"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Το αν μια εταιρεία έχει κάνει πολλές ή λίγες ανακλήσεις δεν είναι ένδειξη της ποιότητάς της γιατί οι περισσότερες (ανακλήσεις) στην bmw ήταν ήσσονος σημασίας.
To antena ring ή το μουαγιέ στη γωνιακή που λέει ο Μάνιακ μού τα άλλαξαν και μένα στο προηγούμενο gs καθώς και την αντλία βενζίνης,αυτό τι σημαίνει, ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι για πέταμα;
Στο LC μου δεν είχε βγει ανάκληση μόνο η πρόσφατη καμπάνια για έλεγχο στον άξονα που όμως η αφορμή δόθηκε λόγω του 1300.

Όλο και πιο συχνά παρατηρείται πλέον στο ίντερνετ μια αναξιοπιστία στα βλογκ,στα βιντεάκια και στα άρθρα (ο Θεός να τα κάνει),ο καθένας γράφει ό,τι του ρθει ότι θεωρεί αυτός σωστό,χωρίς να το ψάξει λίγο παραπάνω και φυσικά χωρίς να ελέγχεται καθόλου γι αυτά,αρκεί να πέφτουν τα κλικ.Και όχι μόνο απλοί καθημερινοί χρήστες αλλά και "δημοσιογράφοι" του ειδικού τύπου,δεν θα ξεχάσω το μοτοΤετάρτη που συμβούλευε να παίρνουμε τις στροφές χωρίς ταχύτητα και ρολλαριστά γιατί ε΄τσι έχει περισσότερα κρατήματα.
Και το άλλο το υπέρτατο : Πρέπει πάντα να προσέχουμε το δρόμο και ειδικά τις στροφές για χαλίκια-λάδια κλπ γι αυτό και οι οδηγοί στο motogp πριν κάθε στροφή βγάζουν το πόδι για να έλέγξουν την πίστα! (μλκ μου θα πεθάνω)!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το αν μια εταιρεία έχει κάνει πολλές ή λίγες ανακλήσεις δεν είναι ένδειξη της ποιότητάς της γιατί οι περισσότερες (ανακλήσεις) στην bmw ήταν ήσσονος σημασίας.
To antena ring ή το μουαγιέ στη γωνιακή που λέει ο Μάνιακ μού τα άλλαξαν και μένα στο προηγούμενο gs καθώς και την αντλία βενζίνης,αυτό τι σημαίνει, ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι για πέταμα;
Στο LC μου δεν είχε βγει ανάκληση μόνο η πρόσφατη καμπάνια για έλεγχο στον άξονα που όμως η αφορμή δόθηκε λόγω του 1300.

Όλο και πιο συχνά παρατηρείται πλέον στο ίντερνετ μια αναξιοπιστία στα βλογκ,στα βιντεάκια και στα άρθρα (ο Θεός να τα κάνει),ο καθένας γράφει ό,τι του ρθει ότι θεωρεί αυτός σωστό,χωρίς να το ψάξει λίγο παραπάνω και φυσικά χωρίς να ελέγχεται καθόλου γι αυτά,αρκεί να πέφτουν τα κλικ.Και όχι μόνο απλοί καθημερινοί χρήστες αλλά και "δημοσιογράφοι" του ειδικού τύπου,δεν θα ξεχάσω το μοτοΤετάρτη που συμβούλευε να παίρνουμε τις στροφές χωρίς ταχύτητα και ρολλαριστά γιατί ε΄τσι έχει περισσότερα κρατήματα.
Και το άλλο το υπέρτατο : Πρέπει πάντα να προσέχουμε το δρόμο και ειδικά τις στροφές για χαλίκια-λάδια κλπ γι αυτό και οι οδηγοί στο motogp πριν κάθε στροφή βγάζουν το πόδι για να έλέγξουν την πίστα! (μλκ μου θα πεθάνω)!
Αν καταντήσουμε και το φόρουμ να γράφει ο καθένας ότι ναναι και να μεταφέρει ότι άσχετο από άσχετους ακούγεται, να το κλείσουμε να πάμε για τάβλι.
Εδώ μέσα σε τέτοια θέματα καλό είναι να γράφουμε πρώτα προσωπικές εμπειρίες, καλές ή άσχημες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπαρχει χιουμορ στην εκφραση που χρησιμοποιησα, δεν εγραψα "μου επρηξες τ αρχιδια". Οσο για το αλλο, δε θα ελεγα τραβα περα σε καποιον που εχει δικαιωμα στο χωρο του, αλλα το "μου τα πρηξες" σαφως και το λεω οταν συμβαινει.
Οσο για την επιθετικοτητα, εσυ εισαι αυτος που την δημιουργει, το γιατι ψαξτο.
Χιουμορακι λοιπόν μια χαρά. Εμένα δε με νοιάζει ατομικά ούτε πως εκφράζεσαι αλήθεια ούτε το στυλ σου. Μόνο όταν κάποιος το γυρίζει σε προσωπικό προς κάποιον καθαρά για λόγους προστασίας του καθένα εδώ μέσα να εκφράσει την άποψη του και ας διαφωνούμε. Δεν είναι χωρος με το τυπικό moderation ας πούμε αλλά και εσύ δε θα γουστάρες να σου λένε οκ επρηξες μπάλες και ας στο λέγαν ξέρεις πλακιτσα μωρε.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Η δικη σου αποψη αγαπητε ειναι η mainstream των haters που θεωρεις οτι επειδη ενα μοντελο εχει πολλες ανακλησεις ειναι κακο μηχανακι και δεν αξιζει να ασχολειται ο κοσμος, ο οποιος κοσμος σε διαψευδει και επι της ουσιας ανταπαντας πως "αυτοι δεν ξερουν".
Αν είχε έστω μια δόση αλήθειας αυτό που λες, δε θα είχα BMW από το 2008 μέχρι τώρα.
Δεν είμαι ούτε hater ούτε συνήγορος καμμίας εταιρίας. Καταναλωτής είμαι όπως όλοι μας εδώ.
Καλό είναι όταν γίνονται "στραβές" να τις γνωρίζουμε. Καλό είναι να γνωρίζουμε επίσης από πού ξεκινάνε και που τελειώνουν αυτές οι "στραβές" και να μη βγαίνουν μετά κάποιοι και να λένε γενικότητες κι αερολογιες κι όλικούς αφορισμούς. Κι επειδή κάποιες μηχανές, παρόλες τις ανακλήσεις είναι καλές, αξίζει να ασχοληθούμε με αυτές.
Αν διάβαζες λίγο πιο προσεκτικά ότι αναφέρθηκε από μέρους μου, θα τα γνώριζες αυτά.
Δεν απαξιώ τη γνώση κανενός, αρκεί να είναι γνώση κι όχι γενικότητες και να μπορεί να τεκμηριωθεί όταν αυτό χρειάζεται.
Όπως βλέπεις έχεις πέσει πολύ έξω στην κρίση σου για μένα και τις θέσεις μου. Μπορώ να καταλάβω και το γιατί αλλά δεν έχει νόημα να το αναλύσουμε γιατί δεν θα μπορέσεις να το ακούσεις (διαβάσεις) γιατί μάλλον σε κούρασα.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Δεν διευκρίνησες παλιό ή νέο Guzzi.



Συμφωνώ σε όλα όσα έγραψες.
Είμαστε οι τελευταίοι ''αναρχικοί''...
Όλες.
Και παλιές και καινούργιες. Την ακούς και γυρνάς το κεφάλι να δεις ποιος παίζει μπάσο. :D
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Έλα τώρα, αλήθεια.

Πήρες 1200GS-LC, δεν έφταναν τα κουκιά για V85; Σε οποιαδήποτε χώρα, η απάντηση είναι ναι.

Δεν θες να παραδεχτείς ότι (όπως και αρκετοί ακόμα) σας αρέσει να θυμάστε τα παλιά, αλλά μέχρι εκεί.

Ο κόσμος δεν θα έχανε τίποτα απολύτως αν έκλεινε η γκουτσι σήμερα (ή αν είχε κλείσει τότε που έπρεπε). Δεν χάνει τίποτα ο κόσμος όταν πεθάνει ένας τραγουδιστής που δεν είχε βγάλει δίσκο πολλά χρόνια, ένας ηθοποιός που δεν είχε παίξει ρόλο πολλά χρόνια. Η πολιτιστική κληρονομιά μένει πίσω, δεν χάνεται.
Δεν είναι έτσι.
Δεν θα μπορούσα να αποκτήσω και να συντηρώ και τις δύο. Και στην τελική επιλογή υπήρχαν κι άλλες παράμετροι όπου κατέληξα σε αυτήν που έχω τώρα. Αυτό δεν με εμποδίζει να θαυμάζω κι άλλες μοτοσυκλέτες. Δε είναι γυναίκες να ζηλεύουν στο κάτω κάτω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλό είναι όταν γίνονται "στραβές" να τις γνωρίζουμε. Καλό είναι να γνωρίζουμε επίσης από πού ξεκινάνε και που τελειώνουν αυτές οι "στραβές" και να μη βγαίνουν μετά κάποιοι και να λένε γενικότητες κι αερολογιες κι όλικούς αφορισμούς.
Κοίτα τώρα γέλιο

Μια παρτίδα ρελέ
Μια παρτίδα μπιελες

Δεν είναι μικρό πράγμα, αλλά οκ. Για το ένα φταίει προμηθευτής, για το άλλο... "Ο σταθμάρχης".

Στην άλλη πλευρά της γης, μια εταιρεία κάνει το κουνέλι για ένα παρόμοιο προϊόν με προβληματικό κιβώτιο. Και το κάνει με κάθε πρόβλημα σχεδόν που βγαίνει στα μηχανάκια της. Οι φανς είναι οκ με τα προβλήματα και αρνούνται την ύπαρξη τους, μασώντας την τσίχλα της απόλυτης αξιοπιστίας.

Σαν καταναλωτής ενοχλούμαι από όλα τα προβλήματα, πιο πολύ όμως όταν σκουπίζονται κάτω από το χαλί, μια εταιρεία βγαίνει σέντρα και η άλλη... Τίποτα.

Για το οποίο βέβαια δεν φταίνε οι εταιρείες, φταίει ο κόσμος τους. Προκατάληψη προς το κακό της μιας, προκατάληψη προς το καλό της άλλης.

Αστείοι και οι h8rs και οι fanboys.


Τελικά οι πιο αξιόπιστοι είναι οι Κινέζοι; Πέρα από ανεξέλικτη τροφοδοσία δεν διαβάζω αλλά θέματα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν εχω κανενα θεμα να μου λενε το οτιδηποτε και ουτε το γυρισα επι προσωπικου οπως ισχυριζεσαι. Εχεις και στο παρελθον τζατζαριστει με την αφεντια μου και εχεις υπαρξει ιδιαιτερως προσβλητικος χωρις να σου εχω δωσει κανενα ερισμα. Προφανως σου την σπαω για καποιο λογο. Ξα σου, δεν με απαχολει, μαλλον κοπλιμεντο ειναι για μενα ενας ανθρωπος που βγαζει τοση χολη να μη με γουσταρει. Θα σου προτεινα ομως προτου αρχιζεις τα τσιτατα περι ηθικης διαδυκτυακων επαφων να τσεκαρεις το κατα ποσον συναδουν οι αποψεις σου με τις πραξεις σου. Ειναι ενδειξη ευφυιας να συμπλεουν τα δυο, οποια και αν ειναι αυτα.
Μουσιτσας ήσουν φάουλ όπως και να'χει, δε μπορείς να λες σε ένα μέλος μας έχεις πρήξει τ'αρχίδια χωρίς να πεις ένα συγνώμη η να ανακαλεσεις. Εσείς οι ακαδημαϊκοί (ευτυχώς όχι όλοι) διακατέχεστε από ένα αλαζονικό ύφος στις απόψεις σας και είναι κάτι που δεν συνάδει με την μόρφωσή σας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν εχω κανενα θεμα να μου λενε το οτιδηποτε και ουτε το γυρισα επι προσωπικου οπως ισχυριζεσαι. Εχεις και στο παρελθον τζατζαριστει με την αφεντια μου και εχεις υπαρξει ιδιαιτερως προσβλητικος χωρις να σου εχω δωσει κανενα ερισμα. Προφανως σου την σπαω για καποιο λογο. Ξα σου, δεν με απαχολει, μαλλον κοπλιμεντο ειναι για μενα ενας ανθρωπος που βγαζει τοση χολη να μη με γουσταρει. Θα σου προτεινα ομως προτου αρχιζεις τα τσιτατα περι ηθικης διαδυκτυακων επαφων να τσεκαρεις το κατα ποσον συναδουν οι αποψεις σου με τις πραξεις σου. Ειναι ενδειξη ευφυιας να συμπλεουν τα δυο, οποια και αν ειναι αυτα.
Ακου σύντεκνε γιατί τα ξα σου απο κεί είναι εκτός αν βλέπεις πολύ σασμό. Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι με σένα είναι επειδή στα μισά μηνύματα που γράφεις εδω μέσα είναι είτε για να τζατζαριστείς με κάποιον είτε για να προσβάλλεις καλλυμένα ή όχι κάποιον ή απλά να γράψεις καμιά απάντηση αφ υψηλού. Ξέρω σου είναι δύσκολο να το καταλάβεις μόνος σου επειδή έχεις ζήσει καιρό με τον εαυτό σου και έχεις συνηθίσει. Δεν πάνε όλοι ανάποδα στον μονόδρομο, εσύ πας. Δεν σε έχω προσβάλλει ποτέ αν θες δείξε μου ένα μήνυμα που σε προσέβαλλα. Φυσικά και θα λαμβάνεις απαντήσεις και αντίστοιχα επιθετικές με τον τόνο σου όσο είσαι εριστικός ή προσβλητικός. Τι ακριβώς περιμένεις να λάβεις? Το να λες σε ένα άλλο μέλος εδω μέσα οτι σου έσπασε τα @ρχίδια επειδή δεν συμφωνείς μαζί του είναι άλλο ένα κρεσέντο της γενικότερης παρουσίας σου εδω μέσα. Και τυπική η απάντηση σου έλα μωρέ πλακίστα έκανα. Δεν βλέπω κανένα να γέλασε και ειδικά ο άνθρωπος για τον οποιον το είπες.

Εδω δεν είναι ο τυπικός χώρος ο διαδικτυακός που μπορείς να μπαίνεις να βγάζεις τα νευρα σου, τα απωθημένα σου ως άγνωστος προς άγνωστο. Εδώ δεν είναι FB. Εδώ γνωριζόμαστε όλοι σχεδόν μεταξύ μας. Και με όποιους δε γνωριζόμαστε ελπιζουμε να γνωριστούμε και στη τελική υπάρχουν και κάποια όρια συμπεριφοράς.

Για να μην πάω παραπίσω, μία η προσβολή σου με τα μπαλάκια, μια προς εμένα περι χολής και ένδειξη ευφυιας απλά σε ενημερώνω πώς τρίτη δεν θα υπάρξει. Αν θες να συμμετέχεις εδω μεσα μπες στο κλίμα αλλιώς δεν θα συμμετάσχεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Eγινε μία προσπάθεια να καθαρίσει το θέμα που άνοιξε ο Γιάννης Tener-ίσιος για τις ανακλήσεις του 1300
Παρακαλώ να μείνουμε στο θέμα, μου εφυγαν τα ματια να "καθαρίσω" το θεμα απο εντελως άσχετα ποστ.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έλα έλα Τενερίφη σου βρήκα υλικό

Κανείς δεν λέει πως έγινε, αλλά το πάθαιναν (νομίζω διορθώθηκε μετά) και τα Άφρικα.


 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Έλα έλα Τενερίφη σου βρήκα υλικό

Κανείς δεν λέει πως έγινε, αλλά το πάθαιναν (νομίζω διορθώθηκε μετά) και τα Άφρικα.


Αν και δεν κατάλαβα ακριβώς τι έσπασε, έχει ενδιαφέρον να το δούμε κι αυτό.
Να ξέρετε όλοι ότι το συγκεκριμένο θέμα το ξεκίνησα με σκοπό να αναφέρονται τέτοια ζητήματα του 1300 για να ξέρουμε τι μας γίνεται, χωρίς εμπάθειες κι ακρότητες. Όταν θα έρθει η ώρα να το αγοράσουμε κι εμείς σε 10 χρόνια, να ξέρουμε τι να προσέξουμε βρε αδερφέ!
Καλό είναι βέβαια να υπάρχουν και κάποιες πληροφορίες για κάθε περίπτωση και να μην ανεβάζουμε κάποιο GS 1300 φορτωμένο σε οδική βοήθεια πχ και να βάζουμε λεζάντες του τύπου "Τα βλέπετε; Τα λεγα εγώ!"
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε 10 χρόνια δεν θα θέλουμε 260 κιλά.

Φαίνεται πως είναι η βάση του μαρσπιε

Λίγο άσχημο/για δημιουργία εντυπώσεων το ότι δεν έχουν γράψει πως έσπασε. Πχ στο Άφρικα ήταν εύκολο ακόμα και σε στατική πτώση. Μαζί με το αριστερό καπάκι μοτέρ...
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Σε 10 χρόνια δεν θα θέλουμε 260 κιλά.

Φαίνεται πως είναι η βάση του μαρσπιε

Λίγο άσχημο/για δημιουργία εντυπώσεων το ότι δεν έχουν γράψει πως έσπασε. Πχ στο Άφρικα ήταν εύκολο ακόμα και σε στατική πτώση. Μαζί με το αριστερό καπάκι μοτέρ...
Δεν είναι μόνο για μας. Σε 10 χρόνια οι σημερινοί 30αρηδες θα είναι 40αρηδες και θα υπάρχει μια καταχώρηση που θα δίνει πληροφορίες. Για μένα είπαμε. Himalayan 450 μέχρι τότε.
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Λαγούμι παλαιοχριστιανών είστε ρε πστ μ..

βρεε αιρετικοί αποδεχτείτε την βιβλική αλήθεια οτι τα Χοντα δεν χαλάνε
Αφου το λεει και ο Σοιτσιρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom