Μούδιασμα στα χέρια μετά από 20' οδήγημα

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
ρε παιδια..αν ηταν καρπιαιος σωληνας θα μουδιαζε υο μικρο δαχτυλακι?μαλλον νομιζω η αριστερη μερια της παλαμης πιο ψηλα.και αυτο αν εχει ηδη προβλημα νομιζω.δεν οφειλετε απ την οδηγηση. θεωρο τουλαχιστον
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μωρε εγω καταλαβαινω, οτι η παρεα θα κανει ασχημα γεραματα.:pointu:
Ας φτάσουμε στα "γεράματα" φίλε ,κι ας είναι κ (λίγο);) δύσκολα.
Καθημερινά φεύγει νέος κόσμος.:(
ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Συμβόλαιο δεν έχουμε ,οπότε ..."ότι φάμε ,ότι πιούμε ,κι ότι αρπάξει ο κwlos μας" :D (αυτό το τελευταίο για τους Λέλους) :p

Δερ ιΖ Νο ΤουΜόροΥΥΥΥΥ :biker2:....λέμε.....οπότε...στην ΥΓΕΙΑ μας :friendship: σήμερα που την έχουμε (ή έστω που νομίζουμε ότι...)
 

Aktaioros

Μέλος
Περιοχή
Λαγονήσι
Όνομα
Κώστας
Μοτό
....
λιγο γυμναστικη και διατασεις για αποκατασταση κανουμε;Τρεξιματακι; Ποδηλατακι;Δοκιμαστε λιγο και θα εκπλαγειτε.
Ηλία έχεις απόλυτο δίκιο γιατί αφηνόμαστε στην ρουτινα και στην τεμπελιά και δεν...
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Παιδιά,
2η βόλτα σήμερα με το 1090, πήγα μια μπαμ Κάλαμο και πίσω, περίπου 2 ώρες στην σέλα και καμιά 150χλμ. Δυστυχώς, αντιμετώπισα πάλι θέμα με το δεξί μου χέρι που μάλλον δεν έχει να κάνει με την απουσία cruise control.

Πόνος στο δεξί χέρι, αρχίζει από την βάση του αντίχειρα, τον καρπό, στο εσωτερικό του πήχη μέχρι και τον τρικέφαλο. Στο τέλος της διαδρομής χειριζόμουν με δυσκολία τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας. Το εντόπισα γυρνώντας από την ανταλλαγή αλλά τότε θεώρησα ότι τα συσσωρευτικά χλμ ΕΟ και η απουσία cruise control ήταν η αιτία. Η πλάκα είναι ότι οδηγώ το σκούτερ καθημερινά, πολλές φορές κάνω 2ωρα στην σέλα του και δεν με έχει ενοχλήσει το χέρι μου. Να πω εδώ ότι λόγω δουλείας, καταπονώ αρκετά τα χέρια μου.

Αν υπήρχε θέμα, δεν θα το συναντούσα συνεχώς? Εντοπίζω ίσως 2 θεματάκια που μπορεί να οδηγούν στο πρόβλημα:
  1. Γάντι μηχανής? Φοράω πιο ενισχυμένο στις βόλτες απ' ότι στην πόλη. Δεν μου είναι μικρό αλλά όταν το βγάζω, μένουν αποτυπώματα από τις ραφές του στα χέρια μου. Ίσως πιέζουν την παλάμη μου εσωτερικά όπως πιάνω το τιμόνι.
  2. Λάθος θέση τιμονιού? Θα κάνω μια δοκιμή να το γυρίσω λίγο προς το μέρος μου.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Παιδιά,
2η βόλτα σήμερα με το 1090, πήγα μια μπαμ Κάλαμο και πίσω, περίπου 2 ώρες στην σέλα και καμιά 150χλμ. Δυστυχώς, αντιμετώπισα πάλι θέμα με το δεξί μου χέρι που μάλλον δεν έχει να κάνει με την απουσία cruise control.

Πόνος στο δεξί χέρι, αρχίζει από την βάση του αντίχειρα, τον καρπό, στο εσωτερικό του πήχη μέχρι και τον τρικέφαλο. Στο τέλος της διαδρομής χειριζόμουν με δυσκολία τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας. Το εντόπισα γυρνώντας από την ανταλλαγή αλλά τότε θεώρησα ότι τα συσσωρευτικά χλμ ΕΟ και η απουσία cruise control ήταν η αιτία. Η πλάκα είναι ότι οδηγώ το σκούτερ καθημερινά, πολλές φορές κάνω 2ωρα στην σέλα του και δεν με έχει ενοχλήσει το χέρι μου. Να πω εδώ ότι λόγω δουλείας, καταπονώ αρκετά τα χέρια μου.

Αν υπήρχε θέμα, δεν θα το συναντούσα συνεχώς? Εντοπίζω ίσως 2 θεματάκια που μπορεί να οδηγούν στο πρόβλημα:
  1. Γάντι μηχανής? Φοράω πιο ενισχυμένο στις βόλτες απ' ότι στην πόλη. Δεν μου είναι μικρό αλλά όταν το βγάζω, μένουν αποτυπώματα από τις ραφές του στα χέρια μου. Ίσως πιέζουν την παλάμη μου εσωτερικά όπως πιάνω το τιμόνι.
  2. Λάθος θέση τιμονιού? Θα κάνω μια δοκιμή να το γυρίσω λίγο προς το μέρος μου.
Επικονδυλιτιδα μου μυρίζει...
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Παιδιά,
2η βόλτα σήμερα με το 1090, πήγα μια μπαμ Κάλαμο και πίσω, περίπου 2 ώρες στην σέλα και καμιά 150χλμ. Δυστυχώς, αντιμετώπισα πάλι θέμα με το δεξί μου χέρι που μάλλον δεν έχει να κάνει με την απουσία cruise control.

Πόνος στο δεξί χέρι, αρχίζει από την βάση του αντίχειρα, τον καρπό, στο εσωτερικό του πήχη μέχρι και τον τρικέφαλο. Στο τέλος της διαδρομής χειριζόμουν με δυσκολία τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας. Το εντόπισα γυρνώντας από την ανταλλαγή αλλά τότε θεώρησα ότι τα συσσωρευτικά χλμ ΕΟ και η απουσία cruise control ήταν η αιτία. Η πλάκα είναι ότι οδηγώ το σκούτερ καθημερινά, πολλές φορές κάνω 2ωρα στην σέλα του και δεν με έχει ενοχλήσει το χέρι μου. Να πω εδώ ότι λόγω δουλείας, καταπονώ αρκετά τα χέρια μου.

Αν υπήρχε θέμα, δεν θα το συναντούσα συνεχώς? Εντοπίζω ίσως 2 θεματάκια που μπορεί να οδηγούν στο πρόβλημα:
  1. Γάντι μηχανής? Φοράω πιο ενισχυμένο στις βόλτες απ' ότι στην πόλη. Δεν μου είναι μικρό αλλά όταν το βγάζω, μένουν αποτυπώματα από τις ραφές του στα χέρια μου. Ίσως πιέζουν την παλάμη μου εσωτερικά όπως πιάνω το τιμόνι.
  2. Λάθος θέση τιμονιού? Θα κάνω μια δοκιμή να το γυρίσω λίγο προς το μέρος μου.
Ένα ηλεκτρομυογράφημα με διάγνωση ειδικού θα σου λύσει όλες τις απορείες.............. Δεν φταίει ούτε το μοτόρι ούτε ο εξοπλισμός σου..... :(
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παιδιά,
2η βόλτα σήμερα με το 1090, πήγα μια μπαμ Κάλαμο και πίσω, περίπου 2 ώρες στην σέλα και καμιά 150χλμ. Δυστυχώς, αντιμετώπισα πάλι θέμα με το δεξί μου χέρι που μάλλον δεν έχει να κάνει με την απουσία cruise control.

Πόνος στο δεξί χέρι, αρχίζει από την βάση του αντίχειρα, τον καρπό, στο εσωτερικό του πήχη μέχρι και τον τρικέφαλο. Στο τέλος της διαδρομής χειριζόμουν με δυσκολία τα χειριστήρια της μοτοσυκλέτας. Το εντόπισα γυρνώντας από την ανταλλαγή αλλά τότε θεώρησα ότι τα συσσωρευτικά χλμ ΕΟ και η απουσία cruise control ήταν η αιτία. Η πλάκα είναι ότι οδηγώ το σκούτερ καθημερινά, πολλές φορές κάνω 2ωρα στην σέλα του και δεν με έχει ενοχλήσει το χέρι μου. Να πω εδώ ότι λόγω δουλείας, καταπονώ αρκετά τα χέρια μου.

Αν υπήρχε θέμα, δεν θα το συναντούσα συνεχώς? Εντοπίζω ίσως 2 θεματάκια που μπορεί να οδηγούν στο πρόβλημα:
  1. Γάντι μηχανής? Φοράω πιο ενισχυμένο στις βόλτες απ' ότι στην πόλη. Δεν μου είναι μικρό αλλά όταν το βγάζω, μένουν αποτυπώματα από τις ραφές του στα χέρια μου. Ίσως πιέζουν την παλάμη μου εσωτερικά όπως πιάνω το τιμόνι.
  2. Λάθος θέση τιμονιού? Θα κάνω μια δοκιμή να το γυρίσω λίγο προς το μέρος μου.
Έτσι όπως τα λες με το σκούτερ, μάλλον είναι θέμα "θέσης/στάσης" του κορμιού και κατ'επεκταση των χεριών!!!
Επίσης, μεγάλο ρόλο παίζει και η αιμάτωση των χεριών, των δακτύλων κτλ....
Τα γάντια, εφόσον σου αφήνουν σημάδια, δημιουργούν κάποιο πρόβλημα ή το επιδεινώνουν!!!
Εγώ πιστεύω για αρχή, να κάνεις συνδυασμό πραγμάτων:
Αλλαγή της θέσης των χειριστηρίων (τιμόνι), μέχρι να βρεις σε πιο σημείο δεν έχεις ενόχληση, και γάντια πιο άνετα και όχι σφικτά!!!!!
Να έχεις στο μυαλό σου τη "θέση" που έχουν τα χέρια σου στο σκούτερ, και προσπάθησε όσο γίνεται να φέρεις το τιμόνι της μεγάλης να "προσομοιάζει" σε αυτή τη θέση! Απλά για να αυξήσεις τις πιθανότητες να πετύχεις αυτή τη θέση γρήγορα, χωρίς πολλές αλλαγές και παίδεμα!
Πιστεύω ότι καταλήξεις κάπου έτσι!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
αποστάτες να φέρεις το τιμόνι πιο κοντά στον κορμό σου και το δεύτερο είναι , αντίβαρα με πιο πολλά γραμμάρια .
επίσης αν το γάντι έχει ραφές από μέσα πολλές φορές μπορεί να μας πιέζει χωρίς να το καταλαβαίνουμε , υπάρχουν γάντια χωρίς εσωτερικές ραφές .

Ελπίζω να βρεις άκρη
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Επικονδυλιτιδα μου μυρίζει...
το πρωτο πραγμα που μου περασε απο το μυαλο Γιαννη....
τον πηρα τηλεφωνο για να του πω αυτο ακριβως ....
επικονδυλιτιδα αγκωνα....

το αλλο που σκεφτομαι ειναι οτι ισως να τον πιεζει η προστασια αγκωνα του μπουφαν και να μην το καταλαβαινει .....
δηλαδη να ειναι ΄΄τοσο οσο΄΄ η πιεση που δεν τον ενοχλει αλλα την ΄΄ζημια΄΄ την κανει...

τωρα αν δεν ειναι τιποτα απο αυτα ....
ισως λιγο βαρυτερα αντιβαρα να μειωσουν το προβλημα των κραδασμων στο τιμονι...
επισης μπορει να το γεμισει με αμμο ποταμισια .... οχι θαλλασης.... η ποταμισια ειναι πιο ελαφρια ....
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
επισης μπορει να το γεμισει με αμμο ποταμισια .... οχι θαλλασης.... η ποταμισια ειναι πιο ελαφρια ....
Ίδια άμμος είναι η θαλασσινή και η ποταμίσια. Η μόνη διαφορά είναι ότι η θαλασσινή μπορεί να έχει αλάτι που διαβρώνει τα μέταλλα.
Έτσι κι αλλιώς ότι άμμο και να βάλει μέσα στο τιμόνι, για σιγουριά πρέπει πριν να την έχει ξεπλύνει και να την έχει στεγνώσει καλά.
Μπορεί όμως καλύτερα να πάει σε ένα μαγαζί με οικοδομικά υλικά και να πάρει χαλαζιακή άμμο που είναι και καθαρή και στεγνή. Υπάρχει λεπτή και χοντρή.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μιλάμε για διαφορά 100-150gr , δεν θα χτίσει οικοδομή και φυσικά δεν θα μπει στη διαδικασία να βάλει άμμο , μιας και αυτή θα πηγαίνει από δεξιά στα αριστερά . Να κόψεις τον κραδασμό στα άκρα θέλεις


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, θα το ψάξω!
sugariasgeorge Γιώργο τώρα είδα την κλήση, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Δεν ξέρω για αυτό που λές (επικονδυλιτιδα) γιατί δεν έχω πόνο στον αγκώνα. Τουλάχιστον όσο στα υπόλοιπα σημεία που περιγράφω. Ακόμα και τώρα, αρκετές ώρες μετά, νοιώθω τον καρπό και το χέρι μου μουδιασμένα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιώργο μπορεί να είναι προφανές αλλά να ρωτήσω, τις μανέτες τις έχεις ρυθμίσει να είναι ευθεία ο καρπός με τον βραχίονα;
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά, θα το ψάξω!
sugariasgeorge Γιώργο τώρα είδα την κλήση, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Δεν ξέρω για αυτό που λές (επικονδυλιτιδα) γιατί δεν έχω πόνο στον αγκώνα. Τουλάχιστον όσο στα υπόλοιπα σημεία που περιγράφω. Ακόμα και τώρα, αρκετές ώρες μετά, νοιώθω τον καρπό και το χέρι μου μουδιασμένα.
Φίλος με παρόμοια συμπτώματα κατά την οδήγηση μοτο πήγε σε καλό φυσιοθεραπευτή γνωστό μου και αποδείχθηκε ότι το πρόβλημα ξεκίναγε από πάνω, αυχένα ή ώμο. (δε θυμάμαι ακριβώς). Μετά από 6 φυσιοθεραπείες του πέρασε και σε συνδυασμό με ένα ασκησιολόγιο που του έδωσε δεν τον έχει ξαναπιάσει.
 
Top Bottom