Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
μονο τουτο θα πω....

θα περασουμε υπεροχα μεχρι να αποφασισει....:):):)
ο todor μπροστα του ειναι λυκοπουλο στην αποφασιστικοτητα....:p

εαν λαβουμε υποψη οτι του πηρε καπου δυο χρονια για να βρει λαπτοπ , μας βλεπω να ειμαστε εδω μεχρι τα βαθεια γεραματα.....:laugh::laugh::laugh::laugh:

μπα... κι αυτός είναι μια περίπτωση που ξέρει τι θέλει, αλλά δεν θέλει να το δει γιατί ντρέπεται την δημόσια κατακραυγή!!!
gsάκιας είναι, το ξέρει, αλλά φοβάται να το πει πρώτα στη γυναίκα του και μετά στον ευατό του (δεν παραδέχεσαι εύκολα ότι μπήκες σε άλλη ηλικιακή κλίμακα...._

οπότε, Γιάννη μου, καλορίζικο το GS σου και καλές βόλτες παλικάρι μου :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει ένα απίθανα καλό νήμα στο advrider, τι μοτοσυκλέτα θέλετε ΣΗΜΕΡΑ; Όπου βέβαια διαβάζεις πως ξημέρωσε ο κάθε ένας και τι του κατέβηκε το πρωί με τον καφέ, αλλά αποδεικνύει (ξανά) ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ο άνθρωπος ρέει σαν το νερό και "τα θέλει όλα" αλλά συμβιβάζεται με ένα ή λίγα οι πιο τυχεροί.

Το tracer GT είναι από τις περιπτώσεις μοτοσυκλετών που δεν ξέρω αν χρήζουν συγχαρητήρια στον μηχανικό που το έφτιαξε (συνολικά από το μηδέν και την τιμή μέσα) ή απόλυση και λήθη. Στην πρώτη γενιά συγκεντρώθηκαν όλα τα "νεόπλουτα υπερβολικά κλισέ" του μέσου κάγκουρα που αναγκάστηκε να ντυθεί σοβαρά, πρακτικά τίποτα με ουσία. Στην δεύτερη γενιά μαζεύτηκε το πράγμα και διορθώθηκαν προβλήματα που δεν έπρεπε να υφίστανται και παρέμειναν όσα οι μοιραζόμενες πλατφόρμες και η ανάγκη για μικρό κόστος παραγωγής υποχρεώνουν. Ή υποχρεώνει υπεροψία ή η ακαμψία των Ιαπώνων, έχουμε διαβάσει πολλά για το θέμα "Ιάπωνες/σχεδιασμός/παραγωγή". Η δεύτερη γενιά λοιπόν παραμένει μιά καλή μοτοσυκλέτα σαν βάση, πλέον χωράει και συνεπιβάτη κανονικά, αναβάτη κανονικά αν δεν φοράει μεγάλο παπούτσι γιατί μετά μπλέκεται με τα πόδια του πίσω και με την βάση του πίσω μαρσπιέ αν δεν υπάρχει κάποιος πίσω, η αεροδυναμική του παραμένει ατελής, έχει μοτέρ που με το έξτρα βάρος (ίσως και μιά πιο κυριλέ χαρτογράφηση) δεν δείχνει τρελά χαρούμενο όπως στο ΜΤ09 και... 13000 ευρώ χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις μπρος πίσω. Αυτό δεν αφορά την Yam μόνο, αφορά και την Suzuki και την Honda και την Kawasaki, αφορά και μερικούς ευρωπαίους (Triumph, Ducati, ΒΜW) και απορώ γιατί το πισωγύρισμα σε σχέση με αυτό που καβαλάω τώρα. Μιά έξτρα βαλβίδα στο αμορτισέρ πόσο στοιχίζει και δεν την έχει το tracer, Ζ1000SX, Katana, CB1000R, tiger1050 κλπ στα 13-15000 ευρώ;
Οπότε με το tracer gen1 στεναχωρήσαμε αλλήλους (το είχα στολίσει καλά σε άλλο φόρουμ) με το gen 2 κάπως τα βρήκαμε σωματομετρικά, διαφωνούμε φιλοσοφικά. Οπότε ναι, τα λες, αλλά τα λες με βάση τα δικά σου και με βάση τα δικά σου έχεις δίκιο. Το ότι είμαι μειοψηφία σε αυτό που βλέπω κοιτώντας το tracer το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του, που είναι αντίστροφα καλές από τις πωλήσεις του fzs τότε, το οποίο εμπορικά απέτυχε.

Επιστρέφοντας στο ζήτημα "τι", πέραν του θεωρητικού "θέλω το γκαράζ του Τζέι Λένο και τα διυλιστήρια της Ελλάδας", η πραγματικότητα είναι ότι το μηχανάκι που θέλω δεν υπάρχει, ίσως πιο σωστά πλησιάζει ένα μόνο, για αυτό έλεγα μήπως κάτι δεν είχα σκεφτεί ή είχα παραβλέψει. Κωμικά δε, κάποιος χτες σε φεσιμπουκική ομάδα ρωτούσε "υπάρχει τρόπος να μπει ABS στο fazer μας" δεν τον πλήρωσα για να το ρωτήσει, αλλά ένιωσα λίγη παρηγοριά με το ότι δεν είμαι ο μόνος που θα το ήθελε.

Ξεκινώντας τον συμβιβασμό λοιπόν, βλέπω ότι αναγκαστικά κόβουμε από άλογα, κόβουμε από αναρτήσεις σε όλες τις πιθανές επιλογές μεταχειρισμένου, ο ορισμός της ξενερωσιάς. Τι κερδίζουμε, ή τι ελπίζουμε να κερδίσουμε; Άνεση βασικά. Ο Κώστας παραπάνω το είπε καλά, γερνάτε. Πιθανότατα να μην φταίει μόνο η ηλικία, είναι αρκετοί παράγοντες που με έχουν κουράσει αυτά τα χρόνια. Το fazer στην φάση καφρίλας προς και από δουλειά είναι ωραίο αγχολυτικό όταν έχω κέφια, δεν ανυπομονώ να πάμε μεγάλη βόλτα όμως και να γυρίσω κομμάτια και να θέλω δυό μέρες ύπνου που δεν θα έχω για να συνέλθω. Οπότε στην φάση που θέλω ηρεμία για ανασυγκρότηση κάποιο καιρό, το "μιά ζωή την έχουμε" δεν είναι η πρώτη μου επιλογή αν και σε κάποια πράγματα το είπα φέτος και μου βγήκε. Όπως γράφουν όλα τα ψυχο-συγγράμματα, απομακρυνθείτε από την ένταση, πάρτε ανάσες, δείτε καθαρά και δράστε μετά. Τα ίδια ψυχο-συγγράμματα γράφουν ότι βλέπεις καθαρά το τι πραγματικά θα ήθελες μόνο όταν φτάσεις στο παρά τρίχα να πεθάνεις γιατί όλες οι συμβάσεις που κουβαλάς φεύγουν από μπροστά σου, το οποίο εξηγεί την κίνηση του συμφορουμίτη με το GS-ADV πολύ όμορφα, εξηγεί σε πιο κωμική νότα και την δική μου απαίτηση "ABS ή χάος", δεν πήγα να πεθάνω αλλά θα μπορούσα να έχω σπάσει περισσότερα από πλαστικά.


Οπότε γράφοντας τώρα βλέπω ότι πιθανότατα να έχω θέσει και το θέμα λάθος στην βάση του στον εαυτό μου πρώτα και αντί να προσπαθώ να βρω αγωνιωδώς κάτι για τα επόμενα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, να πάρω κάτι για τα επόμενα δύο χρόνια να πάρω ανάσες και να κάνω ξανά την κουβέντα με τον καθρέφτη τότε.


μλκ μου μετά το fazer πλυντήριο, εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες :fun


κανείς να δει μηχανάκι στην Νεάπολη φραπεδούπολης, για να μπαίνουμε σε μιά σειρά; :D
Just for the record... Το Tracer 900 που σου πρότεινα (GT) λίγο στη πλάκα λίγο σοβαρά, έχει full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με υδραυλική προφόρτιση πίσω. Οκ, δεν είναι από το πάνω ράφι αλλά θα δουλέψουν. Το λέω μη τυχόν και δε το γνωρίζεις και αποτελεί λόγο αποκλεισμού. Συγκεκριμένα το GT εκτός από τα ηλεκτρονικά και μηχανικά plus που φοράει έχει και πολύ καλύτερη βαφή στα πλαστικά του. Τα 1750 παραπάνω ευρώ και τα 13 χιλιάρικά συνολικά τα αξίζει με το παραπάνω, γιατί τα έχει σχεδόν όλα.

Επιπλέον.... δε μας ενδιαφέρει τι καβαλάει ο κάθε κάγκουρας ή συνταξιούχος, αλλά τι μας αρέσει και τι μας κάνει και το GT το "'χει" αυτό το πακέτο κατ' εμέ (το τονίζω αυτό... κατ' εμέ και μόνον) αν και πρέπει να πω, πως... το Tracer 900 GT 2ης γενιάς αποτελεί μάλλον άλλη μια μοτοσυκλέτα από αυτές που έφτιαξε η Yamaha με τα αυτιά ανοικτά.

Πολλά έγραψα όμως.... καλύτερα μια εκ νέου ματιά εδώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οπότε, Γιάννη μου, καλορίζικο το GS σου και καλές βόλτες παλικάρι μου :)
Η γυναίκα βλέπει 1200ADV και βγάζει καρδούλες. Βέβαια της αρέσει και το tiger800, δηλαδή η αντιγραφή της BMW, οπότε δεν χρειάζεται να κρύψω τίποτα, πιθανώς να χρειάζεται να δικαιολογήσω το "αγόρασες κάτι που ΔΕΝ είναι GS - γιατί".

Ορθολογικά, GS πιθανότερο να είναι το επόμενο, με πιο ψύχραιμη ματιά και... στα 50 όπως λέει το προφίλ του μέσου πελάτη της εταιρίας :p



STF δεν έχει συμπίεση πίσω, τυπικά Ιαπωνικά. Λογικά από κάτι άλλο θα χωράει, όπως παίρνει το fzs αμορτισέρ από κάποια γενιά R6, αχρείαστη τσιπιά (σαν την προφόρτιση του Τ700). Προφανώς και δεν είναι ο λόγος αποκλεισμού αυτός αλλά δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε γιατί απλά δεν είναι για εμένα αυτό το μηχανάκι, χαίρομαι όμως που το επιλέγουν πολλοί άλλοι γιατί μου αρέσει να το βλέπω στο δρόμο. Να ας πούμε το Κατάνα και αυτό το ίδιο "θέμα" έχει στην πίσω ανάρτηση αλλά δεν θα το συζητούσα πολύ/καθόλου αν ήταν για τρίτο/τέταρτο playbike ή αν δεν έψαχνα για δικάβαλο και δυνατότητα για μακριά, με 12 λίτρα και χιλιάρι μοτέρ που πας Καραμήτρο κάθε 150 χιλιόμετρα βενζινάδικο.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
πάρτο με το καλό και θα σου έρθω με ταψί πάστες φούρνου για τα καλορίζικα :)

(τώρα, αν απο τους κραδασμούς βρεις προφιτερόλ... ε δε θα με στεναχωρήσεις και θα τα φας ;) )
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα πω και εγω δυο μηχανακια
Bmw gs θα τα κανει ολα καλα .

Ktm 1290 GT (μεταχειρισμένο) , θα χωρεσεις επανω ανετα και θα κανεις τα παντα ολα.

Η αγορα τις μηχανης οπως και η πωληση ειναι ψυχοθεραπεία .

Η διαδικασία αναζήτησης ειναι ενα μαγικο ταξιδι .

Εξάλλου για παπι και για το κεντρο εχεις το ιταλικό θαυμα .

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Συμφωνω με τον χιπστερα απο πανω, 1290SDGT. Το μοτερ ειναι παλιο , γνωστο, το ξερουν και οι περιπτεραδες πλεον, δεν εχει κατι ιδιαιτερο να προσεξεις.
ΚΤΜ και κεντρο δεν πανε μαζι, τσαμπα το ταλαιπωρεις, ανεβαζει και θερμοκρασιες, και δεν μπορει να κινηθει ανετα. Κρατα το Aprilia για κεντρο, μια χαρα σε παει και σε φερνει.
Καλα κανεις και απαιτεις φουλ ρυθμισεις στις αναρτησεις, αλλα να ξερεις οτι για να κερδισεις κατι απο εκει καποιος πρεπει να ξερει και να στις σεταρει.

Να σημειωσω οτι κι εγω οταν επεσε πανω μου το Σαξο και διελυσε το Ιαπωνικο Θαυμα (DL) σε GS πηγα, εστω και 1150.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Συμφωνώ κι εγώ για το KTM SDGT! Το είχα ξεχάσει τελείως! Το είχα οδηγήσει κιόλας σε test ride και μου είχε κάνει εντύπωση η ροπή που μακραίνει τα χέρια και το traction control! Χούφτωνα άγαρμπα το γκάζι και γλιστρούσε τόσο όσο και χωρίς να νοιωθεις απότομο κόψιμο στον κινητήρα! Μολις πέσαμε σε κίνηση ομως, άρχισαν να ψήνονται τα αχαμνά μου! Δεν ξέρω από τιμές μεταχειρισμένο τι λέει βέβαια!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Καθε φορα που παω παρακατω το κανω επειδη εχω ηδη βρει ποια θα ειναι η επομενη.Δεν ρωταω κανενα,απλα την βλεπω,μου αρεσει,ψαχνω πεντε πραγματακια και προχωραω.

Οταν δεν μου κανει αυτο το κλικ μενω με αυτη που εχω.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
.......................................

Οπότε γράφοντας τώρα βλέπω ότι πιθανότατα να έχω θέσει και το θέμα λάθος στην βάση του στον εαυτό μου πρώτα και αντί να προσπαθώ να βρω αγωνιωδώς κάτι για τα επόμενα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, να πάρω κάτι για τα επόμενα δύο χρόνια να πάρω ανάσες και να κάνω ξανά την κουβέντα με τον καθρέφτη τότε.
.....................................
Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω και με πρόλαβες. Επειδή έχεις βάλει μέσα πολλές παραμέτρους, σε δυο χρόνια σε βλέπω να ψάχνεις πάλι. Δες το σαν μεταβατική αγορά λοιπόν και απόλαυσέ το. Ξέρεις σε απελευθερώνει από πολλά πράγματα αν δεν πηγαίνεις για "γάμο".
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ακολούθησε την καρδιά του κοριτσιού σου, διότι άι γυναίκαι έχουν ανεπτυγμένη την διαίσθηση.

Πάρε λοιπόν ένα gs 1200-1250 ή 1300 αν αντέχεις το περίμενε και θα είσαι οκ παντού, θα κάνεις ότι τραβάει η ψυχή σου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης.
Δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά σε αυτό θα πρέπει να κάνεις μια υποχώρηση.
Η σαμπρελλα επίσης είναι παρόν, χωρίς να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για ορισμένους.
Η τιμη δεν είναι χαμηλή αλλα ούτε και απαγορευτική.

Δεν ξερω να σου πω για τη γωνία στα γόνατα.
790 adventure S
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης.
Δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλλά σε αυτό θα πρέπει να κάνεις μια υποχώρηση.
Η σαμπρελλα επίσης είναι παρόν, χωρίς να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για ορισμένους.
Η τιμη δεν είναι χαμηλή αλλα ούτε και απαγορευτική.

Δεν ξερω να σου πω για τη γωνία στα γόνατα.
790 adventure S
Τι ύψος σέλας έχει; Αν είναι 88 δεν το λες κ χαμηλό στη γλώσσα των κοντων...:(
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Τι ύψος σέλας έχει; Αν είναι 88 δεν το λες κ χαμηλό στη γλώσσα των κοντων...:(
Δεν ξέρω ύψος σελας αλλά εγώ στο 1.74 ήμουν άνετα...είναι απίστευτα καλοζυγισμενο και το βάρος όλα χαμηλά....

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Δεν ξέρω ύψος σελας αλλά εγώ στο 1.74 ήμουν άνετα...είναι απίστευτα καλοζυγισμενο και το βάρος όλα χαμηλά....

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στο 1.64 θα ζοριζει όμως. Θα πάω να το δω από κοντά...


Σόρρυ αμυρου, σου χαλάω το θέμα...
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Στο 1.64 θα ζοριζει όμως. Θα πάω να το δω από κοντά...


Σόρρυ αμυρου, σου χαλάω το θέμα...
Και μύτες να πατάς θα σου κάνει εντύπωση πόσο άνετο είναι...δεν νιώθεις τίποτα από το βάρος της.


Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στο 1.64 θα ζοριζει όμως. Θα πάω να το δω από κοντά...


Σόρρυ αμυρου, σου χαλάω το θέμα...
Υπαρχει κιτ χαμηλωματος -3cm και χαμηλη σελα -1cm που μπορεις κατα την παραγγελία να την παρεις .

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Οκ, για πείτε κι άλλα μοντέλα (όχι μονοκύλινδρα) σε αυτό το concept που αναφέρει ο Aldebaran:

""Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης""
 
Top Bottom