Μετά το XR τι;

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά από Norden παίρνω το μπλε και τελειώνει η φάση. Έχω φάει ένα ξενέρωμα με το 950 και έχω ένα διαβολάκι "γάμησέ τους με την Ευρώπη, κυκλοφορείς ΜΟΝΟ τέτοια τρία χρόνια τώρα και ΟΛΑ έχουν θέματα, φτάνει, γύρνα στην χώρα του Ανατέλλοντα ήλιου να ξεχάσεις την αγωνία του αν θα πάρει μπρος". Τέλος πάντων.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Βασικά από Norden παίρνω το μπλε και τελειώνει η φάση. Έχω φάει ένα ξενέρωμα με το 950 και έχω ένα διαβολάκι "γάμησέ τους με την Ευρώπη, κυκλοφορείς ΜΟΝΟ τέτοια τρία χρόνια τώρα και ΟΛΑ έχουν θέματα, φτάνει, γύρνα στην χώρα του Ανατέλλοντα ήλιου να ξεχάσεις την αγωνία του αν θα πάρει μπρος". Τέλος πάντων.
Προχωρα αφοβα, 16 μηνες, 40.000 χλμ., ουτε τσικ :ok:
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Βασικά από Norden παίρνω το μπλε και τελειώνει η φάση. Έχω φάει ένα ξενέρωμα με το 950 και έχω ένα διαβολάκι "γάμησέ τους με την Ευρώπη, κυκλοφορείς ΜΟΝΟ τέτοια τρία χρόνια τώρα και ΟΛΑ έχουν θέματα, φτάνει, γύρνα στην χώρα του Ανατέλλοντα ήλιου να ξεχάσεις την αγωνία του αν θα πάρει μπρος". Τέλος πάντων.
Κι εγώ τα ίδια έλεγα, και πήγα να κάνω test ride και να το κλείσω επιτοπου ... Αλλά ευτυχώς είχα οδηγήσει πριν το άτι από το panigale. Φυσικά ,κι ευτυχώς , δεν είμαστε όλοι ίδιοι άνθρωποι, γράψε μας εντυπώσεις από τα test ride σου
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νικόλα τα είχα γράψει κάπου, δεν θυμάμαι που.

Εγώ πήγα εκεί με το XR (το οποίο είναι λάθος μηχανάκι να πας για κάτι τέτοιο, αφού κατεβαίνοντας από την σέλα του όλα τα άλλα φαίνονται λίγα).
Πήρα πρώτα το 890R αλλά με γκρουπ αστείων ανθρώπων που δεν ήξεραν να οδηγούν και απλά βρήκαν ευκαιρία για τζάμπα βόλτα, οπότε οι εντυπώσεις μου ήταν λίγο περίεργες, δηλαδή έμοιαζε σκληρό (σχεδόν μηδενικό στατικό sag) αλλά δεν κοπανούσε στα περισσότερα σπασμένα του δρόμου, φρένο και γκάζι "απόλυτα" και άκουγαν στο παραμικρό, απορώ πως οδηγείς χώμα έτσι (εξαιρείται έρημος που θα πηγαίνεις τέρμα). Γενικά δεν με χάλασε κάτι (εξάλλου όλα ρυθμίζονται) αλλά δεν είπα και ουάου (πιθανώς να ήταν αλλιώς με άλλους στο γκρουπ).

Και μετά παίρνω το Norden... Λίντερ μπαίνει σωστός οδηγός με σωστό μηχανάκι και μπαίνω πίσω του. Το Norden Expedition έχει ανάρτηση που "κάθεται" τόσο-όσο για να έχεις αίσθηση του πόσο πιέζεις, έχει φρένα που έχουν προοδευτικότητα στην λειτουργία τους, έχει γκάζι που έχει επίσης προοδευτικότητα και καταλήγεις με ένα σύνολο που το καρυδώνεις και το νιώθεις ότι σε βοηθάει, σε προειδοποιεί και σε κάνει λίγο "ήρωα" ότι προσπαθείς. Τα ηλεκτρονικά κρατάνε το μπαντιλίκι και την σούζα που έρχεται στο τέρμα γκάζι και ξέρεις ανά πάσα στιγμή που πας, τι κάνεις, γιατί συμβαίνει (και που θα είχες βρεθεί αν δεν είχε τα μπλιμπλίκια και συμπεριφερόσουν με τον ίδιο απρόσεκτο τρόπο). Δεν καταλαβαίνει τίποτα από σπασμένη άσφαλτο εννοείται. Στο στρίψιμό του ήταν ίδιο με το 950, ανάλαφρο και σταθερό. Δύο πράγματα ήταν περίεργα, ότι δεν είχε δύναμη "χαμηλά" δηλαδή κάτω από 3500 (τι να την κάνεις θα μου πεις, μέσα στην κίνηση του κάθε μέρα ή σε φουρκέτες επαρχιακού ή χώματος την θες) και ότι έχει μιά μεγάλη ζελατίνα αλλά ήδη στα 120 έχει θόρυβο και περισσότερο αέρα από ότι θα περίμενα. Γενικά ήταν το 950 αλλά φορτωμένο "στεροειδή" σε όλα του, ανάρτηση, γκάζι, φρένο, ηλεκτρονικά. Με λίγο καλύτερη αεροδυναμική θα ήταν τέλειο. Εντύπωση μου έκανε ότι δεν καταλάβαινα από κραδασμούς πόσο ψηλά δουλεύει, έπρεπε να κοιτάξω όργανο και η κατανάλωση κάτω από 5λ/100 σε συνθήκες τεστ ράιντ δηλαδή από τις χειρότερες που μπορεί να τύχουν. Το μόνο σοβαρό που με ξένισε ήταν η ζέστη από τον καταλύτη, πρέπει να κερδίζει το βραβείο του "χειρότερου" που έχω οδηγήσει, το 1290S παλιότερα έβγαζε λιγότερο μέσα στην κίνηση της Αθήνας.

Και θα μου πεις γιατί δεν κλείνεις ένα "αύριο". Γιατί το XR ήταν και κυρία όταν έπρεπε και hoe όταν έπρεπε, στο Norden το "κυρία" ίσως λείπει (θα ήθελα νοικιάρικο για ένα ΣΚ, όχι μισή ώρα). Γιατί δεν ξέρω που το πάω για σέρβις "με κλειστά μάτια". Και γιατί είμαι ακόμα σε προβληματισμό ανάμεσα σε πολλά συναισθήματα και ο χρόνος δεν έχει υποκατάστατο, η σκέψη ακόμα δεν έχει ποινικοποιηθεί (ή σχεδόν τέλος πάντων), το συζητάμε.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
έχεις τόσο εμπεριστατωμένη άποψη για το τι θες που δεν ξέρω πως να σου προτείνει κάποιος κάτι άλλο το οποίο δεν έχεις ήδη σκεφτεί / αναλύσει και αποφασίσει ήδη.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η επιλογή της μηχανής πάντα θα έχει και ένα ρίσκο και πάντα μα πάντα θα έχει και λίγο καψούρα.
Δεν μπορεί να αποτυπωθεί με νούμερα η κ@υλα πως να το κάνουμε δηλαδής
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Από περιέργεια, τί υψος/κιλά εχεις?
Και το XR που λες, είναι το BMW 1000XR?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
έχεις τόσο εμπεριστατωμένη άποψη για το τι θες που δεν ξέρω πως να σου προτείνει κάποιος κάτι άλλο το οποίο δεν έχεις ήδη σκεφτεί / αναλύσει και αποφασίσει ήδη.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η επιλογή της μηχανής πάντα θα έχει και ένα ρίσκο και πάντα μα πάντα θα έχει και λίγο καψούρα.
Δεν μπορεί να αποτυπωθεί με νούμερα η κ@υλα πως να το κάνουμε δηλαδής
Σαν αναβάτης που παίρνεις το 990 μόνο για λίγες βόλτες πια, το κριτήριο είναι "μέγιστη απόλαυση σε μίνιμουμ χρόνο".
Μου αρέσουν εμφανισιακά και τα τρία που λέμε. Σε άλλο μηχανάκι, απλά δεν έχω "ταιριάξει" με κάτι. Έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι ότι θέλω ένα διάλειμμα από τους 17άρηδες για τώρα αλλά αυτό το πράγμα στο άνοιγμα του γκαζιού του XR δεν έχει ταίρι σαν σύνολο αίσθησης (σίγουρα έχει πιο γρήγορα μηχανάκια) και κάποια στιγμή θα θέλω ένα πάλι.

Από περιέργεια, τί υψος/κιλά εχεις?
Και το XR που λες, είναι το BMW 1000XR?
1,86 θυμάμαι δεν θέλω να δω τι κάνει η ηλικία, τα τελευταία τρία χρόνια με το XR έπαιζα 107-112.
Το S1000ΧR ναι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το F900GSA όταν έρθει και αν βγει για τεστ και αν δεν έχω πάρει κάτι ως τον Φεβρουάριο που είπαν ότι θα έρθει, θα το δω.
Τiger 900RPro είναι καλό στα χαρτιά, το μοτέρ του 800 μου αρέσει πολύ (φαντάζομαι ότι δεν το χάλασαν πολύ με την αλλαγή στην ανάφλεξη), "κάτι" με χαλάει που δεν μπορώ να το προσδιορίσω και δεν θα το προτιμούσα από τα άλλα.


Το πάλι XR θα με φέρει στο προηγούμενο επίπεδο, να ψάξω για ζελατίνα, να ανησυχώ για την ζάντα του (και ας λέει ο μανιακός) και να "ζητάω" το 950 στο 1/4 της ημέρας στα πολύ κλειστά κομμάτια. Θεωρητικά ένα XR και ένα Norden θα ταίριαζαν για κάθε γούστο, πρακτικά όπως είχε πει κάποιος παίρνω διαμέρισμα που είναι asset και όχι liability με 35000+ ευρώ που θέλω για τα δύο, μεταχειρισμένο XR και καινούριο Norden.
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Yamaha
Σαν αναβάτης που παίρνεις το 990 μόνο για λίγες βόλτες πια, το κριτήριο είναι "μέγιστη απόλαυση σε μίνιμουμ χρόνο".
...
1,86 θυμάμαι δεν θέλω να δω τι κάνει η ηλικία, τα τελευταία τρία χρόνια με το XR έπαιζα 107-112.
Το S1000ΧR ναι.
Αφού έχεις σκεφτεί πολύ καλά, έχεις συνειδητοποιήσει και έχεις αποδεχτεί το τί θα ακολουθήσει με support από ΚΤΜ group σε Ελλάδα (φαντάζομαι ότι ζεις Αθήνα και τουλάχιστον θα έχεις επιλογές για μάστορες) κ εφόσον είσαι προς XL size, πάρε το Norden όσο πιο φτηνά το βρεις για να ρεφάρεις για πιθανά προβλήματα μετά τα 30Κ km... Η ζέστη που λες πάντως προβληματίζει - μέτρησε το σε πιθανές φθορές.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για μένα africa ή norden ,και πάρε ένα μεταχειρισμένο μπουσα ή ζζρ να σε δει ο θεούλης να ανοίγεις το γκάζι να διακτυνιζεσαι που κ που.κ έκλεισες.αν πάρεις νορντεν δώσε το 950.αν πάρεις αφρικα κράτα το
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Νομίζω το μπέρδεμα ανάμεσα στους τζαπανοφιλους και τους ευρωπαϊστές είναι στο ότι κανείς δε λέει ότι η Χονδα ή η Γιαμάχα δεν μπορούν να φτιάξουν το απόλυτο μηχανάκι...αλλά στο ότι είναι επιλογή να φτιάχνουν μηχανές που καλύπτουν πιο ευρυ φασμα μοτοσυκλετιστων και αρα ισως πιο πολλούς συμβιβασμούς προκειμένου η τιμή να μην ξεφύγει...το επόμενο δικό μου θα είναι μάλλον ιαπωνικο αλλά δεν μπορώ να μην παραδεχτώ ότι τα ktm και τα τουκάτια που έχω οδηγήσει τα φτηνα όχι τα ακριβά ήταν στο δρόμο πιο ωραία και απόλυτα στημένα από ιαπωνικά...και μιλάω για μηχανάκια χωρίς ηλεκτρονικά, μόνο με abs...Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ιαπωνικά που να ειναι σε αυτό το επίπεδο απλά δεν είναι ισως προτεραιότητα της τζαπαν πλευρας...οπως υπαρχουν και ευρωπαϊκά που είναι χλιαρα...αλλά αν ειχα να επιλέξω αναμεσα σε καποιο ευρωπαϊκό ή καποιο ιαπωνικό τις περισσότερες φορές το ευρωπαϊκό θα επέλεγα, χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι καλά μηχανάκια τα ιαπωνικά. Για αυτό θα πω στον κυριο amyroukai να επιλέξει κατι αναμεσα σε Ducati Desert X ή KTM ή Νορτεν...ή αυτό που ειναι πιο κοντα στη φιλοσοφία του δλδ σε πε εν φε GS...δλδ χλιαρό ευρωπαϊκό που είναι όμως αρκετά premium σε πολλά επίπεδα...με κορυφαία εργονομία...
Προσωπικά αυτην την περίοδο και γενικότερα θα επελεγα on off μηχανάκι...αλλά δε θα έλεγα όχι και σε ενα supersport για 2ο...αλλά δεν έχουμε ουτε δρόμους ούτε πίστες...οπότε ενας εργάτης on off και πολύ μας είναι...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παίρνει τηλέφωνο φιλαράκι που μιλάμε σπάνια αλλά υπάρχει οικειότητα και εκτίμηση, "μην και κάνεις καμιά χαζομάρα, ΧΟΝΤΑΡΑ θα πάρεις να ξενοιάσεις αγόρι μου. Το ΚΤΜ δουλεύει ακόμα; Α να στα έλεγα, άλλαξε ένα ρελέ μήπως φτιάξει αλλά πάρε ΧΟΝΤΑ να μην ασχολείσαι, όχι την νέα την Άφρικα με τον 19άρη όμως, την παλιά'.

Σήμερα είπαν σε γνωστό μου που παρέλαβε CB500 ότι δεν υπάρχουν 23άρες σε στοκ, οπότε θεωρητικά περιμένουμε τηλέφωνο για την 24.

Ενδιαφέρον έχει το άλλο: Στην Αγγλία δεν εισάγεται έκδοση της AS χωρίς DCT. Στην Ελλάδα δεν έχει έκδοση AS χωρίς EERA στην σελίδα. Επίσης στην χώρα του γκλάμουρ δεν συνεργάζεται το μηχανάκι με Android, μόνο Apple. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της απλής άφρικα τα έχουν κάνει λίγο ρόιδο, "ελαστικά με αεροθάλαμο" στην μία γραμμή, "tubeless" στην άλλη, οπότε ακόμα κρατάμε μικρό καλάθι (γιατί δεν έγραφε αυτό που θέλουμε να διαβάσουμε στο press kit) και ακόμα περιμένουμε την τιμή και τα αξεσουάρ.


al800 διαβάζω με ενδιαφέρον τα πάντα. Όλοι δίκιο έχουν από πλευράς τους και για την δική τους χρήση. Το 890R τελικά θα βγει από την κούρσα εκτός αν βρω κάτι φτηνό έξω γιατί αν του βάλεις τα έξτρα που φοράει το Norden Expedition ξεφεύγει πολύ. Και αν κοιτάς έξω σκάνε που και που 1290R ρανταράτα σε τιμή κόλαση...
 
Top Bottom