Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;Αν δεν πάθεις ,δεν θα μάθεις ,νόμος χαχαχαχα
Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;Αν δεν πάθεις ,δεν θα μάθεις ,νόμος χαχαχαχα
Αυτή που έβαλες παραπάνωΑν σκέφτεσαι για λιθίου ,καλά είναι να δεις (αν δεν έχεις) και κάποιον φορτιστή κατάλληλο .
Για παράδειγμα ο noco 3500 ,τον έχω είναι μια χαρά .
Τώρα νομίζω ότι οι νέοι noco γιναν διψηφιοι ,αλλά κατα βαση ίδιοι είναι .
Βέβαια την agm που έχω πάνω με βολεύει και την φορτίζω με έναν black&decker ,έχω μονιμα περάσει τις αναμονες να μη σηκώνω σέλα.
Αστεία το λέω ,η μόνη ζημιά είναι στην τσέπη (150 +;80 ένας φορτιστής)πουθενά αλλούΓια πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
Το αυτό κι εγώ .Αυτή που έβαλες παραπάνω
δεν χρειάζεται ειδικό φορτιστή ,κι έχει κ κύκλωμα προστασίας υπέρτασης ,προφανώς για τα ΜΠΑΜ που λέτε παραπάν.Μπαταρία Moto Motobatt Pro Lithium MPLX12U-HP (MBTX12U) Lithium c10 5Ah 12V - Smart Cover
Οι μπαταρίες Motobatt της σειράς Pro Lithium είναι μπαταρίες υψηλών επιδόσεων σχεδιασμένες για να παράγουν υψηλά ρεύματα εκκίνησης για μικρά διαστήματα. Χαρακτηριστικά Οι μπαταρίες Λιθίου Motobatt είναι εως και 3 φορές ποιο ελαφριές από μπαταρίες μολυβδου οξέως Σχεδιασμένες για να παράγουν...www.smart-cover.gr
Αλλά ,155 € για μπαταρία ,δεν δίνω.
Ούτε για Οδυσσέα ,ούτε για η-Λιθίου.
Προτιμώ τα 70 κάθε 2-2,5-3 χρόνια ,όσα βγάλει ,καλύτερα να έχω οικονομική φρέσκια ,παρά υπερτιμημένη παραχρονισμένη.
στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτοΓια πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
Προσπαθούν να θέσουν ασφαλιστικές δικλείδες αλλά δεν μπορούν λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας.Για πείτε...για τι μιλάμε; ...για έκρηξη ; ...ο λόγος ; ...οι κατασκευαστές δεν εχουν προβλέψει-θέσει ασφαλιστικές δικλείδες ;
Όχι ,εντάξει,απλά ας την προσέχει γενικά.Κατέστρεψα δηλαδη ένα φιλαράκι την προηγούμενη βδομάδα, που του έστειλα στην επαρχία μια λιθιου...
Ευτυχώς μένει σε ζέστη... Γενικά
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προτιμώ μια απλή κάθε 3-4 χρόνια και το κεφάλι μου ησυχο. Η μείωση βάρους είναι δελεαστική αλλά σίγουρα η ασφάλεια προέχει και δε θα το ρισκάρα έστω κ με μικρές πιθανότητες αστοχίας....Το αυτό κι εγώ .
Καλύτερα μια νορμάλ κάθε 2 χρόνια ,παρά μια και ταλαιπωρημένη ανά 5 ή και παραπάνω.
Για την μοτομπατ την κίτρινη μη το δένεις κόμπο ότι ισχύουν όσα γράφει .
Και γω κι ο αδερφος στο 800αρι ψαρωσαμε.
Αγοράστηκε ,αλλά άνθρακες ο θυσαυρος όσον αφορά πολλά απ'αυτα που λέει.
Κι εννοείται ότι δεν τολμησαμε να τη φορτίσουμε με συμβατικό φορτιστή.
στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτο
στα πιο σοβαρα ζητηματα, σε περιπτωση υπερφορτισης, υπαρχει περιπτωση να παρουν φωτια. Επισης, σε περιπτωση που παραμορφωθουν/τρυπηθουν κλπ, ισχυει το ιδιο, φωτια, κατι που σε μια μοτο ειδικα, μπορει να συμβει σε περιπτωση ατυχηματος. Για το πρωτο κομματι που ανεφερα, τα κελια αυτα εχουν κυκλωμα προστασιας, οπου μπορει να ελεγξει ποτε η ταση δεν ειναι σωστη και να κανει τα δικα του ωστε να προστατεψει την μπαταρια, και αυτος ειναι κυριως ο λογος που δε θελουν ειδικο τυπο ανορθωτη (καλο ειναι ομως να υπαρχει --για αλλους λογους--) η ιδιαιτερο φορτιστη, εξαλλου θεωρητικα φορτιζει με τον ανορθωτη της μοτο που πραγματικα δεν υπαρχει πιο ατσουμπαλος τροπος να φορτισεις μια μπαταρια....
Αυτα ολα τα γνωριζα περιπου μια 5-6-7 χρονια πριν (δε θυμαμαι καν ποσο δυστυχως) οταν αγορασα την πρωτη μου και τελευταια μπαταρια (η)λιθιου. Και μια ωραια μερα σε ενα ταξιδακι μετα απο ολιγολεπτη σταση για τεντωμα και λοιπες σωματικες ενέργειες η μοτο εμεινε και δεν επαιρνε μπρος. Οδικη για να φτασω μετα απο πολλα @#$^%$& στο σπιτι και να αρχισει το ψαξιμο για το τι συνεβει
μολις εβγαλα τη μπαταρια αντίκρισα αυτο
αυτο εγινε επειδη ο ανορθωτης τα επαιξε, και εριχνε στην μπαταρια υψηλοτερη ταση απ οτι θα επρεπε για μιαμιση ωρα περιπου, θεωρητικα η μπαταρια θα επρεπε να μπορεσει να αντεπεξέλθει αλλα δε τα καταφερε. Σημειωτέον η συγκεκριμενη μπαταρια ηταν αρκετα καλη, επωνυμη και ακριβη, και οχι καποια της πλακας. Πιστευω οτι αν δεν σταματαγα κατα τυχη, το πιθανοτερο ειναι οτι μπορει να λαμπαδιαζε μετα απο λιγη ωρα. Χαλασμενοι ανοθρωτες/δυναμο ειναι πραγματα που ειναι πολυ πιθανο να συμβουν και οχι επιστημονικη φαντασια ή μια στο εκατομμυριο περιπτωση στραβης...
Και ολα αυτα για να γλιτωσεις 3 κιλα σε μοτο 200βαλε κιλα...Κανενα πλεονεκτημα ουσιαστικο πλην μιας μικρης μειωσης βαρους, και μονο μειονεκτηματα, και εν δυναμει, σε περιπτωση στραβης, πραγματικα μεγαλος κινδυνος.
Προσωπικα τετοια μπαταρια ΠΟΤΕ ξανα.
...Τι λέτε τώρα!! ...Και ,όλα αυτά ,είναι κοινό μυστικό ;...Προσπαθούν να θέσουν ασφαλιστικές δικλείδες αλλά δεν μπορούν λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας.
Η εξέλιξη και η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει φτάσει ακόμη σε υψηλά επίπεδα.
Με λίγα λόγια παίρνουν φωτιά στο άσχετο και δεν μπορούν να βρουν ακόμη την αιτία. Για την ακρίβεια την αιτία την γνωρίζουν (αποτυχία των εσωτερικών κελιών, έρχονται σε επαφή με ηλεκτρόδιο και παίρνει φωτιά -> εσωτερικό βραχυκύκλώμα).
Δεν είμαι στον τομέα των μπαταριών αλλά σε μεγάλη εταιρία πυρασφάλειας / πυρόσβεσης (fire & gas detection).
Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τις εταιρίες των μπαταριών να εντοπίσουν το πρόβλημα (αύξηση θερμοκρασίας) πριν αρπάξουν φωτιά από την υψηλή θερμοκρασία.
Αυτό γίνεται με χρήση ειδικών κάμερων και αισθητήρων θερμοκρασίας και αερίων, αλλά και πάλι αποτυγχάνουμε γιατί πολύ απλά δεν έχει φτάσει η τεχνολογία σε αυτό το σημείο.
Η ειρωνία είναι ότι είναι πασίγνωστο ότι αρπάζουν φωτιά οι μπαταρίες αλλά οι κατασκευαστές δεν το παραδέχονται.
Πάντως καταβάλλονται προσπάθειες και πολλά χρήματα να βρεθεί λύση και να χρησιμοποιηθούν ευρέως.
Μεγάλο πρόβλημα έχουν τα υποβρύχια με τις τορπίλες. Πιάνουν φωτιά στο άσχετο και το πλήρωμα έχει 20 λεπτά στη διάθεσή του να τις στείλει εκτός.
Θέλω να καταλήξω πως πιάνουν φωτιά και όταν τις χρησιμοποιούν γνωρίζουν τον κίνδυνο και το ρίσκο, οπότε ρίχνουν βάρος στην πρόληψη (γιατί δεν είναι μόνο ότι αρπάζει φωτιά. Τα υλικά κ χημικά είναι τόσο εύφλεκτα και τοξικά που σε κλειστό χώρο δεν την γλιτώνεις)
...Τι λέτε τώρα!! ...Και ,όλα αυτά ,είναι κοινό μυστικό ;...
Πως παίρνουν έγκριση τύπου-ασφάλειας-ευρείας πώλησης ;
Γιατί ,ΟΚ ,κάποιοι ψαγμένοι ,θα ξέρουν τι να προσέξουν κ πως να προφυλακτούν.
Αλλά μπαταρίες βάζουν κ πολλοί που δεν ξέρουν ούτε να αλλάξουν λάμπα.
Αυτοί....ΤΙ...θα καούν ή θα μείνουν στο πουθενά ;
Τρελλό μου φαίνεται να προμοτάρονται κ να πωλούνται ευρέως κ ελεύθερα ,με όλα αυτά τα fails να καραδοκούν.
Τι να πω...
Ευτυχώς που είναι ακριβές ακόμα ,κ δεν έχει γεμίσει ο πλανήτης λαμπαδιασμένα οχήματα δηλαδή...
el-Gatto δεν μπορώ να σου απαντήσω στο συγκεκριμένο ερώτημα, απλά αναφέρω τι γνωρίζω από πρώτο χέρι.
Και ο κυριότερος λόγος που αναφλέγονται είναι η ζέστη που αναπτύσσουν. Τα εσωτερικά τοιχώματα δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα υλικά που φαίνονται στην παρακάτω φωτό, αναμιγνύονται και εκδηλώνεται η φωτιά:
Αυτό ακριβώς. Στο Note που είχε αποσυρθεί, αιτία ήταν μιά κακή μόνωση.Φαντάζομαι ότι ,όλα αυτά που συζητάμε εδώ για τις μπαταρίες ,έχουν άμεση σχέση-σύνδεση ,με κάποια πανάκριβα κινητά τηλ/να ,τα οποία λαμπαδιάζουν ξαφνικά στα χέρια των κατόχων τους...
Επιβεβαιώνω αντίστοιχο περιστάτικο με Skyrich σε KTM Adv 950 S στα 2 χρόνια χρήσης.στα του ενεργειακου κομματιου, αποθηκευουν αρκετα λιγοτερη ενεργεια απο τις μπαταριες μολυβδου, και επισης αρκετα χαμηλοτερο απο αυτο που ανακοινωνουν και οι ιδιοι οι κατασκευαστες...στις χαμηλες θερμοκρασιες τα παιζουν, θελουν ζεσταμα, χωρις αυτο να ειναι εγγυηση οτι θα λειτουργησουν κιολας, η δε χωρητικότητα τους μειωνεται ακομα περισσοτερο...βαθια αποφορτιση μπορει να τις καταστεψει εντελως, κατι που σε ενα οχημα ειναι αρκετα ευκολο να συμβει αν εχεις πχ μια διαρροη η απλα ξεχασεις κατι ανοιχτο
στα πιο σοβαρα ζητηματα, σε περιπτωση υπερφορτισης, υπαρχει περιπτωση να παρουν φωτια. Επισης, σε περιπτωση που παραμορφωθουν/τρυπηθουν κλπ, ισχυει το ιδιο, φωτια, κατι που σε μια μοτο ειδικα, μπορει να συμβει σε περιπτωση ατυχηματος. Για το πρωτο κομματι που ανεφερα, τα κελια αυτα εχουν κυκλωμα προστασιας, οπου μπορει να ελεγξει ποτε η ταση δεν ειναι σωστη και να κανει τα δικα του ωστε να προστατεψει την μπαταρια, και αυτος ειναι κυριως ο λογος που δε θελουν ειδικο τυπο ανορθωτη (καλο ειναι ομως να υπαρχει --για αλλους λογους--) η ιδιαιτερο φορτιστη, εξαλλου θεωρητικα φορτιζει με τον ανορθωτη της μοτο που πραγματικα δεν υπαρχει πιο ατσουμπαλος τροπος να φορτισεις μια μπαταρια....
Αυτα ολα τα γνωριζα περιπου μια 5-6-7 χρονια πριν (δε θυμαμαι καν ποσο δυστυχως) οταν αγορασα την πρωτη μου και τελευταια μπαταρια (η)λιθιου αλλα παρ ολα αυτα εδωσα την ευκαιρια. Και μια ωραια μερα σε ενα ταξιδακι μετα απο ολιγολεπτη σταση για τεντωμα και λοιπες σωματικες ενέργειες η μοτο εμεινε και δεν επαιρνε μπρος. Οδικη για να φτασω μετα απο πολλα @#$^%$& στο σπιτι και να αρχισει το ψαξιμο για το τι συνεβει
μολις εβγαλα τη μπαταρια αντίκρισα αυτο
αυτο εγινε επειδη ο ανορθωτης τα επαιξε, και εριχνε στην μπαταρια υψηλοτερη ταση απ οτι θα επρεπε για μιαμιση ωρα περιπου, θεωρητικα η μπαταρια θα επρεπε να μπορεσει να αντεπεξέλθει αλλα δε τα καταφερε. Σημειωτέον η συγκεκριμενη μπαταρια ηταν αρκετα καλη, επωνυμη και ακριβη, και οχι καποια της πλακας. Πιστευω οτι αν δεν σταματαγα κατα τυχη, το πιθανοτερο ειναι οτι μπορει να λαμπαδιαζε μετα απο λιγη ωρα. Χαλασμενοι ανοθρωτες/δυναμο ειναι πραγματα που ειναι πολυ πιθανο να συμβουν και οχι επιστημονικη φαντασια ή μια στο εκατομμυριο περιπτωση στραβης...
Και ολα αυτα για να γλιτωσεις 3 κιλα σε μοτο 200βαλε κιλα...Κανενα πλεονεκτημα ουσιαστικο πλην μιας μικρης μειωσης βαρους, και μονο μειονεκτηματα, και εν δυναμει, σε περιπτωση στραβης, πραγματικα μεγαλος κινδυνος.
Προσωπικα τετοια μπαταρια ΠΟΤΕ ξανα.