σε τέτοια κατάσταση κοιτάζουμε μίγμα!
επίσης τυχόν σκισίματα σε κολλάρα εισαγωγής, ή κάπου στην εξάτμιση.
Το αυτό και σε καταστάσεις με μπερδέματα (εκεί κοιτάμε και ρεύματα) και σκασίματα με σταθερό γκάζι!
Είπαμε, στο κλείσιμο του γκαζιού, είναι φυσιολογικό, σε λογική ένταση και συχνότητα βέβαια.
Όπως λέει κι ο @
Big twin , πρώτα απ' όλα μπρίζωμα σε κάποιον που να ξέρει να ελέγχει σωστά τα πάντα!!! Μην ψάχνετε μόνο τη βλάβη που δείχνει το διαγνωστικό από μόνο του!!! Υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ελεγχθούν!