Μετά το fazer το χάος, μετά το fazer το τίποτααααααα (δηλαδή μετά το fazer, τι;;;; )

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Οκ, για πείτε κι άλλα μοντέλα (όχι μονοκύλινδρα) σε αυτό το concept που αναφέρει ο Aldebaran:

""Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης""
Ανοιξε ενα καινούργιο θεμα με πρωτοτυπο τιτλο "μετα τον Πήγασο τι ; "

Εκει θα απαντησουμε στον προβληματισμό σου .



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
σύντροχε amyroukai επειδή μας διαβάζει και κόσμος που δε γράφει στο φόρουμ ή που και δεν είναι καν μέλος εδώ το κρίσιμο ερώτημα είναι ένα...το κασέρι το έχεις; και τι κασέρι είναι αυτό; με πολλά ή λίγα λιπαρά; Αν έχεις το κασέρι ξεκινάς από τις αντιπροσωπείες κάνεις τα test ride σου κι έρχεσαι εδώ να γράψεις τις εντυπώσεις σου για να σου ανταπαντήσουν οι σύντροχοι ιδιοκτήτες για τα πώς και για τα γιατί του κάθε μοντέλου... καλή η θεωρητική συζήτηση αλλά πρέπει να έχουμε και κάποια πραγματικά δεδομένα που θα μας τα δώσεις εσύ.
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Οκ, για πείτε κι άλλα μοντέλα (όχι μονοκύλινδρα) σε αυτό το concept που αναφέρει ο Aldebaran:

""Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης""
Tiger 800 XRxL το χαμηλό. Και το μη χαμηλό κάνει με χαμηλωμενη σέλα.
F750GS, που τρέχει καλη προσφορά στο 10χιλιαρο καινουριο με χρηματοδοτηση BMW. Θέλει μια ζελατίνα.
Όπως ακριβώς και το V85tt.
Είναι και τα τρια ήπιες παραλλαγές σε οτι περιγράφετε.

ΚΤΜ 790 είχε βάλει μια φωτο ο amyrokai που έλεγε ότι του ηταν πολύ χαμηλό.

Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί πάτε και ψηλώνετε τόσο πολύ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λοιπόν... Διαβάζω με ενδιαφέρον.


Ελένη το σπαμ το χαίρομαι, απορώ με το πόσο χαμηλός είναι ο δικός σου Πήγασος, τον δικό μου δεν τον πατάω και με τα δύο πόδια ολόκληρα κάτω χωρίς συνειδητή προσπάθεια και τέντωμα. Το πενφέ 750GS ή ότι είναι τώρα είναι θεωρητικά πολύ κοντά στον Πήγασο, ίσως το καινούριο cb500x ακόμα καλύτερο γιατί είναι στα κιλά του Πήγασου και μισά λεφτά από BMW.


Το 1290GT είναι μηχανάρα, αλλά μόλις ένα μεταχειρισμένο στο καρ, ακριβό πολύ Αγγλία και Γερμανία για να αξίζει η εισαγωγή του.


Λοιπόν... Πιο μετά που θα έχω το λάπτοπ θα γράψω περισσότερα.


Al800 το θέμα λεφτά είναι... Θέμα.
Στην παρούσα φάση λέω ότι εκτός απροόπτου φτάνω σε ιαπωνικό θαύμα 4κυλινδρο χωρίς μεγάλο ζόρι. Σε BMW camhead ίσως τέλος του χρόνου η αρχές επόμενου, όπως είναι οι τιμές τους. Σε καινούριο γενικώς ελπίζω ότι θα μπορώ κάποια στιγμή όχι τραγικά μακριά αν και εφόσον ο Δίας κρατήσει το κατιτίς του στην χλαμύδα, που δεν έχει την καλύτερη φήμη αλλά λέμε τώρα.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Οκ, για πείτε κι άλλα μοντέλα (όχι μονοκύλινδρα) σε αυτό το concept που αναφέρει ο Aldebaran:

""Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης""
Όλα δεν τα χει μάλλον κανένα με συνδυασμό το χαμηλό ύψος...
Αν αφήσεις κάποια στην άκρη για μένα το v strom 650 xt από τα καινούρια έχει πολλά από αυτά που ζητάς...

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Λοιπόν... Διαβάζω με ενδιαφέρον.


Ελένη το σπαμ το χαίρομαι, απορώ με το πόσο χαμηλός είναι ο δικός σου Πήγασος, τον δικό μου δεν τον πατάω και με τα δύο πόδια ολόκληρα κάτω χωρίς συνειδητή προσπάθεια και τέντωμα. Το πενφέ 750GS ή ότι είναι τώρα είναι θεωρητικά πολύ κοντά στον Πήγασο, ίσως το καινούριο cb500x ακόμα καλύτερο γιατί είναι στα κιλά του Πήγασου και μισά λεφτά από BMW.


Το 1290GT είναι μηχανάρα, αλλά μόλις ένα μεταχειρισμένο στο καρ, ακριβό πολύ Αγγλία και Γερμανία για να αξίζει η εισαγωγή του.


Λοιπόν... Πιο μετά που θα έχω το λάπτοπ θα γράψω περισσότερα.


Al800 το θέμα λεφτά είναι... Θέμα.
Στην παρούσα φάση λέω ότι εκτός απροόπτου φτάνω σε ιαπωνικό θαύμα 4κυλινδρο χωρίς μεγάλο ζόρι. Σε BMW camhead ίσως τέλος του χρόνου η αρχές επόμενου, όπως είναι οι τιμές τους. Σε καινούριο γενικώς ελπίζω ότι θα μπορώ κάποια στιγμή όχι τραγικά μακριά αν και εφόσον ο Δίας κρατήσει το κατιτίς του στην χλαμύδα, που δεν έχει την καλύτερη φήμη αλλά λέμε τώρα.
Μερικές φορές στα εξειδικευμένα φόρουμ αναλωνόμαστε σε μικρές ή μεγάλες λεπτομέρειες και ξεχνάμε μερικά σημαντικά. Δηλαδή αν σκοπεύεις π.χ. να μην παντρευτείς το μηχανάκι και το θέμα λεφτά είναι θέμα τότε θα πρέπει να δεις και κάτι που να έχει μεταπωλητική αξία και να πουλιέται σχετικά εύκολα. Καλή αγορά αλλά σε κάθε περίπτωση πήγαινε να οδηγήσεις. Νομίζω πάντως για το δικό σου ύψος το 1090R που είναι σε προσφορά είναι μια καλή περίπτωση αλλά και η νέα Africa Twin 1100 με την ψηλή σέλα. Για μένα πάνε οδήγησε αυτά τα 2 και επίσης το 1200GS adventure 2010-2012 για να δεις από αυτήν την κατηγορία ποιο σου κάνει καλύτερα. Εαν έχεις ενα 10.000-12.000 στο χέρι μη φοβηθείς το καινούριο γιατί παίζουν προσφορές ή και χρηματοδοτικά με 0% επιτόκιο που είναι στην πραγματικότητα σχεδόν 0%.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οκ, για πείτε κι άλλα μοντέλα (όχι μονοκύλινδρα) σε αυτό το concept που αναφέρει ο Aldebaran:

""Δεν το είδα κάπου να αναφερθεί και θα προτείνω ένα μηχανάκι που θα το πάρει ο στρητας που θα μπει όμως και στο χώμα, θα πάει στη δουλειά του και θα πάει και στο σούπερ μάρκετ, θα έχει μικρό βάρος, μεγάλη αυτονομία, πολύ πρόθυμο κινητηρα, θα ταξιδέψει κιόλας με καλές αξιωσεις και θα είναι και το ελαφρύτερο της κατηγορίας. Άμεσο στο στροφιλικι και ωραία γενικά αίσθηση οδήγησης""
Vstrom. Ειδικα τα τελευταια μοντελα.
 

chaosm

Μέλος
Στη πραγματικότητα triumph Tiger 1050 Sport θες..!

:ll:
Ήθελα να το πω από την αρχή. Αλλά με κόλλησε το "μετά το fazer του 2001 το χάος" κ αρκέστηκα στο να παρακολουθώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αποτι κατάλαβα θέλει να μπαίνει το χωματακι του, οπότε φεύγουμε από τα σπορτς τουρινγκ
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Στη πραγματικότητα triumph Tiger 1050 Sport θες..!

:ll:
Σωστος
Ήθελα να το πω από την αρχή. Αλλά με κόλλησε το "μετά το fazer του 2001 το χάος" κ αρκέστηκα στο να παρακολουθώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα πουλάνε ακριβά ρε παιδιά. 7000 για μοντέλα του 11'. Στα ίδια λεφτά βρίσκεις 800xc
 

aldel

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Εγώ από την άλλη, έχοντας περάσει από τη όντως κάπως δύσκολη διαδικάσία αντικατάστασης FZS (το 600 μεν, εξίσου κάνω-τα-πάντα-όλα δε), θα πρότεινα versys 1000 '15+.

Είχα ένα για λίγες μέρες σαν όχημα αντικατάστασης και μου φάνηκε ταμάμ για την περίπτωση σου. Πολύ άνετο, φορτώνεται σα γαϊδούρι, δικάβαλο-καναπές, μπόλικη ροπή παντού, 200άρες για πλάκα με πέμπτη, φρενάρες, στρίβει αξιοπρεπέστατα (δεν είναι κανένα νυστέρι, είναι μακρύ σε μεταξόνιο και κάπως βαρύ, αλλά μόλις το συνήθισα το πετούσα αριστερά-δεξιά στα κλειστά λίγο-πολύ σαν το 650 αδερφάκι του, με εντυπωσίασε αρκετά σε αυτόν τον τομέα, το περίμενα εντελώς μαούνα), και θα παίρνει μπροστά κάθε μέρα χωρίς πολλά-πολλά.

Από την άλλη απορρίφθηκε συνοπτικά ως "μηχανάρα, αλλά άψυχο". Τι θέλει να πει ο ποιητής; :thinking:
 

chaosm

Μέλος
Τα πουλάνε ακριβά ρε παιδιά. 7000 για μοντέλα του 11'. Στα ίδια λεφτά βρίσκεις 800xc
Είπε ότι φτάνει ίσως κ για καινούριο. Το 1050 sport τελευταίας γενιάς είναι δελεαστικό. Euro 4. 8% μείωση κατανάλωσης. Επιλογή χάρτη. Έλυσε τα παλιά θέματα που είχε. Γιατί όχι; από το fz1 αν πάει στο tiger 800 μάλλον θα το πουλήσει σε ένα μήνα. Είχα ακούσει τόσα για το 800 κ όταν το πήρα βόλτα ήταν εντελώς αδιάφορο κ ψόφιο. Για να γυρίσεις από τα 1000 σε 800 πρέπει να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος γιατί εύκολα θα ψάχνεις ξανά νέο μηχανάκι. Τώρα το tiger 800 έχει πολλά θέματα. Μίζα ανάρτηση ζάντες. Φίλος μου τα έπαθε κ τα 3 μαζί.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 1050 sport (έχω του 2014 όχι το τελευταίο με το ride by wire) ειναι μια ολοκληρωμένη και πολύ δυνατή μοτοσυκλέτα. Δεν ειναι τέλεια, ας πούμε για πόλη δε κάνει ιδιαίτερα. Ζεσταίνεται και δυσανασχετεί. Είναι φτιαγμένη για ανοιχτό δρόμο. Το παράδοξο ειαι πως καιει λιγότερο από το bandit 650 που είχα έστω και λίγο! Με παρόμοια χρήση μέσα στη πόλη το bandit έκαιγε 7 λίτρα, αυτό 6.5. Εκτός πόλης έκανα ταξίδι 1300χλμ πρόσφατα ούτε 6 λίτρα δεν έκαψε μέσο όρο λαό δεν πήγαινα σιγά!
 

chaosm

Μέλος
Το 1050 sport (έχω του 2014 όχι το τελευταίο με το ride by wire) ειναι μια ολοκληρωμένη και πολύ δυνατή μοτοσυκλέτα. Δεν ειναι τέλεια, ας πούμε για πόλη δε κάνει ιδιαίτερα. Ζεσταίνεται και δυσανασχετεί. Είναι φτιαγμένη για ανοιχτό δρόμο. Το παράδοξο ειαι πως καιει λιγότερο από το bandit 650 που είχα έστω και λίγο! Με παρόμοια χρήση μέσα στη πόλη το bandit έκαιγε 7 λίτρα, αυτό 6.5. Εκτός πόλης έκανα ταξίδι 1300χλμ πρόσφατα ούτε 6 λίτρα δεν έκαψε μέσο όρο λαό δεν πήγαινα σιγά!
Το καινούριο λένε ότι καίει 5.5 και με 120 αλλαγές στα μέρη του κινητήρα. Είναι μια καλή επιλογή. Βέβαια δε ξέρω τι θα παίξει με το Brexit και την ομαλή λειτουργία της εταιρίας προς Ευρώπη. Επίσης το tiger 800 ετοιμάζει νέο κινητήρα με ότι συνεπάγεται στην αγορά πώληση τη κλασικού 800. Εγώ θεωρώ το ktm 1090 μαζί με το tiger 1050 2 αξιόλογες επιλογές σε αυτή την κατηγορία

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom