Νέα απο τον χώρο της πλοήγησης

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
κωστα,
οι εποχες αλλαζουν, οι αναγκες αλλαζουν, οι τεχνολογιες αλλαζουν. Ο καθε ανθρωπος που θα βρεθει στην Χ δραστηριοτητα, ας αποφασισει την λυση που θα εχει για 1. πλοηγηση, 2. επικοινωνια με την ομαδα και 3. για SOS. Για ολα σημερα υπαρχουν λυσεις. Προφανος δεν ειναι ολα δωρεαν και ουτε ειναι αναγκη να εχει ο καταναλωτης πτυχιο για να κανει χρηση σε αυτα. Το ακριβο iPhone ως παραδειγμα ειναι πληρως αυτοματο για satellite SOS. Ας το εχουν ολοι μαζι τους για τα επομενα χρονια , μεχρι το android και η google να παρουσιασουν εως το τελος της δεκαετιας, μοντελα κατω απο 200 €. Για το android 15 η google εχει ανακοινωσει την λειτουργια satellite SOS. Σε λιγα χρονια, ολες αυτες οι γνωσεις και οι λυσεις που εσυ εχεις θα ειναι παρωχημενες
Δεν θα διαφωνήσω, για αυτό και έλεγα για "δεινόσαυρους" αλλά κάποια πράγματα ίσως μείνουν αναλλοίωτα στον χρόνο και την τεχνολογία για πολλούς λόγους.

Παράδειγμα, σε ένα φορτηγό καράβι, επιβατηγό κλπ..... πολλών μα πάρα πολλών εκατομμυρίων ή και δισεκατομμυρίων πέρα από την κατάργηση του "μαρκόνι" που υπήρχε κάποτε και την αντικατάσταση του με ένα κάρο αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά από επικοινωνία και καιρό έως την ανάγκη βοήθειας. Υπάρχουν και θα υπάρχουν η απλή πυξίδα, ο χάρτης σε χαρτί, ο συμβατικός πομποδέκτης, ο εξάντας και που χρησιμοποιούνται καθημερινά, σήμερα.

Μακάρι το ηλεκτρονικό κύκλωμα να μην χαλάσει ποτέ αλλά τα άτιμα μας έχουν δείξει, ότι έρχεται μια μέρα, που μπορεί να μην είναι η καλύτερη και τυχερή μας μέρα, να στραβώσει τόσο που να μας αφήσει με το "μακρύτερο" στο χέρι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έτσι όπως τα λέει ο Gus είναι, στο τέλος της μέρας μόνο το χαρτί και η μαγνητική πυξίδα μένουν.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Μακάρι το ηλεκτρονικό κύκλωμα να μην χαλάσει ποτέ αλλά τα άτιμα μας έχουν δείξει, ότι έρχεται μια μέρα, που μπορεί να μην είναι η καλύτερη και τυχερή μας μέρα, να στραβώσει τόσο που να μας αφήσει με το "μακρύτερο" στο χέρι.
σε αυτο και μονο σε αυτο που διαφωνω θα παρουσιασω την εξης δυνατοτητα για τον καταναλωτη που "φοβαται". Ειναι πολυ ευκολο να εχει μια δευτερη συσκευη σβηστη μαζι του. Μπορει να ειναι μια παλια ή μια καινουργια του κατοσταρικου. Στην περιπτωση της ομαδικης δραστηριοτητας, εκει θα εχει πολλες "τζαμπα" spare συσκευες.
 
Reactions: Gus

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δεν θα διαφωνήσω, για αυτό και έλεγα για "δεινόσαυρους" αλλά κάποια πράγματα ίσως μείνουν αναλλοίωτα στον χρόνο και την τεχνολογία για πολλούς λόγους.

Παράδειγμα, σε ένα φορτηγό καράβι, επιβατηγό κλπ..... πολλών μα πάρα πολλών εκατομμυρίων ή και δισεκατομμυρίων πέρα από την κατάργηση του "μαρκόνι" που υπήρχε κάποτε και την αντικατάσταση του με ένα κάρο αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά από επικοινωνία και καιρό έως την ανάγκη βοήθειας. Υπάρχουν και θα υπάρχουν η απλή πυξίδα, ο χάρτης σε χαρτί, ο συμβατικός πομποδέκτης, ο εξάντας και που χρησιμοποιούνται καθημερινά, σήμερα.

Μακάρι το ηλεκτρονικό κύκλωμα να μην χαλάσει ποτέ αλλά τα άτιμα μας έχουν δείξει, ότι έρχεται μια μέρα, που μπορεί να μην είναι η καλύτερη και τυχερή μας μέρα, να στραβώσει τόσο που να μας αφήσει με το "μακρύτερο" στο χέρι.
Ο χάρτης σε χαρτί τελείωσε απο τα καράβια τωρα είναι paperless. Με δορυφορική πυξίδα πορευονται, με ecdis και τί αλλο αλλα ολα ηλεκτρονικά.
Πάντως με χάρτη και off road είναι δύσκολο.
Και τι χάρτη; Ορειβατικό; Οδικό; τοπογραφικό; Υψομετρικό; Απο ανανέωση;
Οι συσκευες έχουν οτι επίπεδο θες..
Εξάντα που ειπναι 5 κιλά πού να το κουβαλάς,(ακραίο)
Πυξίδα οκ έχουν τα smartphone .
Είναι λίγο μπελαλίδικο για έκτακτη αναγκη που θες σβελτάδα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Έτσι όπως τα λέει ο Gus είναι, στο τέλος της μέρας μόνο το χαρτί και η μαγνητική πυξίδα μένουν.
κάντε ενα θέμα αναλυτικό πώς γίνεται να βρεις το σημείο σου για εμας του άμπαλους. Είναι ενδιαφέρον
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
κάντε ενα θέμα αναλυτικό πώς γίνεται να βρεις το σημείο σου για εμας του άμπαλους. Είναι ενδιαφέρον
Γράψου σε ένα σύλλογο Αθλητικού Προσανατολισμού και θα γίνεις ξεφτέρι.:D
Σαν αυτόν:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο χάρτης σε χαρτί τελείωσε απο τα καράβια τωρα είναι paperless. Με δορυφορική πυξίδα πορευονται, με ecdis και τί αλλο αλλα ολα ηλεκτρονικά.
Πάντως με χάρτη και off road είναι δύσκολο.
Και τι χάρτη; Ορειβατικό; Οδικό; τοπογραφικό; Υψομετρικό; Απο ανανέωση;
Οι συσκευες έχουν οτι επίπεδο θες..
Εξάντα που ειπναι 5 κιλά πού να το κουβαλάς,(ακραίο)
Πυξίδα οκ έχουν τα smartphone .
Είναι λίγο μπελαλίδικο για έκτακτη αναγκη που θες σβελτάδα.
Paperless είναι αλλά είτε θα υπάρχει ένας γενικός μικρής κλίμακας της περιοχής που ταξιδεύεις ή θα υπάρχει em/cy folio με κάποιους βασικούς χάρτες, οι οποίοι αν δεν είναι διορθωμένοι τρως βαρβατη παρατήρηση απο τα psc ή vetting. Και πρέπει να τους έχεις update και με τις τελευταίες διορθώσεις, όχι μόνο τις finalized αλλά και με τις T&P. (Παθών και μαθών :D).

Όχι με δορυφορική πυξίδα αλλά με gyro πηγαίνουν τα βαπόρια, αλλά κάθε βαπόρι στην κόντρα γέφυρα έχει τη μαγνητική, η οποία έχει πιστοποιητικό, υπόκεινται σε ετήσια επιθεώρηση από την κλάση/σημαία και internal audits, είναι μέσα στις εβδομαδιαίες και μηνιαίες επιθεωρήσεις του ISM της εταιρίας και κάθε αξιωματικός γέφυρας είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει πως να την κάνει calibration με μαγνήτες αλλά και πώς να συμπληρώνει υγρό για να μην έχει φυσαλίδα. Επίσης το πλοίο πρέπει να έχει και μια spare.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Paperless είναι αλλά είτε θα υπάρχει ένας γενικός μικρής κλίμακας της περιοχής που ταξιδεύεις ή θα υπάρχει em/cy folio με κάποιους βασικούς χάρτες, οι οποίοι αν δεν είναι διορθωμένοι τρως βαρβατη παρατήρηση απο τα psc ή vetting. Και πρέπει να τους έχεις update και με τις τελευταίες διορθώσεις, όχι μόνο τις finalized αλλά και με τις T&P. (Παθών και μαθών :D).

Όχι με δορυφορική πυξίδα αλλά με gyro πηγαίνουν τα βαπόρια, αλλά κάθε βαπόρι στην κόντρα γέφυρα έχει τη μαγνητική, η οποία έχει πιστοποιητικό, υπόκεινται σε ετήσια επιθεώρηση από την κλάση/σημαία και internal audits, είναι μέσα στις εβδομαδιαίες και μηνιαίες επιθεωρήσεις του ISM της εταιρίας και κάθε αξιωματικός γέφυρας είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει πως να την κάνει calibration με μαγνήτες αλλά και πώς να συμπληρώνει υγρό για να μην έχει φυσαλίδα. Επίσης το πλοίο πρέπει να έχει και μια spare.
γιαυτο δεν έγινα πλοιάρχος…
Πες μου να σου καλυμπραρω το σένσορα που φέρνει τις μοίρες στην οθόνη αλλα το καλιμπραρισμα των μοιρων της πυξίδας δεν το εχω δει ποτέ ..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
γιαυτο δεν έγινα πλοιάρχος…
Καλά και εγώ για μηχανικός πήγαινα αλλά δεν είχαν θέσεις στο Ναυτικό Λύκειο :roflmao:
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Osmand - news

απο την εκδοση 4.7.4 η εταιρεια δοκιμαζει μια νεα "μηχανη" για την δρομολογιση. Ο λογος ειναι η μακροχρονια μεγαλη καθυστερηση οταν σχεδιαζουμε μια νεα διαδρομη που μπορει να φτασει και τα 4 λεπτα. Σε δικες μου περιπτωσεις εως 100Κm ο χρονος ειναι μικροτερος απο 1 λεπτο. Σε συγκριση με εφαρμογες αστικης πλοηγησης οπως το here wego, αυτο θελει 2-4 δευτερ. Απο την εταιρεια υπαρχει παραδοχη του προβληματος εδω στην πρωτη παραγραφο Navigation | OsmAnd

Οπως παντα, υπαρχει κρυμενο για οσους θελουν να δοκιμασουν




στις επιλογες βλεπουμε 2+2 ρυθμισεις που χωριζονται με μια οριζοντια γραμμη.


καπου διαβασα πως τωρα ολα γινονται σε 10 δευτερολεπτα
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
λιγο σπανιο φαινομενο, αλλα γινεται. Να βρεθει αμεσα bug στην beta απο χρηστες και να γινει επανεκδοση με τον ιδιο αριθμο την επομενη μερα.

 
Top Bottom