ολοι οι αλλοι ,ταξιδια και εσπρεσα στα ταξιδια
Το μοτερ ετοιμο..λεοντσινο ειναι σιγουρο..η λογικη εξελιξη λεει ναιΤο περιμένει πολύς κόσμος αυτό.
Το θέμα είναι,θα βγει φέτος;;
Τα μεσαια δεν ειναι εκει για να μας ενθουσιασουν...F 850 gs και KTM 790. Δεν με ενθουσιάζει κάτι άλλο σε μεσαία
Ψωμί θα χρειαστείς μαζί σου ,όπου κ να πας ,για κολατσιό ,γιατί θ'αργήσεις να φτάσεις.μοτογκουτσι και ξερό ψωμι
Υπάρχει σχετικό θέμα φίλος... ότι θέλεις εκεί!Νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να πεσει και η γνωστη υδρογονοβομβα του φορουμ να γινουν ολα εντελως τανα...
Εχετε λιγα λεπτα να μιλησουμε για τις γουρουνες?
Νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να πεσει και η γνωστη υδρογονοβομβα του φορουμ να γινουν ολα εντελως τανα...
Εχετε λιγα λεπτα να μιλησουμε για τις γουρουνες?
100% αναβάτης στη συγκεκριμένη περίπτωσηΓια κάποιο λόγο η χοντρή πέρασε από τα πιο δύσκολα κομμάτια πιο απροβλημάτιστα από όλα...των μεσαίων συμπεριλαμβανομένων. Μάλλον έχει να κάνει με τον αναβάτη. και το συμπέρασμα είναι αυτό. Το δικύλινδρο μεσαίο θα πάει μεν παντού αλλά είναι ο αναβάτης που θα το πάει. όσο πιο άπειρος ο αναβάτης τόσο μεγαλύτερη η δυσκολία του στα απάτητα μονοπάτια να χειριστεί μεσαία ή χοντρές-μεγάλες on-off...Μόνο ο gsmaniac έλειπε από το Πουρατεκ τιμ...