Μεσαία δικυλινδρα/τρικυλινδρα on-off/adve...Ποιο καινούριο θα αγοράζατε και γιατί;

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το καινουριο μπενελι που θα βγει φετος στα 800 κυβικα,στην εκδοση με τις ακτινες και τα ρεστα απο τα εντεκαρια-δωδεκαρια-δεκατεσαρια κτλπ που ζητανε ολοι οι αλλοι ,ταξιδια και εσπρεσα στα ταξιδια:yew::yew:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
το καινουριο μπενελι που θα βγει φετος στα 800 κυβικα,στην εκδοση με τις ακτινες και τα ρεστα απο τα εντεκαρια-δωδεκαρια-δεκατεσαρια κτλπ που ζητανε ολοι οι αλλοι ,ταξιδια και εσπρεσα στα ταξιδια:yew::yew:
Το περιμένει πολύς κόσμος αυτό.
Το θέμα είναι,θα βγει φέτος;;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το περιμένει πολύς κόσμος αυτό.
Το θέμα είναι,θα βγει φέτος;;
Το μοτερ ετοιμο..λεοντσινο ειναι σιγουρο..η λογικη εξελιξη λεει ναι
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
F 850 gs και KTM 790. Δεν με ενθουσιάζει κάτι άλλο σε μεσαία
 

Salv92

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
F800GS
Tiger 800. Το 800αρι της Μπενέλι δυστυχώς θα αργήσει...

Καλοπροαίρετα πάντα, το f850gs το έχετε οδηγήσει όσοι λέτε ότι θα δίνατε τόσα λεφτά για αυτό το μηχανάκι;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
μοτογκουτσι και ξερό ψωμι
Ψωμί θα χρειαστείς μαζί σου ,όπου κ να πας ,για κολατσιό ,γιατί θ'αργήσεις να φτάσεις.
Κι επειδή ,πιθανότατα ,θα μείνεις κάπου στο δρόμο ,όντως θα κοιτάς τη Γκούτσι κ θα τρώς ξερό ψωμί. :friend:


:ha:ha:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει και ο πιο δικός μας Στέργιος και Αλεξάνδρα δικάβαλοι έχουν κάνει ονειρικά ταξίδια. Αυτό σημαίνει ότι κάψτε τα όλα, vespa μόνο ρε pussies?

Τα 250-400 τα σκότωσαν οι εταιρίες γιατί το κόστος παραγωγής είναι ίδιο με τα 600 αλλά η τιμή δεν θα πρέπει να είναι ίδια, επίσης γιατί έτσι εκπαίδευσαν τους πελάτες τους οι εταιρίες. WR250 με 7500 ευρώ όταν υπήρχε, όσο έχει σήμερα το σαφώς πιο πολυχρηστικό CB500X ή όσο είχε το Vstrom (αν δεν με γελάει η μνήμη μου) τότε; Πολύ περιορισμένο το κοινό του. 250-400 άρια του σήμερα στα 175+ κιλά, με αναρτήσεις ανύπαρκτες;

Στο θέμα μας, σήμερα θα ψώνιζα Τ700, μου άρεσαν σχεδόν όλα επάνω του και ότι δεν μου άρεσε έχει φθηνή και εύκολη λύση που μπορώ να την κάνω χωρίς συνεργείο και πολύ μπελά.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εγώ έχω αποφασίσει τι θα πάρω...το θέμα το άνοιξα για να γίνουν εδώ οι απαραίτητες συζητήσεις συγκριτικά μεταξύ Tenere 700 790R και υπολοίπων μεσαίων...αυτό είναι το θέμα για να ξεφύγει η συζήτηση...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολλές φορές διαβάζω για τη χρήση των μεγάλων δικύλινδρων των 1000+ κυβικών σε επίπεδο καφετέριας κ.τ.λ. και αναρωτιέμαι... τελικά αυτό είναι κακό;
Αν με ρωτήσετε νομίζω πως όχι. Αυτή η ευλογημένη χώρα μας έχει δώσει τον ήλιο απλόχερα και έτσι βλέπουμε στις πλατείες των πόλεων μας πολλές φορές τα υπέροχα αυτά μαστόδοντα. Όμως πιστεύω ότι ταξιδεύουν περισσότερο από όσο νομίζουμε, απλώς το κλίμα μας επιτρέπει να τα χρησιμοποιούμε ως το βασικό μέσο μεταφοράς κι έτσι η παρουσία τους είναι έντονη.
Δηλαδή να ζηλέψω τι; τον Γερμανό ή τον Σουηδό που το έχει γκαραζομένο 9-10 μήνες το χρόνο και το βγάζει μόνο για ταξίδια γιατί εκεί τον ωθεί το "υπέροχο" κλίμα της Βόρειας Ευρώπης;
Καλά κάνουν όσοι έχουν μεγάλες μοτό και πηγαίνουν ΚΑΙ για καφέ με αυτές, με τι να πάνε με αυτοκίνητο (ακόμη χειρότερο) ή πρέπει όλοι να έχουν απαραίτητα και ένα μικρότερο;

Όλες οι μοτοσυκλέτες αναλόγως βαλαντίου και σκοπού χρήσης μπορούν να μας προσφέρουν ταξιδιωτικές απολαύσεις αρά θα βρούμε πολλούς λόγους να συμφωνήσουμε αλλά και να ανατρέψουμε απόψεις. Όσο ευχάριστα μπορείς να περάσεις μέσα σε ένα ΣΚ με ένα 1200cc στην εξοχή της Μακεδονίας (φεύγοντας π.χ. από Αθήνα) άλλο τόσο όμορφα μπορείς να περάσεις με ένα 250άρι στην εξοχή της Θήβας και της Λειβαδιάς. Ούτε τα λίγα κυβικά, ούτε τα πολλά κυβικά είναι ταμπού.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να πεσει και η γνωστη υδρογονοβομβα του φορουμ να γινουν ολα εντελως τανα...









Εχετε λιγα λεπτα να μιλησουμε για τις γουρουνες?

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να πεσει και η γνωστη υδρογονοβομβα του φορουμ να γινουν ολα εντελως τανα...









Εχετε λιγα λεπτα να μιλησουμε για τις γουρουνες?

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Υπάρχει σχετικό θέμα φίλος... ότι θέλεις εκεί! :p

 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Νομιζω οτι καπου εδω πρεπει να πεσει και η γνωστη υδρογονοβομβα του φορουμ να γινουν ολα εντελως τανα...









Εχετε λιγα λεπτα να μιλησουμε για τις γουρουνες?

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για κάποιο λόγο η χοντρή πέρασε από τα πιο δύσκολα κομμάτια πιο απροβλημάτιστα από όλα...των μεσαίων συμπεριλαμβανομένων. Μάλλον έχει να κάνει με τον αναβάτη. και το συμπέρασμα είναι αυτό. Το δικύλινδρο μεσαίο θα πάει μεν παντού αλλά είναι ο αναβάτης που θα το πάει. όσο πιο άπειρος ο αναβάτης τόσο μεγαλύτερη η δυσκολία του στα απάτητα μονοπάτια να χειριστεί μεσαία ή χοντρές-μεγάλες on-off...Μόνο ο gsmaniac έλειπε από το Πουρατεκ τιμ...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
O κυριος λογος ειναι οτι ο τυπος που εχει το GSA θα περναγε εξισου ανετα με ενα CBR...

O αλλος λογος ειναι οτι η Touratech ζει απο τους GSακηδες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχουμε βίδεο με πολύ χειρότερα πέρασματα από την βολτίτσα που είδαμε στο βίδεο της μουρατεκ.
Και η αλήθεια είναι ότι ο μονοδρομος περνάει όπου χωράει πολύ άνετα, από αναβάτες με μέτρια ικανότητα αλλά πολύ προπόνηση.
Να σημειωθεί ότι το lc είναι πιο δύσκολο στο χώμα από την παλιατζουρα μου.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Για κάποιο λόγο η χοντρή πέρασε από τα πιο δύσκολα κομμάτια πιο απροβλημάτιστα από όλα...των μεσαίων συμπεριλαμβανομένων. Μάλλον έχει να κάνει με τον αναβάτη. και το συμπέρασμα είναι αυτό. Το δικύλινδρο μεσαίο θα πάει μεν παντού αλλά είναι ο αναβάτης που θα το πάει. όσο πιο άπειρος ο αναβάτης τόσο μεγαλύτερη η δυσκολία του στα απάτητα μονοπάτια να χειριστεί μεσαία ή χοντρές-μεγάλες on-off...Μόνο ο gsmaniac έλειπε από το Πουρατεκ τιμ...
100% αναβάτης στη συγκεκριμένη περίπτωση
 
Top Bottom