"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Λαγούμι παλαιοχριστιανών είστε ρε πστ μ..

βρεε αιρετικοί αποδεχτείτε την βιβλική αλήθεια οτι τα Χοντα δεν χαλάνε
Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι είμαστε όλοι απόγονοι του Αδάμ και της Εύας!
Δυνατό σε βρίσκω :D:p:D
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι μόνο για μας. Σε 10 χρόνια οι σημερινοί 30αρηδες θα είναι 40αρηδες και θα υπάρχει μια καταχώρηση που θα δίνει πληροφορίες. Για μένα είπαμε. Himalayan 450 μέχρι τότε.
Ρε συ αλήθεια είναι δεύτερη φορά που το λες, την πρώτη κρατήθηκα.

Έχει βγει το CF Moto 450 που είναι μηχανή λίρα 100 με τα ως τώρα δεδομένα, και... Η μάρκα η ψευδαίσθηση θα σε σπρώξει στο μονοκύλινδρο χωρίς ρυθμίσεις στην ανάρτηση;

Όλα για το σηματάκι στο ντεπόζιτο;
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ρε συ αλήθεια είναι δεύτερη φορά που το λες, την πρώτη κρατήθηκα.

Έχει βγει το CF Moto 450 που είναι μηχανή λίρα 100 με τα ως τώρα δεδομένα, και... Η μάρκα η ψευδαίσθηση θα σε σπρώξει στο μονοκύλινδρο χωρίς ρυθμίσεις στην ανάρτηση;

Όλα για το σηματάκι στο ντεπόζιτο;
Έχω BMW, την ακούω για σηματάκια.
Ονειρεύομαι στα γεράματα Royal Enfield, πάλι για σηματάκια την ακούω.
Τι θέλετε ρε παιδιά; Να πάω στο παζάρι να πάρω μηχανή χύμα από παραγωγό;
Τώρα όσον αφορά το cf 450, δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το μοντέλο, αλλά από τα λίγα που ξέρω, μπορω να πω τα εξής.
Στα 450 κυβικά δε θέλω 2κυλινδρο και μάλιστα on off. Θέλω ροπή από χαμηλά στα κυβικά που του αναλογούν.
Θέλω απλότητα, αλλιώς κρατάω την BMW.
Θέλω μια ολοκληρωμένη πρόταση για ένα μικρό on οff μηχανάκι που να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μεγάλα.
Θέλω το ρετρό look που δε θα το βαρεθω όταν θα έρθει το επόμενο μοντέλο σε 2-3 χρόνια.
Θέλω μια εταιρία που ειδικά τα τελευταία χρονια, έχει δημιουργήσει ένα καλό δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την Ευρώπη.
Γενικά θέλω, θέλω θέλω.:)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έλα έλα Τενερίφη σου βρήκα υλικό

Κανείς δεν λέει πως έγινε, αλλά το πάθαιναν (νομίζω διορθώθηκε μετά) και τα Άφρικα.


πωπω απο τα πρώτα Royal Enfield Himalayan έχω να δώ κατι τέτοιο..:roflmao:
Ρε συ αλήθεια είναι δεύτερη φορά που το λες, την πρώτη κρατήθηκα.

Έχει βγει το CF Moto 450 που είναι μηχανή λίρα 100 με τα ως τώρα δεδομένα, και... Η μάρκα η ψευδαίσθηση θα σε σπρώξει στο μονοκύλινδρο χωρίς ρυθμίσεις στην ανάρτηση;

Όλα για το σηματάκι στο ντεπόζιτο;
Άμα δε καβαλήσουμε ρε σύ πως να έχουμε άποψη! Κι εμένα μου αρέσει καλύτερα το Himalayan και είναι και Built like a gun κάτσε καλά!

Κι εγώ στα 450 κυβικά προτιμώ ένα πιο ροπάτο μονοκύλινδρο απο 2Κ BTW αλλά είπαμε στο δρόμο θα φανεί τί πιάνει σε ψάρια το καθένα.

Τώρα για τις αναρτησεις οι ρυθμίσεις είναι η μισή αληθεια. Το φτηνό και ταπεινό 300 Rally Που πήρα δεν εχει ρυθμίσεις αλλά το έχουν πετύχει στη ρύθμιση και τις αποσβέσεις 100% για αυτό που είναι. Και να είχε ρυθμίσεις ίσως να μην ασχολούμουν.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τυχαία, για τα κιλά σου Βαγγέλη.


Η βάση του μαρσπιε είναι εκτεθειμένη από μέσα, αλλά είναι σίδερο (το είδα πάλι σήμερα) και αλήθεια δεν καταλαβαίνω πως έγινε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τυχαία, για τα κιλά σου Βαγγέλη.


Η βάση του μαρσπιε είναι εκτεθειμένη από μέσα, αλλά είναι σίδερο (το είδα πάλι σήμερα) και αλήθεια δεν καταλαβαίνω πως έγινε
Κοίτα γενικά αν με ρωτήσεις θα έλεγα πως επιλογή ρύθμισης προφορτισης πρέπει να έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως τιμής. Οκ πάνω κάτω όλες έχουν ρύθμιση προφορτισης πίσω όπως και το 300 rally και το himalayan. Μπροστά το himalayan δεν ξέρω αν έχει.

Για ρυθμίσεις ρυθμίσεις όμως σε πιο high end αναρτήσεις εγώ καταλαβαίνω ρυθμίσεις στις αποσβέσεις. Αν όμως έχουν πετύχει τις αποσβέσεις από το εργοστάσιο δεν με πειράζει να μην έχει ρυθμίσεις τόσο πολύ όσο μια καλή ανάρτηση σε ποιότητα αποσβέσεων

Τώρα αν κάποιος είναι 60 κιλά η 140 κιλά και ρύθμιση στις προφορτισεις να εχει το μηχανάκι την αλλαγή ελατηρίων ειδικά ο βαρύς δύσκολα θα την αποφύγει. Η προφορτισης μπορεί να σου δώσει ένα 10-15% fine tuning μέχρι εκεί.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
πωπω απο τα πρώτα Royal Enfield Himalayan έχω να δώ κατι τέτοιο..:roflmao:


Άμα δε καβαλήσουμε ρε σύ πως να έχουμε άποψη! Κι εμένα μου αρέσει καλύτερα το Himalayan και είναι και Built like a gun κάτσε καλά!

Κι εγώ στα 450 κυβικά προτιμώ ένα πιο ροπάτο μονοκύλινδρο απο 2Κ BTW αλλά είπαμε στο δρόμο θα φανεί τί πιάνει σε ψάρια το καθένα.

Τώρα για τις αναρτησεις οι ρυθμίσεις είναι η μισή αληθεια. Το φτηνό και ταπεινό 300 Rally Που πήρα δεν εχει ρυθμίσεις αλλά το έχουν πετύχει στη ρύθμιση και τις αποσβέσεις 100% για αυτό που είναι. Και να είχε ρυθμίσεις ίσως να μην ασχολούμουν.
Κοίτα γενικά αν με ρωτήσεις θα έλεγα πως επιλογή ρύθμισης προφορτισης πρέπει να έχουν όλες οι μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως τιμής. Οκ πάνω κάτω όλες έχουν ρύθμιση προφορτισης πίσω όπως και το 300 rally και το himalayan. Μπροστά το himalayan δεν ξέρω αν έχει.

Για ρυθμίσεις ρυθμίσεις όμως σε πιο high end αναρτήσεις εγώ καταλαβαίνω ρυθμίσεις στις αποσβέσεις. Αν όμως έχουν πετύχει τις αποσβέσεις από το εργοστάσιο δεν με πειράζει να μην έχει ρυθμίσεις τόσο πολύ όσο μια καλή ανάρτηση σε ποιότητα αποσβέσεων

Τώρα αν κάποιος είναι 60 κιλά η 140 κιλά και ρύθμιση στις προφορτισεις να εχει το μηχανάκι την αλλαγή ελατηρίων ειδικά ο βαρύς δύσκολα θα την αποφύγει. Η προφορτισης μπορεί να σου δώσει ένα 10-15% fine tuning μέχρι εκεί.
Ρε παιδιά! Τόσα χρόνια πριν το ESA είχα μια βασική ρύθμιση και πήγαινα. Στο 60% των περιπτώσεων ήταν η λάθος. Κανείς δε κάθεται να βγάζει εργαλεία και να την αλλάζει ή να μετράει 32 κλικ μετά την ταβέρνα, ή στο δρόμο. Ρύθμιζα πριν από κανένα ταξίδι που ήξερα ότι θα μαι φορτωμένος και μετά όταν άδειαζα, εμένα με την ίδια ρύθμιση μέχρι να το ξαναθυμηθώ.
Με το ESA κατάλαβα ότι έχει το πλεονέκτημα να την προσαρμόζω κατά περίσταση και να είμαι κοντά στο ιδανικό ανά πάσα στιγμή.
Εδώ τώρα μιλάμε τώρα για 450αρια που ούτε διπλός θα πας, ούτε θα κάνεις Motocross, ούτε 190χλω για να "κοσκινιζουν" τα τιμόνια στην εθνική. Εδώ οριακά θέλουν ζυγοστάθμιση οι τροχοί. αφού σπανίως θα βρεθείς πάνω από τα 120χλω.
Μια καλή default ρύθμιση από το εργοστάσιο για το είδος χρήσης της μηχανής κι αν είμαστε πολύ βαριοί, αλλάζουμε ένα ελατήριο και τελος.
Απλότητα είπαμε. Αλλιώς γιατί να κάνουμε το degradation ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε παιδιά! Τόσα χρόνια πριν το ESA είχα μια βασική ρύθμιση και πήγαινα. Στο 60% των περιπτώσεων ήταν η λάθος. Κανείς δε κάθεται να βγάζει εργαλεία και να την αλλάζει ή να μετράει 32 κλικ μετά την ταβέρνα, ή στο δρόμο. Ρύθμιζα πριν από κανένα ταξίδι που ήξερα ότι θα μαι φορτωμένος και μετά όταν άδειαζα, εμένα με την ίδια ρύθμιση μέχρι να το ξαναθυμηθώ.
Με το ESA κατάλαβα ότι έχει το πλεονέκτημα να την προσαρμόζω κατά περίσταση και να είμαι κοντά στο ιδανικό ανά πάσα στιγμή.
Εδώ τώρα μιλάμε τώρα για 450αρια που ούτε διπλός θα πας, ούτε θα κάνεις Motocross, ούτε 190χλω για να "κοσκινιζουν" τα τιμόνια στην εθνική. Εδώ οριακά θέλουν ζυγοστάθμιση οι τροχοί. αφού σπανίως θα βρεθείς πάνω από τα 120χλω.
Μια καλή default ρύθμιση από το εργοστάσιο για το είδος χρήσης της μηχανής κι αν είμαστε πολύ βαριοί, αλλάζουμε ένα ελατήριο και τελος.
Απλότητα είπαμε. Αλλιώς γιατί να κάνουμε το degradation ;
Κοίτα πρόσφατα έδωσα ένα 640. Το fine tuning που μπορείς να κάνεις με μια ανάρτηση επιπέδου όπως ήταν του 640 αν είσαι οδηγός που τον απασχολούν αυτά δεν συγκρίνεται με μια πιο budget ανάρτηση. Ναι το 300 που έχω τώρα μια χαρά είναι καλοστημένο ευχαριστημένος είμαι με αυτά που πλήρωσα αλλά δεν είναι όλοι ίδιοι. Επειδή εσύ έβλεπες έτσι το θέμα ανάρτηση η έφταναν οι επιθυμίες σου η οι δυνατότητες σου να την αξιοποιήσεις μέχρι το Α δεν σημαίνει πως άλλος δεν μπορεί να πάρει πολλά περισσότερα από μια καλυτερη ανάρτηση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή διαβάζω στα γραπτά του Γιάννη amyroukai μια εμμονή στο να φωτ
Ρε παιδιά! Τόσα χρόνια πριν το ESA είχα μια βασική ρύθμιση και πήγαινα. Στο 60% των περιπτώσεων ήταν η λάθος. Κανείς δε κάθεται να βγάζει εργαλεία και να την αλλάζει ή να μετράει 32 κλικ μετά την ταβέρνα, ή στο δρόμο. Ρύθμιζα πριν από κανένα ταξίδι που ήξερα ότι θα μαι φορτωμένος και μετά όταν άδειαζα, εμένα με την ίδια ρύθμιση μέχρι να το ξαναθυμηθώ.
Με το ESA κατάλαβα ότι έχει το πλεονέκτημα να την προσαρμόζω κατά περίσταση και να είμαι κοντά στο ιδανικό ανά πάσα στιγμή.
Εδώ τώρα μιλάμε τώρα για 450αρια που ούτε διπλός θα πας, ούτε θα κάνεις Motocross, ούτε 190χλω για να "κοσκινιζουν" τα τιμόνια στην εθνική. Εδώ οριακά θέλουν ζυγοστάθμιση οι τροχοί. αφού σπανίως θα βρεθείς πάνω από τα 120χλω.
Μια καλή default ρύθμιση από το εργοστάσιο για το είδος χρήσης της μηχανής κι αν είμαστε πολύ βαριοί, αλλάζουμε ένα ελατήριο και τελος.
Απλότητα είπαμε. Αλλιώς γιατί να κάνουμε το degradation ;
Κατά τη γνώμη μου (πλέον) αυτό που περιγράφεις είναι ένας νοητικός συμβιβασμός ο οποίος καταλήγει και σε έναν οδηγικό συμβιβασμό. Θα προσθέσω πως ο οδηγικός συμβιβασμός αυτός, περιορίζει αρκετά και την οδηγική εξέλιξη μας και δεν μιλάω σε επίπεδο μιας επαγγελματικής sport οδήγησης αλλά στο επίπεδο όπου η μοτοσυκλέτα σε χώμα και άσφαλτο μπορεί να γίνει και ασφαλέστερη και να προσφέρει μικρές στιγμές ασφαλούς απόλαυσης με σωστό τρόπο. Ομολογώ πως κι εγώ άργησα πολλά χρόνια να ασχοληθώ με αυτό που λέμε "σετάρισμα" αναρτήσεων.
Και φυσικά συνεχίζει να ισχύει η λογική μιας default ρύθμισης αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις αυτή δεν μπορεί να είναι η εργοστασιακή και σίγουρα είναι διαφορετική ανά κατηγορία μοτοσυκλέτας και κατηγορία συνήθους χρήσης (για τον σωματότυπο μας δεν κάνω αναφορά καθώς το θεωρώ αυτονόητο). Σήμερα είμαι 53 ετών και χρειάστηκε να φτάσω στα 47 για να το καταλάβω αυτό (και οδηγώ μοτοσυκλέτα από τα 17 μου). Σήμερα περιστασιακά ασχολούμαι με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης σε βαθμό που πλέον δεν θεωρώ ότι είναι μια βαρετή αγγαρεία αλλά κομμάτι της ενασχόλησης μου μαζί της. Και δεν είναι ανάγκη να είναι τόσο συχνό αυτό αλλά είναι ύψιστης σημασίας ότι γνωρίζω πλέον τι μου γίνεται και σε ποιο σετάρισμα βρίσκομαι κάθε φορά.
Οι περισσότεροι από εμάς μετρώντας τα χρόνια κατά τα οποία δηλώνουμε μοτοσυκλετιστές μπορεί να πιστεύουμε πως μια απλή ρολαριστή βόλτα ή ένα χαλαρό ταξίδι δεν επηρεάζει σημαντικά την απόλαυση μας και προαπαιτεί δυσανάλογα απαιτητική ενασχόληση. Είναι καταπληκτικό όμως το συναίσθημα μετά από μια σωστή ρύθμιση να ξανα-ανακαλύπτεις την μοτοσυκλέτα σου.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Επειδή διαβάζω στα γραπτά του Γιάννη amyroukai μια εμμονή στο να φωτ


Κατά τη γνώμη μου (πλέον) αυτό που περιγράφεις είναι ένας νοητικός συμβιβασμός ο οποίος καταλήγει και σε έναν οδηγικό συμβιβασμό. Θα προσθέσω πως ο οδηγικός συμβιβασμός αυτός, περιορίζει αρκετά και την οδηγική εξέλιξη μας και δεν μιλάω σε επίπεδο μιας επαγγελματικής sport οδήγησης αλλά στο επίπεδο όπου η μοτοσυκλέτα σε χώμα και άσφαλτο μπορεί να γίνει και ασφαλέστερη και να προσφέρει μικρές στιγμές ασφαλούς απόλαυσης με σωστό τρόπο. Ομολογώ πως κι εγώ άργησα πολλά χρόνια να ασχοληθώ με αυτό που λέμε "σετάρισμα" αναρτήσεων.
Και φυσικά συνεχίζει να ισχύει η λογική μιας default ρύθμισης αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις αυτή δεν μπορεί να είναι η εργοστασιακή και σίγουρα είναι διαφορετική ανά κατηγορία μοτοσυκλέτας και κατηγορία συνήθους χρήσης (για τον σωματότυπο μας δεν κάνω αναφορά καθώς το θεωρώ αυτονόητο). Σήμερα είμαι 53 ετών και χρειάστηκε να φτάσω στα 47 για να το καταλάβω αυτό (και οδηγώ μοτοσυκλέτα από τα 17 μου). Σήμερα περιστασιακά ασχολούμαι με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης σε βαθμό που πλέον δεν θεωρώ ότι είναι μια βαρετή αγγαρεία αλλά κομμάτι της ενασχόλησης μου μαζί της. Και δεν είναι ανάγκη να είναι τόσο συχνό αυτό αλλά είναι ύψιστης σημασίας ότι γνωρίζω πλέον τι μου γίνεται και σε ποιο σετάρισμα βρίσκομαι κάθε φορά.
Οι περισσότεροι από εμάς μετρώντας τα χρόνια κατά τα οποία δηλώνουμε μοτοσυκλετιστές μπορεί να πιστεύουμε πως μια απλή ρολαριστή βόλτα ή ένα χαλαρό ταξίδι δεν επηρεάζει σημαντικά την απόλαυση μας και προαπαιτεί δυσανάλογα απαιτητική ενασχόληση. Είναι καταπληκτικό όμως το συναίσθημα μετά από μια σωστή ρύθμιση να ξανα-ανακαλύπτεις την μοτοσυκλέτα σου.
Κοίτα πρόσφατα έδωσα ένα 640. Το fine tuning που μπορείς να κάνεις με μια ανάρτηση επιπέδου όπως ήταν του 640 αν είσαι οδηγός που τον απασχολούν αυτά δεν συγκρίνεται με μια πιο budget ανάρτηση. Ναι το 300 που έχω τώρα μια χαρά είναι καλοστημένο ευχαριστημένος είμαι με αυτά που πλήρωσα αλλά δεν είναι όλοι ίδιοι. Επειδή εσύ έβλεπες έτσι το θέμα ανάρτηση η έφταναν οι επιθυμίες σου η οι δυνατότητες σου να την αξιοποιήσεις μέχρι το Α δεν σημαίνει πως άλλος δεν μπορεί να πάρει πολλά περισσότερα από μια καλυτερη ανάρτηση.

Αγαπητοί μου σύντροχοι!
Το κάνω πιο λιανά για να καταλαβαινόμαστε.
Δε διαφωνώ ότι η ανάρτηση είναι πάρα πολύ σημαντική στην οδηγική εμπειρία. Δε λέω "πάμε με τις σούστες".
Στο GS βρήκα τη χαρά μου που με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορώ και τα αλλάζω όλα κι έτσι έχω το κατάληλο setup για κάθε περίσταση. Κάνει μεγάλη διαφορά.
Λέω ότι δύσκολα μπορείς να κάνεις αλλαγές καθ'οδόν και αυτό καθιστά λίγο άχρηστη τη χειροκίνητη ρύθμιση. Και ιδού ένα παράδειγμα:
  • Ξεκινάς από καλή άσφαλτο σε εθνική οδό,
  • μπαίνεις σε επαρχιακό με κλειστό στροφιλίκι,
  • αρχίζει η ποιότητα του δρόμου να υποβαθμίζεται με σκασίματα στην άσφαλτο και λακούβες ενδεχομένως,
  • βλέπεις έναν ωραίο χωματόδρομο δεξιά και μπαίνεις μέσα ( για τους on-off)
  • στην αρχή βατός, μετά όχι τόσο,
  • περνάει η ώρα και θες να γυρίσεις πίσω γρήγορα από εθνική πάλι, γιατί βιάζεσαι κι η παντόφλα είναι βαριά.
Πόσες φορές πιστεύεται θα αλλάξετε ρύθμιση για την εκάστοτε συνθήκη για να έχεις το ιδανικό σετάρισμα;

Δε νοήται να οδηγάς μηχανή με πάνω από 100 άλογα που μπορεί να διακοσαρίσει, να πάει χώμα, στροφιλίκια κι εθνική και να έχεις λάθος ρύθμιση στις αναρτήσεις. Κι όμως γίνεται.
Να γιατί ESA κι ότι ανάλογο έχουν οι άλλοι κατασκευαστές!
Κι επανέρχομαι στα μικρά 450 τώρα.
  • Δε θα πας "τάπα" ποτέ.
  • Δε θα κάνεις motocross ούτε θα μπεις με γόνατα στις στροφές
  • Δεν έχεις πάνω από 45 άλογα και γι αυτό δε χρειάζεσαι ούτε Traction control.
  • Δεν παίζει να έχουν αυτόματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κι επιλέγεις αυτήν που θα περάσεις τον περισσότερο χρόνο μαζί της ευχάριστα.
  • Και δεν ξεχνάμε ότι μιλάω για την περίπτωση που κάποιος έρχεται από ένα τούμπανο στα ηλεκτρονικά βοηθήματα μεγάλο μηχανάκι και ψάχνει κάποια στιγμή στη δύση της μοτοσυκλετιστικής του "καριέρας" ξανά την απλότητα
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θα αλλάξεις ρυθμίσεις ποτέ αν έχεις ΚΑΛΟ στήσιμο εξ αρχής, ίσως παίξεις λίγο (πχ με το 950 όταν βρήκα αυτό που ήθελα προφορτιση και συμπίεση μετά έφερα την επαναφορά λίγο, στο Fazer δεν άλλαζα τίποτα όταν βρήκα αυτό που μου άρεσε)

Στο XR που ήταν κουμπί απόσβεση κουμπί προφορτιση έπαιζα, αλλά οι αναρτήσεις του δεν είχαν το εύρος λειτουργίας που πρέπει, το άλλαξαν στα επόμενα..
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Λέω ότι δύσκολα μπορείς να κάνεις αλλαγές καθ'οδόν και αυτό καθιστά λίγο άχρηστη τη χειροκίνητη ρύθμιση. Και ιδού ένα παράδειγμα:
  • Ξεκινάς από καλή άσφαλτο σε εθνική οδό,
  • μπαίνεις σε επαρχιακό με κλειστό στροφιλίκι,
  • αρχίζει η ποιότητα του δρόμου να υποβαθμίζεται με σκασίματα στην άσφαλτο και λακούβες ενδεχομένως,
  • βλέπεις έναν ωραίο χωματόδρομο δεξιά και μπαίνεις μέσα ( για τους on-off)
  • στην αρχή βατός, μετά όχι τόσο,
  • περνάει η ώρα και θες να γυρίσεις πίσω γρήγορα από εθνική πάλι, γιατί βιάζεσαι κι η παντόφλα είναι βαριά.
Μπορεί να μη σου επιτρέπει να πειράζεις την ESA καθ' οδόν αλλά μπορείς κάλλιστα να αλλάζεις τους χάρτες rain-road-dynamic-enduro κλπ εν πορεία,οπότε αλλάζουν κατάλληλα και οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση,το lc έχει αυτήν την πολυτέλεια.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Μπορεί να μη σου επιτρέπει να πειράζεις την ESA καθ' οδόν αλλά μπορείς κάλλιστα να αλλάζεις τους χάρτες rain-road-dynamic-enduro κλπ εν πορεία,οπότε αλλάζουν κατάλληλα και οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση,το lc έχει αυτήν την πολυτέλεια.
Για την προφόρτιση πρέπει να σταματήσεις, για το πόσο σκληρή ή μαλακή να είναι η απόσβεση επαναφοράς μπορείς και καθ'οδόν.
Οι χάρτες μπορεί να έχουν default και κάποια ρύθμιση στην ανάρτηση, αλλά δεν είναι πάντα η καλύτερη για ειδικές περιπτώσεις. Θέλεις για παράδειγμα στο Dynamic κάποιες φορές να μην είναι σκληρό όταν ο δρόμος είναι σε κακή κατάσταση. Μόνο στο φουλ αυτόματο ESA μπορεί και αγνωρίζει το είδος της επιφάνειας και προσαρμόζεται ανάλογα.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Και για να μην ξεχνιόμαστε από το θέμα μας. Βρήκα τον μ@λ@κα που έσφιξε με λάθος ροπές τις μπιέλες και έγινε αντικατάσταση 52 κινητήρων. :p:p
Εδώ το παραθέτω από το συγκεκριμένο σημείο, αλλά στην αρχή του το βίντεο ξεκινάει με το 1300 αλλά στη συνέχεια είναι παλιά πλάνα από το μοντάρισμα του 1200 LC


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αγαπητοί μου σύντροχοι!
Το κάνω πιο λιανά για να καταλαβαινόμαστε.
Δε διαφωνώ ότι η ανάρτηση είναι πάρα πολύ σημαντική στην οδηγική εμπειρία. Δε λέω "πάμε με τις σούστες".
Στο GS βρήκα τη χαρά μου που με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορώ και τα αλλάζω όλα κι έτσι έχω το κατάληλο setup για κάθε περίσταση. Κάνει μεγάλη διαφορά.
Λέω ότι δύσκολα μπορείς να κάνεις αλλαγές καθ'οδόν και αυτό καθιστά λίγο άχρηστη τη χειροκίνητη ρύθμιση. Και ιδού ένα παράδειγμα:
  • Ξεκινάς από καλή άσφαλτο σε εθνική οδό,
  • μπαίνεις σε επαρχιακό με κλειστό στροφιλίκι,
  • αρχίζει η ποιότητα του δρόμου να υποβαθμίζεται με σκασίματα στην άσφαλτο και λακούβες ενδεχομένως,
  • βλέπεις έναν ωραίο χωματόδρομο δεξιά και μπαίνεις μέσα ( για τους on-off)
  • στην αρχή βατός, μετά όχι τόσο,
  • περνάει η ώρα και θες να γυρίσεις πίσω γρήγορα από εθνική πάλι, γιατί βιάζεσαι κι η παντόφλα είναι βαριά.
Πόσες φορές πιστεύεται θα αλλάξετε ρύθμιση για την εκάστοτε συνθήκη για να έχεις το ιδανικό σετάρισμα;

Δε νοήται να οδηγάς μηχανή με πάνω από 100 άλογα που μπορεί να διακοσαρίσει, να πάει χώμα, στροφιλίκια κι εθνική και να έχεις λάθος ρύθμιση στις αναρτήσεις. Κι όμως γίνεται.
Να γιατί ESA κι ότι ανάλογο έχουν οι άλλοι κατασκευαστές!
Κι επανέρχομαι στα μικρά 450 τώρα.
  • Δε θα πας "τάπα" ποτέ.
  • Δε θα κάνεις motocross ούτε θα μπεις με γόνατα στις στροφές
  • Δεν έχεις πάνω από 45 άλογα και γι αυτό δε χρειάζεσαι ούτε Traction control.
  • Δεν παίζει να έχουν αυτόματα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κι επιλέγεις αυτήν που θα περάσεις τον περισσότερο χρόνο μαζί της ευχάριστα.
  • Και δεν ξεχνάμε ότι μιλάω για την περίπτωση που κάποιος έρχεται από ένα τούμπανο στα ηλεκτρονικά βοηθήματα μεγάλο μηχανάκι και ψάχνει κάποια στιγμή στη δύση της μοτοσυκλετιστικής του "καριέρας" ξανά την απλότητα
Οι ρυθμίσεις δεν είναι εκεί για να τις αλλάζεις καθ οδόν. Οι ρυθμίσεις είναι εκεί για να κάνεις fine tuning στο οδηγικό σου στυλ και προτιμήσεις.

Συγκεκριμένα στο 640 θυμάμαι μετά από λίγο καιρο που το ειχα μια μέρα στο βουνό με τα κατσαβίδια στο χέρι έκανα πάνω κάτω 2 ώρες σε ένα επιλεγμένο κομμάτι κλικ με το κλικ να βρω ακριβώς την ισσοροπια που ήθελα και ταίριαζε με το οδηγικό μου στυλ. Τελικά το έφερα ακριβώς εκεί που ήθελα και έμεινε σε αυτές τις ρυθμίσεις χρόνια με μικρές αλλαγές. Αλλαγές σίγουρα έκανα πάλι όταν έκανα service σε αναρτήσεις και το φρέσκο λάδι επηρέαζε προφανώς άμεσα τον τρόπο που δούλευαν οι αποσβέσεις και άλλαζαν την ισορροπία που είχες συνηθίσει.

Όταν έρχεται η ανάρτηση από το εργοστάσιο χωρίς ρυθμίσεις αποσβέσεων αυτό σημαίνει πως αν σου φαίνεται γρήγορη η ταχύτητα επαναφοράς αν σου φαίνεται αργή η ταχύτητα συμπίεσης bad luck αυτή εχεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Για την προφόρτιση πρέπει να σταματήσεις, για το πόσο σκληρή ή μαλακή να είναι η απόσβεση επαναφοράς μπορείς και καθ'οδόν.
Οι χάρτες μπορεί να έχουν default και κάποια ρύθμιση στην ανάρτηση, αλλά δεν είναι πάντα η καλύτερη για ειδικές περιπτώσεις. Θέλεις για παράδειγμα στο Dynamic κάποιες φορές να μην είναι σκληρό όταν ο δρόμος είναι σε κακή κατάσταση. Μόνο στο φουλ αυτόματο ESA μπορεί και αγνωρίζει το είδος της επιφάνειας και προσαρμόζεται ανάλογα.
Εντάξει σε ακραίες καταστάσεις ναι.
Η προφόρτιση άλλωστε έχει να κάνει με το δικάβαλο ή/και τις βαλίτσες οπότε σταματημένος θα την ρυθμίσεις ούτως ή άλλως.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχοντας ζήσει στο ίδιο μηχανάκι με esa και ολινς χωρίς esa, λέω ότι η esa με έχει γλυτώσει από πολλές σκοτουρες.
Το βασικότερο προνόμιο είναι ότι το sag είναι πάντα σωστό και δικαβαλος φορτωμένος και γενικά σε όλες τις ρυθμίσεις
Τα ολινς τα είχα ευχαριστηθεί στο χώμα, χωρίς να χρειάζεται συνέχεια ρυθμίσεις φυσικά.
Στο τώρα . ...δεν μπορώ να φανταστώ το xr χωρίς ηλεκτρονικές αναρτήσεις, είναι σουπερ
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ακου σύντεκνε γιατί τα ξα σου απο κεί είναι εκτός αν βλέπεις πολύ σασμό. Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι με σένα είναι επειδή στα μισά μηνύματα που γράφεις εδω μέσα είναι είτε για να τζατζαριστείς με κάποιον είτε για να προσβάλλεις καλλυμένα ή όχι κάποιον ή απλά να γράψεις καμιά απάντηση αφ υψηλού. Ξέρω σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις μόνος σου επειδή έχεις ζήσει καιρό με τον εαυτό σου και έχεις συνηθίσει. Δεν πάνε όλοι ανάποδα στον μονόδρομο, εσύ πας. Δεν σε έχω προσβάλλει ποτέ αν θες δείξε μου ένα μήνυμα που σε προσέβαλλα. Φυσικά και θα λαμβάνεις απαντήσεις και αντίστοιχα επιθετικές με τον τόνο σου όσο είσαι εριστικός ή προσβλητικός. Τι ακριβώς περιμένεις να λάβεις? Το να λες σε ένα άλλο μέλος εδω μέσα οτι σου έσπασε τα @ρχίδια επειδή δεν συμφωνείς μαζί του είναι άλλο ένα κρεσέντο της γενικότερης παρουσίας σου εδω μέσα. Και τυπική η απάντηση σου έλα μωρέ πλακίστα έκανα. Δεν βλέπω κανένα να γέλασε και ειδικά ο άνθρωπος για τον οποιον το είπες.

Εδω δεν είναι ο τυπικός χώρος ο διαδικτυακός που μπορείς να μπαίνεις να βγάζεις τα νευρα σου, τα απωθημένα σου ως άγνωστος προς άγνωστο. Εδώ δεν είναι FB. Εδώ γνωριζόμαστε όλοι σχεδόν μεταξύ μας. Και με όποιους δε γνωριζόμαστε ελπιζουμε να γνωριστούμε και στη τελική υπάρχουν και κάποια όρια συμπεριφοράς.

Για να μην πάω παραπίσω, μία η προσβολή σου με τα μπαλάκια, μια προς εμένα περι χολής και ένδειξη ευφυιας απλά σε ενημερώνω πώς τρίτη δεν θα υπάρξει. Αν θες να συμμετέχεις εδω μεσα μπες στο κλίμα αλλιώς δεν θα συμμετάσχεις.
Δεν εχει νοημα να το συνεχισω αν δε θες να καταλαβεις!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν εχει νοημα να το συνεχισω αν δε θες να καταλαβεις!
Αν κάποια στιγμή επιλέξεις και την δια ζώσης επικοινωνία, στα πλαίσια που δίνει ευκαιρίες το φορουμ με κορμό το χόμπυ μας, πιστευω σίγουρα θα αναθεωρήσεις πολλά και θα δεις πως ο αρνητισμός απλά στερεί ευκαιρίες και ουσία και θα μπορείς να μου εξηγήσεις και σε μένα αν το επιθυμεις μακρυά απο τις παρεξηγήσεις του γραπτού λόγου, τί είναι αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω και κατα πόσο είμαι εγώ ο αρνητικά προκατειλημμένος ή και κατά πόσο είσαι κι εσύ κομιστής αρνητικής ενέργειας.

Μέχρι τότε σε διαδικτυακό πλαίσιο, απλά επιτελώ ένα μικρό και εθελοντικό ρόλο, άχαρο προφανώς σε δεξαμενές ενηλίκων αλλά αναγκαίο κάποιες φορές καθαρά για την προστασία του χώρου που τόσο όμορφα μας φιλοξενεί φρονώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom