Για το ΧΤΖ750, να τονισω εδω οτι εχει κι αυτο τα "θεματακια" του. Οχι σαν ΚΤΜ φυσικα, προς θεου, αλλα εχει σημεια που θελουν προσοχη:
1) Καρμπυρατερ που ξεχειλιζουν/μπουκωνουν με καυσιμο το μοτερ, απο φαγωμενα πυραυλακια φλοτερ ή αρρυθμιστο φλοτερ, ή απο φαγωμενες βελονες/βελονοθηκες, παρα πολυ κλασσικο, αν δεις να κανει σκασιματα ή μπουκωματα κρυο τοτε να ξερεις πρεπει να βαλεις το χερι στην τσεπη.
2) Κοκκαλωμενοι λαιμοι/κολαρα εισαγωγης απο φιλτροκουτι προς καρμπυρατερ , με αποτελεσμα να μην κουμπωνουν σωστα και να τραβαει παραπανω αερα. Επισης αν κανεις το λαθος να βγαλεις φιλτροκουτι για αλλαγη φιλτρων ή ρυθμιση καρμπυρατερ και εχεις τα μαμα κοκκαλωμενα κολαρα, θες μια βδομαδα για να τα ξανατοποθετησεις...
3) Ανορθωτης. Ασ'το, δε λεω παραπανω, τον αλλαζεις μαζι με λαδια/φιλτρα. Καθε φορα.
4) Αν πας να δεις ΧΤΖ750, να ζητησεις να ανοιξει το καπακι του γραναζιου και να δεις αν το γραναζι ειναι πονταρισμενο στον αξονα. Δεν εχει ακριβως το ιδιο θεμα με τα ΧRV, ειναι θεμα γυφτιας ιδιοκτητη/μαστορα. Το παξιμαδι που σφιγγει το γραναζι ειναι για 1 αντε βαρια 2 αλλαγες γραναζιων, γιατι ειναι απο μαλακο υλικο. Στο 3ο σφιξιμο εχουν φαγωθει οι βολτες του, λασκαρει, και το γραναζι που χωροπηδαει τρωει τις βολτες του αξονα, με αποτελεσμα στην επομενη αλλαγη να μην πιανει ουτε καινουριο παξιμαδι και να τραβανε πονταρισιες να κολλησουν το γραναζι στον αξονα.
Αυτα σε ο,τι πρεπει να προσεξεις σε υποψηφιο μηχανακι. Τωρα, τα γενικα "ομορφα" του ΧΤΖ ειναι:
1) Εχει 30 λιτρα ντεποζιτο. Ασε τι λεει η Γιαμαχα, αμα το γεμισεις καλα και υπομονετικα χωραει 29~30 λιτρα, ειδικα αν ανοιξεις προσεκτικα την τρυπουλα εξαερωσης στο στομιο βενζινης λιγο μεγαλυτερη. Εχει και λογο ομως που εχει 30 λιτρα ντεποζιτο, γιατι τα καιει σε 300 χιλιομετρα, ειδικα αν ειναι αρρυθμιστο. Με ρυθμισμενα καρμπυρατερ εχω δει και 6/100 στην εθνικη, με 100χαω μεση ταχυτητα...
2) Θα εχεις την ευτυχια να οδηγεις το μοναδικο μηχανακι που φτιαχτηκε ποτε με καλυτερο και πιο αποδοτικο στο φρεναρισμα πισω φρενο απ'οτι το διπλο μπροστινο... Πραγματικα ΜΑΚΡΑΝ τα χειροτερα φρενα σε ο,τι μηχανακι εχω οδηγησει. Και εχω και βεσπα 50αρα του '70...
3) Αμορτισερ μπετον απο τη μανα του, με ελατηριο για 500κιλα φορτιο, πιρουνι σωβρακο απο τη μανα του, μια μυγα να κατσει στο τιμονι δινει σαγκ δυναμικο 2εκ...
4) Το πιο καταπληκτικο και χωρις πλακα αυτο που θα σου δημιουργησει το μεγαλυτερο προβλημα>>>>
Δεν εχει σελα για 2 ατομα, εχει σελα για 1.5 ατομο. Σοβαρα σου μιλαω, αν και το εταιρον ημισυ εχει μποι τοτε θα εχετε θεμα. Ειμαι και εγω 1.90 , η συζυγος 1.80, και ο μονος λογος που χωραμε και οι δυο ειναι επειδη εχω γεμισει το μπροστινο τμημα της σελας για να καθομαι πιο μπροστα και πιο ψηλα, οποτε εχει λιγο παραπανω χωρο και για εκεινη. Οσο ημουν πιο αδυνατος χωρουσαμε ετσι, τωρα αναγκαζεται να καταλαμβανει και ενα μικρο τμημα της σχαρας για να χωραει κι εκεινη...
5) Ο λογος που γεμισα τη σελα, να καθομαι πιο μπροστα. Το τιμονι του ειναι σαν του ξαδερφου του , του TDM. Ειναι καμια 10αρια χιλιομετρα πιο μπροστα απ'οσο θα επρεπε να ειναι...