Μπαταρία λιθίου

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
Ερώτηση: πιθανός λόγος της υπερφόρτωσης ποιος μπορεί να είναι;
Ο μόνος πιθανός λόγος υπερ-φόρτισης ,είναι κάποιο fail του εναλλάκτη/ρυθμιστή/σταθεροποιητή τάσης ,ο οποίος είναι αυτός ,που όλοι (εσφαλμένα) λέμε "ανορθωτή".

Χοντρικά...
Η μπαταρία λαμβάνει μια τάση συνεχούς ρεύματος ,την οποία αποθηκεύει σαν φορτίο ,με την δυνατότητα να την δίνει με τη σειρά της όπου κ όποτε χρειάζεται ,ώστε να λειτουργούν τα ηλεκτρικά κυκλώματα της μοτοσυκλέτας.

Η μπαταρία ΔΕΝ μπορεί να υπερφορτίσει τον εαυτό της ,γιατί ΔΕΝ παράγει ρεύμα ,μόνο το λαμβάνει ,κ το αποθηκεύει.
Υπέρταση άρα κ Υπερφόρτιση της μπαταρίας ,μπορεί να υπάρξει ,μόνο από αδυναμία του σταθεροποιητή τάσης (ανορθωτή) ,να κρατήσει την τάση -που ΑΥΤΟΣ παρέχει στην μπαταρία- στα επιθυμητά επίπεδα.
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Yamaha
Ο μόνος πιθανός λόγος υπερ-φόρτισης ,είναι κάποιο fail του εναλλάκτη/ρυθμιστή/σταθεροποιητή τάσης ,ο οποίος είναι αυτός ,που όλοι (εσφαλμένα) λέμε "ανορθωτή".

Χοντρικά...
Η μπαταρία λαμβάνει μια τάση συνεχούς ρεύματος ,την οποία αποθηκεύει σαν φορτίο ,με την δυνατότητα να την δίνει με τη σειρά της όπου κ όποτε χρειάζεται ,ώστε να λειτουργούν τα ηλεκτρικά κυκλώματα της μοτοσυκλέτας.

Η μπαταρία ΔΕΝ μπορεί να υπερφορτίσει τον εαυτό της ,γιατί ΔΕΝ παράγει ρεύμα ,μόνο το λαμβάνει ,κ το αποθηκεύει.
Υπέρταση άρα κ Υπερφόρτιση της μπαταρίας ,μπορεί να υπάρξει ,μόνο από αδυναμία του σταθεροποιητή τάσης (ανορθωτή) ,να κρατήσει την τάση -που ΑΥΤΟΣ παρέχει στην μπαταρία- στα επιθυμητά επίπεδα.
Επομένως με καλύτερο ανορθωτή ίσως να μην είχε δημιουργηθεί πρόβλημα. Τί λύσεις γνωρίζουμε σε MOSFET ποιοτικούς (εκτος από USA παραγγελία εννοώ);

Σημ.: από τότε που πήρα τη μηχανή η θέση ανορθωτή είχε μεταφερθέι σε αεριζόμενο σημείο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επομένως με καλύτερο ανορθωτή ίσως να μην είχε δημιουργηθεί πρόβλημα. Τί λύσεις γνωρίζουμε σε MOSFET ποιοτικούς (εκτος από USA παραγγελία εννοώ);

Σημ.: από τότε που πήρα τη μηχανή η θέση ανορθωτή είχε μεταφερθέι σε αεριζόμενο σημείο.
Σειριακούς.
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
Yamaha
Εγώ έβαλα έναν SHINDENGEN FH020AA. Από ebay Ευρώπη. Και σε πιο παλιό μηχανάκι έχω τον fh014.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Τον είχα σταμπάρει όταν ήταν ν'αλλάξω, λόγω ταξιδιού, δεν μπορούσα να περιμένω αρκετά μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Φαντάζομαι είσαι φουλ ικανοποιήμενος για να τον αναφέρεις.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Τον είχα σταμπάρει όταν ήταν ν'αλλάξω, λόγω ταξιδιού, δεν μπορούσα να περιμένω αρκετά μέχρι να φτάσει Ελλάδα. Φαντάζομαι είσαι φουλ ικανοποιήμενος για να τον αναφέρεις.
Ναι κανένα πρόβλημα απολύτως. Επειδή αρκετά χρόνια πίσω το είχα ψάξει διεξοδικά το θέμα ανορθωτή. Ο συγκεκριμένος είναι η καλύτερη λύση σε αυτά τα χρήματα. Ανάλογα και το μηχανάκι η ιδανικότερη λύση είναι ίσως ο serial r/r αλλά είναι πολλά τα χρήματα και μόνο από εξωτερικό.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Περι μπαταριας λιθιου και off road

Τη 2η μερα της Κονιτσας το 990 αποφασισε να ψοφησει. Δεν ειχε δυναμη ουτε τα φωτα να αναψει, ενω ενα 8ωρο πριν ηταν ολα καλα.
Το εβαλα σκαστο και εκανα καμια 80αρια χλμ, ολα καλα, η μπαταρια ομως δεν φορτιζε για κανενα λογο.

Με την επιστροφη στην Αθηνα την βγαζω να τη βαλω στο φορτιστη, για να διαπιστωσω οτι ειχε ανοιξει σαν τριανταφυλλο:


Γυριζοντας την αναποδα βγηκαν απο μεσα νερα, χωματα, και διαφορα αλλα


Η μπαταρια ειχε ψοφησει τελειως, δεν την αναγνωριζε ουτε ο φορτιστης ουτε το ιδιο της το self-test.
Παροτι ειχε φουσκωσει λιγο, δεν ηταν αρκετο για να θεωρησουμε οτι ανοιξε απο το φουσκωμα.

Το επομενο σεναριο ηταν οτι επεσα σε ελλατωματικη, απο τους κραδασμους και το κοπανημα αρχισε να ξεκολλαει περιμετρικα, με αποτελεσμα να παρει μεσα νερα κλπ και να ψοφησει.

Καλυφθηκε στην εγγυηση, και η καινουρια πατεντο-ενισχυθηκε για να αποφευχθουν τα ιδια..
Περιεργη βλαβη θεωρω, αλλα την γραφω να υπαρχει για το ιστορικο.. μη τυχον το ξανασυναντησει κανεις στο μελλον.

 
Τελευταία επεξεργασία:

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Περι μπαταριας λιθιου και off road

Τη 2η μερα της Κονιτσας το 990 αποφασισε να ψοφησει. Δεν ειχε δυναμη ουτε τα φωτα να αναψει, ενω ενα 8ωρο πριν ηταν ολα καλα.
Το εβαλα σκαστο και εκανα καμια 80αρια χλμ, ολα καλα, η μπαταρια ομως δεν φορτιζε για κανενα λογο.

Με την επιστροφη στην Αθηνα την βγαζω να τη βαλω στο φορτιστη, για να διαπιστωσω οτι ειχε ανοιξει σαν τριανταφυλλο:


Γυριζοντας την αναποδα βγηκαν απο μεσα νερα, χωματα, και διαφορα αλλα :p


Η μπαταρια ειχε ψοφησει τελειως, δεν την αναγνωριζε ουτε ο φορτιστης ουτε το ιδιο της το self-test.
Παροτι ειχε φουσκωσει λιγο, δεν ηταν αρκετο για να θεωρησουμε οτι ανοιξε απο το φουσκωμα.

Το επομενο σεναριο ηταν οτι επεσα σε ελλατωματικη, απο τους κραδασμους και το κοπανημα αρχισε να ξεκολλαει περιμετρικα, με αποτελεσμα να παρει μεσα νερα κλπ και να ψοφησει.

Καλυφθηκε στην εγγυηση, και η καινουρια πατεντο-ενισχυθηκε για να αποφευχθουν τα ιδια..
Περιεργη βλαβη θεωρω, αλλα την γραφω να υπαρχει για το ιστορικο.. μη τυχον το ξανασυναντησει κανεις στο μελλον.

Δεν βλέπω τις φωτογραφίες
 

caramello

Μέλος
Περιοχή
φλωρινα
Όνομα
Νικος
Μοτό
ΚΤΜ 950 advenτure
Περι μπαταριας λιθιου και off road

Τη 2η μερα της Κονιτσας το 990 αποφασισε να ψοφησει. Δεν ειχε δυναμη ουτε τα φωτα να αναψει, ενω ενα 8ωρο πριν ηταν ολα καλα.
Το εβαλα σκαστο και εκανα καμια 80αρια χλμ, ολα καλα, η μπαταρια ομως δεν φορτιζε για κανενα λογο.

Με την επιστροφη στην Αθηνα την βγαζω να τη βαλω στο φορτιστη, για να διαπιστωσω οτι ειχε ανοιξει σαν τριανταφυλλο:


Γυριζοντας την αναποδα βγηκαν απο μεσα νερα, χωματα, και διαφορα αλλα


Η μπαταρια ειχε ψοφησει τελειως, δεν την αναγνωριζε ουτε ο φορτιστης ουτε το ιδιο της το self-test.
Παροτι ειχε φουσκωσει λιγο, δεν ηταν αρκετο για να θεωρησουμε οτι ανοιξε απο το φουσκωμα.

Το επομενο σεναριο ηταν οτι επεσα σε ελλατωματικη, απο τους κραδασμους και το κοπανημα αρχισε να ξεκολλαει περιμετρικα, με αποτελεσμα να παρει μεσα νερα κλπ και να ψοφησει.

Καλυφθηκε στην εγγυηση, και η καινουρια πατεντο-ενισχυθηκε για να αποφευχθουν τα ιδια..
Περιεργη βλαβη θεωρω, αλλα την γραφω να υπαρχει για το ιστορικο.. μη τυχον το ξανασυναντησει κανεις στο μελλον.

Υπάρχει λύση για την μπαταρία αλλά δεν στην λέω...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μάλλον το ανάποδο συμβαίνει.
Και εγώ αυτό άκουσα και δεν έβαλα λιθιου σε πρόσφατη αλλαγή.
Σε πολλά κρύα δεν παίρνει μπρος... Μου ειπαν
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Την ζημιά σε μια μπαταρία την προκαλεί κυριως η ζέστη και όχι το κρύο. Απλά στο κρύο γίνεται αντιληπτή η ζημιά της ζέστης, και όλοι την έχουν συνδιάσει με το κρύο!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι λιθιου στο κρυο εχουν θεμα, σωστα τα λενε απο πανω. Oι λιθιου παραγουν ρευμα μεσα απο χημικη αντιδραση. Οσο πιο κρυο, τοσο πιο αργη αυτη η αντιδραση, αρα δεν παραγουν αρκετο ρευμα. Βολτ θα δεις κανονικα 12.5 οσο πρεπει, το ρευμα ειναι το θεμα , δεν ειναι αρκετο για να παρει μπροστα το μηχανακι.

Αν εχεις λαμπες αλογονου, απλα αναβεις φωτα για κανα 5λεπτο. Αν εχεις λαμπες LED αναβεις οτιδηποτε αλλο τραβαει ρευμα πανω στη μηχανη, πχ θερμαινομενα, κανα προβολακι, ή ακομη και βαζεις κινητο για φορτηση στο μπριζακι. Αυτη η ροη ρευματος σιγα σιγα "ξυπναει" την μπαταρια, στην ουσια τη θερμαινει απο το εσωτερικο της μεσω της ιδιας της αντιδρασης.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Χημικη αντιδραση ειναι ολες οι μπαταριες...
Εγω υποστηριζω πως στα κρυα ειναι καλυτερα μια Λιθιου στα πολλα κρυα.
Με τον παραπανω τροπο που περιγραφεις φυσικα.
 

nikosrr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Multistrada 620 Dark, CBR600RR
Εγώ έχω απο '09 την ίδια LiFEPO4 και είμαι μια χαρά με αυτή πήγα ND το 2016...γενικότερα είναι δύσκολες μπαταρίες αλλά μακροπρόθεσμα συμφέρουν, είναι οικονομικές και καλές...
 

drum28

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
Bmw 1200GS 2005.
Παιδιά καλησπερα σας, λιθίου μπαταρία ένα χρόνο 2 βδομάδες στην συντήρηση με βόλτες μεσα στο κρύο δεν σηκώνεται δεν σήκωνεται με τόσο κρύο που έφαγα αλλαγή φύλου θα κάνω.Μακρυά απο λιθίου όσοι είστε σε ψυχρά μέρη και μιλάμε την μηχανή την έχω σε μέρος δίπλα σε καλοριφέρ, ξεφόρτισε μια φορα που κόπηκε ο ιμάντας σε εκδρομή και τελος έως 25τοις εκατό ανεβάζει καταπάν δεν πάει αλλο.skyrich έχω βάλει και μάλιστα 90 ευρώ αγορά, αν δε πάθεις δε θα μάθεις.
 
Top Bottom