Karellen
Μέλος
- Όνομα
- Νίκος
- Μοτό
- Honda Dax 72
Το αν μια εταιρεία έχει κάνει πολλές ή λίγες ανακλήσεις δεν είναι ένδειξη της ποιότητάς της γιατί οι περισσότερες (ανακλήσεις) στην bmw ήταν ήσσονος σημασίας.
To antena ring ή το μουαγιέ στη γωνιακή που λέει ο Μάνιακ μού τα άλλαξαν και μένα στο προηγούμενο gs καθώς και την αντλία βενζίνης,αυτό τι σημαίνει, ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι για πέταμα;
Στο LC μου δεν είχε βγει ανάκληση μόνο η πρόσφατη καμπάνια για έλεγχο στον άξονα που όμως η αφορμή δόθηκε λόγω του 1300.
Όλο και πιο συχνά παρατηρείται πλέον στο ίντερνετ μια αναξιοπιστία στα βλογκ,στα βιντεάκια και στα άρθρα (ο Θεός να τα κάνει),ο καθένας γράφει ό,τι του ρθει ότι θεωρεί αυτός σωστό,χωρίς να το ψάξει λίγο παραπάνω και φυσικά χωρίς να ελέγχεται καθόλου γι αυτά,αρκεί να πέφτουν τα κλικ.Και όχι μόνο απλοί καθημερινοί χρήστες αλλά και "δημοσιογράφοι" του ειδικού τύπου,δεν θα ξεχάσω το μοτοΤετάρτη που συμβούλευε να παίρνουμε τις στροφές χωρίς ταχύτητα και ρολλαριστά γιατί ε΄τσι έχει περισσότερα κρατήματα.
Και το άλλο το υπέρτατο : Πρέπει πάντα να προσέχουμε το δρόμο και ειδικά τις στροφές για χαλίκια-λάδια κλπ γι αυτό και οι οδηγοί στο motogp πριν κάθε στροφή βγάζουν το πόδι για να έλέγξουν την πίστα! (μλκ μου θα πεθάνω)!
To antena ring ή το μουαγιέ στη γωνιακή που λέει ο Μάνιακ μού τα άλλαξαν και μένα στο προηγούμενο gs καθώς και την αντλία βενζίνης,αυτό τι σημαίνει, ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι για πέταμα;
Στο LC μου δεν είχε βγει ανάκληση μόνο η πρόσφατη καμπάνια για έλεγχο στον άξονα που όμως η αφορμή δόθηκε λόγω του 1300.
Όλο και πιο συχνά παρατηρείται πλέον στο ίντερνετ μια αναξιοπιστία στα βλογκ,στα βιντεάκια και στα άρθρα (ο Θεός να τα κάνει),ο καθένας γράφει ό,τι του ρθει ότι θεωρεί αυτός σωστό,χωρίς να το ψάξει λίγο παραπάνω και φυσικά χωρίς να ελέγχεται καθόλου γι αυτά,αρκεί να πέφτουν τα κλικ.Και όχι μόνο απλοί καθημερινοί χρήστες αλλά και "δημοσιογράφοι" του ειδικού τύπου,δεν θα ξεχάσω το μοτοΤετάρτη που συμβούλευε να παίρνουμε τις στροφές χωρίς ταχύτητα και ρολλαριστά γιατί ε΄τσι έχει περισσότερα κρατήματα.
Και το άλλο το υπέρτατο : Πρέπει πάντα να προσέχουμε το δρόμο και ειδικά τις στροφές για χαλίκια-λάδια κλπ γι αυτό και οι οδηγοί στο motogp πριν κάθε στροφή βγάζουν το πόδι για να έλέγξουν την πίστα! (μλκ μου θα πεθάνω)!