Νέo Honda Transalp;!

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Λες αυτό πρώτο όπως είπαν για το Νορντεν, άντε να δώσεις και μια επιλογή. VFM. oπως είπαν για το Στρομ.

μετά τα κάνεις αχταρμά, για να τους βολέψεις όλους.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Εγώ δεν μπορώ γιατί έβαλαν 21 τροχό μπροστά σε μηχανή που δεν έχει τον εξοπλισμό και τον προσανατολισμό γενικά για Xtreme χωμάτινες καταστάσεις. Για τη χρήση που προσανατολίζεται,μια χαρά θα ήταν ο 19αρης. Και πιο άνετο με αυτόν τον κινητήρα σε ταξίδι και δε θα υπήρχε ο λόγος σύγκρισης με τα υπόλοιπα καθαρά χωμάτινα.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Πρώτο το Norden αλλά αν βάλεις την τιμή στην εξίσωση, πρώτο το V Strom, αλλά αν βγάλεις το χώμα ,πρώτο το Transalp...
Το δικό μου συμπέρασμα:
Μην δίνετε και πολύ σημασία σε χρησμούς Πυθίας.
Τρία τέσσερα έβγαλαν πρώτα, ανάλογα με την θέση του φεγγαριού.
Πηγαίνετε να οδηγήσετε οι ίδιοι .
Δεν είναι όλα ίδια για όλους.
ChristosGR , χωρίς να σε γνωρίζω, θα πω +937 σε σένα και το παραπάνω ποστ.
Αυτό το ''είπε ο τάδε, μου είπε ο δείνα, έγραψε ο τάδε ότι το CF Moto είναι το καλύτερο βαλιου φορ μάνει και πάει παντού όπου πήγαν και τα άλλα λα λα λα. '' είναι η κωμωδία που μπορείς να την γυρίσεις και ταινία. Τι σημαίνει vfm ωστόσο κανείς δεν μπορεί να ορίσει. Για μένα είναι ένα λάθος κριτήριο, και το λέω το κριτήριο του φτωχού, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν. Είναι το CF Moto vfm? Τι σημαίνει αυτό? Αυτό το ξέρουμε επειδή είδαμε πέντε τιμές στον τιμοκατάλογο ή επειδή μετά απο 10 χρόνια το ένα σκόρπισε και το CF moto ακράδαντο δεν έχει ούτε έναν τριγμό? Είναι τα Lexus vfm? Ξέρω γω. Πάντως μετά απο 10 χρόνια, ένα Polo είχε φτάσει εύκολα τα χρήματα ενος CT200h και μου είχε βγάλει και την Παναγία. Αρα για μένα, είναι vfm. γιατί ναι μεν τα έδωσα μπροστάτζα, αλλά δεν ξανα-ασχολήθηκα. Ποτέ. Το βλέπουμε κλασσικά με τους Printer. Είχαμε εδώ στην δουλειά (ακόμα τον έχουμε) έναν HP Laser Colour. 400 Ευρώ τα μελάνια (400 και ο Printer καινούργιος). Πήραμε εναν της Canon. Maxify. Ταχύτατος, πολύ καλή ποιότητα, όχι Laser και δεν θυμάμαι πότε πήραμε μελάνι τελευταία φορά. Και λάθη? Μηδέν. Κόστος απόκτησης? Κοντά στο 1000ρικο λιανική. Αν βλέπαμε μόνο τον τιμοκατάλογο, κάποιος θα έλεγε ''μα ο Canon έχει πάνω απο τα διπλάσια χρήματα'' . Αυτό δεν είναι σωστό , 100% κριτήριο. Μας το έχουν κάνει κριτήριο τα περιοδικά και η ζωή μας ίσως. Αλλά ας ξεφύγουμε επιτέλους.

Λες και ξέρει το όποιο περιοδικό, site, τύπος, ο ΄τύπος' και δεν ξέρω γω ποιός, τι θέλω εγώ για να κάνω το κομμάτι μου. Εγω μπορεί να θέλω να αγοράσω ένα μοτόρι να το κοιτάω στην πλατεία για καφέ και όταν μου πέσει στα τέτοια μου το τεπόζιτο γιατί έχω αλλα τέσσερα σε παραγγελία για να είμαι έτοιμος. Άλλος μπορεί να θέλει να πάει χώμα να το κάνει κοκορίκο και να βγει στα βουνά. Αλλος να θέλει δικάβαλο με γυναίκα και άσφαλτο. Άλλος δικάβαλο και νησιά χώμα. Λες και εν έτη 2023 έχει κακές μοτοσυκλέτες παγκοσμίως. Αυτό που εγώ θα έλεγα έχει κακές σε >
  1. Ευκολία σε λύσε δέσε
  2. Αξιοπιστία σε λύσε δέσε
  3. Αξιοπιστία στον χρόνο σε μηχανολογικά θέματα
  4. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου σε πλαστικά/βερνίκια/κουμπώματα κλπ.
  5. Ίσως να έβαζα εδω ευκολία πώλησης.
Δεν έχει όμως μοτοσυκλέτες με ''κακές'' αναρτήσεις, με ''κακούς'' κινητήρες και με ''κακά τεπόζιτα''. Αυτά πρέπει να μπουν γιατί αλλιώς θα διαβάζαμε περιοδικά με Excel μόνο. (και τα Excel δεν πουλάνε).
Τα πραπάνω είναι πολύ σημαντικά θέματα που μαζί με τον φιλικό ή εχθρικό αντιπρόσωπο μπορεί να καθορίσουν την αγορά μιας, έναντι μιας άλλης. Αν η κρίση μας είναι καθαρά οικονομική , τότε ''sort by lowest to highest ' και πήραμε απόφαση εύκολα. Μιλάω πάντα για το ''αγοράζω μοτό για 6-7 χρόνια'' . Αν θέλω μοτό για διετία, τότε πάμε αλλού.

Εγώ θα κοιτούσα
  1. Test ride
  2. να δω συμμετοχές αν θέλω της μοτοσυκλέτας απο ιδιώτες σε αγώνες
  3. Να δω κόσμο σε σχολεία/adventure (KTM rally πχ. ή Yamaha που κάνει αντίστοιχα με το Τ7)
  4. Να διαβάσω FB, φορουμ κλπ. απο ιδιώτες. Απο επαγγελματίες χορτάσαμε.
Διαβάζω κιλά, ίππους, ιπποδύναμη, ηλεκτρονικά και δεν ξέρω γω τι. Πολύ δυνατό το τεστ ride του Τ700 τότε που έμπαινες και χώμα. Πολύ καλό και πραγματικά έβλεπες ότι ήθελες αν ήθελες να το πάρεις. Αλλά ότι και να λέμε, αν δεν το οδηγήσεις εσυ, θα διαβάσεις τώρα την κάθε παντόφλα του καθενός. Λες και 5 κιλά θα κάνουν την διαφορά στο χώμα. Η ότι το Transalp είναι σκατά στο χώμα σε σχέση με το Suzuki. Για τον μέσο αναβάτη? Αλήθεια τώρα...

Ότι και να διαβάζετε, να θυμάστε ένα πράγμα. Ότι απο την στιγμή που κάποιος ζει απο την διαφήμηση, ε, τότε όπως και να το κάνεις τα όρια στενεύουν στα κείμενα. Αν βάλεις τώρα και το Ελληνικό δαιμόνιο δεν θες και πολλά για να πάρεις πρέφα τι γίνεται. Παλιά, πολύ παλιά, διάβαζα περιοδικά για να δω τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Πως ήταν τα όργανα, τι λάμπες φορούσε ξέρω γω, λάστιχα, μονόμπρατσα, άντε και καμια τελική, διάσταση αναρτήσεων, διαδρομές κλπ. Αυτά δηλαδή που δεν μπορεί να τα ''μασκάρει'' ενας ανθρώπινος παράγοντας. Σε λίγους μου άρεσε και το κείμενο, ιδίως όταν ήταν και μηχανολογικά πλεγμένο. Πάντα όμως έβλεπα ποιός το γράφει και τι είναι. Αν το γράφει ο Μπούστας, το γράφει απο την σκοπιά του αγωνιζόμενου, αν το γράφει ο Μάκης ο μεντεσές απο την μεριά του καθημερινού αναβάτη. κλπ.

Κάτι τελευταίο. Κάποτε τα περιοδικά, όντως ζούσαν απο τις πωλήσεις στα περίπτερα. Τώρα και μηδέν να πουλήσουν, υπάρχουν αρκετά έσοδα απο την διαφήμηση. Οπότε ας πράξουμε αναλόγως.
Θες να αγοράσεις? Πήγαινε πάρτο test ride και όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. Πήγαινε δες το, μίλα με κόσμο, φίλους, φορουμ κλπ. Ρώτα, δες.

Θα σταθώ λίγο εδώ (στο παρακάτω) γιατί λίγο υπάρχει μια εμπλοκή στο συγκεκριμένο θέμα και ένα αρκετά μεγάλο μένος, ιδίως στον Ελληνικό έντυπο τύπο.

Πάντως να ξέρετε όσο μνρα είναι στην εμφάνιση άλλο τόσο ζημιαρικο λέγεται ότι είναι σε ένα απλό πέσιμο που είναι συνηθισμένο για ένα χωμάτινο μηχανάκι.
Πολλά παράπονα στα φορουμ, από χωματερους που μιλάνε για μικρό πτώσεις των €2000
Έχω δει, στο εδώ φόρουμ, Τενερέ να κάνει το ψαλίδι κοτλέ, ΚΤΜ (σε ξένα φόρουμ), 790/890 να κόβουν βάση απο το πλαίσιο στον πύργο τους, και αναρωτιέμαι. Το Τενερέ είναι οκ επειδή κάνει 12 χιλιάρικα? Δεν αντιλαμβάνομαι. Προφανώς και το τεπόζιτο είναι εκτεθειμένο, μπορείς όμως να βάλεις τα κάγκελα άμα θες. Λες και στο Norden που θα αλλάξεις 5 στρέμματα πλαστικό είναι οκ?
Έχω δει Τενερέ να κουρεύει το φίλτρο λαδιού και ομοίως 890. Έχω δει επίσης Africa 650/750 να θέλει φαναρτζή και όμως είναι τα μόνα μηχανάκια της γενιάς τους που κυκλοφορούν ακόμα.
Αυτό με το ''αν πέσω τι θα πληρώσω'' είναι φάση ''αν παω χώμα και σκάσει το λάστιχο, τι θα μου κοστίσει η σαμπρέλα...'' . Πέφτεις, μηχανάκι χτυπάει. Πέφτεις απο το σταντ? Στο Τενερέ χτυπάει η εξάτμιση, στο Dx το τεπόζιο, στο KTM η αντλία βενζίνης ξέρω γω. Ε, και?
Αυτό εδώ είναι αρκετά Ελληνικό φαινόμενο (εννοώ το ''ψωνίζω βάσει του τι θα γίνει αν πέσει η μοτοσυκλέτα'' ). Δεν είναι κριτήριο για κανέναν σχεδιαστή μοτοσυκλετών. Κάποια μηχανάκια σερνόταν και το πλαίσιο όταν έπεφτες (CBR600F4iS) δεν το έκανε θέμα ο τύπος τότε (συγκεκριμένα δεν είπε ποτέ τίποτα) κι ας γίνοταν σαν να έχει περάσει απο τρίφτη τυριού. Ναι, το Ducati Προφανώς πάει χώμα, αλλά δώστε λίγο χρόνο και ήδη έχουν βγεί πολλά κάγκελα, σίγουρα θα βγουν και άλλα πράγματα να προστετέψουν το τεπόζιτο. Εμένα μου φαίνεται τραγική κωμωδία το ''Βγήκε πιο όμορφο το Norden γιατί το Ducati ¨οταν πέφτεις χτυπάει το τεπόζιτο''. Ψηφίζουμε για ομορφιά τελικά ή για κάτι άλλο? Όμορφη σημαίνει ένα. Όμορφη. Τελεία. Το 998 ήταν πιο ωραίο απο το CBR. Κανείς δεν έβαλε στην εξίσωση πτώσεις, κόστος συντήρησης και κόστος απόκτησης. Λέμε ποιά μας αρέσει. Αλλά επειδή έχουμε και το Ελληνικό μας, είναι σαν να είμαι μπροστά στην κουβέντα των κριτών ''Είναι πολύ ωραίο, αν όμως πέσεις.... '' Και για να δέσει το γλυκό ''όταν πας χώμα, θα πέσεις'' . Και τότε με το Τ700 που μπορεί να φάω και καμιά αντλία νερού? Τι να πω...
Προφανώς και η κουβέντα στην καφετέρια θα είναι ''μα αν πέσω με το Τ700, δεν είναι σίγουρη η αντλία, ενω στο Dx σίγουρα θα χτυπήσει το τεπόζιτο.'' . Είπαμε, κάγκελα. Αν, λέω, αν τώρα... αν έτσι? Αν η Ducati τους έβαζε απο stock κάγκελα. Τι θα έλεγε ο κόσμος, τα περιοδικά και οι έμπειροι αναβάτες που γράφουν άρθρα? Προφανώς τίποτα.

Για μένα, όταν θέλω (πλέον, μετά απο 30 χρόνια επαφής με το αντικείμενο), όταν θέλω να αγοράσω μοτοσυκλέτα, κοιτάω να δω το Potential. Όχι τι μου δίνει η κάθε αντιπροσωπεία. Γιατί ΟΛΕΣ, έχουν κάνει περικοπές κάπου. ο-λ-ε-ς . Αρα, κοιτάω να δω που υστερεί η μία, που η άλλη και ποιά θα με αφήσει σε βάθος χρόνου να την φέρω στα μέτρα μου (1) και (2) να την κάνω όσο τούμπανο θελήσω εγώ. Αυτά τα βλέπεις ψάχνοντας στην πιάτσα, μιλώντας με ανθρώπους που την χρησιμοποιούν και όχι διαβάζοντας περιοδικό τον Αύγουστο στην παραλία. (δυστυχώς, αλλά έτσι είναι).
Εμένα πάντως αυτό το ''Ο τάδε έβγαλε το tade χειρότερο απο το deina'' μου θυμίζει φάση ''το CBR600 γυρνάει στις Σέρρες με τον πρωταθλητή 1.27 ενώ το R6 1.26 χαμηλό.'' , ο πρωταθλητής εκθειάζει το πόσο καλύτερο είναι το R6 σε αναρτήσεις και γενικό σύνολο και όταν πάει και το αγοράζει ο μέσος Έλληνας, Σέρρες θα γυρίσει 1.35.0 με το ένα, 1.35.0 και με το άλλο. Προσπεράστε αυτά τα κομμάτια γιατί (έτσι είναι η φύση μας) και όποιος το λέει κρίνει με το δικό του φίλτρο. Δώσε στον Bousta μηχανάκι στις Σέρρες θα σου πει 1543 πράγματα και κάτι ψιλά για όλα τα χιλιάρια της αγοράς. Εσυ κι εγώ, το ίδιο θα γυρίσουμε με όλα. Για μένα πρώτα παίζει τι θέλω εγώ (πχ. δικάβαλα ταξίδια και ηλεκτρονικά και όργανο απο άλλο πλανήτη) και εκτο έβδομο όγδοο τι έχει πει ο κάθε ''τέστερ'' στα περιοδικά. Χωρίς προφανώς να θέλω να θίξω κάποιον, την εργασία τους κάνουν οι άνθρωποι, εγω απλά λέω πως εγώ κοιτάω μια αγορά μετά απο 30 χρόνια, και τι πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάει κάποιος γιατί ''το είπε ο τάδε'' και ''το διάβασα εκεί'' , έχει φέρει κάποιους να πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη.

Μy2c
Δ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Χωρίς να σε γνωρίζω, θα πω +937 σε σένα και το παραπάνω ποστ.
Αυτό το ''είπε ο τάδε, μου είπε ο δείνα, έγραψε ο τάδε ότι το CF Moto είναι το καλύτερο βαλιου φορ μάνει και πάει παντού όπου πήγαν και τα άλλα λα λα λα. '' είναι η κωμωδία που μπορείς να την γυρίσεις και ταινία. Τι σημαίνει vfm ωστόσο κανείς δεν μπορεί να ορίσει. Για μένα είναι ένα λάθος κριτήριο, και το λέω το κριτήριο του φτωχού, χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν. Είναι το CF Moto vfm? Τι σημαίνει αυτό? Αυτό το ξέρουμε επειδή είδαμε πέντε τιμές στον τιμοκατάλογο ή επειδή μετά απο 10 χρόνια το ένα σκόρπισε και το CF moto ακράδαντο δεν έχει ούτε έναν τριγμό? Είναι τα Lexus vfm? Ξέρω γω. Πάντως μετά απο 10 χρόνια, ένα Polo είχε φτάσει εύκολα τα χρήματα ενος CT200h και μου είχε βγάλει και την Παναγία. Αρα για μένα, είναι vfm. γιατί ναι μεν τα έδωσα μπροστάτζα, αλλά δεν ξανα-ασχολήθηκα. Ποτέ. Το βλέπουμε κλασσικά με τους Printer. Είχαμε εδώ στην δουλειά (ακόμα τον έχουμε) έναν HP Laser Colour. 400 Ευρώ τα μελάνια (400 και ο Printer καινούργιος). Πήραμε εναν της Canon. Maxify. Ταχύτατος, πολύ καλή ποιότητα, όχι Laser και δεν θυμάμαι πότε πήραμε μελάνι τελευταία φορά. Και λάθη? Μηδέν. Κόστος απόκτησης? Κοντά στο 1000ρικο λιανική. Αν βλέπαμε μόνο τον τιμοκατάλογο, κάποιος θα έλεγε ''μα ο Canon έχει πάνω απο τα διπλάσια χρήματα'' . Αυτό δεν είναι σωστό , 100% κριτήριο. Μας το έχουν κάνει κριτήριο τα περιοδικά και η ζωή μας ίσως. Αλλά ας ξεφύγουμε επιτέλους.

Λες και ξέρει το όποιο περιοδικό, site, τύπος, ο ΄τύπος' και δεν ξέρω γω ποιός, τι θέλω εγώ για να κάνω το κομμάτι μου. Εγω μπορεί να θέλω να αγοράσω ένα μοτόρι να το κοιτάω στην πλατεία για καφέ και όταν μου πέσει στα τέτοια μου το τεπόζιτο γιατί έχω αλλα τέσσερα σε παραγγελία για να είμαι έτοιμος. Άλλος μπορεί να θέλει να πάει χώμα να το κάνει κοκορίκο και να βγει στα βουνά. Αλλος να θέλει δικάβαλο με γυναίκα και άσφαλτο. Άλλος δικάβαλο και νησιά χώμα. Λες και εν έτη 2023 έχει κακές μοτοσυκλέτες παγκοσμίως. Αυτό που εγώ θα έλεγα έχει κακές σε >
  1. Ευκολία σε λύσε δέσε
  2. Αξιοπιστία σε λύσε δέσε
  3. Αξιοπιστία στον χρόνο σε μηχανολογικά θέματα
  4. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου σε πλαστικά/βερνίκια/κουμπώματα κλπ.
  5. Ίσως να έβαζα εδω ευκολία πώλησης.
Δεν έχει όμως μοτοσυκλέτες με ''κακές'' αναρτήσεις, με ''κακούς'' κινητήρες και με ''κακά τεπόζιτα''. Αυτά πρέπει να μπουν γιατί αλλιώς θα διαβάζαμε περιοδικά με Excel μόνο. (και τα Excel δεν πουλάνε).
Τα πραπάνω είναι πολύ σημαντικά θέματα που μαζί με τον φιλικό ή εχθρικό αντιπρόσωπο μπορεί να καθορίσουν την αγορά μιας, έναντι μιας άλλης. Αν η κρίση μας είναι καθαρά οικονομική , τότε ''sort by lowest to highest ' και πήραμε απόφαση εύκολα. Μιλάω πάντα για το ''αγοράζω μοτό για 6-7 χρόνια'' . Αν θέλω μοτό για διετία, τότε πάμε αλλού.

Εγώ θα κοιτούσα
  1. Test ride
  2. να δω συμμετοχές αν θέλω της μοτοσυκλέτας απο ιδιώτες σε αγώνες
  3. Να δω κόσμο σε σχολία/adventure (KTM rally πχ. ή Yamaha που κάνει αντίστοιχα με το Τ7)
  4. Να διαβάσω FB, φορουμ κλπ. απο ιδιώτες. Απο επαγγελματίες χορτάσαμε.
Διαβάζω κιλά, ίππους, ιπποδύναμη, ηλεκτρονικά και δεν ξέρω γω τι. Πολύ δυνατό το τεστ ride του Τ700 τότε που έμπαινες και χώμα. Πολύ καλό και πραγματικά έβλεπες ότι ήθελες αν ήθελες να το πάρεις. Αλλά ότι και να λέμε, αν δεν το οδηγήσεις εσυ, θα διαβάσεις τώρα την κάθε παντόφλα του καθενός. Λες και 5 κιλά θα κάνουν την διαφορά στο χώμα. Η ότι το Transalp είναι σκατά στο χώμα σε σχέση με το Suzuki. Για τον μέσο αναβάτη? Αλήθεια τώρα...

Ότι και να διαβάζετε, να θυμάστε ένα πράγμα. Ότι απο την στιγμή που κάποιος ζει απο την διαφήμηση, ε, τότε όπως και να το κάνεις τα όρια στενεύουν στα κείμενα. Αν βάλεις τώρα και το Ελληνικό δαιμόνιο δεν θες και πολλά για να πάρεις πρέφα τι γίνεται. Παλιά, πολύ παλιά, διάβαζα περιοδικά για να δω τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας. Πως ήταν τα όργανα, τι λάμπες φορούσε ξέρω γω, λάστιχα, μονόμπρατσα, άντε και καμια τελική, διάσταση αναρτήσεων, διαδρομές κλπ. Αυτά δηλαδή που δεν μπορεί να τα ''μασκάρει'' ενας ανθρώπινος παράγοντας. Σε λίγους μου άρεσε και το κείμενο, ιδίως όταν ήταν και μηχανολογικά πλεγμένο. Πάντα όμως έβλεπα ποιός το γράφει και τι είναι. Αν το γράφει ο Μπούστας, το γράφει απο την σκοπιά του αγωνιζόμενου, αν το γράφει ο Μάκης ο μεντεσές απο την μεριά του καθημερινού αναβάτη. κλπ.

Κάτι τελευταίο. Κάποτε τα περιοδικά, όντως ζούσαν απο τις πωλήσεις στα περίπτερα. Τώρα και μηδέν να πουλήσουν, υπάρχουν αρκετά έσοδα απο την διαφήμηση. Οπότε ας πράξουμε αναλόγως.
Θες να αγοράσεις? Πήγαινε πάρτο test ride και όλα τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε. Πήγαινε δες το, μίλα με κόσμο, φίλους, φορουμ κλπ. Ρώτα, δες.

Θα σταθώ λίγο εδώ (στο παρακάτω) γιατί λίγο υπάρχει μια εμπλοκή στο συγκεκριμένο θέμα και ένα αρκετά μεγάλο μένος, ιδίως στον Ελληνικό έντυπο τύπο.



Έχω δει, στο εδώ φόρουμ, Τενερέ να κάνει το ψαλίδι κοτλέ, ΚΤΜ (σε ξένα φόρουμ), 790/890 να κόβουν βάση απο το πλαίσιο στον πύργο τους, και αναρωτιέμαι. Το Τενερέ είναι οκ επειδή κάνει 12 χιλιάρικα? Δεν αντλαμβάνομαι. Προφανώς και το τεπόζιτο είναι εκτεθειμένο, μπορείς όμως να βάλεις τα κάγκελα άμα θες. Λες και στο Norden που θα αλλάξεις 5 στρέμματα πλαστικό είναι οκ?
Έχω δει Τενερέ να κουρεύει το φίλτρο λαδιού και ομοίως 890. Έχω δει επίσης Africa 650/750 να θέλει φαναρτζή και όμως είναι τα μόνα μηχανάκια της γενιάς τους που κυκλοφορούν ακόμα.
Αυτό με το ''αν πέσω τι θα πληρώσω'' είναι φάση ''αν παω χώμα και σκάσει το λάστιχο, τι θα μου κοστίσει η σαμπρέλα...'' . Πέφτεις, μηχανάκι χτυπάει. Πέφτεις απο το σταντ? Στο Τενερέ χτυπάει η εξάτμιση, στο Dx το τεπόζιο, στο KTM η αντλία βενζίνης ξέρω γω. Ε, και?
Αυτό εδώ είναι αρκετά Ελληνικό φαινόμενο (εννοώ το ''ψωνίζω βάσει του τι θα γίνει αν πέσει η μοτοσυκλέτα'' ). Δεν είναι κριτήριο για κανέναν σχεδιαστή μοτοσυκλετών. Κάποια μηχανάκια σερνόταν και το πλαίσιο όταν έπεφτες (CBR600F4iS) δεν το έκανε θέμα το τύπος τότε (συγκεκριμένα δεν είπε ποτέ τίποτα) κι ας γίνοταν σαν να έχει περάσει απο τρίφτη τυριού. Ναι, το Ducati Προφανώς πάει χώμα, αλλά δώστε λίγο χρόνο και ήδη έχουν βγεί πολλά κάγκελα, σίγουρα θα βγουν και άλλα πράγματα να προστετέψουν το τεπόζιτο. Εμένα μου φαίνεται τραγική κωμωδία το ''Βγήκε πιο όμορφο το Norden γιατί το Ducati ¨οταν πέφτεις χτυπάει το τεπόζιτο''. Ψηφίζουμε για ομορφιά τελικά ή για κάτι άλλο? Όμορφη σημαίνει ένα. Όμορφη. Τελεία. Το 998 ήταν πιο ωραίο απο το CBR. Κανείς δεν έβαλε στην εξίσωση πτώσεις, κόστος συντήρησης και κόστος απόκτησης. Λέμε ποιά μας αρέσει. Αλλά επειδή έχουμε και το Ελληνικό μας, είναι σαν να είμαι μπροστά στην κουβέντα των κριτών ''Είναι πολύ ωραίο, αν όμως πέσεις.... '' Και για να δέσει το γλυκό ''όταν πας χώμα, θα πέσεις'' . Και τότε με το Τ700 που μπορεί να φάω και καμιά αντλία νερού? Τι να πω...
Προφανώς και η κουβέντα στην καφετέρια θα είναι ''μα αν πέσω με το Τ700, δεν είναι σίγουρη η αντλία, ενω στο Dx σίγουρα θα χτυπήσει το τεπόζιτο.'' . Είπαμε, κάγκελα. Αν, λέω, αν τώρα... αν έτσι? Αν η Ducati τους έβαζε απο stock κάγκελα. Τι θα έλεγε ο κόσμος, τα περιοδικά και οι έμπειροι αναβάτες που γράφουν άρθρα? Προφανώς τίποτα.

Για μένα, όταν θέλω (πλέον, μετά απο 30 χρόνια επαφής με το αντικείμενο), όταν θέλω να αγοράσω μοτοσυκλέτα, κοιτάω να δω το Potential. Όχι τι μου δίνει η κάθε αντιπροσωπεία. Γιατί ΟΛΕΣ, έχουν κάνει περικοπές κάπου. ο-λ-ε-ς . Αρα, κοιτάω να δω που υστερεί η μία, που η άλλη και ποιά θα με αφήσει σε βάθος χρόνου να την φέρω στα μέτρα μου (1) και (2) να την κάνω όσο τούμπανο θελήσω εγώ. Αυτά τα βλέπεις ψάχνοντας στην πιάτσα, μιλώντας με ανθρώπους που την χρησιμοποιούν και όχι διαβάζοντας περιοδικό τον Αύγουστο στην παραλία. (δυστυχώς, αλλά έτσι είναι).
Εμένα πάντως αυτό το ''Ο τάδε έβγαλε το tade χειρότερο απο το deina'' μου θυμίζει φάση ''το CBR600 γυρνάει στις Σέρρες με τον πρωταθλητή 1.27 ενώ το R6 1.26 χαμηλό.'' , ο πρωταθλητής εκθειάζει το πόσο καλύτερο είναι το R6 σε αναρτήσεις και γενικό σύνολο και όταν πάει και το αγοράζει ο μέσος Έλληνας, Σέρρες θα γυρίσει 1.35.0 με το ένα, 1.35.0 και με το άλλο. Προσπεράστε αυτά τα κομμάτια γιατί (έτσι είναι η φύση μας) και όποιος το λέει κρίνει με το δικό του φίλτρο. Δώσε στον Bousta μηχανάκι στις Σέρρες θα σου πει 1543 πράγματα και κάτι ψιλά για όλα τα χιλιάρια της αγοράς. Εσυ κι εγώ, το ίδιο θα γυρίσουμε με όλα. Για μένα πρώτα παίζει τι θέλω εγώ (πχ. δικάβαλα ταξίδια και ηλεκτρονικά και όργανο απο άλλο πλανήτη) και εκτο έβδομο όγδοο τι έχει πει ο κάθε ''τέστερ'' στα περιοδικά. Χωρίς προφανώς να θέλω να θίξω κάποιον, την εργασία τους κάνουν οι άνθρωποι, εγω απλά λέω πως εγώ κοιτάω μια αγορά μετά απο 30 χρόνια, και τι πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάει κάποιος γιατί ''το είπε ο τάδε'' και ''το διάβασα εκεί'' , έχει φέρει κάποιους να πιστεύουν ότι η Γη είναι επίπεδη.

Μy2c
Δ.
Είπες πολλά από όσα σκεφτόμουν να γράψω και βαριόμουν, και ακόμη περισσότερα. Χαράς το κουράγιο σου.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Για μένα όταν συγκρίνεις ον οφ δεν μπορείς να μου λες "αν βγάλεις το χώμα απ την εξίσωση".

Άμα είναι έτσι να βγάλουμε και τον μπροστινό τροχό για βρούμε το καλύτερο για σούζες παντού.
Αυτό το έγραψαν διοτι το τρανσαλπ ΔΕΝ ειναι καλο στους χωματόδρομους, δηλαδη εαν σου έγραφαν ειναι μουφα το τρανσαλπ στο χώμα , θα ήταν καλύτερα ; Το τεστ του μοτό ειναι για μικτη χρήση , χωματόδρομους κ άσφαλτο ..

Κανονικά πρεπει να χαίρεσαι απο το συγκριτικό τεστ , διοτι η μηχανή που αγόρασες ειναι στη πρωτη τριάδα, αρα εχεις κανει πολυ καλη επιλογή

Τωρα για τα υπόλοιπα , αναλύσεις κλπ , να χαμέ να λεγαμε

Σιγουρα ομως για το έλληνα αναβάτη, τα γιαπωνέζικα ειναι τα καλύτερα για αυτο ειναι κ πρωτα σε πωλήσεις στην ελλαδα …διοτι ο βασικός παράγοντας επιλογής στην ελλαδα ειναι η αξιοπιστία στην οποία κατα γενική ομολογία τα γιαπωνεζικα υπερτερούν





Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αυτό το έγραψαν διοτι το τρανσαλπ ΔΕΝ ειναι καλο στους χωματόδρομους, δηλαδη εαν σου έγραφαν ειναι μουφα το τρανσαλπ στο χώμα , θα ήταν καλύτερα ; Το τεστ του μοτό ειναι για μικτη χρήση , χωματόδρομους κ άσφαλτο ..

Κανονικά πρεπει να χαίρεσαι απο το συγκριτικό τεστ , διοτι η μηχανή που αγόρασες ειναι στη πρωτη τριάδα, αρα εχεις κανει πολυ καλη επιλογή

Τωρα για τα υπόλοιπα , αναλύσεις κλπ , να χαμέ να λεγαμε

Σιγουρα ομως για το έλληνα αναβάτη, τα γιαπωνέζικα ειναι τα καλύτερα για αυτο ειναι κ πρωτα σε πωλήσεις στην ελλαδα …διοτι ο βασικός παράγοντας επιλογής στην ελλαδα ειναι η αξιοπιστία στην οποία κατα γενική ομολογία τα γιαπωνεζικα υπερτερούν





Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα ήταν καλύτερα να μην λέγαν τίποτα.

Όταν μου λες σε τεστ on - off οτι η τάδε μότο. Πάει απ ευθείας στην κορυφή του συγκριτικό (on-off ξαναλέω) αν ξεχάσεις το χώμα, είναι εμφανές χαϊδεμα αυτιών.

Άμα είναι έτσι ας παίρναν και ένα. Η-2 μαζι να το έβγαζαν κορυφαίο χωρίς το χώμα.

Εγώ χαίρομαι γιατί η μηχανή που αγόρασα είναι καλή για μένα,τώρα, γιατί το λέω εγώ.

Το Μοτό και το κάθε Μοτό δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με στρέψει προς τα εδώ η προς τα εκεί.

Κοιτάς τα specs, κοιτάς τι λέει ο Κόσμος στα φόρουμ, γενικά μέχρι να μπορέσεις να οδηγήσεις ο ίδιος κοιτας τι λένε αυτοί που μπορούν να εκφερουν γνώμη χωρίς να έχουν να σκεφτούν αν ο αντιπρόσωπος, το εργοστάσιο κλπ θα τους καλέσει η οχι στην επόμενη παρουσίαση στην Ισπανία, η δεν θα τους δώσει το νέο μοντέλο για τεστ κλπ.

Είχε πει κάποτε ο, All Gore, οτι όταν η δουλειά και τα εισοδήματα κάποιου εξαρτώνται από το να μην καταλαβαίνει, είναι πάρα πολύ δύσκολο να κάνεις αυτόν τον κάποιο να καταλάβει.

Δεν θα με ένοιαζε αν έβγαζαν το Vstrom. τελευταίο, δεν σχημάτιζω γνώμη και δεν κάνω αγορές με βάση απόψεις ανθρώπων που έχουν εξαρτημένη σχέση εργασίας με αυτόν που υποτίθεται ότι πρέπει να κρίνουν αμερόληπτα.

Δεν λέω ότι είναι όλοι ετσι η αλλιώς.

Απλά λέω ότι η γυναίκα του Καίσαρα δεν φτάνει να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται.
Και εκ των πραγμάτων αυτό δεν γίνεται, εκτός αν αγόραζαν λιανική ότι τεστσρουν.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εγώ παντως , εαν δεις παραπανω δεν είπα ουτε καν την άποψη μου , ποιο θεωρώ καλύτερο adventure μηχανακι διοτι δεν εχω οδηγήσει κανενα απο αυτα , πλην του Τενερε 700 που το οδήγησα κ το θεωρώ παρα πολυ ικανή μοτοσυκλετα κυριως εκτος δρόμου και την εχω δει αυτη τη μηχανή σε πολλες μοτοβολτες οτι δε σταματάει πουθενά , κοινώς οργώνει στο χώμα . Και για το Tuareg 660 εχω την ιδια άποψη χωρις ομως να το εχω οδηγήσει , απλα απο όσα εχω δει κ συζητήσει με ιδιοκτήτες αυτής της μοτοσυκλετας,οτι, ειναι ολοι ικανοποιημένοι, και on και off

Επειδη το νήμα ειναι για το τρανσαλπ , και ειχα αγορασει το περιοδικό , κοινοποίησα τα αποτελέσματα , στα οποία το τρανσαλπ εχει πατώσει στη χρήση του ως adve, δηλαδη στο χώμα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Έχει λίγο πλάκα αν το σκεφτείς, αν μπορούσα θα έβαζα ένα poll ακόμα και εδώ ανάμεσα μας που θεωρώ ότι δεν είμαστε και ακριβώς ο «μέσος» μηχανόβιος. Πόσοι κρατάνε μηχανάκια 10 χρόνια και πάνω άραγε πλέον;
Και αν περιμένεις μια δεκαετία να δεις αν θα σκορπίσει ένα μοντέλο για να το αγοράσεις θα χειροκροτήσω την στοικοτητα σου.
Όλα σπέκουλα είναι κατά τη γνώμη μου, όλα έχουν να κάνουν με το γκ@υλα φακτορ με το τι σου λένε οι άλλοι που ξέρουν καλύτερα και στο τι εικόνες έχεις εκτεθεί από θέμα μάρκετινγκ.
Ότι και να λέμε εμείς πάντως σήμερα που ερχόμουν δουλειά παρακάτω από το σπίτι μου πετάχτηκε σαν μανιτάρι κουτιτσα το τρανσαλπ. Είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που το πήραν ούτε Μότο διαβάζουν ούτε εδώ μέσα είναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχει λίγο πλάκα αν το σκεφτείς, αν μπορούσα θα έβαζα ένα poll ακόμα και εδώ ανάμεσα μας που θεωρώ ότι δεν είμαστε και ακριβώς ο «μέσος» μηχανόβιος. Πόσοι κρατάνε μηχανάκια 10 χρόνια και πάνω άραγε πλέον;
Και αν περιμένεις μια δεκαετία να δεις αν θα σκορπίσει ένα μοντέλο για να το αγοράσεις θα χειροκροτήσω την στοικοτητα σου.
Όλα σπέκουλα είναι κατά τη γνώμη μου, όλα έχουν να κάνουν με το γκ@υλα φακτορ με το τι σου λένε οι άλλοι που ξέρουν καλύτερα και στο τι εικόνες έχεις εκτεθεί από θέμα μάρκετινγκ.
Ότι και να λέμε εμείς πάντως σήμερα που ερχόμουν δουλειά παρακάτω από το σπίτι μου πετάχτηκε σαν μανιτάρι κουτιτσα το τρανσαλπ. Είμαι σίγουρος ότι τα παιδιά που το πήραν ούτε Μότο διαβάζουν ούτε εδώ μέσα είναι.
Εάν κανείς την χρήση που πρέπει στο μηχανάκι που έχεις, το κρατάς για χρόνια και το φορτώνεις χλμ και αναμνήσεις.
Συνήθως αλλάζουν γρήγορα μηχανές, όσοι δεν τις χαίρονται.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εάν κανείς την χρήση που πρέπει στο μηχανάκι που έχεις, το κρατάς για χρόνια και το φορτώνεις χλμ και αναμνήσεις.
Συνήθως αλλάζουν γρήγορα μηχανές, όσοι δεν τις χαίρονται.
Μας έχει επηρεάσει και ο καταναλωτισμός Κώστα. Με τόσες επιλογές πλέον και τόσα ερεθίσματα. Πάντα θα υπάρχει το νέο και καλύτερο ακόμα και στο ίδιο μοντέλο σε 2-3 χρόνια. Ίσως λέω και πολλά πλέον μιας και έχει γίνει ετήσιο πλέον το φαινόμενο να βγάζουν οι εταιρείες «καινούριες» εκδόσεις.
I can’t get no satisfaction που έλεγε και ένας γνωστός…
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μας έχει επηρεάσει και ο καταναλωτισμός Κώστα. Με τόσες επιλογές πλέον και τόσα ερεθίσματα. Πάντα θα υπάρχει το νέο και καλύτερο ακόμα και στο ίδιο μοντέλο σε 2-3 χρόνια. Ίσως λέω και πολλά πλέον μιας και έχει γίνει ετήσιο πλέον το φαινόμενο να βγάζουν οι εταιρείες «καινούριες» εκδόσεις.
I can’t get no satisfaction που έλεγε και ένας γνωστός…
Αυτή είναι η κατηγορία που έχει την οικονομική άνεση να χάνει χρήμα κάθε χρόνο...πάντα υπήρχε.

Νομίζω ότι δεν υπάρχει κακό μηχανάκι πια, παρά μόνο λάθος χρήστες.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
To transalp εχει σχεδον 100 άλογα.......αυτό διαφήμισε απο την αρχή η χοντα...........100άλογα κάποτε είχε το 990 και εθεωρείτο κανίβαλος.........όποιος θέλει λουκ χωμάτινο, δηλαδή τροχό 21'' με ακτίνες, και να τα κάνει όλα και να είναι και φθηνο, δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι να κοιτάξεις......θα πήξουμε στα τρανσαλπ.........όλα τα υπόλοιπα είναι είτε πολύ πιο ακριβά ή κάνουν λιγότερα πράματα καλά.....και μη νομίζετε ότι η χτρεμε εμφανιση με χρώματα/αυτοκόλλητα κλπ αρέσει σε πολλούς, για το κίτρινο στρώμα μιλάω.......αυτή τη στιγμή εαν δεν ήθελα ελαφρύ μηχανάκι για χώμα τρανσαλπ θα έπαιρνα......το μόνο που θα μπορούσε να το χτυπήσει είναι το tiger900 αλλά αμα θές 21 μπροστά και ακτίνες πάς στα 15.000.....το τενερε είναι πολύ ειδικό μηχανάκι σε σχέση με την τρανσαλπ, είναι σα να συγκρίνεις 990 με varadero, το κτμ790 , οκ δεν νομίζω να υπάρχει κανένας που να νομίζει ότι η κτμ θα πουλήσει πιο πολύ από χοντα, και το στρωμα παρείναι διαστημικό για τους περισσότερους, άσε που το όνομα vstrom έχει συνδυαστεί με μηχανές της interamerican........τα υπόλοιπα που μπορούν να κοντράρουν το τρανσαλπ είναι μηχανάκια που ξεκινάνε από 15.000 / 18.000 ευρώ........βέβαια οι περισσότεροι κάτοχοι τρανσαλπ θα ήταν πολύ πιο χαρούμενοι με tracer GT, αλλά όπως και να το κάνουμε με τρανσαλπ πετάγεσαι πολύ πιο εύκολα στο περίπτερο για τσιγάρα...με το tracer θα θες και ένα παπί .........
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
¨Εφτασε τελικά το transalp τα 100 άλογα...

Α ρε π@τάνα honda αυτή είναι η επιτυχία σου, να κρίνεσαι μόνο με θετικό πρόσημο! Πούλα ότι θες σημασία δεν έχει!

Τα 90 ονομαστικά άλογα έγιναν 100, ο ασφάλτινου χαρακτήρα κινητήρας σε on-off μηχανακι έγινε κεφάλαιο, οι συμβατικές αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις με ασφάλτινο προσανατολισμό σε μηχανάκι 21-17 έγιναν φυσιολογικά και η ανέμπνευστη εμφάνιση με χλιαρό φινίρισμα έγινε πλεονέκτημα! Και φυσικά για κάποιο λόγο άμα πάρεις άλλη μηχανή θέλεις και παπάκι ενώ αυτή λειτουργεί και ως παπάκι!

Μόνο Honda λέμε!!

Οι άλλοι όπως η Suzuki και η Aprilia Που δούλεψαν και επένδυσαν και έφεραν ως αποτέλεσμα πλήρη On-Off με χαρακτήρα διττό με εξαιρετική απόδοση και χώμα και άσφαλτο και ειδικά το Suzuki με ένα μοτέρ διαμάντι που σκοτώνει απο τις χαμηλές ας καούν στον καιάδα γιατι έχουν κάτι περίεργα χρώματα και αυτοκόλλητα!

Ψωνίστε ότι θέλετε μωρέ αλλά μην μας τρελάνετε κιόλας! Κρίμα είμαστε.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
To transalp εχει σχεδον 100 άλογα.......αυτό διαφήμισε απο την αρχή η χοντα...........100άλογα κάποτε είχε το 990 και εθεωρείτο κανίβαλος.........όποιος θέλει λουκ χωμάτινο, δηλαδή τροχό 21'' με ακτίνες, και να τα κάνει όλα και να είναι και φθηνο, δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι να κοιτάξεις......θα πήξουμε στα τρανσαλπ.........όλα τα υπόλοιπα είναι είτε πολύ πιο ακριβά ή κάνουν λιγότερα πράματα καλά.....και μη νομίζετε ότι η χτρεμε εμφανιση με χρώματα/αυτοκόλλητα κλπ αρέσει σε πολλούς, για το κίτρινο στρώμα μιλάω.......αυτή τη στιγμή εαν δεν ήθελα ελαφρύ μηχανάκι για χώμα τρανσαλπ θα έπαιρνα......το μόνο που θα μπορούσε να το χτυπήσει είναι το tiger900 αλλά αμα θές 21 μπροστά και ακτίνες πάς στα 15.000.....το τενερε είναι πολύ ειδικό μηχανάκι σε σχέση με την τρανσαλπ, είναι σα να συγκρίνεις 990 με varadero, το κτμ790 , οκ δεν νομίζω να υπάρχει κανένας που να νομίζει ότι η κτμ θα πουλήσει πιο πολύ από χοντα, και το στρωμα παρείναι διαστημικό για τους περισσότερους, άσε που το όνομα vstrom έχει συνδυαστεί με μηχανές της interamerican........τα υπόλοιπα που μπορούν να κοντράρουν το τρανσαλπ είναι μηχανάκια που ξεκινάνε από 15.000 / 18.000 ευρώ........βέβαια οι περισσότεροι κάτοχοι τρανσαλπ θα ήταν πολύ πιο χαρούμενοι με tracer GT, αλλά όπως και να το κάνουμε με τρανσαλπ πετάγεσαι πολύ πιο εύκολα στο περίπτερο για τσιγάρα...με το tracer θα θες και ένα παπί .........
Σοβαρά τώρα.100 άλογα?

Αν διάλεγα ένα πράγμα που θεωρω αξιόπιστο στον λεγόμενο ειδικό τύπο, θα ήταν οι σκληροί αριθμοί.

Οι άνθρωποι τα στρογγυλεύουνε όπου η άποψη είναι υποκειμενική.

Αλλά οι αριθμοί είναι αριθμοί και εκεί δεν λένε ψέματα.

Ένα λοιπόν [ αριθμός 1 (1) ] ίππο παραπάνω έβγαλε στο συγκριτικό του περιοδικού Μοτό στο δυναμόμετρο το Transalp από το Vstrom.

Πολύ θα ήθελα να είχε 100 το τρανςαλπ, γιατί αυτό θα σήμαινε ότι το Vstrom θα είχε 99.

Δεν έχει.
Το οδηγώ σχεδόν κάθε μέρα και στο υπόσχομαι.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
¨Εφτασε τελικά το transalp τα 100 άλογα...

Α ρε π@τάνα honda αυτή είναι η επιτυχία σου, να κρίνεσαι μόνο με θετικό πρόσημο! Πούλα ότι θες σημασία δεν έχει!

Τα 90 ονομαστικά άλογα έγιναν 100, ο ασφάλτινου χαρακτήρα κινητήρας σε on-off μηχανακι έγινε κεφάλαιο, οι συμβατικές αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις με ασφάλτινο προσανατολισμό σε μηχανάκι 21-17 έγιναν φυσιολογικά και η ανέμπνευστη εμφάνιση με χλιαρό φινίρισμα έγινε πλεονέκτημα! Και φυσικά για κάποιο λόγο άμα πάρεις άλλη μηχανή θέλεις και παπάκι ενώ αυτή λειτουργεί και ως παπάκι!

Μόνο Honda λέμε!!

Οι άλλοι όπως η Suzuki και η Aprilia Που δούλεψαν και επένδυσαν και έφεραν ως αποτέλεσμα πλήρη On-Off με χαρακτήρα διττό με εξαιρετική απόδοση και χώμα και άσφαλτο και ειδικά το Suzuki με ένα μοτέρ διαμάντι που σκοτώνει απο τις χαμηλές ας καούν στον καιάδα γιατι έχουν κάτι περίεργα χρώματα και αυτοκόλλητα!

Ψωνίστε ότι θέλετε μωρέ αλλά μην μας τρελάνετε κιόλας! Κρίμα είμαστε.
Καλα οσα λες και συμφωνω,αλλα η ζωη ειναι αλλιως.Και απ οτι φαινεται τωρα που εχουν ξεκινησει οι πωλησεις, ο κοσμος το πρωτο πραγμα που κοιταει ειναι το ονομα ΧΟΝΤΑ,την αξιοπιστια,την μεταπωληση,την φιλικοτητα της μηχανης,που κανει και γι αυτους που δεν ειναι χεραδες,εντουραδες,παγκοσμιοι,καμελ τροφι,κλπ.που σιγουρα θα πανε καπου αλλου να ψωνισουν.Οι υπολοιποι (κοινως η πλειοψηφια)τρανσαλπ θα παρουν.Οπως εγινε και με τα προηγουμενα.Ειναι οπως οι ΒΜW GS ,για τους πουλ-μουρ.Οι 7 στους 10,στις καφετεριες τις κυκλοφορουν.Ειναι ομως best seller.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Η πλειοψηφία που θα πάρει τρανςαλπ, ψωνίζει με βάση αυτό που ξέρει για το όνομα Honda Transalp εδώ και 35χρονια.

Αξιοπιστια, και μεταπωλητικη αξία ράβδου χρυσού.

Έχει και για κερασάκι έναν δυνατο κινητηρα.

Δεν ψάχνει για νέο κοινό.

Είναι λάθος να το κρίνει ο καθένας με τα δικά του θέλω.

Εμένα ας πούμε δεν μου κάνει.

Αδύναμες αναρτήσεις, Σπαρτιάτικος εξοπλισμος, και λιγότερο ή υπερσυντηριτικη (παρότι εύπεπτη) εμφάνιση, που σου δίνει την αίσθηση ότι είναι ήδη πέντε έξι χρονων με εστρεψαν αλλού.

Όμως δεν υπάρχουν πλέον κακες μοτοσυκλέτες, υπάρχουν μόνο καλές, καλύτερες, και κυρίως κατάλληλες για τον καθένα χωριστά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω πάντως πως αν η Honda έβαζε καλύτερες αναρτήσεις με ρυθμίσεις και να βοηθούσαν αυτές να δουλευει καλά και στο χώμα και ας ήταν 400-500€ πιο ακριβό το μηχανάκι κανείς δεν θα παραπονιόταν. Απλά επειδή εν τέλει οι στατιστικές τους έδειξαν πως αυτά τα μηχανακια περνάνε το 99.9% της ζωής τους άσφαλτο προτίμησαν αυτή τη λύση και για τις πωλήσεις τους μπορεί να έκαναν και καλά. Εξάλλου εμείς εδω μέσα είμαστε μειοψηφία της αγοράς.
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Νομίζω πάντως πως αν η Honda έβαζε καλύτερες αναρτήσεις με ρυθμίσεις και να βοηθούσαν αυτές να δουλευει καλά και στο χώμα και ας ήταν 400-500€ πιο ακριβό το μηχανάκι κανείς δεν θα παραπονιόταν. Απλά επειδή εν τέλει οι στατιστικές τους έδειξαν πως αυτά τα μηχανακια περνάνε το 99.9% της ζωής τους άσφαλτο προτίμησαν αυτή τη λύση και για τις πωλήσεις τους μπορεί να έκαναν και καλά. Εξάλλου εμείς εδω μέσα είμαστε μειοψηφία της αγοράς.
Σωστα Βαγγελη ειμαστε η μειοψηφια που εχουμε παρει τα βουνα και το ψαχνουμε ,οι ποιο πολλοι ψωνιζουν γιατι τα adv εγιναν μοδα και οχι γιατι θα πατησουν χωμα ,οπως παλαιοτερα ηταν τα ss οπου τους περισσοτερους τους περναγαν τα παπακια στα λιμανακια
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Νομίζω πάντως πως αν η Honda έβαζε καλύτερες αναρτήσεις με ρυθμίσεις και να βοηθούσαν αυτές να δουλευει καλά και στο χώμα και ας ήταν 400-500€ πιο ακριβό το μηχανάκι κανείς δεν θα παραπονιόταν. Απλά επειδή εν τέλει οι στατιστικές τους έδειξαν πως αυτά τα μηχανακια περνάνε το 99.9% της ζωής τους άσφαλτο προτίμησαν αυτή τη λύση και για τις πωλήσεις τους μπορεί να έκαναν και καλά. Εξάλλου εμείς εδω μέσα είμαστε μειοψηφία της αγοράς.
Τι μηχανάκι που ειναι μειοψηφία έχεις εσύ φίλε μου?? Γιατί στην υπογραφή σου βλέπω ΚΤΜ640 και BMW850GS.....δεν βλεπω κανένα CAGIVA ή κανένα moto guzzi...........και μη μου πείς είχα ένα φεγγάρι το GPZ400 το μονόμπρατσο και άλλα παρόμοια........τι μηχανάκι αγόρασες να μας πείς όχι τι θα ήθελες να αγοράσεις........
 
Top Bottom