Μετατροπή ζαντών σε tubeless

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εμένα άλλο με προβλημάτισε σε αυτή τη πατέντα. Το χείλος του ελαστικού ουσιαστικά πιέζει την κομμένη σαμπρέλα πάνω στις έδρες της ζάντας για να στεγανοποιήσει.

Όμως το λάστιχο όπως κινείται και στρεβλώνει και πιέζεται και αλλάζει πιέσεις ποιος εγγυάται πω΄ς δεν θα τραυματίσει αυτό το λεπτό κομμάτι λάστιχο και δεν θα το κόψει ή θα του κάνει έστω μικρό σκίσιμο.

Δεν θα αντέξει ειδικά σε χωμάτινη χρήση αυτό εδώ όσο και αν έχει γουστο και μπράβο του για τη σκέψη.
Θα αντέξει γιατί ο τύπος κλείνει το μάτι δύο φορές στο βίντεο ;);)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εμένα άλλο με προβλημάτισε σε αυτή τη πατέντα. Το χείλος του ελαστικού ουσιαστικά πιέζει την κομμένη σαμπρέλα πάνω στις έδρες της ζάντας για να στεγανοποιήσει.

Όμως το λάστιχο όπως κινείται και στρεβλώνει και πιέζεται και αλλάζει πιέσεις ποιος εγγυάται πω΄ς δεν θα τραυματίσει αυτό το λεπτό κομμάτι λάστιχο και δεν θα το κόψει ή θα του κάνει έστω μικρό σκίσιμο.

Δεν θα αντέξει ειδικά σε χωμάτινη χρήση αυτό εδώ όσο και αν έχει γουστο και μπράβο του για τη σκέψη.
Προσωπικά θα το δοκίμαζα.
Το πολύ πολύ σε περίπτωση αστοχίας - ατυχίας να ακολουθήσω τη διαδικασία που θα έκανα ούτως ή άλλως εάν με έπιανε λάστιχο δηλαδή αλλαγή σαμπρέλας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατα συμπτωση σχετικα με την κουβεντα για tubeless, εχω σημερινο email απο την Bartubeless με τα κοστη μετατροπης για τροχους ΤΤ με αυλακια, δηλ σαν τους πισω των CRF1000/1100, ΚΤΜ950/990, Τ700 κλπ.

Το κοστος εχει ανεβει αρκετα απο την τελευταια φορα που ειχα ρωτησει, ακριβως πριν 3 χρόνια. Το κοστος μετατροπης ανα τροχο ειναι 120€ και τα μεταφορικα με courier που παραλαμβανει και επιστρεφει την ζαντα 140€. Οποτε το κοστος για δυο τροχους (αν και η μπροστινη ζαντα ειναι καταλληλη) ειναι 380€, ή 190€ ανα τροχο, δηλ ακομη και τωρα οχι απαγορευτικο.

Προσωπικα, σκεφτομουν και σκεφτομαι να κανω τον πισω τροχο μονο γιατι εκει ειναι το μανικι ν'αλλαχτει η σαμπρελα και επισης κλαταρισμα σε μπροστινο στην ασφαλτο ειναι σπανιο. Επισης ο Μανωλης πυξιδας990 λεει οτι δεν εχει ακουστει θεμα σε πισω τροχο με τη συγκεκριμενη μετατροπη και τα ιδια εχω διαβασει κι'εγω σε φορουμ του εξωτερικου. Εξ'αλλου η Bartubeless δινει 4 χρονια εγγυηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν μείνεις όρθιος.
Δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί αυτό που σκέφτεσαι.
Μόνο εάν κάνει μπαμ η σαμπρέλα που δεν θα υπάρχει.
 
Reactions: dan

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ δεν θα του είχα εμπιστοσύνη να κάνω αυτό με την σαμπρέλα που είδαμε στο βίντεο (όσες φορές και αν κλείσει το μάτι του ο μάστορας :laugh: ),για κάποιους βασικούς λόγους που ήδη αναφέρθηκαν!!!!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παίδες θυμήθηκα αυτό το ποστ καθώς είδα εχθές αυτό το βίντεο.Νομίζω ότι θα αρέσει σε πολλούς ο τρόπος αυτός.

Παρακολουθήστε αυτό το βίντεο στο Facebook https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0EUtPqizoX9YTDv2XXT42SAFNj99Z5SC42FaXTW3gvtCfxtBd3g2AUHghqfzW1KxMl&id=100004894091079&mibextid=KsPBc6


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πριν από λίγο μίλησα με τον Γαβρίλο.
Δύο χρόνια το έχει βάλει και δουλεύει σε ένα Bmw Dakar χωρίς πρόβλημα.
Επίσης σε ένα Cagiva elephant μόνο που σε αυτό έχει κολληθεί η σαμπρέλα με παρμπριζοκολα και έχει μπει και slime.
Δουλεύει έτσι κάποια χρόνια από ότι μου είπε.
Το μυστικό για καλύτερη εφαρμογή είναι για διαστάσεις τροχών πχ. 21/18 να μπουν σαμπρέλες 19/17.
Το σκέφτομαι...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Πριν από λίγο μίλησα με τον Γαβρίλο.
Δύο χρόνια το έχει βάλει και δουλεύει σε ένα Bmw Dakar χωρίς πρόβλημα.
Επίσης σε ένα Cagiva elephant μόνο που σε αυτό έχει κολληθεί η σαμπρέλα με παρμπριζοκολα και έχει μπει και slime.
Δουλεύει έτσι κάποια χρόνια από ότι μου είπε.
Το μυστικό για καλύτερη εφαρμογή είναι για διαστάσεις τροχών πχ. 21/18 να μπουν σαμπρέλες 19/17.
Το σκέφτομαι...
το cagiva ειναι αγρινιωτικο?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Κατα συμπτωση σχετικα με την κουβεντα για tubeless, εχω σημερινο email απο την Bartubeless με τα κοστη μετατροπης για τροχους ΤΤ με αυλακια, δηλ σαν τους πισω των CRF1000/1100, ΚΤΜ950/990, Τ700 κλπ.

Το κοστος εχει ανεβει αρκετα απο την τελευταια φορα που ειχα ρωτησει, ακριβως πριν 3 χρόνια. Το κοστος μετατροπης ανα τροχο ειναι 120€ και τα μεταφορικα με courier που παραλαμβανει και επιστρεφει την ζαντα 140€. Οποτε το κοστος για δυο τροχους (αν και η μπροστινη ζαντα ειναι καταλληλη) ειναι 380€, ή 190€ ανα τροχο, δηλ ακομη και τωρα οχι απαγορευτικο.

Προσωπικα, σκεφτομουν και σκεφτομαι να κανω τον πισω τροχο μονο γιατι εκει ειναι το μανικι ν'αλλαχτει η σαμπρελα και επισης κλαταρισμα σε μπροστινο στην ασφαλτο ειναι σπανιο. Επισης ο Μανωλης πυξιδας990 λεει οτι δεν εχει ακουστει θεμα σε πισω τροχο με τη συγκεκριμενη μετατροπη και τα ιδια εχω διαβασει κι'εγω σε φορουμ του εξωτερικου. Εξ'αλλου η Bartubeless δινει 4 χρονια εγγυηση.
μεγαλο ατου,οτι δεν μπλεκεις και ερχεται το κουριερ σπιτι σου να παρει και μετα να παραδωσει
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσωπικά θα το δοκίμαζα.
Το πολύ πολύ σε περίπτωση αστοχίας - ατυχίας να ακολουθήσω τη διαδικασία που θα έκανα ούτως ή άλλως εάν με έπιανε λάστιχο δηλαδή αλλαγή σαμπρέλας.
Και αν σκιστεί η σαμπρέλα όταν πας με 150 εθνική και χάσει σε λίγα δευτερόλεπτα τον αέρα?
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Και αν σκιστεί η σαμπρέλα όταν πας με 150 εθνική και χάσει σε λίγα δευτερόλεπτα τον αέρα?
Το ίδιο δεν συμβαίνει και με την σαμπρέλα;Σε δευτερόλεπτα δεν χάνει τον αέρα στην εθνική με 150;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και αν σκιστεί η σαμπρέλα όταν πας με 150 εθνική και χάσει σε λίγα δευτερόλεπτα τον αέρα?
Να πάτε με 130 κύριε...
Ο τύπος που το έφτιαξε με διαβεβαίωσε πως δεν μπορεί να πάθει κάτι ή σαμπρέλα σε εκείνο το σημείο.
Δεν υπάρχει κάτι στην ζάντα που να μπορεί να την κόψει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ίδιο δεν συμβαίνει και με την σαμπρέλα;Σε δευτερόλεπτα δεν χάνει τον αέρα στην εθνική με 150;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Να πάτε με 130 κύριε...
Ο τύπος που το έφτιαξε με διαβεβαίωσε πως δεν μπορεί να πάθει κάτι ή σαμπρέλα σε εκείνο το σημείο.
Δεν υπάρχει κάτι στην ζάντα που να μπορεί να την κόψει.
Η σκισμένη σαμπρέλα που παίζει το ρόλο της στεγανοποίησης ουσιαστικά για να κάτσει στη θέση της τη ""μασάει"" γύρω γύρω το χείλος του ελαστικού. Εγώ αυτό κατάλαβα από το βίντεο. Αλλιώς πώς να στεγανοποιήσει?

Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται οι δυνάμεις από λακκούβες ανωμαλίες κλπ μεταφερονται στον σκελετό του ελαστικό,από εκεί στο χείλος του ελαστικού και από εκεί στη ζάντα και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Για να εκτονωσουμε αυτή τη πίεση στο χείλος του ελαστικού βάζουμε ένα λεβιέ 40 πόντους και ανεβαίνουμε επάνω. Μιλάμε για πολύ πίεση. Και εκεί από κάτω βρίσκεται εγκλωβισμένο αυτό το κομμάτι καουτσουκ υπο συνεχή πίεση. Δεν ξέρω,εγώ το βλέπω πολύ ευπαθές. Δηλαδή ένα κομμάτι σαμπρέλα σε μια μεγγαινη ανάμεσα στο χείλος του ελαστικού και τη ζάντα. Είμαι σκεπτικιστής απέναντι σε αυτή τη πατέντα.

Η ίδια η σαμπρέλα όπως είναι από το εργοστάσιο πράγματι μπορεί να σκάσει με διάφορους τρόπους Δεν μπορώ να σκεφτώ η να συγκρίνω αν ο τροπος που θα σκάσει είναι καλύτερος η χειρότερος. Σιγουρς πάντως έχει μια συνοχη και δεν βρίσκεται υπό στρες η δομή της όσο δουλεύει
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η σκισμένη σαμπρέλα που παίζει το ρόλο της στεγανοποίησης ουσιαστικά για να κάτσει στη θέση της τη ""μασάει"" γύρω γύρω το χείλος του ελαστικού. Εγώ αυτό κατάλαβα από το βίντεο. Αλλιώς πώς να στεγανοποιήσει?

Όταν η μοτοσυκλέτα κινείται οι δυνάμεις από λακκούβες ανωμαλίες κλπ μεταφερονται στον σκελετό του ελαστικό,από εκεί στο χείλος του ελαστικού και από εκεί στη ζάντα και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Για να εκτονωσουμε αυτή τη πίεση στο χείλος του ελαστικού βάζουμε ένα λεβιέ 40 πόντους και ανεβαίνουμε επάνω. Μιλάμε για πολύ πίεση. Και εκεί από κάτω βρίσκεται εγκλωβισμένο αυτό το κομμάτι καουτσουκ υπο συνεχή πίεση. Δεν ξέρω,εγώ το βλέπω πολύ ευπαθές. Δηλαδή ένα κομμάτι σαμπρέλα σε μια μεγγαινη ανάμεσα στο χείλος του ελαστικού και τη ζάντα. Είμαι σκεπτικιστής απέναντι σε αυτή τη πατέντα.

Η ίδια η σαμπρέλα όπως είναι από το εργοστάσιο πράγματι μπορεί να σκάσει με διάφορους τρόπους Δεν μπορώ να σκεφτώ η να συγκρίνω αν ο τροπος που θα σκάσει είναι καλύτερος η χειρότερος. Σιγουρς πάντως έχει μια συνοχη και δεν βρίσκεται υπό στρες η δομή της όσο δουλεύει
Βαγγέλη στην πίσω ζάντα των 990 αν βάλεις το λάστιχο όπως είναι χωρίς σαμπρέλα,απ' τις ακτίνες χάνει πρώτα και μετά θα χάσει απ' το χείλος,όταν πέσει η πίεση παρά παρα πολύ..κοίτα το σύστημα του bart ,τις ακτίνες μονώνει..
Το πλαϊνό στην πατέντα είναι δευτερεύον στην πίσω ζάντα που έχει αυτιά πάντα έτσι..
Κύριο ρόλο παίζει ότι η σαμπρέλα πάει και κάθεται πάνω στις ακτίνες..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη στην πίσω ζάντα των 990 αν βάλεις το λάστιχο όπως είναι χωρίς σαμπρέλα,απ' τις ακτίνες χάνει πρώτα και μετά θα χάσει απ' το χείλος,όταν πέσει η πίεση παρά παρα πολύ..κοίτα το σύστημα του bart ,τις ακτίνες μονώνει..
Το πλαϊνό στην πατέντα είναι δευτερεύον στην πίσω ζάντα που έχει αυτιά πάντα έτσι..
Κύριο ρόλο παίζει ότι η σαμπρέλα πάει και κάθεται πάνω στις ακτίνες..
Ναι αλλά στη πατέντα του βίντεο ο μάστορας τη σαμπρέλα δεν την κολλάει στη στεφάνη ελεύθερη είναι. Η στεγανοποίηση βασίζεται στο σφράγισμα της σαμπρελας στο χείλος του ελαστικού. Άπαξ και σκιστεί εκεί τέλος
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι αλλά στη πατέντα του βίντεο ο μάστορας τη σαμπρέλα δεν την κολλάει στη στεφάνη ελεύθερη είναι. Η στεγανοποίηση βασίζεται στο σφράγισμα της σαμπρελας στο χείλος του ελαστικού. Άπαξ και σκιστεί εκεί τέλος
Το έχει δοκιμάσει και δουλεύει.
Έτσι λέει.
Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω κάτι άλλο.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά δεν συμμερίζομαι την άποψη σου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχει δοκιμάσει και δουλεύει.
Έτσι λέει.
Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω κάτι άλλο.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά δεν συμμερίζομαι την άποψη σου.
Και πολύ καλά κάνετε κύριε, δημοκρατίαν έχουμε..:prft:

Έναν προβληματισμό έθεσα. Μπορεί πράγματι η σαμπρέλα επειδή είναι ελαστική να μη μασάει στη πρέσα!
 
Top Bottom