Οτιδήποτε νεο, να κοιτας αν το εγραψε το mcn και απλα το μετεφρασαν.Προσωπικά μιλώντας, για εμένα το θέμα βάρος στα On/Off είναι ένα ζητούμενο άνευ-άνευ-άνευ σημασίας. Και πάντα απορώ όταν αναφέρεται ως ζητούμενο όταν βλέπω τι τα φορτώνουμε.
Πιο σημαντικό είναι να ασχοληθεί κανείς με το ζύγισμα της μοτοσυκλέτας, πως ακούει στο χώμα, στην άσφαλτο, στα φρένα στη κατηφορική στροφή. Το αν είναι 208 ή 212 ή 223 είναι απλά μια μπούρδα.
Υποπτεύομαι πως η βασική διαφοροποίηση αυτής της Transalp θα είναι ότι ΔΕΝ θα βγαίνει με DCT. Μην αγχώνεστε όμως, θα μας προλάβουν τα μαντάτα οι του περιοδικό Moto...
Για ολα τ αλλα, εχουν πρωτιες στο μοτο, αλλα στο δικο τους χωριο.
Εγω φοβαμαι μην εχει 70 αλογα και 20 ηλεκτρικη υποβοήθηση!!