υπάρχει μια παρανόηση για την 24'Ε αφού πάντα ρυθμιζόμενη φουλ ήταν ρε σι . Αν εννοείς την ανάρτηση βέβαια
υπάρχει μια παρανόηση για την 24'Ε αφού πάντα ρυθμιζόμενη φουλ ήταν ρε σι . Αν εννοείς την ανάρτηση βέβαια
το 1290R εννοούσα όχι το 890R...δλδ αν βαλεις σε ογκο διπλα το 890R με την Africa 1100 το 890 μοιαζει με εντουρο μηχανακι...ο,τι και να πάρεις σε αυτά τα λεφτά καλό θα είναι...Παίρνει τηλέφωνο φιλαράκι που μιλάμε σπάνια αλλά υπάρχει οικειότητα και εκτίμηση, "μην και κάνεις καμιά χαζομάρα, ΧΟΝΤΑΡΑ θα πάρεις να ξενοιάσεις αγόρι μου. Το ΚΤΜ δουλεύει ακόμα; Α να στα έλεγα, άλλαξε ένα ρελέ μήπως φτιάξει αλλά πάρε ΧΟΝΤΑ να μην ασχολείσαι, όχι την νέα την Άφρικα με τον 19άρη όμως, την παλιά'.
Σήμερα είπαν σε γνωστό μου που παρέλαβε CB500 ότι δεν υπάρχουν 23άρες σε στοκ, οπότε θεωρητικά περιμένουμε τηλέφωνο για την 24.
Ενδιαφέρον έχει το άλλο: Στην Αγγλία δεν εισάγεται έκδοση της AS χωρίς DCT. Στην Ελλάδα δεν έχει έκδοση AS χωρίς EERA στην σελίδα. Επίσης στην χώρα του γκλάμουρ δεν συνεργάζεται το μηχανάκι με Android, μόνο Apple. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της απλής άφρικα τα έχουν κάνει λίγο ρόιδο, "ελαστικά με αεροθάλαμο" στην μία γραμμή, "tubeless" στην άλλη, οπότε ακόμα κρατάμε μικρό καλάθι (γιατί δεν έγραφε αυτό που θέλουμε να διαβάσουμε στο press kit) και ακόμα περιμένουμε την τιμή και τα αξεσουάρ.
al800 διαβάζω με ενδιαφέρον τα πάντα. Όλοι δίκιο έχουν από πλευράς τους και για την δική τους χρήση. Το 890R τελικά θα βγει από την κούρσα εκτός αν βρω κάτι φτηνό έξω γιατί αν του βάλεις τα έξτρα που φοράει το Norden Expedition ξεφεύγει πολύ. Και αν κοιτάς έξω σκάνε που και που 1290R ρανταράτα σε τιμή κόλαση...
Ναι.Μτχ xtz1200 δεύτερη γενιά με es σου χει περάσει απο το μυαλό;
Βρίσκεστε σε παρανοϊκή αγορά δυστυχώς...Edit με 4500 λίρες και αγγλική πινακίδα το κάνεις το πείραμα. Με... 11500 ευρώ για μοντέλο του 11, όχι.
βρε τον αθλιο τον σιδεροφαγο
Από την άλλη δίνεις 23 και πουλάς μετά από 1-2 χρόνια, πόσο να πουλήσεις?
20% κατωΑπό την άλλη δίνεις 23 και πουλάς μετά από 1-2 χρόνια, πόσο να πουλήσεις?
Συμφωνώ ....οπότε καλά πουλάνε 19-2020% κατω
Αγγλία που είπαμε, είναι ηλίθιοι, έχουν αλατια, τα σκίζουν κρύα, οι μάστορες έχουν ακριβά τσιγάρα και χρεώνουν ένα μηχανάκι για κάθε σέρβις.20% κατω
Γιατί συμβαίνει αυτό όμως, πρέπει να υπάρχει εξήγηση.Αγγλία που είπαμε, είναι ηλίθιοι, έχουν αλατια, τα σκίζουν κρύα, οι μάστορες έχουν ακριβά τσιγάρα και χρεώνουν ένα μηχανάκι για κάθε σέρβις.
Αγοράζει ο άλλος κούτα ΚΤΜ 14000 το μηχανάκι. Σε ένα, ενάμιση χρόνο πόσο το δίνει; από 9000 ως 11000 (τα πιο ακριβά έχουν περισσότερα έξτρα όμως). Αγοράζει 17200 και σε δύο χρόνια το δίνει από 9500 ως 12500 (τα πιο ακριβά με βαλίτσες). Στα πενφέ που δεν έχουν σοβαρή διαφορά από εδώ σε τιμές αγοράς, καινούριο XR έχει 21170 βλέπω (στα ίδια έχει και Μ με πινακίδες χωρίς χρήση), τα XR του 21 από 11500, του 22 από 14000. Ίδια φάση τα tiger 1200 τελευταία μοντέλα.
Δεν θα κάνουμε κανονικότητα το "όχημα κουμπαράς".
Α και, μίλια από 600 (αχρησιμοποίητη Άφρικα AS με τριβαλιτσο Χόντα ούτε χρόνου, την είχε ντίλερ πενφέ -5000 κάτω), 1500 περίπου το πρώτο παράδειγμα ΚΤΜ και κάτω από 10,000 όλα τα άλλα.
Γενικά το όχημα απαξιώνεται γοργά. Για αυτό υπάρχει η νοοτροπία έξω από αρκετό κόσμο "never buy new", ξέρουν ότι θα βρεθεί σχεδόν καινούργιο από τους ανθρώπους που απλά καίγονται να έχουν να δείξουν το τελευταίο μοντέλο κάθε χρόνο. Εδώ θέλουμε να περάσουμε μια άλλη φιλοσοφία. Για κάποιον που έχει 20,000 μετρητά (και δεν είναι ξεπλενω μαύρο χρήμα) δεν έχει καμία λογική να πάρει μεταχειρισμένο χωρίς ουσιαστικό όφελος.Γιατί συμβαίνει αυτό όμως, πρέπει να υπάρχει εξήγηση.
Η ζήτηση και η προσφορά ορίζει τιμές στην αγορά και όχι η ηλιθιότητα
Σίγουρα στην Αγγλία υπάρχουν γενικά διαφορετικές συνθήκες
23000 χλμ και τι ηλικίας?Γενικά το όχημα απαξιώνεται γοργά. Για αυτό υπάρχει η νοοτροπία έξω από αρκετό κόσμο "never buy new", ξέρουν ότι θα βρεθεί σχεδόν καινούργιο από τους ανθρώπους που απλά καίγονται να έχουν να δείξουν το τελευταίο μοντέλο κάθε χρόνο. Εδώ θέλουμε να περάσουμε μια άλλη φιλοσοφία. Για κάποιον που έχει 20,000 μετρητά (και δεν είναι ξεπλενω μαύρο χρήμα) δεν έχει καμία λογική να πάρει μεταχειρισμένο χωρίς ουσιαστικό όφελος.
Το 23000 χιλιόμετρα μετά και 10% κάτω (πραγματικό παράδειγμα από αγγελία GSA που είδα στο φβ) είναι μόνο για Δελφινάριο.
Αν θυμάμαι καλά, ούτε ενάμιση χρόνο.23000 χλμ και τι ηλικίας?
ok απλά δεν βλέπω να ξεκινάνε από 19 η αν ξεκινάνε θα είναι του 2020Συμφωνώ ....οπότε καλά πουλάνε 19-20
Δεν συμφωνώ. Κάποιος που δεν κρατάει καιρό την μοτοσυκλέτα και έχει το κασέρι θα πρέπει να επιλέξει μτχ, γλυτώνει τα 2-3 χιλιάρικα στην μεταπώληση.Για κάποιον που έχει 20,000 μετρητά (και δεν είναι ξεπλενω μαύρο χρήμα) δεν έχει καμία λογική να πάρει μεταχειρισμένο χωρίς ουσιαστικό όφελος.
έχει ένα κόκκινο του 22 με 19000 ευρώ τώρα που μιλάμε.ok απλά δεν βλέπω να ξεκινάνε από 19 η αν ξεκινάνε θα είναι του 2020