Νέo Honda Transalp;!

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Θα προτιμουσα x100 ενα τρανσαλπ στα 15-17Κ με αναρτησαρες παρα ενα πχ 890 και καθε τριτη μαστορα ;)
Ότι ευχαριστεί την ψυχούλα του καθενός ,ποιος είμαι γω που θα σε χαλάσω χατηρι; :drt:
 

Rebel Scum

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζώης
Μοτό
Aprilia Tuono V4 1100 2021
Δεν έχω οδηγήσει το Transalp αλλά η εντύπωση που μου δίνει είναι ότι η Honda δεν πήγε να βγάλει ένα δυνατό μηχανάκι εκτός δρόμου αλλά κάτι πολυχρηστικό που θα σε εξυπηρετήσει κάθε μέρα, θα σου κάνει το ταξίδι και θα πατήσει και το χώμα όταν χρειαστεί εντός λογικής. Εξού και η καλή τιμή.

Μεγάλο φάουλ όμως η έλλειψη cruise control.

Το μοτέρ, το ξέρω επειδή έχω το Hornet με το ίδιο, είναι ένα πραγματικό λουλούδι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε τιμές Ελλάδας δηλαδή 20 χιλιαρικα Transalp!!! Στο τσακίρ κέφι να ρίξεις και ένα τριβάλιτσο επάνω για ταξίδια και κάτι παπαράκια που δεν αναφέρει, φίλτρο αερα, ένα σετάρισμα στην ECU που επιβάλλεται με τα Mods, ένα σοβαρό Fat bar τιμόνι, κάνα τσαντάκι κλπ πάμε στα 22 χιλιαρικάκια για Transalp!!

Ας πούμε πάλι καλά που το δίνουν με ρόδες και μοτέρ, έτσι όμως δεν έχει όλη τη πλάκα, καλύτερα να βγάλει ένα μηχανα΄κι μόνο σκελετό. Να διαλέξεις και ένα καλό μοτεράκι και ζαντούλες Excel, φρενάκια να ρίξεις κάνα Βρεμβο επάνω, να βάλεις και τα ηλεκτρονικά της επιλογής σου. Στο τέλος θα είσαι 40 χιλιαρικα φτωχότερος αλλά ανοίγεις και μια βιοτεχνία κατασκευής μοτοσυκλετων με την τεχνογνωσία που απέκτησες!

Η μεγάλη πλάκα θα είναι να το συγκρίνουν αυτό το βελτιωμένο με κάνα 800X Rally και να του κάνει πλάκα με 30 κιλά λιγότερα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε τιμές Ελλάδας δηλαδή 20 χιλιαρικα Transalp!!! Στο τσακίρ κέφι να ρίξεις και ένα τριβάλιτσο επάνω για ταξίδια και κάτι παπαράκια που δεν αναφέρει, φίλτρο αερα, ένα σετάρισμα στην ECU που επιβάλλεται με τα Mods, ένα σοβαρό Fat bar τιμόνι, κάνα τσαντάκι κλπ πάμε στα 22 χιλιαρικάκια για Transalp!!

Ας πούμε πάλι καλά που το δίνουν με ρόδες και μοτέρ, έτσι όμως δεν έχει όλη τη πλάκα, καλύτερα να βγάλει ένα μηχανα΄κι μόνο σκελετό. Να διαλέξεις και ένα καλό μοτεράκι και ζαντούλες Excel, φρενάκια να ρίξεις κάνα Βρεμβο επάνω, να βάλεις και τα ηλεκτρονικά της επιλογής σου. Στο τέλος θα είσαι 40 χιλιαρικα φτωχότερος αλλά ανοίγεις και μια βιοτεχνία κατασκευής μοτοσυκλετων με την τεχνογνωσία που απέκτησες!

Η μεγάλη πλάκα θα είναι να το συγκρίνουν αυτό το βελτιωμένο με κάνα 800X Rally και να του κάνει πλάκα με 30 κιλά λιγότερα.
Στον δρόμο που χάραξαν οι χαρλεαδες....δηλαδη
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μια χαρά μηχανάκι είναι ρε drama queens όλες σας...
Λυπαμαι τους γαμπρούς και τις νύφες που θα κάνετε ποποπο
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το συγκεκεριμένο βίντεο που ανέβηκε κατά τη γνώμη μου, ειναι περισσότερο click bait, με την έννοια ότι ο συγκεκριμένος ζει απο αυτό και τις προβολές των βίντεο του. Οπότε το "τραβάει" και λίγο για να γίνει ντορος. Ανξάρτητα από το μοντέλο, θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε μοτοσυκλέτα. Το αν αξίζει να δώσει κάποιος τόσα χρήματα είναι καθαρά προσωπική απόφαση.

Αν κρίνω από εμένα όταν πήρα το Τ7, του έχω αλλάξει τόσα πράγματα για να το φέρω εκεί που θέλω εγώ, που δεν τολμώ να τα βάλω όλα μαζί γιατί θα μου πέσουν τα μαλλιά (που πέφτουν ήδη)...
Υπάρχει λογική σε αυτό; Όχι, αλλά έχει λογική σε εμένα και τη χρήση που κάνω. Περι ορέξεως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το συγκεκεριμένο βίντεο που ανέβηκε κατά τη γνώμη μου, ειναι περισσότερο click bait, με την έννοια ότι ο συγκεκριμένος ζει απο αυτό και τις προβολές των βίντεο του. Οπότε το "τραβάει" και λίγο για να γίνει ντορος. Ανξάρτητα από το μοντέλο, θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε μοτοσυκλέτα. Το αν αξίζει να δώσει κάποιος τόσα χρήματα είναι καθαρά προσωπική απόφαση.

Αν κρίνω από εμένα όταν πήρα το Τ7, του έχω αλλάξει τόσα πράγματα για να το φέρω εκεί που θέλω εγώ, που δεν τολμώ να τα βάλω όλα μαζί γιατί θα μου πέσουν τα μαλλιά (που πέφτουν ήδη)...
Υπάρχει λογική σε αυτό; Όχι, αλλά έχει λογική σε εμένα και τη χρήση που κάνω. Περι ορέξεως.
Καλά όλοι μας το κάνουμε και είναι και ο λόγος που θα σκεφτώ διπλά και τρίδιπλα να αλλάξω στο άμεσο μέλλον το 800.

Για να βάλω επάνω όλα αυτά που έχω φτιάξει με τον καιρό σε σέλες, τριβάλιτσα, αναρτήσεις, προστασίες, φωτισμό, ανεμοκάλυψη και διάφορα μπλιμπλίκια θέλω κάνα 3χίλιαρο σε όποια καινούργια ΄΄'αδεια΄΄ μοτοσυκλέτα πάρω. Δεν είναι μόνο να αλλάξεις μια μηχανή αλλά να την φτάσεις και το επίπεδο που θες ή έχεις συνηθίσει.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Γιαυτο μάλλον βγαίνουν και ‘’γυμνεσ’’ οι Μότο . Για να δουλεύουν και τα αφτερ μάρκετ αλλά και οι τιμές τους να είναι όσο πιο προσιτές όταν βγουν στην αγορά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιαυτο μάλλον βγαίνουν και ‘’γυμνεσ’’ οι Μότο . Για να δουλεύουν και τα αφτερ μάρκετ αλλά και οι τιμές τους να είναι όσο πιο προσιτές όταν βγουν στην αγορά
Δεν βγαίνουν όλες οι μοτό γυμνές. Βέβαια πολλές μάρκες δύσκολα θα βαλουν κάγκελα προστασίας στάνταρ σε ένα On-off αν και οι περισσότεροι αγοραστές θα βάλουν για ευνόητους λόγους και ο λόγος για τους κατασκευαστές πέρα απο το κόστος είναι και τα ανακοινώσιμα κιλά.

Βλέπεις ας πούμε ένα CFmoto 800MT σου λέει 231 κιλά γεμάτο. Έχει όμως στάνταρ απο το εργοστάσιο τα κάγκελα. Που σημαίνει χωρίς αυτά θα ζύγιζε κάπου 227 κιλά ενώ το Transalp αν λεει 207 κιλά με τα κάγκελα πάει 211 κιλά εύκολα. Που σημαίνει εν τέλει πως δεν εχουν μεταξύ τους 26 κιλά διαφορά αλλά 16 κιλά διαφορά... 10 κιλάκια διαφορά απο ένα τέχνασμα της Honda να γλυτώσει λεφτά και κιλά!
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν βγαίνουν όλες οι μοτό γυμνές. Βέβαια πολλές μάρκες δύσκολα θα βαλουν κάγκελα προστασίας στάνταρ σε ένα On-off αν και οι περισσότεροι αγοραστές θα βάλουν για ευνόητους λόγους και ο λόγος για τους κατασκευαστές πέρα απο το κόστος είναι και τα ανακοινώσιμα κιλά.

Βλέπεις ας πούμε ένα CFmoto 800MT σου λέει 231 κιλά γεμάτο. Έχει όμως στάνταρ απο το εργοστάσιο τα κάγκελα. Που σημαίνει χωρίς αυτά θα ζύγιζε κάπου 227 κιλά ενώ το Transalp αν λεει 207 κιλά με τα κάγκελα πάει 211 κιλά εύκολα. Που σημαίνει εν τέλει πως δεν εχουν μεταξύ τους 26 κιλά διαφορά αλλά 16 κιλά διαφορά... 10 κιλάκια διαφορά απο ένα τέχνασμα της Honda να γλυτώσει λεφτά και κιλά!
Μόνο το cf moto έχει κάγκελα απτό εργοστάσιο

γυμνεσ Εννοώ δίπλο σταντ , κάγκελα , χούφτες ποδιές αλουμινίου κτλ κλτ .

θα ανέβασε το κόστος απόκτησης
Απλά το cf τα βάζει για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό , που δεν τα λες και κάγκελα αυτά , 2 σίδερα που αμφιβάλω αν κάνουν και δουλειά

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μόνο το cf moto έχει κάγκελα απτό εργοστάσιο

γυμνεσ Εννοώ δίπλο σταντ , κάγκελα , χούφτες ποδιές αλουμινίου κτλ κλτ .

θα ανέβασε το κόστος απόκτησης
Απλά το cf τα βάζει για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό , που δεν τα λες και κάγκελα αυτά , 2 σίδερα που αμφιβάλω αν κάνουν και δουλειά

γιατί να μην κάνουν δουλειά? Της Honda τα κάγκελα είναι διαφορετικά σίδερα?

Η πλειοψηφία των μοτοσυκλετών απο Κίνα και Ινδία έρχονται με καλό βασικό εξοπλισμό. Και αυτοί είναι που ασκούνε αυτή τη στιγμή έναν έλεγχο ας πούμε στην αγορά αλλιώς δεν κότευε η Honda να το πάει το Transalp Και 15 χιλιαρικα άδειο. Εγώ αυτό το βλέπω και σεβασμό προς τον αγοραστή. Και στα αμάξια το έκαναν πριν 20 χρόνια οι εταιρείες, ηλεκτρικά παράθυρα και το a/c extra. Μόνο που η Honda Και οι περισσότεροι μεγάλοι όπως και η BMW (πρωτοπόρος στην εκμετάλλευση) έχουν μείνει εκεί επειδή τους βολεύει. Και μάλιστα η Honda ειδικά δεν κοτευει ακόμα να το κάνει και με βασικά πράγματα στο μηχανακι όπως οι αναρτήσεις. Τουλάχιστον ένα V-strom 800 ή ένα tuareg να πληρώσεις κάγκελα και κεντρικό στάντ αλλά δεν θέλουν αναρτήσεις. Και να προσπαθούν να σε πείσουν πως είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ποιότητας σε αυτό που παίρνεις ως βασικό που αξίζει. Είναι τόσο φανταστικό το σίδερο στο πλαίσιο και τα διαστημικά κράματα στο μοτέρ που δικαίως ζητάνε όσα θέλουν.

Όταν θα αρχίσουν να μαζεύονται μηχανές όπως το 800mt με 50 και 100.000χλμ που ήδη υπάρχουν θα πέσει και αυτός ο μύθος πως έχουν τόσο καλύτερα μέταλλα μέσα που πληρώνεις αυτό.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Καλά δεν χρειάζεται να κάνεις ότι έκανε αυτός ακριβώς
11500 + 2500 αναρτήσεις και είσαι μία χαρά
Εμένα που πήρα προσφορά τα έξτρα μου τά έδωσε δωρεάν
Άμα είσαι αβερτος βάζεις και κανά 1000 βαλιτσομπιχλιμπιδια...
Σύνολο 15000 και έχεις κορυφαίο εργαλείο...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
γιατί να μην κάνουν δουλειά? Της Honda τα κάγκελα είναι διαφορετικά σίδερα?

Η πλειοψηφία των μοτοσυκλετών απο Κίνα και Ινδία έρχονται με καλό βασικό εξοπλισμό. Και αυτοί είναι που ασκούνε αυτή τη στιγμή έναν έλεγχο ας πούμε στην αγορά αλλιώς δεν κότευε η Honda να το πάει το Transalp Και 15 χιλιαρικα άδειο. Εγώ αυτό το βλέπω και σεβασμό προς τον αγοραστή. Και στα αμάξια το έκαναν πριν 20 χρόνια οι εταιρείες, ηλεκτρικά παράθυρα και το a/c extra. Μόνο που η Honda Και οι περισσότεροι μεγάλοι όπως και η BMW (πρωτοπόρος στην εκμετάλλευση) έχουν μείνει εκεί επειδή τους βολεύει. Και μάλιστα η Honda ειδικά δεν κοτευει ακόμα να το κάνει και με βασικά πράγματα στο μηχανακι όπως οι αναρτήσεις. Τουλάχιστον ένα V-strom 800 ή ένα tuareg να πληρώσεις κάγκελα και κεντρικό στάντ αλλά δεν θέλουν αναρτήσεις. Και να προσπαθούν να σε πείσουν πως είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ποιότητας σε αυτό που παίρνεις ως βασικό που αξίζει. Είναι τόσο φανταστικό το σίδερο στο πλαίσιο και τα διαστημικά κράματα στο μοτέρ που δικαίως ζητάνε όσα θέλουν.

Όταν θα αρχίσουν να μαζεύονται μηχανές όπως το 800mt με 50 και 100.000χλμ που ήδη υπάρχουν θα πέσει και αυτός ο μύθος πως έχουν τόσο καλύτερα μέταλλα μέσα που πληρώνεις αυτό.
Ναι διαφορετικά είναι και καλύτερα , όπως και και τα givi κτλ .
Εμπαση περίπτωση εγώ μίλησα γενικά , ότι προφανώς οι εταιρίες δεν βάζουν έξτρα για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά , αλλά γενικά , δεν μίλησα συγκεκριμένα για την χοντα και το τρανσαλτ.

. Σαφώς και ένα χοντα η μια μπεμβε ή ένα σουζουκι έχει περισσότερο ποιότητα απτό cf Moto 800 που αθτο φαίνεται μόνο και με το μάτι δεν χρειάζεται να περάσουν 15 χρόνια .
Πάω να βάλω βενζίνη στο cf moto και η τάπα αεροπορικού τύπου νομίζω θα μου μείνει στο χέρι το κλειδί γυρνάει όπως νάνε και όποτε θέλει ανοίγει , αυτά τα έχω δει στην πραξη .

Ότι οι κινεζικες εταιρίες βάζουν όλα τα έξτρα προς σεβασμό στον πελάτη ; Έλα τώρα
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Μετα απο 2κ χιλιόμετρα σε βραδινές βόλτες εντος αττικής και καθόλου χωμα ακόμα, έχω να πω ότι το μηχανάκι είναι απολαυστικότατο. Στο δρόμο σίγουρα δε σου κακοφαίνονταν οι αναρτήσεις, το γκάζι ειναι υπέρ αρκετό, το quick shifter λειτουργεί άψογα, σου εμπνέει εμπιστοσύνη κι είναι παρά πολύ άνετο παρά τα κιλά μου. Κάγκελα πάνω κάτω, σίτες, ποδιές μόλις μπήκαν και δεν εχω κανει μεγάλη βόλτα ακόμα για να δω διαφορά, αλλά στη μικρη βόλτα θα έλεγα ότι του ταίριαξε το βάρος χαμηλα. Έχω την αισθηση οτι είναι ενα μηχανάκι που θα βόλευε παρα πολύ κοσμο και φαίνεται να κανει τα πάντα από μέτρια εως πολυ καλά. Όσο πιο πολύ το οδηγώ τόσο νιώθω ότι χαλάλι η τιμή του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ναι διαφορετικά είναι και καλύτερα , όπως και και τα givi κτλ .
Εμπαση περίπτωση εγώ μίλησα γενικά , ότι προφανώς οι εταιρίες δεν βάζουν έξτρα για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά , αλλά γενικά , δεν μίλησα συγκεκριμένα για την χοντα και το τρανσαλτ.

. Σαφώς και ένα χοντα η μια μπεμβε ή ένα σουζουκι έχει περισσότερο ποιότητα απτό cf Moto 800 που αθτο φαίνεται μόνο και με το μάτι δεν χρειάζεται να περάσουν 15 χρόνια .
Πάω να βάλω βενζίνη στο cf moto και η τάπα αεροπορικού τύπου νομίζω θα μου μείνει στο χέρι το κλειδί γυρνάει όπως νάνε και όποτε θέλει ανοίγει , αυτά τα έχω δει στην πραξη .

Ότι οι κινεζικες εταιρίες βάζουν όλα τα έξτρα προς σεβασμό στον πελάτη ; Έλα τώρα
Ντάξει δε θέλω να χαλάσω το νήμα με την γνώμη μου για την απτή ποιότητα του Transalp.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Top Bottom