Νέo Honda Transalp;!

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Διαφωνώ... Τουλάχιστον να πάει καλησπέρα.
Μιλάμε για πάνω από 2000 κόστος.
Άλλο θέλω να πω . Από τι ωλεπω για να πάρεις καλές αναρτήσεις θα πρέπει να πας σε κάνα Norden expedition ή κάνα Ktm 890r κτλ κτλ .
Μήπως αν πάρεις μια μηχαμη πιο λοου μπατζετν τύπου τρανσαλπ που έχει όπως λέτε καλό μοτερακι
Και κοτσαρεις μια ohlins και έχεις και ρέστα . Μήπως είναι μια λύση κ αυτή ;;;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άλλο θέλω να πω . Από τι ωλεπω για να πάρεις καλές αναρτήσεις θα πρέπει να πας σε κάνα Norden expedition ή κάνα Ktm 890r κτλ κτλ .
Μήπως αν πάρεις μια μηχαμη πιο λοου μπατζετν τύπου τρανσαλπ που έχει όπως λέτε καλό μοτερακι
Και κοτσαρεις μια ohlins και έχεις και ρέστα . Μήπως είναι μια λύση κ αυτή ;;;
Είναι προφανώς μια λύση που την κάνουν και πολλοί με παρακαταθήκη την αξιοπιστία και την μεταπώληση honda. αν και 890 δεν θα γίνει το τρανσαλπ ούτε με αναρτήσεις καθώς αυτά είναι προϊόντα μελέτης από τον σχεδιασμό σε πλαίσια γεωμετρία κ.α.

Από την άλλη δεν μπορώ να παραλείψω χωρίς να γίνω γραφικός πως 2 μοτοσυκλέτες στην ίδια κατηγορία τιμής έρχονται έτοιμες από αναρτήσεις από το εργοστάσιο. Και όχι, το 790 με τις low budget wp apex δεν είναι μέσα στις 2
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Είναι προφανώς μια λύση που την κάνουν και πολλοί με παρακαταθήκη την αξιοπιστία και την μεταπώληση honda. αν και 890 δεν θα γίνει το τρανσαλπ ούτε με αναρτήσεις καθώς αυτά είναι προϊόντα μελέτης από τον σχεδιασμό σε πλαίσια γεωμετρία κ.α.

Από την άλλη δεν μπορώ να παραλείψω χωρίς να γίνω γραφικός πως 2 μοτοσυκλέτες στην ίδια κατηγορία τιμής έρχονται έτοιμες από αναρτήσεις από το εργοστάσιο. Και όχι, το 790 με τις low budget wp apex δεν είναι μέσα στις 2
Ισχύει 890 δεν θα γίνει σε στήσιμο . Ούτε τουαρεγκ θα γίνει όμως γιατί και αυτό έχει χαμηλά το κέντρο βάρους !

αλλά για κάποιον που θέλει κάτι πιο τουριστικό , να στρίβει και να μπενει και το χώμα του χωρίς τρελές απαιτήσεις , ίσως είναι καλή φάση
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
το πετσόκοψε ο Ryan ... είναι και το κουτσούρεμα της ιπποδύναμης στην Αμερική και του το έκαναν ακόμα πιο εύκολο!!
το πλάνο με τα αυτοκολλητάκια στο "βυζί" του κάρτερ ... "an Africa Twin that has been abused as a child.." και άλλα τέτοια :laugh:
Σόρυ ρε Honda αλλά έχει πλάκα!

 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
το πετσόκοψε ο Ryan ... είναι και το κουτσούρεμα της ιπποδύναμης στην Αμερική και του το έκαναν ακόμα πιο εύκολο!!
το πλάνο με τα αυτοκολλητάκια στο "βυζί" του κάρτερ ... "an Africa Twin that has been abused as a child.." και άλλα τέτοια :laugh:
Σόρυ ρε Honda αλλά έχει πλάκα!

Καθόλου τυχαίο ότι για να περιγράψει τα θετικά του Transalp επιλέγει βροχερή μέρα. Το κανάλι είναι σε άλλο επίπεδο. Κυρίως όμως νομίζω κράζει το EPA που κόβει 10 άλογα και επηρεάζει το ecu και δεν αφήνει το μηχανάκι να πάρει σε κάτι κεφάλι έναντι των ανταγωνιστών. Επίσης, έμμεσα, άλλο ένα κανάλι εκθειάζει το Tuareg. Τέλος, προσέξτε τη μηχανή που καβαλάει όταν διαφημίζει την Insta360 X4. Μάλλον έρχεται επεισόδιο που θα βάλει φωτιά στο φόρουμ.
 

petrouil

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
CB500X '19
CRF300L '22
το πετσόκοψε ο Ryan ... είναι και το κουτσούρεμα της ιπποδύναμης στην Αμερική και του το έκαναν ακόμα πιο εύκολο!!
το πλάνο με τα αυτοκολλητάκια στο "βυζί" του κάρτερ ... "an Africa Twin that has been abused as a child.." και άλλα τέτοια :laugh:
Σόρυ ρε Honda αλλά έχει πλάκα!

Το πιο σημαντικό για μένα είναι όχι η μνεία στο Tuareg αλλά η ατάκα που λέει πως δεν υπάρχει ναυαρχίδα ώστε να της κλέψει πωλήσεις ( κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Tenere ) . Κι αν το πάρουμε ως υπόθεση εργασίας με δεδομένο πως το παλιό Africa ( XRV 750 ) είναι στον κυβισμό του Transalp θα έβγαζε πολύ νόημα μια πραγματική on - off σειρά με το NX500 στα 50 με 60 άλογα , το Transalp με ταβάνι τα 80 και χώρος για ένα Africa με το για ψυχολογικούς λόγους τριψηφιο αριθμό ( 100 ίσως και λίγα ρέστα ). Από την άλλη βέβαια η Honda ξέρει πως θα μοσχοπουλήσει ούτως ή αλλιώς ( και απόδειξη είναι ήδη οι πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων ). Αλλά το πρόβλημα της "ενδο-οικογενειακής" έριδας υπάρχει παντού και σε άλλες εταιρείες. Πχ η KTM στις ΗΠΑ κόβει το απλό 890 Adventure αφήνοντας μόνο το R και το νέο 790 ενώ αν πει πως θέλει κάτι στην κατηγορία των 60-70 αλόγων δεν υπάρχει χώρους όχι μόνο λόγω του 690 enduro αλλά και γιατί με το ερχόμενο 390 adventure να είναι στα 8-και το 790 στα 11 δύσκολο το έργο. Η Suzuki έχει μια καλή ασφάλεια των 20 κιλών μεταξύ 800 και 1050 παρόλο που το 800 ζυγίζει ελάχιστα παραπάνω από την μικρή Africa κοκ. Και κάπου εδώ κουμπώνουν οι Κινέζοι που οι "ναυαρχίδες" τους είναι ήδη στα 700-900 κυβικά οπότε μπορούν να τα εξοπλίσουν με ό,τι γουστάρουν.
Οπότε η Honda έπαιξε στα σίγουρα με το Transalp χωρίς να αφήσει ίχνος κινδύνου για την Africa
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
andreani evo μπρος
ohlins πισω
αγνοείτε την παντόφλα
Έδωσες τα ρέστα σου! Αναρτησαρες,λάστιχαρα,χουφταρες. Είσαι έτοιμος!!! Respect.. Ένα πλύσιμο μόνο μάνα μου παραλίγο να μην δούμε που είναι το μηχανάκι!
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
andreani evo μπρος
ohlins πισω
αγνοείτε την παντόφλα
Πολύ σωστά εξηγήθηκες μπράβο !! Όπως πρέπει να είναι . Το λάστιχο είναι το Dunlop trailmax ??? Αν ναι , εντυπώσεις ; Σκέφτομαι να είναι το επόμενο μου
 
Top Bottom