Υπάρχει ένα απίθανα καλό νήμα στο advrider, τι μοτοσυκλέτα θέλετε ΣΗΜΕΡΑ; Όπου βέβαια διαβάζεις πως ξημέρωσε ο κάθε ένας και τι του κατέβηκε το πρωί με τον καφέ, αλλά αποδεικνύει (ξανά) ότι στις περισσότερες περιπτώσεις ο άνθρωπος ρέει σαν το νερό και "τα θέλει όλα" αλλά συμβιβάζεται με ένα ή λίγα οι πιο τυχεροί.
Το tracer GT είναι από τις περιπτώσεις μοτοσυκλετών που δεν ξέρω αν χρήζουν συγχαρητήρια στον μηχανικό που το έφτιαξε (συνολικά από το μηδέν και την τιμή μέσα) ή απόλυση και λήθη. Στην πρώτη γενιά συγκεντρώθηκαν όλα τα "νεόπλουτα υπερβολικά κλισέ" του μέσου κάγκουρα που αναγκάστηκε να ντυθεί σοβαρά, πρακτικά τίποτα με ουσία. Στην δεύτερη γενιά μαζεύτηκε το πράγμα και διορθώθηκαν προβλήματα που δεν έπρεπε να υφίστανται και παρέμειναν όσα οι μοιραζόμενες πλατφόρμες και η ανάγκη για μικρό κόστος παραγωγής υποχρεώνουν. Ή υποχρεώνει υπεροψία ή η ακαμψία των Ιαπώνων, έχουμε διαβάσει πολλά για το θέμα "Ιάπωνες/σχεδιασμός/παραγωγή". Η δεύτερη γενιά λοιπόν παραμένει μιά καλή μοτοσυκλέτα σαν βάση, πλέον χωράει και συνεπιβάτη κανονικά, αναβάτη κανονικά αν δεν φοράει μεγάλο παπούτσι γιατί μετά μπλέκεται με τα πόδια του πίσω και με την βάση του πίσω μαρσπιέ αν δεν υπάρχει κάποιος πίσω, η αεροδυναμική του παραμένει ατελής, έχει μοτέρ που με το έξτρα βάρος (ίσως και μιά πιο κυριλέ χαρτογράφηση) δεν δείχνει τρελά χαρούμενο όπως στο ΜΤ09 και... 13000 ευρώ χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις μπρος πίσω. Αυτό δεν αφορά την Yam μόνο, αφορά και την Suzuki και την Honda και την Kawasaki, αφορά και μερικούς ευρωπαίους (Triumph, Ducati, ΒΜW) και απορώ γιατί το πισωγύρισμα σε σχέση με αυτό που καβαλάω τώρα. Μιά έξτρα βαλβίδα στο αμορτισέρ πόσο στοιχίζει και δεν την έχει το tracer, Ζ1000SX, Katana, CB1000R, tiger1050 κλπ στα 13-15000 ευρώ;
Οπότε με το tracer gen1 στεναχωρήσαμε αλλήλους (το είχα στολίσει καλά σε άλλο φόρουμ) με το gen 2 κάπως τα βρήκαμε σωματομετρικά, διαφωνούμε φιλοσοφικά. Οπότε ναι, τα λες, αλλά τα λες με βάση τα δικά σου και με βάση τα δικά σου έχεις δίκιο. Το ότι είμαι μειοψηφία σε αυτό που βλέπω κοιτώντας το tracer το αποδεικνύουν οι πωλήσεις του, που είναι αντίστροφα καλές από τις πωλήσεις του fzs τότε, το οποίο εμπορικά απέτυχε.
Επιστρέφοντας στο ζήτημα "τι", πέραν του θεωρητικού "θέλω το γκαράζ του Τζέι Λένο και τα διυλιστήρια της Ελλάδας", η πραγματικότητα είναι ότι το μηχανάκι που θέλω δεν υπάρχει, ίσως πιο σωστά πλησιάζει ένα μόνο, για αυτό έλεγα μήπως κάτι δεν είχα σκεφτεί ή είχα παραβλέψει. Κωμικά δε, κάποιος χτες σε φεσιμπουκική ομάδα ρωτούσε "υπάρχει τρόπος να μπει ABS στο fazer μας" δεν τον πλήρωσα για να το ρωτήσει, αλλά ένιωσα λίγη παρηγοριά με το ότι δεν είμαι ο μόνος που θα το ήθελε.
Ξεκινώντας τον συμβιβασμό λοιπόν, βλέπω ότι αναγκαστικά κόβουμε από άλογα, κόβουμε από αναρτήσεις σε όλες τις πιθανές επιλογές μεταχειρισμένου, ο ορισμός της ξενερωσιάς. Τι κερδίζουμε, ή τι ελπίζουμε να κερδίσουμε; Άνεση βασικά. Ο Κώστας παραπάνω το είπε καλά, γερνάτε. Πιθανότατα να μην φταίει μόνο η ηλικία, είναι αρκετοί παράγοντες που με έχουν κουράσει αυτά τα χρόνια. Το fazer στην φάση καφρίλας προς και από δουλειά είναι ωραίο αγχολυτικό όταν έχω κέφια, δεν ανυπομονώ να πάμε μεγάλη βόλτα όμως και να γυρίσω κομμάτια και να θέλω δυό μέρες ύπνου που δεν θα έχω για να συνέλθω. Οπότε στην φάση που θέλω ηρεμία για ανασυγκρότηση κάποιο καιρό, το "μιά ζωή την έχουμε" δεν είναι η πρώτη μου επιλογή αν και σε κάποια πράγματα το είπα φέτος και μου βγήκε. Όπως γράφουν όλα τα ψυχο-συγγράμματα, απομακρυνθείτε από την ένταση, πάρτε ανάσες, δείτε καθαρά και δράστε μετά. Τα ίδια ψυχο-συγγράμματα γράφουν ότι βλέπεις καθαρά το τι πραγματικά θα ήθελες μόνο όταν φτάσεις στο παρά τρίχα να πεθάνεις γιατί όλες οι συμβάσεις που κουβαλάς φεύγουν από μπροστά σου, το οποίο εξηγεί την κίνηση του συμφορουμίτη με το GS-ADV πολύ όμορφα, εξηγεί σε πιο κωμική νότα και την δική μου απαίτηση "ABS ή χάος", δεν πήγα να πεθάνω αλλά θα μπορούσα να έχω σπάσει περισσότερα από πλαστικά.
Οπότε γράφοντας τώρα βλέπω ότι πιθανότατα να έχω θέσει και το θέμα λάθος στην βάση του στον εαυτό μου πρώτα και αντί να προσπαθώ να βρω αγωνιωδώς κάτι για τα επόμενα διακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα, να πάρω κάτι για τα επόμενα δύο χρόνια να πάρω ανάσες και να κάνω ξανά την κουβέντα με τον καθρέφτη τότε.
μλκ μου μετά το fazer πλυντήριο, εκεί μας κατάντησαν οι αλήτες :fun
κανείς να δει μηχανάκι στην Νεάπολη φραπεδούπολης, για να μπαίνουμε σε μιά σειρά;