Νέo Honda Transalp;!

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ντάξει δε θέλω να χαλάσω το νήμα με την γνώμη μου για την απτή ποιότητα του Transalp.
Ούτε εγώ θέλω να μπαίνω σε τέτοιες συζητήσεις δεν οδηγούν πουθενά και ο καθένας έχει την αποψη του . Ξανά λέω όμως δεν μίλησα για το τρανσαλπ
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
ο τυπάκος είναι λίγο προς το "άσχετο" ... ή μου φαίνεται;
η αλυσίδα του είναι λίγο "τσίτα" επίσης ή μου φαίνεται (#2);
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Τελευταία επεξεργασία:

dimosthenes

Μέλος
Όνομα
Δημοσθενης
Μοτό
Transalp Xl750
Με έβαλε σε σκέψεις το cruise control από την Veridian. Δείχνει εύκολη σχετικά η τοποθέτηση του και σου παρέχει τα βασικά εκτός από την αυξομείωση της ταχύτητας που για εμένα δεν είναι και τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Η τιμή του είναι καλή +-300€ και το μόνο που με προβληματίζει είναι το τελωνείο καθώς έρχεται από Καναδά
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Κ βλέποντας αυτό το πινακακι προς το τέλος του βίντεο,καταλαβαίνει κανείς ,να γιατί Τουαρέγκ :yew:
Αυτό που βλέπουμε βέβαια είναι ότι το τρανσαλπ στο Αμέρικα είναι αρκετά φθηνότερο από τα υπόλοιπα σε αντίθεση με εδώ που είναι στα ίδια λεφτα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χτες στον καφέ μας ο Στάθης Asxetos είχε την ευγένεια να μου δώσει για μια σύντομη βόλτα το Transalp.

Επειδή ο R.E.H με πιέζει σαν διαβολάκι :hungover: να πω τη γνώμη μου ας πω 2 πραγματα.

Το Transalp για μενα ήταν αυτό που περίμενα κατα 90% και είχα διαβάσει ας πούμε στις προδιαγραφές και τα Reviews. Ειδικά στο θέμα μοτέρ τα specs μιλάνε..

Highlights: Εκπληκτικό (street χαρακτήρα) μοτέρ. Καθαρό σε λειτουργία, ωραίος ψεκασμός, ευστροφία, μέχρι τις 4000-5000RPM δε γίνονται πολλά πράγματα, μετά ΞΥΡΙΖΕΙ. Αυτό το μοτέρ πρωτίστως έχει θέση σε μηχανές δρόμου. Ένα αντι-Tracer 700 π.χ. ή ένα καινούργιο CBR750F με αυτό το μοτέρ (ανταγωνιστή του GSX-8S), ποίημα! Κάνει τον CP2 της Yamaha να φαίνεται δεινόσαυρος!

Φρένα τυπικά σύγχρονου Honda. Απλά εξαιρετικά σε αίσθηση και δύναμη τουλάχιστον σε συνθήκες πολης. Φαντάζομαι και στην πίεση να μην έχουν εύκολη κόπωση.

Θέση οδήγησης, τυπική εύκολη Honda πολύ ευρύχωρη σίγουρα και για ψηλούς. Μαλακός συμπλέκτης, άψογο quickshifter, λίγο πολύπλοκοι διακόπτες βέβαια στα χειριστήρια αλλά οκ

TFT Οθόνη. Δεν εντυπωσιάζει σε μέγεθος ή χρώματα αλλά εντυπωσιάζει σε πληροφορία. Τα πάντα όλα τακτοποιημένα και ωραία.

Τι δεν μου άρεσε: Αναμενόμενα οι αναρτήσεις. Άνετες αρκετά και επαρκείς για πόλη πολύ γρήγορα σου δείχνουν πως είναι οικονομική επιλογή. Χλιαρή αίσθηση στις αποσβέσεις και έλλειψη στιβαρότητας, street ρυθμίσεις που χωρίς ρυθμίσεις δεν θα καλύψουν σίγουρα σε απαιτήσεις. Μου θύμισαν μαμά αναρτήσεις varadero 1000, Africa 750, transalp 650. Εκεί η Honda τήρησε την παράδοση! Μή επαρκείς για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Με ερωτηματικό εδώ το πλαίσιο που δεν είχα και χρόνο βέβαια να βγάλω πιο καλά συμπεράσματα.

Σέλα ευρύχωρη αλλά σκληρή σε αίσθηση

Πολύ ψηλόβαρη αίσθηση της μοτοσυκλέτας. Σε tuareg, Strom 800 και 790 έχεις πολύ ελαφρύτερη αίσθηση χαμηλότερου κέντρου βάρους. ΠΛησιάζει πιο πολύ σε tenere αλλά φέρνει πιο πολύ σε 1000άρι σε άισθηση βάρους παρά τα λίγα φαινομενικά κιλά του. Θα είχα περιέργεια για μέτρηση πραγματική των κιλών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό σε πλάστιγγά. Βέβαια ο Στάθης το έχει προικίσει με τα πάντα. Κάγκελα, μπαγκαζιέρες, ποδιές, κεντρικό σταντ, ότι υπάρχει σε επίθημο αξεσουάρ και κάμποσα Aftermarket.

Αίσθηση ποιότητα πλαστικών σε αυτό που βλέπει ο οδηγός. Δεν σου βγάζει Premium.

..............

Σε περισσότερη ανάλυση με μια 10λεπτη βόλτα δεν μπορω φυσικά να μπω. Πάνω κάτω αυτά που περίμενα είδα. Ενθουσιασμός για κάποια σημεία όπως το μοτέρ, απογοήτευση για την επιλογή της Honda ειδικά σε αναρτήσεις.

Εμένα δεν θα μου έκανε σε καμία περίπτωση, δεν αλλάζω γνώμη και συνεχίζω να πιστεύω πως στη κατηγορία τιμής Vstrom 800, Tuareg είναι οι επιλογές οι σωστές ειδικά για την τιμή του αλλά αγαπάμε Transalp-αδες φίλους μας και κάνουμε respect ειδικα στη δύναμη του αλλά και τα φρένα. Ποιος το περίμενε πως ένα Transalp θα έπαιρνε κεφάλια στα φανάρια!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποιος το περίμενε πως ένα Transalp θα έπαιρνε κεφάλια στα φανάρια!!
Ο Μίστερ Μίστερ και ο τρολ φίλος του με τα βίντεο "άι μανουλαμ δεν πατάει χάμου".

Η επιλογή της Χόντα δικαιώνεται για το 95% που ψάχνει ψηλό commuter. Για τους υπόλοιπους το "μέχρι τις 5000 δεν γίνονται πολλά" έχει σημασία.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο Μίστερ Μίστερ και ο τρολ φίλος του με τα βίντεο "άι μανουλαμ δεν πατάει χάμου".

Η επιλογή της Χόντα δικαιώνεται για το 95% που ψάχνει ψηλό commuter. Για τους υπόλοιπους το "μέχρι τις 5000 δεν γίνονται πολλά" έχει σημασία.
ντάξει δεν είναι πως έιναι ψόφιο απλά τελείως άλλης φιλοσοφίας απο το 800vstrom ας πούμε που σκάβει χαμηλά (βέβαια αυτό ψοφάει ψηλά)

Εν τέλει διαλέγεις και παίρνεις. Θέλεις street κινητήρα σε on-off?? Εγώ προσωπικά όχι. Άλλοι ίσως το θεωρήσουν πλεονέκτημα.

οι αναρτήσεις όμως είναι μελανό σημείο αυτό δεν το συζητώ. Δεν γίνεται τετοιες αναρτήσεις σε 11.750 μηχανακι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε πολλά μηχανάκια έχει απλές αναρτήσεις σε αυτή την τιμή και σε μεγαλύτερη ακόμα.

Αφού το κοινό ψωνίζει όλα καλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κοίτα τώρα που θα με βάλεις να φορέσω αναρτήσεις
Είναι αλήθεια πως ειδικά στο τρανσαλπ αν κάποιος έιναι να δώσει λεφτά ας τα δώσει σε αναρτήσεις.

προσωπικά θα κοιταζα στα 630€ ένα φυσιγγι Andreani μπροστά και ένα αμορτισέρ πίσω ανάλογα. Θες περίπου 1500€ για μια σοβαρή λύση.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε πολλά μηχανάκια έχει απλές αναρτήσεις σε αυτή την τιμή και σε μεγαλύτερη ακόμα.

Αφού το κοινό ψωνίζει όλα καλά.
ε ναι αφού ψωνίζει γιατί να το αλλάξεις. Καλά κάνουν.
 
Top Bottom