Νέα απο τον χώρο της πλοήγησης

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όταν θα έχεις πάει μόνος σου βόλτα στο βουνό, και πέσεις σε καμιά χαράδρα, θα ευγνωμονείς που θα σε παρακολουθεί η τεχνητή νοημοσύνη και θα δει ότι είσαι εκτός δρόμου, σε άβατο σημείο, ακίνητος για πολύ ώρα και θα σημάνει συναγερμό. :D
Θα έχει απαγορευτεί μέχρι τότε η βόλτα στο βουνό στα πλαίσια της "ασφάλειάς" μας.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Θα έχει απαγορευτεί μέχρι τότε η βόλτα στο βουνό στα πλαίσια της "ασφάλειάς" μας.
Όταν είσαι μεγάλος σε ηλικία και σε βλέπει το σύστημα ότι μπαίνεις σε δύσκολους χωματόδρομους, θα σου έρχεται μήνυμα ότι απαγορεύεται για σένα, γύρνα πίσω. :D
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όταν είσαι μεγάλος σε ηλικία και σε βλέπει το σύστημα ότι μπαίνεις σε δύσκολους χωματόδρομους, θα σου έρχεται μήνυμα ότι απαγορεύεται για σένα, γύρνα πίσω. :D
Σε μεγάλη ηλικία, συνήθως, είναι αρκετά δύσκολο να..... προσεγγίσεις την τουαλέτα, όχι το βουνό!!!! :ha
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Να το βάλουμε σε πλαίσιο.

Το κινητό είναι... Τα πάντα.

Αν κάποιος θέλει κινητό μόνο για πλοήγηση χωρίς τίποτα άλλο, για να πάρει δέκτη με μεγάλη ακρίβεια που συζητάμε θα πληρώσει λεφτά GPS.

Η δική μου λογική είναι, να πληρώσω λεφτά GPS για... Έστω ίδιο δέκτη, στα υπόλοιπα τι λέει; Με εξυπηρετεί σαν συσκευή;

Η απάντηση είναι όχι, οπότε καλύτερα δύο συσκευές (το τηλέφωνο τσέπη και όχι στο μηχανάκι γιατί αν βρεθεί το μηχανάκι αλλού και εγώ αλλού το καλό σενάριο είναι να πάρω οδική).

Χτες ας πούμε, έχοντας δει το πόσο χαζεψε το κινητό του ibar στα κρύα και έβγαζε πράσινη φωτογραφία, αποφάσισα ότι πλοήγηση θα κάνει ένα sony xz1 που έχω κρατήσει "αρχείο". Τα κινητά των 40 ευρώ θα είχαν χαλάσει στη πρωινή ψιχαλα ή στην απογευματινή υγρασία. Μια χαρά δουλειά έγινε τελικά και έβλεπε σωστά ότι είμαστε δίπλα από αυτοκινητόδρομο και όχι μέσα (μας χώριζε ένα συρματόπλεγμα, ήταν αυτά τα 2.5 μέτρα που λέμε, δεν ξέρω τι δέκτη έχει μια συσκευή τοσο παλιά σε χρόνο τεχνολογίας). Δεν είχα ενεργοποιήσει την ευαισθησία για γάντια (το θυμήθηκα στο δρόμο, μετά το ξέχασα στον καφέ κλπ) οπότε σε στιγμές μου έλειψε το Garmin xt. Χρησιμοποιήθηκε έτσι μόνο και μόνο γιατί... Δεν θα πάθω ζημιά αν χαλάσει, ενώ από το κανονικό μου τηλέφωνο όλο και κάτι θα χαθεί, δεν έχω backup μετά κάθε χρήση. Άσε που αποφάσισα να μείνω μαζί του τέταρτο χρόνο και θέλω να τον βγάλει οπότε αποφεύγουμε τα άκρα :p


Όταν συγκρίνουμε δύο "flagship" συσκευές δύο εταιρειών, που ζητάνε λεφτά καθόλου λίγα, καταλαβαίνω ότι το θέμα αφορά πλοήγηση με τηλέφωνο σε μηχανάκι αλλά δεν κάνει καλή μια συσκευή αυτού του τύπου το GPS της για να πεις αξίζει ή όχι.


Σε κουβέντα που κάναμε πιο πίσω, το rugged με μια data sim ας πούμε είναι άλλο πράγμα από S24+ εναντίον Nothing 2, daily driver συσκευή και πλοήγηση σε μηχανάκι. Ip68 vs ip54 και η συζήτηση έχει ήδη τελειώσει για δίτροχο.
Η πράσινη φωτογραφία είναι από iPhone 11 η 12 δεν ξέρω νούμερο που ήταν μόνιμα μέσα σέ tankbag
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η πράσινη φωτογραφία είναι από iPhone 11 η 12 δεν ξέρω νούμερο που ήταν μόνιμα μέσα σέ tankbag
Η πράσινη φωτό είναι λόγω ταπατοκ...νομίζω
Κάποιες φορές το κάνει στο ανεβασμα
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Κάπου είδα μέσα από τον λογαριασμό σου στην Google, μπορείς να κοινοποιείς σε όποιον θέλεις την θέση σου, δηλαδή τις θέσεις των συσκευών σου που είναι συνδεδεμένες στην Google.
Σε όποιον έχεις δώσει πρόσβαση στην θέση σου θα μπορεί να βλέπει που βρίσκεσαι πάνω στο χάρτη της Google όποτε θέλει.
Όπως βλέπεις τις θέσεις των συσκευών σου όταν κάνεις Εύρεση Συσκευής με την Google.

Έτσι μπορείς να βλέπεις που βρίσκεται το παιδί σου, η-ο σύζυγός σου, ο γέρος γονιός σου που έχει αρχίσει να τα χάνει, χωρίς να τους παίρνεις τηλέφωνο και να τους ρωτάς που είναι.

Επίσης έχοντας δώσει πρόσβαση στην θέση σου σε κάποιους φίλους, μπορούν να σε παρακολουθούν που βρίσκεσαι σε κάποια βόλτα για ασφάλεια ή για να συναντηθείτε χωρίς κάθε τόσο να τηλεφωνεί ο ένας στον άλλον.

Το έχει ψάξει κάποιος;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάπου είδα μέσα από τον λογαριασμό σου στην Google, μπορείς να κοινοποιείς σε όποιον θέλεις την θέση σου, δηλαδή τις θέσεις των συσκευών σου που είναι συνδεδεμένες στην Google.
Σε όποιον έχεις δώσει πρόσβαση στην θέση σου θα μπορεί να βλέπει που βρίσκεσαι πάνω στο χάρτη της Google όποτε θέλει.
Όπως βλέπεις τις θέσεις των συσκευών σου όταν κάνεις Εύρεση Συσκευής με την Google.

Έτσι μπορείς να βλέπεις που βρίσκεται το παιδί σου, η-ο σύζυγός σου, ο γέρος γονιός σου που έχει αρχίσει να τα χάνει, χωρίς να τους παίρνεις τηλέφωνο και να τους ρωτάς που είναι.

Επίσης έχοντας δώσει πρόσβαση στην θέση σου σε κάποιους φίλους, μπορούν να σε παρακολουθούν που βρίσκεσαι σε κάποια βόλτα για ασφάλεια ή για να συναντηθείτε χωρίς κάθε τόσο να τηλεφωνεί ο ένας στον άλλον.

Το έχει ψάξει κάποιος;
Ναι το έχουμε κάνει κάποιες φορές σε βόλτες μας για να βλέπουμε ο ένας τον άλλον. Νομίζω κάπου έχουν αναρτηθεί και οδηγίες αλλά δεν θυμάμαι.

Στάλθηκε από το 23073RPBFG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πράσινη φωτογραφία είναι από iPhone 11 η 12 δεν ξέρω νούμερο που ήταν μόνιμα μέσα σέ tankbag
Πήρα ταπεράκι από την ταβέρνα με μελιτζάνα φούρνου, παγωμένο έφτασε. Το προστατεύει από την βροχή το τανκμπαγκ, από τις θερμοκρασίες όχι.

Τελικά απάντηση στο τι σημασία έχει ο "απόλυτα" ακριβής δέκτης στην μοτο-κίνηση δεν δόθηκε.

Πως το καταλαβαίνω (έχοντας δει και συγκριτικά από έξυπνα ρολόγια - ρολόγια για άσκηση). Τα ίχνη φεύγουν από τον δρόμο που βρίσκεται ο δοκιμαστής και μπαίνουν μέσα σε κτίρια, σε ποτάμια κλπ. Η ιστορία με αυτό είναι καθαρά μαθηματική, λες κάτσε να δω που έτρεξα και έχει κάνει το ρολόι λάθος τα χιλιόμετρα, τον χρόνο κλπ αλλά δεν είναι ότι στερήθηκε κάτι ο δρομέας/ποδηλάτης. Σε χρήση για μονοπάτια υπήρχε λάθος "σημαντικό" που μπορεί να έδειχνε τον περιπατητή σε άλλο σημείο (μιά φουρκέτα κάτω, μέσα σε χαράδρα) αλλά πρακτικά πάλι, εξαιρώντας την περίπτωση του να βγει κάποιος εντελώς στα τυφλά βόλτα εμπιστευόμενος την συσκευή δεν έχει πρόβλημα.

Ερχόμαστε στα μηχανάκια (τζιπ κλπ δραστηριότητες δεν με αφορούν, ας τα βρουν στα δικά τους φόρουμ). Έχουμε τον δειγματισμό ανά δευτερόλεπτο που συζητήσατε πιο πίσω. Μηχανή που κινείται με 50χαω, δηλαδή περίπου 14 μέτρα/δευτερόλεπτο, θα ακούσεις το "στρίψτε δεξιά σε πενήντα μέτρα" και έχεις ήδη διανύσει τα 30 και ακόμα και στην οθόνη δεν σε δείχνει στην σωστή διασταύρωση αμέσως. Ομοίως αν φτάσεις σε διχάλα ακολουθώντας ίχνος στο χώμα, πρέπει να κοντοσταθείς και να χαζέψεις οθόνη. Αυτό είναι κάτι που επηρεάζει όλα τα τηλέφωνα όμως, ο ποιοτικός δέκτης δεν θα κάνει κάποια διαφορά σε αυτό το "πρόβλημα". Που θα κάνει διαφορά, ίσως; Στο drift που γράφτηκε πιο πίσω, την "σταθερότητα" με την οποία απεικονίζει την θέση σου στην στάση. Αυτό το έχω παρατηρήσει και σε δοκιμές άλλων αλλά και με δικές μου συσκευές, κάθεσαι ακίνητος και η καταγραφή είναι "μουτζούρα" και όχι σημείο, σαν να πηγαίνεις μερικά βήματα εδώ και εκεί. Υπό περιπτώσεις μπορεί να είναι μπερδευτικό, να σου χαλάσει την βόλτα δεν νομίζω.

Τι θεωρώ κακό δέκτη (που δεν υπάρχει/δεν έχω συναντήσει ακόμα και σε τηλέφωνα πολύ φτηνά), να σε δείχνει αλλού για αλλού, απόκλιση πολλά μέτρα δηλαδή και να μην πιάνει σήμα σε κακό καιρό (νεφοκάλυψη/βροχή/χιόνι) ή μέσα σε όχημα. Το πόσο γρήγορα "κλειδώνει" εξαρτάται και από το επίπεδο παράνοιας του χρήστη και το πόσο αλουμίνιο βάζει στο καπέλο του. Αν έχεις κλειστά δεδομένα, wifi, BT, υπηρεσία εντοπισμού, 3/4/5G κλπ και πατήσεις το κουμπί για λήψη θέσης μπορεί και να αργήσει να βρει. Για ανθρώπους που ακολουθούν μιά πορεία δεν έχει σημασία αυτό (τυπική χρήση βόλτας δηλαδή).

Οπότε παρακαλώ θερμά, ένα σχόλιο στο γιατί όχι κινητό 40 ευρώ και σχεδόν μηδενικό κόστος ένα κάλυμμα από ζελατίνα χαρτιών Α4 για προστασία από τα στοιχεία της φύσης (το οποίο τηλέφωνο η λογική λέει ότι θα έχει δέκτη ξεχασμένο στον πάτο του βαρελιού με τα ανταλλακτικά) και να διαλέξει κάποιος ένα σουπερ-ντούπερ κινητό "ένας βασικός μισθός Ελλάδας μπορεί και δύο" με τα καλύτερα των κατασκευαστών.

Πέρα από την μαθηματική υπεροχή του ενός και του άλλου στο εργαστήριο (ή στο μαγαζί), υπάρχει πιθανότητα να ξεκινήσεις για μοσχαρίσια στο Μαυρολιθάρι και να βρεθείς στο Μαυροβούνιο; Λόγω δέκτη, όχι αν το λογισμικό κάνει κανένα μαγικό και δεν το προσέξεις και απλά ακολουθείς την γραμμή και τις οδηγίες.

Αν όχι τότε προς τι το σκάλωμα με τα νούμερα και που επηρεάζουν την χρήση;
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Locus Map 4



για οσους δεν γνωριζουν ....
η εφαρμογη ειναι σε ενα βαθμο δωρεαν. Νομιζω πως για απλα πραγματα γινεται δουλεια. Απο εκει και περα μπορουμε να εχουμε με συνδρομη - σε 2 επιπεδα - το δικαιωμα χρησης σε ολες τις δυνατοτητες. Το κοστος του level 1 (silver) - νομιζω πως τα χρηματα αλλα και οι δυνατοτητες καλυπτουν την πλειοψηφια των χρηστων (world wide)

εδω εχουμε τις διαφορες των 3 εκδοσεων αναλυτικα Detailed comparison - Locus Map - mobile outdoor navigation app

Υ.Γ.
για τους κατοχους της επιπληρωμη εκδοσης v3, ο πρωτος χρονος ειναι δωρεαν στη silver εκδοση. Το βλεπουμε στην πρωτη εικονα
για τους κατοχους της επιπληρωμη εκδοσης v3, ο πρωτος χρονος εχει 50% εκπτωση στη gold εκδοση. Το βλεπουμε στην δευτερη εικονα

 
Τελευταία επεξεργασία:

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Locus Map 4



για οσους δεν γνωριζουν ....
η εφαρμογη ειναι σε ενα βαθμο δωρεαν. Νομιζω πως για απλα πραγματα γινεται δουλεια. Απο εκει και περα μπορουμε να εχουμε με συνδρομη - σε 2 επιπεδα - το δικαιωμα χρησης σε ολες τις δυνατοτητες. Το κοστος του level 1 (silver) - νομιζω πως τα χρηματα αλλα και οι δυνατοτητες καλυπτουν την πλειοψηφια των χρηστων (world wide)

εδω εχουμε τις διαφορες των 3 εκδοσεων αναλυτικα Detailed comparison - Locus Map - mobile outdoor navigation app

Υ.Γ.
για τους κατοχους της επιπληρωμη εκδοσης v3, ο πρωτος χρονος ειναι δωρεαν στη silver εκδοση. Το βλεπουμε στην πρωτη εικονα
για τους κατοχους της επιπληρωμη εκδοσης v3, ο πρωτος χρονος εχει 50% εκπτωση στη gold εκδοση. Το βλεπουμε στην δευτερη εικονα

Να ρωτήσω την έχεις χρησιμοποιήσει και αν ναι ποιες ειναι οι διαφορές σε σχέση με osmand+ , πχ είναι πιο εύχρηστη και σχεδόν ίδιες δυνατότητες
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Να ρωτήσω την έχεις χρησιμοποιήσει και αν ναι ποιες ειναι οι διαφορές σε σχέση με osmand+ , πχ είναι πιο εύχρηστη και σχεδόν ίδιες δυνατότητες
Καλησπερα Γιωργο,
οπως μπορεις να δεις απο το spoiler, αυτες ειναι οι εφαρμογες που εχω αυτη την περιοδο στην συσκευη μου. Και οι τρεις (osmand, locus, orux) εχουν κοινα σημεια, αλλα και πολλες βασικες διαφορες που κανουν διαφορετικους χρηστες να τις εχουν ως κυριες εφαρμογες πλοηγησης.

η δικη μου αποψη
. το osmand ειναι βαρια εφαρμογη και σε hardware και σε καταναλωση μπαταριας. Το χρησιμοποιω στην πολη ως πεζος / αυτοκινητο / συγκοινωνιες
η δυνατοτητα για 2 χαρτες σε dual layer - πανω κατω με μπαρα ποσοστου διαφανειας, ειναι οτι καλυτερο απο τους αλλους ανταγωνιστες.
Eιναι η μοναδικη εφαρμογη που εχει "δικους" της χαρτες στεριας, θαλασσας, satellite. Και ολα ειναι 100% offline. Για καποιες ξενες χωρες, υπαρχουν "βελτιωμενοι" χαρτες
νομιζω πως εχει τα πιο "παραξενα" μενου χρησης, σε σχεση με τα αλλα 2 προγραμματα.
παντα ειχε δικη του offline πλοηγηση, που για την δικη μου αναγκη ηταν μονοδρομος η χρηση του. Ηταν και ειναι το Νο1 σε λογο τιμης αποδοσης

. το orux το εχω για καταγραφη διαδρομης, ειδικα με κλειστη οθονη. Η πιο light εφορμογη σε hardware και μπαταρια
οτι πιο δυσχρηστο για να το μαθεις. Εχει δυνατοτητες που μονο αν τις ξερεις και ιδρωσεις θα τις βρεις εκει που ειναι "κρυμενες"
Η τιμη του ειναι 5€ .... αλλα δεν εχει χαρτες. Δηλαδη εχει, αλλα τους πληρωνεις

. το locus το εχω για "follow the track". Ελαχιστη αυξηση σε απαιτησεις hardware και μπαταριας σε σχεση με το orux
εχει ειδικο κοινο για geocaching και cycling με τις καλυτερες ρυθμισεις. Οπως και για sensors σε ΑΝΤ+ και bluetooth
Ολα τα καλα που εχει (δυνατοτητες) ειναι με συνδρομη.

ευτυχως, το osmand και locus εχουν online manual και αμα αφιερωσεις χρονο, θα βρεις πολλα που κανουν που δεν γνωριζες πως υπαρχουν. Και τοτε καταλαβαινεις ποσο rookie εισαι σε σχεση με αυτους που ειναι συνεχεια στα βουνα και πραγματικα τα χρησιμοποιουν.


 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Aqua Touch
μια νεα τεχνολογια θα βρουμε στα νεα μοντελα της 1+ (OnePlus). Οπως διαβαζουμε και στο ποστ του reddit απο κατοχο της εφαρμογης osmand, ειναι μια βοηθεια στην χρηση της συσκευης κατω απο συνθηκες βροχης και υγρασιας.



 
Top Bottom