Νικόλα τα είχα γράψει κάπου, δεν θυμάμαι που.
Εγώ πήγα εκεί με το XR (το οποίο είναι λάθος μηχανάκι να πας για κάτι τέτοιο, αφού κατεβαίνοντας από την σέλα του όλα τα άλλα φαίνονται λίγα).
Πήρα πρώτα το 890R αλλά με γκρουπ αστείων ανθρώπων που δεν ήξεραν να οδηγούν και απλά βρήκαν ευκαιρία για τζάμπα βόλτα, οπότε οι εντυπώσεις μου ήταν λίγο περίεργες, δηλαδή έμοιαζε σκληρό (σχεδόν μηδενικό στατικό sag) αλλά δεν κοπανούσε στα περισσότερα σπασμένα του δρόμου, φρένο και γκάζι "απόλυτα" και άκουγαν στο παραμικρό, απορώ πως οδηγείς χώμα έτσι (εξαιρείται έρημος που θα πηγαίνεις τέρμα). Γενικά δεν με χάλασε κάτι (εξάλλου όλα ρυθμίζονται) αλλά δεν είπα και ουάου (πιθανώς να ήταν αλλιώς με άλλους στο γκρουπ).
Και μετά παίρνω το Norden... Λίντερ μπαίνει σωστός οδηγός με σωστό μηχανάκι και μπαίνω πίσω του. Το Norden Expedition έχει ανάρτηση που "κάθεται" τόσο-όσο για να έχεις αίσθηση του πόσο πιέζεις, έχει φρένα που έχουν προοδευτικότητα στην λειτουργία τους, έχει γκάζι που έχει επίσης προοδευτικότητα και καταλήγεις με ένα σύνολο που το καρυδώνεις και το νιώθεις ότι σε βοηθάει, σε προειδοποιεί και σε κάνει λίγο "ήρωα" ότι προσπαθείς. Τα ηλεκτρονικά κρατάνε το μπαντιλίκι και την σούζα που έρχεται στο τέρμα γκάζι και ξέρεις ανά πάσα στιγμή που πας, τι κάνεις, γιατί συμβαίνει (και που θα είχες βρεθεί αν δεν είχε τα μπλιμπλίκια και συμπεριφερόσουν με τον ίδιο απρόσεκτο τρόπο). Δεν καταλαβαίνει τίποτα από σπασμένη άσφαλτο εννοείται. Στο στρίψιμό του ήταν ίδιο με το 950, ανάλαφρο και σταθερό. Δύο πράγματα ήταν περίεργα, ότι δεν είχε δύναμη "χαμηλά" δηλαδή κάτω από 3500 (τι να την κάνεις θα μου πεις, μέσα στην κίνηση του κάθε μέρα ή σε φουρκέτες επαρχιακού ή χώματος την θες) και ότι έχει μιά μεγάλη ζελατίνα αλλά ήδη στα 120 έχει θόρυβο και περισσότερο αέρα από ότι θα περίμενα. Γενικά ήταν το 950 αλλά φορτωμένο "στεροειδή" σε όλα του, ανάρτηση, γκάζι, φρένο, ηλεκτρονικά. Με λίγο καλύτερη αεροδυναμική θα ήταν τέλειο. Εντύπωση μου έκανε ότι δεν καταλάβαινα από κραδασμούς πόσο ψηλά δουλεύει, έπρεπε να κοιτάξω όργανο και η κατανάλωση κάτω από 5λ/100 σε συνθήκες τεστ ράιντ δηλαδή από τις χειρότερες που μπορεί να τύχουν. Το μόνο σοβαρό που με ξένισε ήταν η ζέστη από τον καταλύτη, πρέπει να κερδίζει το βραβείο του "χειρότερου" που έχω οδηγήσει, το 1290S παλιότερα έβγαζε λιγότερο μέσα στην κίνηση της Αθήνας.
Και θα μου πεις γιατί δεν κλείνεις ένα "αύριο". Γιατί το XR ήταν και κυρία όταν έπρεπε και hoe όταν έπρεπε, στο Norden το "κυρία" ίσως λείπει (θα ήθελα νοικιάρικο για ένα ΣΚ, όχι μισή ώρα). Γιατί δεν ξέρω που το πάω για σέρβις "με κλειστά μάτια". Και γιατί είμαι ακόμα σε προβληματισμό ανάμεσα σε πολλά συναισθήματα και ο χρόνος δεν έχει υποκατάστατο, η σκέψη ακόμα δεν έχει ποινικοποιηθεί (ή σχεδόν τέλος πάντων), το συζητάμε.