Νέo Honda Transalp;!

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Καλά όλα αυτά που λέτε αλλά πιο ισχυρό πράγμα απο το BRAND στο εμπόριο δεν υπάρχει αυτή είναι η πραγματικότητα.

Ο μέσος αγοραστής ενός honda χωρίς καμία απόδειξη είναι σίγουρος πως τα μέταλλα που έχει μέσα το μοτέρ ενός Honda είναι τα καλύτερα της αγοράς. Μπορεί και να ισχύει δεν ξέρω αλλά ο μέσος αγοραστής και οπαδός της μάρκας το πιστεύει σαν θρησκεία. Αυτή είναι η ισχύς του brand.

Είναι η ισχύς αυτή που επιτρέπει στην Honda να λανσάρει στην ίδια τιμή μοτοσυκλέτα με τον ανταγωνισμό με την εικόνα που έχει και τον εξοπλισμό που έχει σε περιφερειακά.

Εκεί τώρα γίνεται το Bradefer που ο παραδοσιακός αγοραστής του Brand θα πάει είτε τυφλά σε αυτό που εμπιστεύεται ή σε κάποια άλλη πρόταση.

Γι αυτό και η πραγματική επιτυχία για τις εταιρείες είναι οι αγοραστές που επιστρέφουν. Και εκεί η Honda χορεύει ένα τανγκό ανάμεσα στο Brand και τό ίδιο το προϊόν. Γιατί αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές το πιο σημαντικό ερώτημα στο οποίο έχουν να απαντήσουν οι product developers σε μια τέτοια εταιρεία είναι ως πιο σημείο μπορούν να συμπιέσουν την ποιότητα και τις παροχές σε εξοπλισμό και περιφερειακά έτσι ώστε να μην ρισκάρουν μεν την πελατεία τους με ένα απογοητευτικό προϊόν αλλά ταυτόχρονα να μεγιστοποιήσουν και τα κέρδη τους.

Τώρα ο καθένας υποψήφιος αγοραστής ας ψάξει και ας κρίνει ο ίδιος πόση ουσία αγοράζει, πόσο Brand Και πόσο καλύπτεται απο το προϊόν και την τιμή του και απο το VFM που πληρώνει.
Βαγγέλη δίκιο σε όλα, αλλά πολλές φορές είναι και η «ασφάλεια» του ότι θα βρεις παντού αντιπροσωπίες και συνεργεία κτλπ, δεν είναι όλοι σαν και μας που βάζουμε χέρι. Εγώ που πήρα ρίσκο με το χιμαλαιαν, από τα πιο απλά μηχανάκια της αγοράς παρεπιπτόντως, βλαστήμησα με τα υποχρεωτικά σέρβις για την εγγύηση σε «αντιπροσώπους» που όχι μόνο δεν είχαν ανταλλακτικά και εκπαίδευση αλλά ειχαν δει το μηχανάκι από φωτογραφίες. Στην ουσία το ίδιο λέμε γιατί το δίκτυο είναι και μέρος του brand.

edit: στην επαρχία μιλάω, έχω ακούσει ότι ο αθηναιος είναι πολύ καλή αντιπροσωπία. Οι συνεργάτες του εκτός λυπάμαι…αν και έχει ευθύνη θεωρώ και ο ίδιος σαν εισαγωγέας.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν δέχομαι σε κανένα πλανήτη πώς πήρε κάποιος το Transalp επείδή ξετρελάθηκε με την εμφάνιση του!! Δηλαδή οκ. Ας πούμε 1/100.

Αν κάποιος το παίρνει χωρίς να ασχοληθεί με άλλα είναι η γνωστή κοινότητα Honda μονο.
Στο τι θεωρεί κάποιος, ωραίο μηχανάκι, δεν μπορεί να μπει φραγμός, πόσο μαλλον ποσοστά!!!!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
εγώ αυτό που έγραψα ήταν στο ότι τα περιοδικά χαϊδεύουν για να περνούν μηχανάκι που ειπώθηκε παρα πολύ...
δεν είδα κάποιο χάιδεμα...
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Στο ίδιο τεύχος του Μοτο που αναφέρθηκε πιο πάνω στην στήλη για τις πωλήσεις μοτοσικλετών αναφέρεται πως είναι ήδη 3ο σε πωλήσεις για τον Μάιο.

Επίσης στον αδελφό μου που πήγε από Σαρακάκη και το οδήγησε είπαν ότι για δύο μήνες δεν έχει μοτοσικλέτες.
Αντίθετα για το στρομ είπαν πως υπάρχει στοκ.
Είναι δεδομένο πως θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί...

Μην ξεχνάμε επίσης πως την εποχή που "άνθισε" το στρομ το ΤΑ είχε στην ουσία ήδη σταματήσει να παράγεται...
Όντως και εγώ έχω δει 4-5 στον δρόμο ενώ στρομ κανένα.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το στρώμ ξεκίνησε να παράγεται το 04.
Νομίζω ότι της κακομοίρας έγινε όταν έβγαλε το μοντέλο με το αβς δηλαδή 06-07 και μέχρι που άλλαξε το μοντέλο το 12.
Εκείνα τα χρόνια έβγαινε το τρανσαλπ 700 που ήταν ο ανταγωνιστής του στρώμ αλλά όπως αποδείχθηκε δεν πήγε καλά.
Το ότι η μία εταιρεία έχει στοκ ενώ η άλλη όχι δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η μία πουλάει φουλ και η άλλη όχι.
Εγώ ελπίζω να πουλήσουν και τα δύο πολύ για να βρούμε σε λίγα χρόνια μεταχειρισμένα να πάρουμε :D
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Εγώ ελπίζω να πουλήσουν και τα δύο πολύ για να βρούμε σε λίγα χρόνια μεταχειρισμένα να πάρουμε :D
...και να πέσουν οι τιμές στα 990 να πάρουμε κανένα της προκοπής δίνοντας μόνο 1 νεφρό!:dnl:
 

Mpimpos

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha
Μότο περιοδικό νικητές :
1. Νοrden
2.Africa ( απλή έκδοση )
3. Στρωμα 800de
4.ktm 790adve μαζι με 890adve S



Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε μου για ξαναδες το. γιατί νομίζω έβγαλαν δεύτερο το 800de που παραλίγο κατά τα γραφόμενα τους να ηταν πρώτο στην καταξη.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Φίλε μου για ξαναδες το. γιατί νομίζω έβγαλαν δεύτερο το 800de που παραλίγο κατά τα γραφόμενα τους να ηταν πρώτο στην καταξη.
Από τι θυμάμαι και εγώ πριν μέρες που το διάβασα πρώτο το norden και δεύτερο το αφρικα που έπαιζε πάλι για την πρώτη θέση αλλά διάλεξαν το norden για το γκάζι του και το παραπάνω παιχνίδι που έχει …
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Φίλε μου για ξαναδες το. γιατί νομίζω έβγαλαν δεύτερο το 800de που παραλίγο κατά τα γραφόμενα τους να ηταν πρώτο στην καταξη.
Οπως στα γράφω ειναι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Θα είχε ενδιαφέρον ένα μελλοντικό τεστ με τις ίδιες μοτό στα 100.000 km και μια λίστα με τις τυχόν ζημιές που έβγαλε το κάθε μονδέλον. Να λυθούν και τυχόν απορίες για τα ηλεκτρονικά.

(Πρόσφατα μίλησα στον δρόμο με ένα κάτοχο κινεζο-ιταλικου 500ριου και μου είπε πως ενώ το μοτέρ βγήκε αξιόπιστο, στα περιφερειακά έχει κάμποσα προβλήματα. Κάτι τέτοιο κανένα τεστ δεν πρόκειται να το δείξει αφού όταν είναι καινούργια είναι όλα οκ.)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικό γούστο... εμφανισιακά με μικρές παρεμβάσεις πολύ πιο sport το Transalp 750. To V-Strom 800 DE το βρίσκω πιο εξερευνητικό σε design.



 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Από τι θυμάμαι και εγώ πριν μέρες που το διάβασα πρώτο το norden και δεύτερο το αφρικα που έπαιζε πάλι για την πρώτη θέση αλλά διάλεξαν το norden για το γκάζι του και το παραπάνω παιχνίδι που έχει …
Πρώτο το Norden αλλά αν βάλεις την τιμή στην εξίσωση, πρώτο το V Strom, αλλά αν βγάλεις το χώμα ,πρώτο το Transalp...

Το δικό μου συμπέρασμα:

Μην δίνετε και πολύ σημασία σε χρησμούς Πυθίας.

Τρία τέσσερα έβγαλαν πρώτα, ανάλογα με την θέση του φεγγαριού.

Πηγαίνετε να οδηγήσετε οι ίδιοι .

Δεν είναι όλα ίδια για όλους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη δίκιο σε όλα, αλλά πολλές φορές είναι και η «ασφάλεια» του ότι θα βρεις παντού αντιπροσωπίες και συνεργεία κτλπ, δεν είναι όλοι σαν και μας που βάζουμε χέρι. Εγώ που πήρα ρίσκο με το χιμαλαιαν, από τα πιο απλά μηχανάκια της αγοράς παρεπιπτόντως, βλαστήμησα με τα υποχρεωτικά σέρβις για την εγγύηση σε «αντιπροσώπους» που όχι μόνο δεν είχαν ανταλλακτικά και εκπαίδευση αλλά ειχαν δει το μηχανάκι από φωτογραφίες. Στην ουσία το ίδιο λέμε γιατί το δίκτυο είναι και μέρος του brand.

edit: στην επαρχία μιλάω, έχω ακούσει ότι ο αθηναιος είναι πολύ καλή αντιπροσωπία. Οι συνεργάτες του εκτός λυπάμαι…αν και έχει ευθύνη θεωρώ και ο ίδιος σαν εισαγωγέας.
Εντάξει RE με Honda υπάρχει σημαντική διαφορά στο δίκτυο ειδικά επαρχία σαφώς.

Αλλά από τις επιλογές στη μεσαία κατηγορία honda,suzuki,aprilia,yamaha,ktm πιστεύω υπάρχουν επιλογές.

Τώρα βέβαια το θέμα service και υποστήριξη είναι ευαίσθητο και πολλές φορές σημαντικός παράγοντας στην επιλογή μηχανής. Ειδικά αν έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιο μηχανικό και αυτό από μόνο ενδεχομένως σου δίνει κίνητρο να μείνεις σε μια μάρκα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Πρώτο το Norden αλλά αν βάλεις την τιμή στην εξίσωση, πρώτο το V Strom, αλλά αν βγάλεις το χώμα ,πρώτο το Transalp...

Το δικό μου συμπέρασμα:

Μην δίνετε και πολύ σημασία σε χρησμούς Πυθίας.

Τρία τέσσερα έβγαλαν πρώτα, ανάλογα με την θέση του φεγγαριού.

Πηγαίνετε να οδηγήσετε οι ίδιοι .

Δεν είναι όλα ίδια για όλους.
Συμφωνώ απόλυτα ! Πρώτο για τον κάθε ενα μπορεί να είναι οπιοδιποτε :friendship:
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Εντάξει RE με Honda υπάρχει σημαντική διαφορά στο δίκτυο ειδικά επαρχία σαφώς.

Αλλά από τις επιλογές στη μεσαία κατηγορία honda,suzuki,aprilia,yamaha,ktm πιστεύω υπάρχουν επιλογές.

Τώρα βέβαια το θέμα service και υποστήριξη είναι ευαίσθητο και πολλές φορές σημαντικός παράγοντας στην επιλογή μηχανής. Ειδικά αν έχεις εμπιστοσύνη σε κάποιο μηχανικό και αυτό από μόνο ενδεχομένως σου δίνει κίνητρο να μείνεις σε μια μάρκα.
Σιγουρα υπάρχει αλλά και για το Τ7 Λάρισα πάει ο φίλος… τελοσπαντων το νοημα είναι ότι άλλος ένας λόγος που δεν φεύγει ο κόσμος από την περπατημενη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σιγουρα υπάρχει αλλά και για το Τ7 Λάρισα πάει ο φίλος… τελοσπαντων το νοημα είναι ότι άλλος ένας λόγος που δεν φεύγει ο κόσμος από την περπατημενη.
Νομίζω πως ο πιο σημαντικός λογος ακόμα και απο την ενδεχόμενη αξιοπιστία είναι η μεταπώληση. Ο φόβος της δυσκολίας και την απωλειας πολλών χρημάτων.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Πρώτο το Norden αλλά αν βάλεις την τιμή στην εξίσωση, πρώτο το V Strom, αλλά αν βγάλεις το χώμα ,πρώτο το Transalp...

Το δικό μου συμπέρασμα:

Μην δίνετε και πολύ σημασία σε χρησμούς Πυθίας.

Τρία τέσσερα έβγαλαν πρώτα, ανάλογα με την θέση του φεγγαριού.

Πηγαίνετε να οδηγήσετε οι ίδιοι .

Δεν είναι όλα ίδια για όλους.
Κανει πολυ καλα συγκριτικά τεστ το περιοδικό Μοτό… ψηφίζουν έμπειροι αναβάτες (οχι ενας-δυο) κ βγαζουν τη σειρά αξιόλογησης
Η αξιοπιστία ειναι αλλος παράγοντας ….


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Κανει πολυ καλα συγκριτικά τεστ το περιοδικό Μοτό… ψηφίζουν έμπειροι αναβάτες (οχι ενας-δυο) κ βγαζουν τη σειρά αξιόλογησης
Η αξιοπιστία ειναι αλλος παράγοντας ….


Sent from my iPhone using Tapatalk
Για μένα όταν συγκρίνεις ον οφ δεν μπορείς να μου λες "αν βγάλεις το χώμα απ την εξίσωση".

Άμα είναι έτσι να βγάλουμε και τον μπροστινό τροχό για βρούμε το καλύτερο για σούζες παντού.
 
Top Bottom