Τζανή no ABS no party λέμε. Και μην απορρίπτεις τα ον-οφ, έχουν χάρες, πιο διακριτές όσο πιο καλοταϊσμένος είσαι
το Z1000SX απ΄έξω έρχεται κάτω από 7000 με βαλίτσες εκτελωνισμένο κλπ, το κοιτάζω, δεν είναι η πρώτη επιλογή γιατί είναι αρκετά σκυφτό, πιο "μαζεμένο" από το Κ1300S
To R_R δεν το θέλω, όπως δεν θέλω (για ένα/μοναδικό/κύριο) κανένα γυμνό. Καλώς ή κακώς, με κουράζει και το διαπίστωσα στο βραχύ διάστημα που είχα το Ζ750. Το μάτι απολαμβάνει την γύμνια και αν μπορέσω θα ήθελα κάτι για τρίτο, περιστασιακή χαλαρή βόλτα.
Μοτοσυκλέτες, Bmw K 1200 R Sport
www.car.gr
Απλά τότε με φόβισαν οι φήμες για πρόβλημα στον άξονα cardan αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν κάγκουρας, λόγω πολύς δύναμης και απουσίας slipper συμπλέκτη! Επίσης άκουσα ότι είχε κάτι θεματάκια με την τρόμπα του συμπλέκτη! Τα περισσότερα λύθηκαν με την έλευση του Κ1300, αλλά σταμάτησε η παραγωγή του R sport γιατί δεν έκανε πωλήσεις! Αλλά γι’ αυτό μου αρέσει κ περισσότερο, γιατί είναι ιδιαίτερο κ πιο σπάνιο!
Το R1200RS μόνο απ' έξω. Το R1250RS έχει αλλαγές στην θέση οδήγησης (ή είχαν βάλει χαμηλές σέλες στην έκθεση) και δεν μου άρεσε. Πάντα είχε λίγα στο car, νομίζω τώρα έχει δύο ή τρία, αλλά το φτηνότερο ήταν στα 14000+ και... Το καινούριο έχει 7000+δοσεις+εγγύηση+ασφάλεια κλοπής+σέρβις+(ο,τι φανταστείς) και στην τριετία έχεις ανταλλαγή το επόμενο, το βλέπεις σαν λήζινγκ. Μεταχειρισμένο από Αγγλία βγαίνει οριακά σε τετραψήφιο αριθμό ευρώ με βαλίτσες-φουλ έξτρα, όπως και τα GS περιόδου 2011-2013 με τους διπλούς εκκεντροφόρους και με λίγα χιλιόμετρα.
To K1200RS ήταν/είναι ωραίο μηχανάκι, αλλά όντως το 1300 από 2010 και μετά είναι "αλλού". Διάβασα το νήμα του στο advrider και πρακτικά, εξαιρούμενου του τεντωτήρα καδένας που τον αλλάζουν με μηχανικό δεν διάβασα για άλλο θέμα. Του 2009 είχαν προβλήματα με διακόπτες και κάτι που δεν λύθηκε ποτέ στην ηλεκτρονική και έσβηναν από μόνα τους.
Σαλονίκη έχει ένα ωραίο CBF1000
Έχεις απόλυτο δίκιο. Το καλό είναι ότι είμαι ήδη καιρό με τα μάτια ανοιχτά και τις προοπτικές ανοιχτές, επίσης το λάπτοπ το ματιάΞατε ρε κανάγιες και θέλει ξαφνικά μπαταρία (νόμιζα ότι χαλάνε σταδιακά αυτές αλλά όχι, σε μιά εβδομάδα μέσα τέλος) βέβαια είναι και τριών και ήμισυ ετών πλέον τι περιμένεις;
Έχω κάνει τεράστια βήματα στο θέμα γενικότερα από τότε
Σκεφτόμενος βασικά ότι:
-Το τετρακύλινδρο (το μεγάλο) δουλεύει πάντα-παντού στο στροφόμετρο
-Μου αρέσει ο ήχος του γενικότερα
-Πολλά χρόνια συνήθεια (ακόμα και τα τρικύλινδρα αυτοκίνητα με ξενίζουν)
το μάτι πήγε πρώτα εκεί. Από Ελληνική αγορά αξίζει το CBF1000, απ' έξω το S1000ΧR, το CB1300 και για BMW K1300S βγαίνει περίπου μία η άλλη, απλά έχει περισσότερες επιλογές έξω.
Μετά, παρά το γεγονός ότι (ακόμα διαβάζω) οι ψηλοί δεν είναι απόλυτα άνετοι στο GS, ο φόρεστερ έλεγε ότι ΟΣΟ και να το φορτώσεις δεν νοιώθει, μου αρέσει η αίσθηση του τελελέβερ, είναι λίγο περίεργο το πόσο βαρύ νιώθεις τον πίσω τροχό του, όποια πέτρα και να σηκώσεις έχει ένα από κάτω, κακή επιλογή δεν μπορεί να είναι. Αυτό με τους διπλούς εκκεντροφόρους μάλλον είναι το πιο πολιτισμένο αερόψυκτο και το πιο "ζωντανό". Κακή επιλογή θα βγει αν α) είναι παραμελημένο/βιασμένο με την λογική "έχει μεταπώληση πουλμουρ και θα έχω άλλο στην τριετία Γ@ΜΗΣΕΤ0 δεν με νοιάζει" που είναι η αρνητική πλευρά του καλού χρηματοδοτικού της εταιρίας και β) είσαι άτυχος και σου κάτσει το "λεμόνι".
Το ΚΤΜ1290 είναι το μοναδικό μηχανάκι το οποίο (στην S έκδοση που οδήγησα) δεν είχε κραδασμούς. Ή δεν τους κατάλαβα. Που-θε-νά. Είναι 1300 κυβικά και σκορτσάρει η 6η βέβαια και τραβάς τα μαλλιά.... τα μούσια σου δηλαδή, αλλά δικύλινδρο V τι περιμένεις.
Καινούριο μηχανάκι ίσως το 2021 που θα έχουν βγει πολλά νέα τερατάκια, ίσως ποτέ, δεν εξαρτάται απολύτως από εμένα αλλά δεν με χαλάει να έχω σχέδιο. Βασικά δεν έχω ψυχολογία καινούριου τώρα, ανεξαρτήτως χρημάτων.