"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως στο συγκεκριμένο θέμα με τις 52 μοτοσυκλέτες επειδή εμπλέκεται ανθρώπινο χέρι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες να πούμε και την αλήθεια πολύ ατυχές. Δεν είναι απο τις πιο άσχημες στιγμές της BMW. Το άσχημο για την BMW και το θέμα που έσκασε ήταν πως παρόλη την λάθος συναρμολόγηση ο κινητήρας δούλεψε προφανώς σωστά στη δοκιμή και δεν έδειξε κάτι. Φαντάζομαι την αμήχανη στιγμή οταν ο μηχανικός έδενε το 53ο μοτέρ και σκάει ο Supervisor και του λέει κάτσε ρε αυτό γιατί τι βιδώνεις έτσι? -Αφού έτσι βιδώνεται, ήδη σε 52 μοτέρ την ίδια δουλειά έχω κάνει. Supervisor..

 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Και Abs μου έχει χαλάσει σε μηχανή 14 ετών και 120.000χλμ και ότι γνωρίζω σήμερα από μηχανές και προβλήματα το χρωστάω (καλή τους ώρα) σε όλες τις μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου με το μεγαλύτερο μέρος αυτών να είναι ιαπωνικές από το 80-90. Όλα χαλάνε κι όλα πάνε επ'άπειρο υπό προϋποθέσεις. Για αυτό λέγονται μηχανές. Αν απομονώσουμε ο καθένας την εμπειρία του, θα οδηγηθούμε σε λανθασμένα συμπεράσματα. Από το 2008 έχω να κάνω με άξονες της BMW. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα στα 200.000χλμ που τους είχα. Τι πάει να πει αυτό; Ότι δεν υπήρξε ποτέ ζήτημα;
Ας είμαστε ειλικρινείς και ειδικά οι Honda fans που νομίζουν ότι τα συγκεκριμένα δε παθαίνουν τίποτα ποτέ έχοντας στο μυαλό τους το cub 50. (Το ταυράκι)
Επίσης το ΧΤ είναι σίγουρα πιο απλό και φθηνο από μια Ducati V4 στη συντήρησή του, ειδικά καθ'οδόν.
Οκ σπάνιο να συμβεί σε ΑΒΣ αλλά σε ακινητοποίησε? Ή δούλευε απλά συμβατικά μετά?
Χρειάστηκες οδηγική ή πήγες μόνος σου κάπου?
Αν υπάρχει εμπειρία που σου λέει πχ πηνία στα 140 000 τ αλλάζεις πριν και τελειώνει
Και για τον άξονα το ίδιο ισχύει. Λέει στα τόσα αλλαγή. Έντιμο.

Το σπαστικό είναι η απροσεξία, το απρόσμενο. Η απροσεξία. Βίδωσε το τουρκ τη μηχανή λάθος, πάρτα κλπ κλπ
Το φτηνά και το ακριβά είναι ανάλογα και το πόσο κάνει η μηχανή.
Είναι ακριβώς το ίδιο πάντως
ΑΝ κάποιος είναι φτωχαδάκι ακριβά είναι να φτιάξει το ΧΤ
Σε μια ακριβή μηχανή τουρισμού πάντως εγώ έχω την απαίτηση να μην υπάρχουν χαζοβλάβες τέτοιου είδους
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
...αλλά όσο μεγαλώνει η τιμή και το εισόδημα μικραίνει, τόσο πιο Κάρεν γίνεται ο ιντερνετικός συνομιλητής.

..
σωστός! αν και θεωρώ οτι καλά κάνει και βγαίνει η Κάρεν χωρις να πέφτει το εισόδημα μόνο και μόνο γιατί ανεβαίνει η τιμή.
Υψηλότερη η τιμή υψηλότερες και οι απαιτήσεις
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως στο συγκεκριμένο θέμα με τις 52 μοτοσυκλέτες επειδή εμπλέκεται ανθρώπινο χέρι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες να πούμε και την αλήθεια πολύ ατυχές. Δεν είναι απο τις πιο άσχημες στιγμές της BMW. Το άσχημο για την BMW και το θέμα που έσκασε ήταν πως παρόλη την λάθος συναρμολόγηση ο κινητήρας δούλεψε προφανώς σωστά στη δοκιμή και δεν έδειξε κάτι. Φαντάζομαι την αμήχανη στιγμή οταν ο μηχανικός έδενε το 53ο μοτέρ και σκάει ο Supervisor και του λέει κάτσε ρε αυτό γιατί τι βιδώνεις έτσι? -Αφού έτσι βιδώνεται, ήδη σε 52 μοτέρ την ίδια δουλειά έχω κάνει. Supervisor..

Επειδή έχουμε δει γραμμή παραγωγής BMW το ανθρώπινο λάθος *σε τέτοιο επίπεδο δεν υπάρχει. Αν δεν βιδώσει όπως πρέπει, κολλάει η γραμμή.


Edit για ορθογραφία
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή έχουμε δει γραμμή παραγωγής BMW το ανθρώπινο λάθος *σε τέτοιο επίπεδο δεν υπάρχει. Αν δεν βιδώσει όπως πρέπει, κολλάει η γραμμή.


Edit για ορθογραφία
Εγώ απο εδώ καταλαβαίνω πώς οι βίδες της μπιελας μάλλον βιδώθηκαν ανάποδα απο ανθρώπινο χέρι που κάνει αυτή τη δουλειά λόγω λάθος κατανόησης της τεχνικής οδηγίας. . Προφανώς ανθρώπινο χέρι μπαίνει στην συναρμολόγηση του κινητήρα. Πώς θα κολλήσει η γραμμή με κάτι τέτοιο? Βασικά ποιά γραμμή, σε πάγκο δένονται τα μοτέρ.

 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο υπάλληλος έχει οθόνη που γράφει τι εργαλείο για το κάθε τι, το εργαλείο είναι ασύρματα συνδεδεμένο με υπολογιστή. Δεν ξέρω αν είναι "εύκολο" να βιδώσεις κάτι λάθος σε τέτοιο σημείο.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Καλά το τι βγάζουν σαν ανακοίνωση μην το παίρνουμε κ πολύ σαν ευαγγέλιο. Μπορεί να είχε μπει σκάρτη παρτίδα και απλά να απέσυραν ότι μοτέρ είχε μπει η συγκεκριμένη παρτίδα.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Οκ σπάνιο να συμβεί σε ΑΒΣ αλλά σε ακινητοποίησε? Ή δούλευε απλά συμβατικά μετά?
Χρειάστηκες οδηγική ή πήγες μόνος σου κάπου?
Αν υπάρχει εμπειρία που σου λέει πχ πηνία στα 140 000 τ αλλάζεις πριν και τελειώνει
Και για τον άξονα το ίδιο ισχύει. Λέει στα τόσα αλλαγή. Έντιμο.

Το σπαστικό είναι η απροσεξία, το απρόσμενο. Η απροσεξία. Βίδωσε το τουρκ τη μηχανή λάθος, πάρτα κλπ κλπ
Το φτηνά και το ακριβά είναι ανάλογα και το πόσο κάνει η μηχανή.
Είναι ακριβώς το ίδιο πάντως
ΑΝ κάποιος είναι φτωχαδάκι ακριβά είναι να φτιάξει το ΧΤ
Σε μια ακριβή μηχανή τουρισμού πάντως εγώ έχω την απαίτηση να μην υπάρχουν χαζοβλάβες τέτοιου είδους
Όχι, δεν με ακινητοποίησε. Έκανε κάτι χειρότερο. Με έκανε ξαφνικά κατά 1400€ φτωχότερο, με έκανε να ακυρώσω ταξίδι στα Πυρηναία που οργάνωνα 6 μήνες, και σπάστικα τόσο πολύ που αφού την επιδιόρθωσα, την πούλησα λίγο πριν το καλοκαίρι με εγγύηση 2 χρόνια στο ABS, έμεινα εκείνο το καλοκαίρι χωρίς μηχανή για να πάρω σε καλύτερη τιμή το φθινόπωρο την επόμενη.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Επανέρχομαι στο θέμα GS1300 με ένα πολύ καυστικό μα ειλικρινές βίντεο, ενός "τρελού" Αυστραλού, που είναι κάτοχος GS 1250 και λατρεύει τους Boxer, αλλά τα λέει με το όνομά τους τα πράγματα, χωρίς αναστολές, γιατί έχει ένα πολύ μικρό κανάλι και δεν έχει ανάγκη κανέναν.
Θα πρέπει να καταλαβαίνει κανείς αγγλικά και ειδικά με αυστραλέζικη προφορά, γιατί ο τύπος είναι καταιγιστικός στο λόγο του και με πολύ χιούμορ.
Για όσους δυσκολεύονται με αυτό, θα προσπαθήσω να κάνω μια σύνοψη, με το τι αναφέρει στο βίντεο.

  1. Κάτι δεν πάει καλά με το μοντέλο αυτό. Ειδικά αν έχεις συνεπιβάτη. Σε όλα τα τεστ, δοκιμάζεται solo κι όταν ο τύπος έβαλε συνεπιβάτη, άλλαξε η εικόνα της μηχανής.
  2. Αναφέρει περιπτώσεις που είχε κάποια διαρροή στο διαφορικό.
  3. Τα πολλά πλέον ζητήματα που έχουν προκύψει. Επιφυλάσσεται στο επόμενο βίντεο, με 4 σελίδες από θέματα που προέκυψαν από χρήστες του GS 1300 στη σύντομη μέχρι τώρα ζωή του.
  4. Το μεγάλο ψέμα με το "μειωμένο" βάρος της μηχανής στα 237 κιλά. Αυτό ισχύει για το πιο βασικό μοντέλο που είναι "γυμνό". Η έκδοση "Tramundana" που ζυγίσανε, έφτασε τα 261 κιλά (παρόλο που έχει μπαταρία λιθίου θα συμπληρηρώσω εγώ)
  5. Σχολιάζει μεν θετικά ότι είναι πιο εύκολο να ανέβεις και να κατέβεις από τη μηχανή,επείδη είναι πιο συμαζεμένη, αλλά μετά εξηγεί σε ποια κατεύθυνση πηγαίνει ο σχεδιασμός αυτός. Προσπαθεί να πλησιάσει πιο πολύ μια πιο Sport εκδοχή κι απομακρύνεται από την Adventure. Και το εξηγεί πολύ καλά αυτό, γιατί αλλάζει πλέον η γενιά που απευθύνεται η μηχανή. Από τη γενιά των Boomers (γεννημένοι 1945-1965) στη Generation X και Millenials, όπου εκεί θα βρει κανείς περισσότερους που θεωρούν Adventure Bike το στυλ της Multistrada της Ducatti π.χ Λέει ότι δε θα έδειχνε ωραία αυτή η μηχανή με ένα χοντρό εξηντάρη επάνω της.
  6. Δεν είναι στην πραγματικότητα πολύ γρηγορότερος και δυνατότερος ο κινητήρας από τον προκάτοχο GS1250. Ο σχολιαστής ενδειάμεσα το θέτει καλά λέγοντας, "είναι δυνατότερη στα χαρτιά, αλλά στην πραγματική ζωή, η εμπειρία που αποκομίζεις με το προηγούμενο είναι συνολικά καλύτερη" Μοιάζει ισχυρότερη γιατί η απόκριση και η χαρτογράφηση κάνουν τη διαφορά και μοιάζει πιο Dynamic από το υπάρχων Dynamic. Πράγμα που δεν εκτιμάει καθόλου ο συνεπιβάτης, στο ταξίδι ειδικά (βλέπε §1) . Κατά 80% οφείλεται σε αυτό η όποια διαφορά και κατά 20% στον κινητήρα.
  7. Το νέο GS 1300 μοιάζει περισσότερο ως αντικαταστάτης των boxer μοντέλων της BMW RS και R κι όχι της GS όπως τη γνωρίσαμε μέχρι τώρα.
  8. Το GS αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Οι άλλοι προσπαθούν να το ξεπεράσουν. Σε αριθμούς τα Multistrada πουλάνε 10.000 κομμάτια το χρόνο, οι AfricaTwin 25.000 τη στιγμή που η GS φτάνει τα 60.000 κομμάτια. Μόνο το GS 1300 σε τόσο λίγο χρόνο έχει φτάσει τα 15.000 ήδη. Περισσότερα από όσα πουλάει η Ducatti σε 1 χρόνο. Το θέμα είναι, αν θεωρήσουμε το GS σημείο αναφοράς της κατηγορίας, που οδηγείται η κατηγορία γενικότερα; Είναι καλύτερα ή χειρότερα;
  9. Αναφέρει ότι το GS Adventure 1300 ή 1400 αν θα λέγεται, θα είναι μια τελείως διαφορετική μηχανή που δεν θα έχει απλά μακρύτερες αναρτήσεις και μεγάλο ντεπόζιτο, αλλά θα έχει άλλο χαρακτήρα, που θα κάνει πολλούς να μετανιώσουν που έσπευσαν να αγοράσουν την GS 1300 και νόμισαν ότι πήραν κάτι σε συνέχεια των προηγούμενων μοντέλων της σειράς.
  10. Κάνει μια σύνοψη με τη διαφορά φιλοσοφίας παλιού και νέου, όπου αναφέρει πολλά και για τα δύο μοντέλα, παλιό και νέο και το κλείνει λέγοντας ότι σε όποιον αρέσει το ένα ή το άλλο είναι θέμα επιλογής και γούστου.
  11. Ξαναναφέρει το ζήτημα της διαρροής του διαφορικού που έχει τον κίνδυνο να πάει στον πίσω τροχό με καταστροφικές συνέπειες.
  12. Άλλο ζήτημα δυσλειτουργείας του Cruise Control που αναφέρθηκε ότι πάνω σε προσπέραση, έκοψε το γκάζι ξαφνικά. Επίσης τρομακτικό.
  13. Τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών και της ζελατίνας, καταστροφικά επίσης, χωρίς άμεση πρόσβαση σε πράγματα που θέλεις να βρίσκεις και να αλλάζεις οδηγώντας, πρέπει να ψάχνεις σε μενού ή να έχεις επιλέξει και να απορίψεις κάποια να προγραμματίσεις από πριν για άμεση πρόσβαση στο multibutton. Αν είναι δε νύχτα κι εφόσον δε φωτίζονται τα χειριστήρια, είναι επικύνδυνο για την ασφάλεια πλέον.
  14. Αναφέρει ότι οδήγησε GS 1300 που το κιβώτιο ήταν καλό, και άλλο που ήταν χάλια. Τι φάση; δεν έπρεπε να είναι ίδια; Σε αυτό με το κακό ξαναναφέρεται πόσο κακό γίνεται σε ταξίδι με συνεπιβάτη που κοπανιέται σε καθε αλλαγή.
  15. Τέλος αναφέρει ποια είναι η G.O.A.T GS κατά την άποψή του και λέει την GS 1200 την ελαιοαερόψυκτη
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Επανέρχομαι στο θέμα GS1300 με ένα πολύ καυστικό μα ειλικρινές βίντεο, ενός "τρελού" Αυστραλού, που είναι κάτοχος GS 1250 και λατρεύει τους Boxer, αλλά τα λέει με το όνομά τους τα πράγματα, χωρίς αναστολές, γιατί έχει ένα πολύ μικρό κανάλι και δεν έχει ανάγκη κανέναν.
Θα πρέπει να καταλαβαίνει κανείς αγγλικά και ειδικά με αυστραλέζικη προφορά, γιατί ο τύπος είναι καταιγιστικός στο λόγο του και με πολύ χιούμορ.
Για όσους δυσκολεύονται με αυτό, θα προσπαθήσω να κάνω μια σύνοψη, με το τι αναφέρει στο βίντεο.

  1. Κάτι δεν πάει καλά με το μοντέλο αυτό. Ειδικά αν έχεις συνεπιβάτη. Σε όλα τα τεστ, δοκιμάζεται solo κι όταν ο τύπος έβαλε συνεπιβάτη, άλλαξε η εικόνα της μηχανής.
  2. Αναφέρει περιπτώσεις που είχε κάποια διαρροή στο διαφορικό.
  3. Τα πολλά πλέον ζητήματα που έχουν προκύψει. Επιφυλάσσεται στο επόμενο βίντεο, με 4 σελίδες από θέματα που προέκυψαν από χρήστες του GS 1300 στη σύντομη μέχρι τώρα ζωή του.
  4. Το μεγάλο ψέμα με το "μειωμένο" βάρος της μηχανής στα 237 κιλά. Αυτό ισχύει για το πιο βασικό μοντέλο που είναι "γυμνό". Η έκδοση "Tramundana" που ζυγίσανε, έφτασε τα 261 κιλά (παρόλο που έχει μπαταρία λιθίου θα συμπληρηρώσω εγώ)
  5. Σχολιάζει μεν θετικά ότι είναι πιο εύκολο να ανέβεις και να κατέβεις από τη μηχανή,επείδη είναι πιο συμαζεμένη, αλλά μετά εξηγεί σε ποια κατεύθυνση πηγαίνει ο σχεδιασμός αυτός. Προσπαθεί να πλησιάσει πιο πολύ μια πιο Sport εκδοχή κι απομακρύνεται από την Adventure. Και το εξηγεί πολύ καλά αυτό, γιατί αλλάζει πλέον η γενιά που απευθύνεται η μηχανή. Από τη γενιά των Boomers (γεννημένοι 1945-1965) στη Generation X και Millenials, όπου εκεί θα βρει κανείς περισσότερους που θεωρούν Adventure Bike το στυλ της Multistrada της Ducatti π.χ Λέει ότι δε θα έδειχνε ωραία αυτή η μηχανή με ένα χοντρό εξηντάρη επάνω της.
  6. Δεν είναι στην πραγματικότητα πολύ γρηγορότερος και δυνατότερος ο κινητήρας από τον προκάτοχο GS1250. Ο σχολιαστής ενδειάμεσα το θέτει καλά λέγοντας, "είναι δυνατότερη στα χαρτιά, αλλά στην πραγματική ζωή, η εμπειρία που αποκομίζεις με το προηγούμενο είναι συνολικά καλύτερη" Μοιάζει ισχυρότερη γιατί η απόκριση και η χαρτογράφηση κάνουν τη διαφορά και μοιάζει πιο Dynamic από το υπάρχων Dynamic. Πράγμα που δεν εκτιμάει καθόλου ο συνεπιβάτης, στο ταξίδι ειδικά (βλέπε §1) . Κατά 80% οφείλεται σε αυτό η όποια διαφορά και κατά 20% στον κινητήρα.
  7. Το νέο GS 1300 μοιάζει περισσότερο ως αντικαταστάτης των boxer μοντέλων της BMW RS και R κι όχι της GS όπως τη γνωρίσαμε μέχρι τώρα.
  8. Το GS αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Οι άλλοι προσπαθούν να το ξεπεράσουν. Σε αριθμούς τα Multistrada πουλάνε 10.000 κομμάτια το χρόνο, οι AfricaTwin 25.000 τη στιγμή που η GS φτάνει τα 60.000 κομμάτια. Μόνο το GS 1300 σε τόσο λίγο χρόνο έχει φτάσει τα 15.000 ήδη. Περισσότερα από όσα πουλάει η Ducatti σε 1 χρόνο. Το θέμα είναι, αν θεωρήσουμε το GS σημείο αναφοράς της κατηγορίας, που οδηγείται η κατηγορία γενικότερα; Είναι καλύτερα ή χειρότερα;
  9. Αναφέρει ότι το GS Adventure 1300 ή 1400 αν θα λέγεται, θα είναι μια τελείως διαφορετική μηχανή που δεν θα έχει απλά μακρύτερες αναρτήσεις και μεγάλο ντεπόζιτο, αλλά θα έχει άλλο χαρακτήρα, που θα κάνει πολλούς να μετανιώσουν που έσπευσαν να αγοράσουν την GS 1300 και νόμισαν ότι πήραν κάτι σε συνέχεια των προηγούμενων μοντέλων της σειράς.
  10. Κάνει μια σύνοψη με τη διαφορά φιλοσοφίας παλιού και νέου, όπου αναφέρει πολλά και για τα δύο μοντέλα, παλιό και νέο και το κλείνει λέγοντας ότι σε όποιον αρέσει το ένα ή το άλλο είναι θέμα επιλογής και γούστου.
  11. Ξαναναφέρει το ζήτημα της διαρροής του διαφορικού που έχει τον κίνδυνο να πάει στον πίσω τροχό με καταστροφικές συνέπειες.
  12. Άλλο ζήτημα δυσλειτουργείας του Cruise Control που αναφέρθηκε ότι πάνω σε προσπέραση, έκοψε το γκάζι ξαφνικά. Επίσης τρομακτικό.
  13. Τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών και της ζελατίνας, καταστροφικά επίσης, χωρίς άμεση πρόσβαση σε πράγματα που θέλεις να βρίσκεις και να αλλάζεις οδηγώντας, πρέπει να ψάχνεις σε μενού ή να έχεις επιλέξει και να απορίψεις κάποια να προγραμματίσεις από πριν για άμεση πρόσβαση στο multibutton. Αν είναι δε νύχτα κι εφόσον δε φωτίζονται τα χειριστήρια, είναι επικύνδυνο για την ασφάλεια πλέον.
  14. Αναφέρει ότι οδήγησε GS 1300 που το κιβώτιο ήταν καλό, και άλλο που ήταν χάλια. Τι φάση; δεν έπρεπε να είναι ίδια; Σε αυτό με το κακό ξαναναφέρεται πόσο κακό γίνεται σε ταξίδι με συνεπιβάτη που κοπανιέται σε καθε αλλαγή.
  15. Τέλος αναφέρει ποια είναι η G.O.A.T GS κατά την άποψή του και λέει την GS 1200 την ελαιοαερόψυκτη
Αυτό το nr15 δεν χρειάζεται να μας το πει. :p:prft:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν είπε και κάτι νέο, όσο αφορά την τακτική της εταιρείας με τα...... "επαναλαμβανόμενα" λάθη της!!!!
Κλασική προπέλα!!!!!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχει γεμίσει ο σωλήνας επίδοξους τα ξέρω όλα.
Εμένα μου φαίνεται κλασσικός αρνητής εξέλιξης
Τι σχέση έχει το rs με το gs, μόνο αυτός το είδε

Οι πωλήσεις βέβαια δείχνουν την αλήθεια.



advphone
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την... Μισή αλήθεια λένε. Ναι, δεν έπρεπε να έχει χαζά θέματα, σημαίνει δεν έγινε σωστή εξέλιξη (παρά τα γραφόμενα στο περιοδικό "Η πυθία" ότι εξελίσσεται από το 2013 το μοντέλο αυτό).

Το ίδιο (βελτίωση) έγινε με τα LC ανάμεσα σε παρουσίαση τού απλού και adventure. Που και εκεί υπήρχε θέμα με τα καλάμια, το οποίο χρεώθηκε και έναν θάνατο δημοσιογράφου, τα βελτίωσαν χρόνια μετά. Στην πορεία βγήκαν και άλλα προβλήματα. Θέματα για προσοχή έχουν όλες οι γενιές, απλά τώρα μάλλον/λογικά τα έλυσαν οι πρώην κάτοχοι.

Γενικότερα δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τους clickbait τίτλους πια, ούτε την λύσσα των κατόχων παλιότερων γενεών.

Συζητάμε για το.μουχαμπέτι γιατί ταμείο δεν θα πάμε για να έχει πρακτική αξία η συζήτηση.

Δεν το θες; Δεν σου κάνει για μετακόμιση, έχεις χοντρή γυναίκα και σπάει αμορτισέρ και υποπλαίσια, πάει το μηχανάκι σούζα; Μην το πάρεις. Πάρε παλιό να σου μείνουν και ρέστα και άσε τους άλλους να γουστάρουν. Δεν σου χαλάνε την ζωή σου, δεν ξοδεύουν από τον δικό σου λογαριασμό.

Το παιχνίδι με τα κιλά... Τι να θυμηθώ να γελάσουμε, την Yamaha και honda που έβγαλαν χειρολαβές και σταντ "η νέα γενιά είναι 5 κιλά κάτω" ρεζίλι; Δυστυχώς όλοι το έχουν παίξει. Για τα υπόλοιπα (ζημιές και ανακλήσεις στα μουγκά και στα τυφλά) και για την γενικότερη συμπεριφορά τα έχουμε ξαναπεί, τα ζω και τώρα. Βόλτα με 22000 (κατάλογος) μηχανάκι, αν έχει σήμα BMW είσαι εχθρός της κενωνίαΖ, αν δεν έχει... είναι φίλοι σου όλοι. Και ας υπάρχουν βίντεος "τα προβλήματα του τάδε", δεν υπάρχουν γιατί φοράει άλλο σήμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Έχει γεμίσει ο σωλήνας επίδοξους τα ξέρω όλα.
Εμένα μου φαίνεται κλασσικός αρνητής εξέλιξης
Τι σχέση έχει το rs με το gs, μόνο αυτός το είδε

Οι πωλήσεις βέβαια δείχνουν την αλήθεια.



advphone
Ίδιο είναι ρε :roflmao:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Δεν είπε και κάτι νέο, όσο αφορά την τακτική της εταιρείας με τα...... "επαναλαμβανόμενα" λάθη της!!!!
Κλασική προπέλα!!!!!!!!!!
Τα παραλές νομίζω.
Μάλλον εδωσες μόνο προσοχή στα προβλήματα που εμφανίστηκαν στο 1300 κι όχι στην ανάλυση γενικότερα με το που πάει την κατηγορία το συγκεκριμένο μοντέλο και σε ποιους απευθύνεται, ειδικά συγκρινόμενο με το 1250.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Την... Μισή αλήθεια λένε. Ναι, δεν έπρεπε να έχει χαζά θέματα, σημαίνει δεν έγινε σωστή εξέλιξη (παρά τα γραφόμενα στο περιοδικό "Η πυθία" ότι εξελίσσεται από το 2013 το μοντέλο αυτό).

Το ίδιο (βελτίωση) έγινε με τα LC ανάμεσα σε παρουσίαση τού απλού και adventure. Που και εκεί υπήρχε θέμα με τα καλάμια, το οποίο χρεώθηκε και έναν θάνατο δημοσιογράφου, τα βελτίωσαν χρόνια μετά. Στην πορεία βγήκαν και άλλα προβλήματα. Θέματα για προσοχή έχουν όλες οι γενιές, απλά τώρα μάλλον/λογικά τα έλυσαν οι πρώην κάτοχοι.

Γενικότερα δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τους clickbait τίτλους πια, ούτε την λύσσα των κατόχων παλιότερων γενεών.

Συζητάμε για το.μουχαμπέτι γιατί ταμείο δεν θα πάμε για να έχει πρακτική αξία η συζήτηση.

Δεν το θες; Δεν σου κάνει για μετακόμιση, έχεις χοντρή γυναίκα και σπάει αμορτισέρ και υποπλαίσια, πάει το μηχανάκι σούζα; Μην το πάρεις. Πάρε παλιό να σου μείνουν και ρέστα και άσε τους άλλους να γουστάρουν. Δεν σου χαλάνε την ζωή σου, δεν ξοδεύουν από τον δικό σου λογαριασμό.

Το παιχνίδι με τα κιλά... Τι να θυμηθώ να γελάσουμε, την Yamaha και honda που έβγαλαν χειρολαβές και σταντ "η νέα γενιά είναι 5 κιλά κάτω" ρεζίλι; Δυστυχώς όλοι το έχουν παίξει. Για τα υπόλοιπα (ζημιές και ανακλήσεις στα μουγκά και στα τυφλά) και για την γενικότερη συμπεριφορά τα έχουμε ξαναπεί, τα ζω και τώρα. Βόλτα με 22000 (κατάλογος) μηχανάκι, αν έχει σήμα BMW είσαι εχθρός της κενωνίαΖ, αν δεν έχει... είναι φίλοι σου όλοι. Και ας υπάρχουν βίντεος "τα προβλήματα του τάδε", δεν υπάρχουν γιατί φοράει άλλο σήμα.
Θα συμφωνήσω μαζί σου "τα μάλα"
Αλλά τα ίδια λέει κι ο τύπος στο βίντεο στο τέλος. Όποιος θέλει όλα αυτά που έχει και κουβαλάει το 1300, ας το πάρει.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Έχει γεμίσει ο σωλήνας επίδοξους τα ξέρω όλα.
Εμένα μου φαίνεται κλασσικός αρνητής εξέλιξης
Τι σχέση έχει το rs με το gs, μόνο αυτός το είδε

Οι πωλήσεις βέβαια δείχνουν την αλήθεια.



advphone
Το λέει ως προς το χαρακτήρα που απέκτησε το GS σε σχέση με τους προκατόχους του.
Έγινε Sport Touring η μηχανή για όσους περίμεναν mega adventure.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα παραλές νομίζω.
Μάλλον εδωσες μόνο προσοχή στα προβλήματα που εμφανίστηκαν στο 1300 κι όχι στην ανάλυση γενικότερα με το που πάει την κατηγορία το συγκεκριμένο μοντέλο και σε ποιους απευθύνεται, ειδικά συγκρινόμενο με το 1250.
Φυσικά και δίνω μόνο προσοχή στα προβλήματα. Αυτό το κάνω με τα πάντα!
Όταν θέλεις να αγοράσεις ένα μηχάνημα (ότι και αν είναι αυτό) για μια δουλειά, ξέρεις τι κάνει και για πιο σκοπό θα το χρησιμοποιήσεις. Την ίδια δουλειά κάνουν και άλλα μηχανήματα. Αυτό που κοιτώ λοιπόν, είναι πιο θα μου έχει όσο το δυνατόν τα λιγότερα προβλήματα για την ίδια χρήση!
Λιγότερα προβλήματα σημαίνει, λιγότερα έξοδα, λιγότερο άγχος, λιγότερη κούραση, λιγότερη δουλειά κτλ κτλ.
Η αγορά κάποιου μηχανήματος από μόνη της δεν λέει κάτι. Το πιο σημαντικό για εμένα είναι το.... μετά!!!!
 
Top Bottom