Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλαμε για καινούριο ή μεταχειρισμένο; Γιατι ελεω EuroIV ολα τα καινούρια εχουν ABS.
Το abs αφορά μεταχειρισμένα.

Πχ αναφέρθηκε το zrx1200 πιο πίσω, όμορφο αλλά όχι abs και δεν πιστεύω ότι το μικρό τετράγωνο φανάρι φωτίζει καλύτερα από τα διπλά του fzs
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το έχω καβαλήσει αρκετά το zrx 1200 και δεν το βρήκα και πολύ στριφτερό.

Ούτε το cb 1300 είναι εύκολο στα κλειστά, θέλει τον τρόπο του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λύσσα με τα GS...

Στριτάς είσαι.. Θες πολυεργαλείο? Πολύ καλό το CBF 1000 αγαπώ..

Εγώ όταν κοίταζα έψαχνα όμως για BMW R1200R. Αν είχα βρει όπως το ήθελα θα το έπαιρνα. Μια ζελατινούλα και είσαι άρχοντας. Πολυεργαλείο.

Π.χ. Bmw R 1200 R AG '08 - € 6.000 - Car.gr
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Σωστά αυτά που αναφέρθηκαν για το ZRX, απλά το θεωρώ πανέμορφο και είναι απωθημένο μου! Ένα άλλο απωθημένο μου, που έφτασα πολύ κοντά να αγοράσω πριν τρία χρόνια, αλλά τελικά με κέρδισε η πιο φθηνή κ αξιόπιστη λύση του ZZR είναι και αυτό:


Απλά τότε με φόβισαν οι φήμες για πρόβλημα στον άξονα cardan αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν κάγκουρας, λόγω πολύς δύναμης και απουσίας slipper συμπλέκτη! Επίσης άκουσα ότι είχε κάτι θεματάκια με την τρόμπα του συμπλέκτη! Τα περισσότερα λύθηκαν με την έλευση του Κ1300, αλλά σταμάτησε η παραγωγή του R sport γιατί δεν έκανε πωλήσεις! Αλλά γι’ αυτό μου αρέσει κ περισσότερο, γιατί είναι ιδιαίτερο κ πιο σπάνιο!

Άλλο εξαιρετικό μηχανάκι της ίδιας κατηγορίας που επίσης δεν κάνει πωλήσεις κ μάλλον πάει για κατάργηση αν δεν έχει καταργηθεί ήδη (δεν τα παρακολουθώ πολύ) είναι το R1200RS:



Εξαιρετική μηχανή και παρόλο που η bmw την έδινε full έξτρα σε απίστευτη τιμή (κάτω από 16.000) δεν έφτανα μέχρι εκεί! Την οδήγησα κιόλας και μου άφησε απίστευτα καλή εντύπωση! Λογικά κ τα μεταχειρισμένα (αν βρεις Ελλάδα) θα έχουν αντίστοιχα χαμηλές τιμές)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
μονο τουτο θα πω....

θα περασουμε υπεροχα μεχρι να αποφασισει....:):):)
ο todor μπροστα του ειναι λυκοπουλο στην αποφασιστικοτητα....:p

εαν λαβουμε υποψη οτι του πηρε καπου δυο χρονια για να βρει λαπτοπ , μας βλεπω να ειμαστε εδω μεχρι τα βαθεια γεραματα.....:laugh::laugh::laugh::laugh:



Γιαννη , ξερεις οτι σε :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:


:friendship::friendship::friendship::friendship::friendship::plqtr:
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Σωστά αυτά που αναφέρθηκαν για το ZRX, απλά το θεωρώ πανέμορφο και είναι απωθημένο μου! Ένα άλλο απωθημένο μου, που έφτασα πολύ κοντά να αγοράσω πριν τρία χρόνια, αλλά τελικά με κέρδισε η πιο φθηνή κ αξιόπιστη λύση του ZZR είναι και αυτό:


Απλά τότε με φόβισαν οι φήμες για πρόβλημα στον άξονα cardan αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν κάγκουρας, λόγω πολύς δύναμης και απουσίας slipper συμπλέκτη! Επίσης άκουσα ότι είχε κάτι θεματάκια με την τρόμπα του συμπλέκτη! Τα περισσότερα λύθηκαν με την έλευση του Κ1300, αλλά σταμάτησε η παραγωγή του R sport γιατί δεν έκανε πωλήσεις! Αλλά γι’ αυτό μου αρέσει κ περισσότερο, γιατί είναι ιδιαίτερο κ πιο σπάνιο!

Άλλο εξαιρετικό μηχανάκι της ίδιας κατηγορίας που επίσης δεν κάνει πωλήσεις κ μάλλον πάει για κατάργηση αν δεν έχει καταργηθεί ήδη (δεν τα παρακολουθώ πολύ) είναι το R1200RS:



Εξαιρετική μηχανή και παρόλο που η bmw την έδινε full έξτρα σε απίστευτη τιμή (κάτω από 16.000) δεν έφτανα μέχρι εκεί! Την οδήγησα κιόλας και μου άφησε απίστευτα καλή εντύπωση! Λογικά κ τα μεταχειρισμένα (αν βρεις Ελλάδα) θα έχουν αντίστοιχα χαμηλές τιμές)!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


Λάθος, δεν καταργείται! Και τα σπάει!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Tiger 800
Έχει ενα XCx μούρλια στην Μοτοδυναμικη στην Μεσογείων* στα 8800€.
Κάνει όλα όσα θες και παραπάνω.

* Απέναντι έχει και MotoGuzzi αν αλλάξεις γνώμη.
Οδήγησα το V85 (επιτέλους) και περα απο την περιοχή 4500-5000 στροφές δεν ένιωσα κραδασμούς. Μήπως το ξαναβλέπεις;

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γραψε στο αντιστιχο νημα.....για το MG...σε σχεση με το GS που ειχες κ τα αλλα...!!!!!
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Ρε φιλε, αφου εισαι ''στριτας'', γιατι κοιτας τα on-off?
Παρε ενα street παρομοιο με το fazer να γουσταρεις!
Αν παρεις κατι κατώτερο από δύναμη, μετα θα ζητάς το κάτι παραπάνω...
Kawasaki ZX-12 R '05 - € 4.900 - Car.gr
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa '07 - € 4.500 - Car.gr
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '05 - € 4.800 - Car.gr

Υγ:kawasaki zx1000 - Google zoeken:
Αυτο μου αρεσει σε καινουργιο...
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ρε φιλε, αφου εισαι ''στριτας'', γιατι κοιτας τα on-off?
Παρε ενα street παρομοιο με το fazer να γουσταρεις!
Αν παρεις κατι κατώτερο από δύναμη, μετα θα ζητάς το κάτι παραπάνω...
Kawasaki ZX-12 R '05 - € 4.900 - Car.gr
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa '07 - € 4.500 - Car.gr
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '05 - € 4.800 - Car.gr
Αφού είπε θέλει ABS απαραίτητα! Αυτά δεν έχουν! Χωρις ABS υπάρχει και αυτό στον Ερμιδη KAWASAKI Θεσσαλονίκης:



Κούτα αλλά πολύ αλμυρό θα έλεγα!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τζανή no ABS no party λέμε. Και μην απορρίπτεις τα ον-οφ, έχουν χάρες, πιο διακριτές όσο πιο καλοταϊσμένος είσαι :p
το Z1000SX απ΄έξω έρχεται κάτω από 7000 με βαλίτσες εκτελωνισμένο κλπ, το κοιτάζω, δεν είναι η πρώτη επιλογή γιατί είναι αρκετά σκυφτό, πιο "μαζεμένο" από το Κ1300S


To R_R δεν το θέλω, όπως δεν θέλω (για ένα/μοναδικό/κύριο) κανένα γυμνό. Καλώς ή κακώς, με κουράζει και το διαπίστωσα στο βραχύ διάστημα που είχα το Ζ750. Το μάτι απολαμβάνει την γύμνια και αν μπορέσω θα ήθελα κάτι για τρίτο, περιστασιακή χαλαρή βόλτα.


Απλά τότε με φόβισαν οι φήμες για πρόβλημα στον άξονα cardan αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν κάγκουρας, λόγω πολύς δύναμης και απουσίας slipper συμπλέκτη! Επίσης άκουσα ότι είχε κάτι θεματάκια με την τρόμπα του συμπλέκτη! Τα περισσότερα λύθηκαν με την έλευση του Κ1300, αλλά σταμάτησε η παραγωγή του R sport γιατί δεν έκανε πωλήσεις! Αλλά γι’ αυτό μου αρέσει κ περισσότερο, γιατί είναι ιδιαίτερο κ πιο σπάνιο!
Το R1200RS μόνο απ' έξω. Το R1250RS έχει αλλαγές στην θέση οδήγησης (ή είχαν βάλει χαμηλές σέλες στην έκθεση) και δεν μου άρεσε. Πάντα είχε λίγα στο car, νομίζω τώρα έχει δύο ή τρία, αλλά το φτηνότερο ήταν στα 14000+ και... Το καινούριο έχει 7000+δοσεις+εγγύηση+ασφάλεια κλοπής+σέρβις+(ο,τι φανταστείς) και στην τριετία έχεις ανταλλαγή το επόμενο, το βλέπεις σαν λήζινγκ. Μεταχειρισμένο από Αγγλία βγαίνει οριακά σε τετραψήφιο αριθμό ευρώ με βαλίτσες-φουλ έξτρα, όπως και τα GS περιόδου 2011-2013 με τους διπλούς εκκεντροφόρους και με λίγα χιλιόμετρα.

To K1200RS ήταν/είναι ωραίο μηχανάκι, αλλά όντως το 1300 από 2010 και μετά είναι "αλλού". Διάβασα το νήμα του στο advrider και πρακτικά, εξαιρούμενου του τεντωτήρα καδένας που τον αλλάζουν με μηχανικό δεν διάβασα για άλλο θέμα. Του 2009 είχαν προβλήματα με διακόπτες και κάτι που δεν λύθηκε ποτέ στην ηλεκτρονική και έσβηναν από μόνα τους.

Σαλονίκη έχει ένα ωραίο CBF1000 :)

εαν λαβουμε υποψη οτι του πηρε καπου δυο χρονια για να βρει λαπτοπ , μας βλεπω να ειμαστε εδω μεχρι τα βαθεια γεραματα.....:laugh::laugh::laugh::laugh:
Έχεις απόλυτο δίκιο. Το καλό είναι ότι είμαι ήδη καιρό με τα μάτια ανοιχτά και τις προοπτικές ανοιχτές, επίσης το λάπτοπ το ματιάΞατε ρε κανάγιες και θέλει ξαφνικά μπαταρία (νόμιζα ότι χαλάνε σταδιακά αυτές αλλά όχι, σε μιά εβδομάδα μέσα τέλος) βέβαια είναι και τριών και ήμισυ ετών πλέον τι περιμένεις;

Έχω κάνει τεράστια βήματα στο θέμα γενικότερα από τότε :)

Σκεφτόμενος βασικά ότι:
-Το τετρακύλινδρο (το μεγάλο) δουλεύει πάντα-παντού στο στροφόμετρο
-Μου αρέσει ο ήχος του γενικότερα
-Πολλά χρόνια συνήθεια (ακόμα και τα τρικύλινδρα αυτοκίνητα με ξενίζουν)
το μάτι πήγε πρώτα εκεί. Από Ελληνική αγορά αξίζει το CBF1000, απ' έξω το S1000ΧR, το CB1300 και για BMW K1300S βγαίνει περίπου μία η άλλη, απλά έχει περισσότερες επιλογές έξω.

Μετά, παρά το γεγονός ότι (ακόμα διαβάζω) οι ψηλοί δεν είναι απόλυτα άνετοι στο GS, ο φόρεστερ έλεγε ότι ΟΣΟ και να το φορτώσεις δεν νοιώθει, μου αρέσει η αίσθηση του τελελέβερ, είναι λίγο περίεργο το πόσο βαρύ νιώθεις τον πίσω τροχό του, όποια πέτρα και να σηκώσεις έχει ένα από κάτω, κακή επιλογή δεν μπορεί να είναι. Αυτό με τους διπλούς εκκεντροφόρους μάλλον είναι το πιο πολιτισμένο αερόψυκτο και το πιο "ζωντανό". Κακή επιλογή θα βγει αν α) είναι παραμελημένο/βιασμένο με την λογική "έχει μεταπώληση πουλμουρ και θα έχω άλλο στην τριετία Γ@ΜΗΣΕΤ0 δεν με νοιάζει" που είναι η αρνητική πλευρά του καλού χρηματοδοτικού της εταιρίας και β) είσαι άτυχος και σου κάτσει το "λεμόνι".

Το ΚΤΜ1290 είναι το μοναδικό μηχανάκι το οποίο (στην S έκδοση που οδήγησα) δεν είχε κραδασμούς. Ή δεν τους κατάλαβα. Που-θε-νά. Είναι 1300 κυβικά και σκορτσάρει η 6η βέβαια και τραβάς τα μαλλιά.... τα μούσια σου δηλαδή, αλλά δικύλινδρο V τι περιμένεις.



Καινούριο μηχανάκι ίσως το 2021 που θα έχουν βγει πολλά νέα τερατάκια, ίσως ποτέ, δεν εξαρτάται απολύτως από εμένα αλλά δεν με χαλάει να έχω σχέδιο. Βασικά δεν έχω ψυχολογία καινούριου τώρα, ανεξαρτήτως χρημάτων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ρε φιλε, αφου εισαι ''στριτας'', γιατι κοιτας τα on-off?
Παρε ενα street παρομοιο με το fazer να γουσταρεις!
Αν παρεις κατι κατώτερο από δύναμη, μετα θα ζητάς το κάτι παραπάνω...
Kawasaki ZX-12 R '05 - € 4.900 - Car.gr
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa '07 - € 4.500 - Car.gr
Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '05 - € 4.800 - Car.gr

Υγ:kawasaki zx1000 - Google zoeken:
Αυτο μου αρεσει σε καινουργιο...
Τζανη, Αμυρου, δεν ειναι μονο το ABS που λειπει στα παραπανω, ειναι ολα μηχανακια "κοντα, μακρια και κλιπονατα" για ναναι σταθερα στα πολλα χμω και αυτο τα κανει δυσχρηστα/κουραστικα σε λιγο κλειστα στροφιλικια απο τα οποια ειναι γεματη η Ελλαδα. Επισης τωρα με τα ορθια "στρηταδικα on-off" με 17αρηδες ή 19/17, τα μεγαλα κλιπονατα sport touring ουσιαστικα "τελειωσανε" - σταματησε το VFR1200 σταματησε και το Busa, μονο το ZZR1400 υπαρχει πια.

Γενικα Αμυρού ξεχνα ολα τα κλιπονατα που εχουν αναφερθει πιο πανω, καρατιμονα σε στρηταδικο ναι :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Τζανη, Αμυρου, δεν ειναι μονο το ABS που λειπει στα παραπανω, ειναι ολα μηχανακια "κοντα, μακρια και κλιπονατα" για ναναι σταθερα στα πολλα χμω και αυτο τα κανει δυσχρηστα/κουραστικα σε λιγο κλειστα στροφιλικια απο τα οποια ειναι γεματη η Ελλαδα. Επισης τωρα με τα ορθια "στρηταδικα on-off" με 17αρηδες ή 19/17 τα μεγαλα κλιπονατα sport touring "τελειωσανε", σταματησε το VFR1200 σταματησε και το Busa, μονο το ZZR1400 υπαρχει πια.

Γενικα Αμυρού ξεχνα τα κλιπονατα που εχουν αναφερθει πιο πανω, καρατιμονα σε στρηταδικο ναι :ok:
Πολύ σωστά;)

Είναι και η ηλικία (η δική μου:wacky:) ένας παράγοντας που θέλεις να ταξιδεύεις πιο άνετα, εξάλλου πολλά on off είναι πολύ γρήγορα και πολύ στριφτερά....
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Τζανη, Αμυρου, δεν ειναι μονο το ABS που λειπει στα παραπανω, ειναι ολα μηχανακια "κοντα, μακρια και κλιπονατα" για ναναι σταθερα στα πολλα χμω και αυτο τα κανει δυσχρηστα/κουραστικα σε λιγο κλειστα στροφιλικια απο τα οποια ειναι γεματη η Ελλαδα. Επισης τωρα με τα ορθια "στρηταδικα on-off" με 17αρηδες ή 19/17, τα μεγαλα κλιπονατα sport touring ουσιαστικα "τελειωσανε" - σταματησε το VFR1200 σταματησε και το Busa, μονο το ZZR1400 υπαρχει πια.

Γενικα Αμυρού ξεχνα ολα τα κλιπονατα που εχουν αναφερθει πιο πανω, καρατιμονα σε στρηταδικο ναι :ok:
Εχετε δικιο με το ABS...ξεχασα οτι το εχει απαραιτητη προυπόθεση.
Το ΖΖR 1400 ειναι πολυ καλη επιλογη, αλλά πολλα κυβικα με οτι αυτο συνεπαγεται
Βλεπω τον Γιαννη για το CBF1000abs ή για το Κ1300
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν στριτάκι τότε Ζ 1000 sx

(Λόγω σύγχρονων ηλεκτρονικών και φυσικά γιατί τα σπάει, πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά δεν ξέρω από άνεση τι λέει, γιατί μεγαλώνετε κτλ κτλ :))
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αν στριτάκι τότε Ζ 1000 sx

(Λόγω σύγχρονων ηλεκτρονικών και φυσικά γιατί τα σπάει, πολύ καλή μοτοσυκλέτα αλλά δεν ξέρω από άνεση τι λέει, γιατί μεγαλώνετε κτλ κτλ :))
Ελα ντε.....ΚΑΠΗ....γιναμε ολοι θελουν ανεση κ προστασια...!!!!

Μην κοιτας.....εμας τους νεους....που δεν μας νοιαζουν...οι κραδασμοι οι σκληρες σελες..κ οι ανεσεις....χαχαχα..!!!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πριν λίγο με χαλάζι, πέρασε ένας με ιχ, με κόκκινο βαθύ, εντελώς χυμα και αψυχολογητα γιατί χαζευε ,τον κεντραρα με το 1150, φρεναρα δυνατά σε κατηφορικό βρεγμένο δρόμο και για κάνα μέτρο δεν έπεσα πάνω του.

Αν δεν είχα abs ή θα είχε διπλώσει το μπροστινό ή θα είχα πέσει πάνω του. Και το 1150 έχει αρχαίο abs.

Aκομα τρέμω με τον ηλίθιο. Πάρε κάτι με όσα πιο πολλά ηλεκτρονικά γίνεται.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πριν λίγο με χαλάζι, πέρασε ένας με ιχ, με κόκκινο βαθύ, εντελώς χυμα και αψυχολογητα γιατί χαζευε ,τον κεντραρα με το 1150, φρεναρα δυνατά σε κατηφορικό βρεγμένο δρόμο και για κάνα μέτρο δεν έπεσα πάνω του.

Αν δεν είχα abs ή θα είχε διπλώσει το μπροστινό ή θα είχα πέσει πάνω του. Και το 1150 έχει αρχαίο abs.

Aκομα τρέμω με τον ηλίθιο. Πάρε κάτι με όσα πιο πολλά ηλεκτρονικά γίνεται.
Aρχαιο-ξεαρχαιο, γενικα το 1150 εχει φρεναρες... Πολλα σημερινα θα ζηλευαν τα φρενα του 1150.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
amyroukai Γιάννη...

Το τι μηχανή θα πάρεις παράγεται από έναν "x" αριθμό παραγόντων. Είναι ο οικονομικός, ο πρακτικός, ο επιθυμητός, τα "κολλήματα", η συνήθεια, η υποκειμενική ομορφιά, τα στάνταρ αποκλεισμένα... και άλλα. Όλοι μαζί αυτοί οι παράγοντες είναι εξαρτώμενοι με τη σειρά τους από έναν μόνον. Αυτός ο παράγοντας είσαι ΕΣΥ.

Το πρόβλημα πάντοτε στις επιλογές μας είναι να κάνουμε λίγο περισσότερο "πέρα" τα "θα ήθελα" και να βάλουμε λίγο πιο δυνατά στο παιχνίδι τα "αυτά που πραγματικά μπορώ και μου ταιριάζουν". Κάποιες από τις μηχανές που έγραψες "πέρασαν" ως απλή αναφορά ενώ μερικές άλλες τις έθεσες ως περισσότερο πιθανές. Εκατέρωθεν μεταξύ τους όμως -με όποιον συνδυασμό θέλεις- είχαν αντιφάσεις μεταξύ τους με μοναδικό κοινό χαρακτηριστικό το ABS. Με συγχωρείς αλλά αυτό με κάνει να σκέφτομαι πως στις επιλογές απουσιάζει ο αληθινός Γιάννης.

Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν ευθύς εξ' αρχής υπερισχύσει η ρήση: "μια ζωή την έχουμε..." Οπότε π.χ. ένα ΚΤΜ 1290 παίρνει μια σοβαρή υποψηφιότητα. Το ότι πρόκειται να αποσυρθεί δεν είναι επιχείρημα. Μια βόλτα και το επιχείρημα εξανεμίζεται και σήμερα και αύριο και για πάντα (πάρε μια βόλτα σήμερα ένα 950 με τα 98 του αλόγατα και μετά έλα πες μου "... ωραίο αλλά είναι παλιό").
Αν κατάλαβα καλά τα χλμ που κάνεις πλέον δεν είναι τόσο πολλά όσα ήταν παλιά. Οπότε... αν δε πάρεις τώρα ΚΤΜ που δε κάνεις πολλά χλμ πότε θα πάρεις; Γιατί KTM και χιλιόμετρο για οποιαδήποτε εργασία και μετακίνηση... είναι ασύμβατα μεταξύ τους, εκεί είναι που αρχίζουν τα "θέματα" με τους Αυστριακούς, ιδιαίτερα αν ακολουθούμε Ιαπωνική φιλοσοφία service.

Δεν είναι ότι σου προτείνω το 1290 (εγώ δεν θα το έπαιρνα). Το ανέφερα γιατί είναι το μόνο που μπορεί να είναι σχετικά άνετο για δυο, να είναι δυνατό, να είναι στριφτερό, να σου δίνει αίσθηση ελαφριού, να ταξιδεύει μέσα κι έξω από την Ελλάδα, να έχει γκάζια και να σε γεμίζει μοτοσυκλετιστική ηδονή. Με άλλα λόγια... αν υπάρχει ΕΝΑ που μπορεί να πλησιάσει όλα τα άλλα που ανέφερες μαζί, αυτό είναι το 1290. Μπορεί να κάνει και commuting αλλά μαθηματικά θα τα "παίξει" και μετά θα αρχίσουν τα όργανα. Συμβιβασμός αλλά σε premium επίπεδο, μακάρι να ήταν όλοι οι συμβιβασμοί τέτοιοι.

Αν όμως κάπου σκοντάφτεις και τα πράγματα δεν είναι μόνον "μια ζωή την έχουμε"... επιστρέφουμε στις δυο πρώτες παραγράφους και εκεί θα πρέπει να τα βρεις ουσιαστικά με τον "Γιάννη", όσες προτάσεις και να σου κάνουμε... δεν (π.χ. πάρε Tracer 900GT... Όχι ε; Βλέπεις που στα λέω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
...
Όλοι μαζί αυτοί οι παράγοντες είναι εξαρτώμενοι με τη σειρά τους από έναν μόνον. Αυτός ο παράγοντας είσαι ΕΣΥ.
...
amyroukai (π.χ. πάρε Tracer 900GT... Όχι ε; Βλέπεις που στα λέω).
Υπάρχει ένα απίθανα καλό νήμα στο advrider, τι μοτοσυκλέτα θέλετε ΣΗΜΕΡΑ; Όπου βέβαια διαβάζεις πως ξημέρωσε ο κάθε ένας και τι του κατέβηκε το πρωί με τον καφέ, αλλά αποδεικνύει (ξανά) ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ο άνθρωπος ρέει σαν το νερό και "τα θέλει όλα" αλλά συμβιβάζεται με ένα ή λίγα οι πιο τυχεροί.

Το tracer GT είναι από τις περιπτώσεις μοτοσυκλετών που δεν ξέρω αν χρήζουν συγχαρητήρια στον μηχανικό που το έφτιαξε (συνολικά από το μηδέν και την τιμή μέσα) ή απόλυση και λήθη. Στην πρώτη γενιά συγκεντρώθηκαν όλα τα "νεόπλουτα υπερβολικά κλισέ" του μέσου κάγκουρα που αναγκάστηκε να ντυθεί σοβαρά, πρακτικά τίποτα με ουσία. Στην δεύτερη γενιά μαζεύτηκε το πράγμα και διορθώθηκαν προβλήματα που δεν έπρεπε να υφίστανται και παρέμειναν όσα οι μοιραζόμενες πλατφόρμες και η ανάγκη για μικρό κόστος παραγωγής υποχρεώνουν. Ή υποχρεώνει υπεροψία ή η ακαμψία των Ιαπώνων, έχουμε διαβάσει πολλά για το θέμα "Ιάπωνες/σχεδιασμός/παραγωγή". Η δεύτερη γενιά λοιπόν παραμένει μιά καλή μοτοσυκλέτα σαν βάση, πλέον χωράει και συνεπιβάτη κανονικά, αναβάτη κανονικά αν δεν φοράει μεγάλο παπούτσι γιατί μετά μπλέκεται με τα πόδια του πίσω και με την βάση του πίσω μαρσπιέ αν δεν υπάρχει κάποιος πίσω, η αεροδυναμική του παραμένει ατελής, έχει μοτέρ που με το έξτρα βάρος (ίσως και μιά πιο κυριλέ χαρτογράφηση) δεν δείχνει τρελά χαρούμενο όπως στο ΜΤ09 και... 13000 ευρώ χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις μπρος πίσω. Αυτό δεν αφορά την Yam μόνο, αφορά και την Suzuki και την Honda και την Kawasaki, αφορά και μερικούς ευρωπαίους (Triumph, Ducati, ΒΜW) και απορώ γιατί το πισωγύρισμα σε σχέση με αυτό που καβαλάω τώρα. Μιά έξτρα βαλβίδα στο αμορτισέρ πόσο στοιχίζει και δεν την έχει το tracer, Ζ1000SX, Katana, CB1000R, tiger1050 κλπ στα 13-15000 ευρώ;
Οπότε με το tracer gen1 στεναχωρήσαμε αλλήλους (το είχα στολίσει καλά σε άλλο φόρουμ) με το gen 2 κάπως τα βρήκαμε σωματομετρικά, διαφωνούμε φιλοσοφικά. Οπότε ναι, τα λες, αλλά τα λες με βάση τα δικά σου και με βάση τα δικά σου έχεις δίκιο. Το ότι είμαι μειοψηφία σε αυτό που βλέπω κοιτώντας το tracer το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του, που είναι αντίστροφα καλές από τις πωλήσεις του fzs τότε, το οποίο εμπορικά απέτυχε.

Επιστρέφοντας στο ζήτημα "τι", πέραν του θεωρητικού "θέλω το γκαράζ του Τζέι Λένο και τα διυλιστήρια της Ελλάδας", η πραγματικότητα είναι ότι το μηχανάκι που θέλω δεν υπάρχει, ίσως πιο σωστά πλησιάζει ένα μόνο, για αυτό έλεγα μήπως κάτι δεν είχα σκεφτεί ή είχα παραβλέψει. Κωμικά δε, κάποιος χτες σε φεσιμπουκική ομάδα ρωτούσε "υπάρχει τρόπος να μπει ABS στο fazer μας" δεν τον πλήρωσα για να το ρωτήσει, αλλά ένιωσα λίγη παρηγοριά με το ότι δεν είμαι ο μόνος που θα το ήθελε.

Ξεκινώντας τον συμβιβασμό λοιπόν, βλέπω ότι αναγκαστικά κόβουμε από άλογα, κόβουμε από αναρτήσεις σε όλες τις πιθανές επιλογές μεταχειρισμένου, ο ορισμός της ξενερωσιάς. Τι κερδίζουμε, ή τι ελπίζουμε να κερδίσουμε; Άνεση βασικά. Ο Κώστας παραπάνω το είπε καλά, γερνάτε. Πιθανότατα να μην φταίει μόνο η ηλικία, είναι αρκετοί παράγοντες που με έχουν κουράσει αυτά τα χρόνια. Το fazer στην φάση καφρίλας προς και από δουλειά είναι ωραίο αγχολυτικό όταν έχω κέφια, δεν ανυπομονώ να πάμε μεγάλη βόλτα όμως και να γυρίσω κομμάτια και να θέλω δυό μέρες ύπνου που δεν θα έχω για να συνέλθω. Οπότε στην φάση που θέλω ηρεμία για ανασυγκρότηση κάποιο καιρό, το "μιά ζωή την έχουμε" δεν είναι η πρώτη μου επιλογή αν και σε κάποια πράγματα το είπα φέτος και μου βγήκε. Όπως γράφουν όλα τα ψυχο-συγγράμματα, απομακρυνθείτε από την ένταση, πάρτε ανάσες, δείτε καθαρά και δράστε μετά. Τα ίδια ψυχο-συγγράμματα γράφουν ότι βλέπεις καθαρά το τι πραγματικά θα ήθελες μόνο όταν φτάσεις στο παρά τρίχα να πεθάνεις γιατί όλες οι συμβάσεις που κουβαλάς φεύγουν από μπροστά σου, το οποίο εξηγεί την κίνηση του συμφορουμίτη με το GS-ADV πολύ όμορφα, εξηγεί σε πιο κωμική νότα και την δική μου απαίτηση "ABS ή χάος", δεν πήγα να πεθάνω αλλά θα μπορούσα να έχω σπάσει περισσότερα από πλαστικά.


Οπότε γράφοντας τώρα βλέπω ότι πιθανότατα να έχω θέσει και το θέμα λάθος στην βάση του στον εαυτό μου πρώτα και αντί να προσπαθώ να βρω αγωνιωδώς κάτι για τα επόμενα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, να πάρω κάτι για τα επόμενα δύο χρόνια να πάρω ανάσες και να κάνω ξανά την κουβέντα με τον καθρέφτη τότε.


μλκ μου μετά το fazer πλυντήριο, εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες :fun


κανείς να δει μηχανάκι στην Νεάπολη φραπεδούπολης, για να μπαίνουμε σε μιά σειρά; :D
 
Top Bottom