"ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΓΙΑ GS 1300 (άρχισαν τα όργανα) πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε..."

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC

Όταν διαβάζουμε έναν τίτλο σε ένα τέτοιο άρθρο, καλό είναι να το αποκωδικοποιούμε πρώτα, στο τι σημαίνει πέρα από τους αριθμούς.
Αν δούμε τι άλλο αυξήθηκε τα τελευταία 15 χρόνια θα δούμε ότι γενικότερα όλες οι καταναλωτικές πωλήσεις έχουν αυξηθεί, με επι μέρους σκαμπανεβάσματα άλλοτε εδώ κι άλλοτε εκεί, γιατί απλά όταν λέμε ότι μια οικονομία αναπτύχθηκε κατά "μόνο" 1-1,5% σε ένα χρόνο δεν παύει να είναι ανάπτυξη και αύξηση καταναλωτισμού και παραγωγής γενικότερα και σε βάθος 15ετίας το πράγμα πάει προς τα πάνω, άσχετα αν η γενικότερη εικόνα μπορεί να μην είναι καλή για τον κόσμο και να δυσκολεύονται οικονομικά χρόνο με το χρόνο. Το 1% ανάπτυξης απλά δεν είναι αρκετό για μια οικονομία γιατί μπαίνουν κι άλλες παράμετροι στο παιχνίδι, αλλά σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να δώσει επιμέρους αυξημένα νούμερα.
Πάμε στο συγκεκριμένο τώρα. Το άρθρο μιλάει για απόλυτους αυξημένους αριθμούς πωλήσεων, που μοιάζει καταρχάς θετικό. Αν δούμε βέβαια αντίστοιχα σε άλλα πράγματα, θα δούμε ακόμη πιο θεαματικές αυξήσεις πωλήσεων (πχ αυτοκίνητα) που επιβεβαιώνουν ότι σε μια 15ετία, όλες οι πωλήσεις αυξάνονται. Αλλά ας δεχτούμε ότι ο μοτοσυκλετισμός ζει την άνοιξή του. Το άρθρο αναφέρει και ποσοστιαίες αυξήσεις που ακούγονται πολύ "Clickbaite" αλλά μιλάει για εταιρίες που τα τελευταία χρόνια πουλούσαν 5 μοτοσυκλέτες και επειδή έβγαλαν κάποια μοντέλα που έγιναν δημοφιλή και προοθήθηκαν ανάλογα, πούλησαν 10 και έτσι είχαμε 100% αύξηση, λόγου χάριν. Αν πω μόνο ότι κάποιος / κάτι / κάπου, είχε 100% αύξηση, τα νούμερα λένε την αλήθεια, αλλά όχι ολόκληρη.
Μετά μπαίνουν στην εξίσωση τα σκούτερ και ακόμη περισσότερο τα ηλεκτρικά. Μιλάμε ακόμη για μοτοσυκλετισμό εδώ κι ότι αυτός αντιπροσωπεύει; Αν αν ναι, πάω πάσο και το κλείσαμε το θέμα.
Απλά να θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια, επιδοτούνταν η ηλεκτροκίνηση σε όποιαδήποτέ της μορφή κι επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο Θεό και με την επιδότηση ακόμη, ο κόσμος έσπευσε να πάρει από πατίνια και ποδήλατα μέχρι σκουτεράκια ηλεκτρικά γιατί η επιδοτήσεις θα σταματούσαν κάποτε σε άλλους το 22 και άλλους το 23. Την αυξητική τάση των μοτοσυκλετών, την ακούω πολλά χρόνια τώρα και πριν την ηλεκτροκίνηση, όταν έπαιρναν τις ταξινομίσεις και έβλεπαν μεγάλες αυξήσεις που ήταν όλες από αγανακτισμένους αυτοκινητιστές που αποφάσιζαν να πάρουν ένα σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις για να απαλαγούν από την εξάρτηση του αυτοκινήτου.
Διαφωνώ λοιπόν ότι τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια.



Δε βγαζεις και πολυ νοημα συντροχε. Αν οι πωλησεις δεν ειναι το μετρο συγκρισης, τοτε τι ειναι? Η δικη σου αποψη? Η οποια μονο και μονο απο το γεγονος οτι ανοιξες νημα με το τιτλο και υφος που το ανοιξες, ειναι πασιφανες το ποσο πολωμενη ειναι προς την πλευρα του συναισθηματος και οχι της λογικης. Να τα λεγες για πλακα να εβαζες και χιουμορ να γελασουμε κι εμεις. Αλλα που τετοια τυχη!

You made our balls baloons mate!


Αυτό που δε βγάζει νόημα είναι ότι σύμφωνα με αυτήν την άποψη των "ειλικρινών" αριθμών, θα έπρεπε όλοι να έχουμε GS και να το βουλώσουμε ότι είναι το καλύτερο a priori.
Κι αν βαρέθηκες και στα κάναμε μπαλόνια αγαπητέ, επειδή γίνεται μια κουβέντα με παραπάνω από 3 προτάσεις και με διαφορετικές απόψεις και οπτική, Sorry mate! Νόμισα ότι μπήκα σε forum κι όχι στο Instagram ή στο Tik tok.




Προφανώς είσαι και κάποιας ηλικίας... Μπουμερ που λένε οι μετά το 2000


Σου αρέσουν οι moto guzzi πόσες έχεις αγοράσει; Μηδέν. Καινούριες λέω τώρα, κανένα εργοστάσιο δεν έχει κέρδος από τα σκραπ των σεβεντις που θεοποιηθηκαν από τους ξιψτερ. Να γιατί θα έπρεπε να κλείσει, γιατί έμεινε στο "ποτέ" προς τέρψη των γέρων που αρέσκονται αλλά δεν πληρώνουν. Και για αυτό έκλεισε κιόλας δηλαδή και συντηρείται από τον σουγκαρντάντι κράτος παλιότερα και τώρα πιάτζιο. Γουστάρετε αλλά δεν πληρώνετε ίσον λουκέτο, νόμος της αγοράς.

Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Αυτό που μένει από την ιστορία όχι μόνο της Γκουτσι είναι ότι αυτό που δεν προσαρμόζεται σε κάθε εποχή χάνεται.
Είμαι ;)
Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ. Δεν αγόρασα ποτέ Moto Guzzi (Αν μπορούσα θα το έκανα) αλλά πιστεύω ότι αν έλειπαν από τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο, αυτός θα ήταν φτωχότερος.
Τους νόμους της αγοράς τυχαίνει να τους γνωρίζω καλά πόσο αμείλικτοι είναι. Δεν είμαστε εμείς (οι καταναλωτές) να τους επικροτούμε και να γινόμαστε έρμαια και να λέμε απλά, "Thats life".
Το καλό και το κακό, δεν έχει να κάνει πάντα με τα νούμερα λοιπόν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
mousitsas δεν σε υποχρέωσε κάνεις ούτε να συμφωνείς με κάθε μέλος που εκφράζει μια άποψη ούτε θα κόψουμε και τον λόγο στον καθένα επειδή εσένα σου πρήζονται εύκολα. Βάλτα στο πάγο και διάλεξε αλλά τοπικ άμα σε χαλάει.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όταν διαβάζουμε έναν τίτλο σε ένα τέτοιο άρθρο, καλό είναι να το αποκωδικοποιούμε πρώτα, στο τι σημαίνει πέρα από τους αριθμούς.
Αν δούμε τι άλλο αυξήθηκε τα τελευταία 15 χρόνια θα δούμε ότι γενικότερα όλες οι καταναλωτικές πωλήσεις έχουν αυξηθεί, με επι μέρους σκαμπανεβάσματα άλλοτε εδώ κι άλλοτε εκεί, γιατί απλά όταν λέμε ότι μια οικονομία αναπτύχθηκε κατά "μόνο" 1-1,5% σε ένα χρόνο δεν παύει να είναι ανάπτυξη και αύξηση καταναλωτισμού και παραγωγής γενικότερα και σε βάθος 15ετίας το πράγμα πάει προς τα πάνω, άσχετα αν η γενικότερη εικόνα μπορεί να μην είναι καλή για τον κόσμο και να δυσκολεύονται οικονομικά χρόνο με το χρόνο. Το 1% ανάπτυξης απλά δεν είναι αρκετό για μια οικονομία γιατί μπαίνουν κι άλλες παράμετροι στο παιχνίδι, αλλά σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να δώσει επιμέρους αυξημένα νούμερα.
Πάμε στο συγκεκριμένο τώρα. Το άρθρο μιλάει για απόλυτους αυξημένους αριθμούς πωλήσεων, που μοιάζει καταρχάς θετικό. Αν δούμε βέβαια αντίστοιχα σε άλλα πράγματα, θα δούμε ακόμη πιο θεαματικές αυξήσεις πωλήσεων (πχ αυτοκίνητα) που επιβεβαιώνουν ότι σε μια 15ετία, όλες οι πωλήσεις αυξάνονται. Αλλά ας δεχτούμε ότι ο μοτοσυκλετισμός ζει την άνοιξή του. Το άρθρο αναφέρει και ποσοστιαίες αυξήσεις που ακούγονται πολύ "Clickbaite" αλλά μιλάει για εταιρίες που τα τελευταία χρόνια πουλούσαν 5 μοτοσυκλέτες και επειδή έβγαλαν κάποια μοντέλα που έγιναν δημοφιλή και προοθήθηκαν ανάλογα, πούλησαν 10 και έτσι είχαμε 100% αύξηση, λόγου χάριν. Αν πω μόνο ότι κάποιος / κάτι / κάπου, είχε 100% αύξηση, τα νούμερα λένε την αλήθεια, αλλά όχι ολόκληρη.
Μετά μπαίνουν στην εξίσωση τα σκούτερ και ακόμη περισσότερο τα ηλεκτρικά. Μιλάμε ακόμη για μοτοσυκλετισμό εδώ κι ότι αυτός αντιπροσωπεύει; Αν αν ναι, πάω πάσο και το κλείσαμε το θέμα.
Απλά να θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια, επιδοτούνταν η ηλεκτροκίνηση σε όποιαδήποτέ της μορφή κι επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο Θεό και με την επιδότηση ακόμη, ο κόσμος έσπευσε να πάρει από πατίνια και ποδήλατα μέχρι σκουτεράκια ηλεκτρικά γιατί η επιδοτήσεις θα σταματούσαν κάποτε σε άλλους το 22 και άλλους το 23. Την αυξητική τάση των μοτοσυκλετών, την ακούω πολλά χρόνια τώρα και πριν την ηλεκτροκίνηση, όταν έπαιρναν τις ταξινομίσεις και έβλεπαν μεγάλες αυξήσεις που ήταν όλες από αγανακτισμένους αυτοκινητιστές που αποφάσιζαν να πάρουν ένα σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις για να απαλαγούν από την εξάρτηση του αυτοκινήτου.
Διαφωνώ λοιπόν ότι τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια.







Αυτό που δε βγάζει νόημα είναι ότι σύμφωνα με αυτήν την άποψη των "ειλικρινών" αριθμών, θα έπρεπε όλοι να έχουμε GS και να το βουλώσουμε ότι είναι το καλύτερο a priori.
Κι αν βαρέθηκες και στα κάναμε μπαλόνια αγαπητέ, επειδή γίνεται μια κουβέντα με παραπάνω από 3 προτάσεις και με διαφορετικές απόψεις και οπτική, Sorry mate! Νόμισα ότι μπήκα σε forum κι όχι στο Instagram ή στο Tik tok.





Είμαι ;)
Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ. Δεν αγόρασα ποτέ Moto Guzzi (Αν μπορούσα θα το έκανα) αλλά πιστεύω ότι αν έλειπαν από τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο, αυτός θα ήταν φτωχότερος.
Τους νόμους της αγοράς τυχαίνει να τους γνωρίζω καλά πόσο αμείλικτοι είναι. Δεν είμαστε εμείς (οι καταναλωτές) να τους επικροτούμε και να γινόμαστε έρμαια και να λέμε απλά, "Thats life".
Το καλό και το κακό, δεν έχει να κάνει πάντα με τα νούμερα λοιπόν.
Γιάννη μου.......είπες ότι ο μοτοσυκλετισμος πεθαίνει.
Όσο και αν δεν συμφωνείς με τα νούμερα, εδώ είναι και δεν πεθαίνει.
Μπορεί η δική μας γενιά να μην θεωρεί μοτοσυκλετιστες πολλούς αναβάτες, αλλά ιδίως στον νότο της Ευρώπης θα βλέπουμε πάντα μηχανές και μοτοσυκλετιστες όλων των ειδών.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Γιάννη μου.......είπες ότι ο μοτοσυκλετισμος πεθαίνει.
Όσο και αν δεν συμφωνείς με τα νούμερα, εδώ είναι και δεν πεθαίνει.
Μπορεί η δική μας γενιά να μην θεωρεί μοτοσυκλετιστες πολλούς αναβάτες, αλλά ιδίως στον νότο της Ευρώπης θα βλέπουμε πάντα μηχανές και μοτοσυκλετιστες όλων των ειδών.
Να πω τότε καλύτερα ότι αλλάζει τόσο δραματικά που στην ουσία δεν έχει σχέση με αυτό που ισχύει σε γενικές γραμμές τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια. Η Μετάλλαξη είναι τόσο μεγάλη που στην ουσία δεν μιλάμε για εξέλιξη, αλλά για άλλο πράγμα όπου εγώ για παράδειγμα ως 35 χρόνια μοτοσυκλετιστής και όντας βιώνοντας πολλές εξελίξεις όλα αυτά τα χρόνια που προσαρμόστηκα και επιθυμούσα πολλές φορές, να μην μπορώ να ταυτιστώ και να πω ότι πάει καλά το πράγμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ πάντως να πω, ότι εκτός από τα γνωστά (ο τρόπος που μεγαλώνουν οι νέοι σήμερα, τα ερεθίσματα που έχουν, τα διαφορετικα ενδιαφέροντα κτλ), το οικονομικό είναι επίσης ένας πολύ μεγάλος παράγοντας! Ο πιο μεγάλος πιστεύω!
Με τις τιμές που "προσφέρουν" οι Κινέζοι τα μηχανάκια τους, βλέπω μήνα με το μήνα, πολλά περισσότερα νέα παιδιά με μηχανάκια στο δρομο. Το "μικρόβιο" της... ρόδας, υπάρχει ακόμα και έχει αρχίσει να φαίνεται πια! Οι δύο ρόδες, πάντα θα τραβάνε τον άνθρωπο και ειδικά τους νέους!!!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Σιγουρα το θελω με το μπορω να αγορασω κατι (οτιδηποτε) και ειδικα μοτοσυκλεττα ,ειναι ενα θεμα και εκει σιγα σιγα κερδιζουν οι ινδοκινεζοι.Παντως οι νεοι σημερα ΔΕΝ εχουν το παθος με τις μοτο,που ειχαμε εμεις στην εποχη μας,διοτι σημερα εχουν πολυ περισσοτερες διεξοδους,και ευκαιριες,εκφρασης και επικοινωνιας.Στην εποχη μου ,το μηχανακι ηταν πολυ παθος και λιγωτερο εργαλειο,σημερα ειναι περισσοτερο εργαλειο και λιγοτερο παθος.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
mousitsas δεν σε υποχρέωσε κάνεις ούτε να συμφωνείς με κάθε μέλος που εκφράζει μια άποψη ούτε θα κόψουμε και τον λόγο στον καθένα επειδή εσένα σου πρήζονται εύκολα. Βάλτα στο πάγο και διάλεξε αλλά τοπικ άμα σε χαλάει.
Touchè...
Οπως ολοι εχουν δικαιωμα στη γνωμη τους ετσι κι εγω και ελπιζω να συμφωνεις ;)
Αν δεν συμφωνεις βεβαια, θα πληγωθω αλλα θα το ξεπερασω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Όταν διαβάζουμε έναν τίτλο σε ένα τέτοιο άρθρο, καλό είναι να το αποκωδικοποιούμε πρώτα, στο τι σημαίνει πέρα από τους αριθμούς.
Αν δούμε τι άλλο αυξήθηκε τα τελευταία 15 χρόνια θα δούμε ότι γενικότερα όλες οι καταναλωτικές πωλήσεις έχουν αυξηθεί, με επι μέρους σκαμπανεβάσματα άλλοτε εδώ κι άλλοτε εκεί, γιατί απλά όταν λέμε ότι μια οικονομία αναπτύχθηκε κατά "μόνο" 1-1,5% σε ένα χρόνο δεν παύει να είναι ανάπτυξη και αύξηση καταναλωτισμού και παραγωγής γενικότερα και σε βάθος 15ετίας το πράγμα πάει προς τα πάνω, άσχετα αν η γενικότερη εικόνα μπορεί να μην είναι καλή για τον κόσμο και να δυσκολεύονται οικονομικά χρόνο με το χρόνο. Το 1% ανάπτυξης απλά δεν είναι αρκετό για μια οικονομία γιατί μπαίνουν κι άλλες παράμετροι στο παιχνίδι, αλλά σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να δώσει επιμέρους αυξημένα νούμερα.
Πάμε στο συγκεκριμένο τώρα. Το άρθρο μιλάει για απόλυτους αυξημένους αριθμούς πωλήσεων, που μοιάζει καταρχάς θετικό. Αν δούμε βέβαια αντίστοιχα σε άλλα πράγματα, θα δούμε ακόμη πιο θεαματικές αυξήσεις πωλήσεων (πχ αυτοκίνητα) που επιβεβαιώνουν ότι σε μια 15ετία, όλες οι πωλήσεις αυξάνονται. Αλλά ας δεχτούμε ότι ο μοτοσυκλετισμός ζει την άνοιξή του. Το άρθρο αναφέρει και ποσοστιαίες αυξήσεις που ακούγονται πολύ "Clickbaite" αλλά μιλάει για εταιρίες που τα τελευταία χρόνια πουλούσαν 5 μοτοσυκλέτες και επειδή έβγαλαν κάποια μοντέλα που έγιναν δημοφιλή και προοθήθηκαν ανάλογα, πούλησαν 10 και έτσι είχαμε 100% αύξηση, λόγου χάριν. Αν πω μόνο ότι κάποιος / κάτι / κάπου, είχε 100% αύξηση, τα νούμερα λένε την αλήθεια, αλλά όχι ολόκληρη.
Μετά μπαίνουν στην εξίσωση τα σκούτερ και ακόμη περισσότερο τα ηλεκτρικά. Μιλάμε ακόμη για μοτοσυκλετισμό εδώ κι ότι αυτός αντιπροσωπεύει; Αν αν ναι, πάω πάσο και το κλείσαμε το θέμα.
Απλά να θυμίσω ότι τα τελευταία χρόνια, επιδοτούνταν η ηλεκτροκίνηση σε όποιαδήποτέ της μορφή κι επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι στο Θεό και με την επιδότηση ακόμη, ο κόσμος έσπευσε να πάρει από πατίνια και ποδήλατα μέχρι σκουτεράκια ηλεκτρικά γιατί η επιδοτήσεις θα σταματούσαν κάποτε σε άλλους το 22 και άλλους το 23. Την αυξητική τάση των μοτοσυκλετών, την ακούω πολλά χρόνια τώρα και πριν την ηλεκτροκίνηση, όταν έπαιρναν τις ταξινομίσεις και έβλεπαν μεγάλες αυξήσεις που ήταν όλες από αγανακτισμένους αυτοκινητιστές που αποφάσιζαν να πάρουν ένα σκούτερ για τις καθημερινές τους μετακινήσεις για να απαλαγούν από την εξάρτηση του αυτοκινήτου.
Διαφωνώ λοιπόν ότι τα νούμερα λένε πάντα την αλήθεια.







Αυτό που δε βγάζει νόημα είναι ότι σύμφωνα με αυτήν την άποψη των "ειλικρινών" αριθμών, θα έπρεπε όλοι να έχουμε GS και να το βουλώσουμε ότι είναι το καλύτερο a priori.
Κι αν βαρέθηκες και στα κάναμε μπαλόνια αγαπητέ, επειδή γίνεται μια κουβέντα με παραπάνω από 3 προτάσεις και με διαφορετικές απόψεις και οπτική, Sorry mate! Νόμισα ότι μπήκα σε forum κι όχι στο Instagram ή στο Tik tok.





Είμαι ;)
Αυτό ακριβώς θέλω να πω κι εγώ. Δεν αγόρασα ποτέ Moto Guzzi (Αν μπορούσα θα το έκανα) αλλά πιστεύω ότι αν έλειπαν από τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο, αυτός θα ήταν φτωχότερος.
Τους νόμους της αγοράς τυχαίνει να τους γνωρίζω καλά πόσο αμείλικτοι είναι. Δεν είμαστε εμείς (οι καταναλωτές) να τους επικροτούμε και να γινόμαστε έρμαια και να λέμε απλά, "Thats life".
Το καλό και το κακό, δεν έχει να κάνει πάντα με τα νούμερα λοιπόν.

Η δικη σου αποψη αγαπητε ειναι η mainstream των haters που θεωρεις οτι επειδη ενα μοντελο εχει πολλες ανακλησεις ειναι κακο μηχανακι και δεν αξιζει να ασχολειται ο κοσμος, ο οποιος κοσμος σε διαψευδει και επι της ουσιας ανταπαντας πως "αυτοι δεν ξερουν".
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Η δικη σου αποψη αγαπητε ειναι η mainstream των haters που θεωρεις οτι επειδη ενα μοντελο εχει πολλες ανακλησεις ειναι κακο μηχανακι και δεν αξιζει να ασχολειται ο κοσμος, ο οποιος κοσμος σε διαψευδει και επι της ουσιας ανταπαντας πως "αυτοι δεν ξερουν".
Σιγουρα παντως οταν ενα μοντελο εχει περισσοτερες ανακλησεις απο ενα αλλο,κατι λεει.Σιγουρα η προπελλα ,ειναι απ οτι στατιστικα φαινεται η ''βασιλισσα'' των ανακλησεων,και μαλλον και η ''βασιλισσα'' των πιο γρηγορων ανακλησεων ,απ την αρχη των πωλησεων.Το τι σημαινει αυτο ας το κρινουν αυτοι που το αγορασαν,και ειναι υποχρεωμενοι να χανουν χρονο να τρεχουν με το που το αγορασαν στα συνεργεια.Οσο κι αν ειναι τιμητικο γεγονος αυτο,και δειχνει σεβασμο για τον καταναλωτη,σιγουρα για καποιον αλλον που δεν ειναι θιασωτης της μαρκας και οχι μονον,χτυπαει ασχημα στο αυτι και στο ματι,και αναρωτιεται ορθως κατ εμε,''μα τι στην ευχη κανουν εκει περα,και δεν μπορει τοσο σοβαρη εταιρεια με τοσο ακριβες μηχανες, να τις φτιαξει χωρις κατι να ειναι χαλασμενο ή ακαταλληλο εξ αρχης''
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Σιγουρα παντως οταν ενα μοντελο εχει περισσοτερες ανακλησεις απο ενα αλλο,κατι λεει.Σιγουρα η προπελλα ,ειναι απ οτι στατιστικα φαινεται η ''βασιλισσα'' των ανακλησεων,και μαλλον και η ''βασιλισσα'' των πιο γρηγορων ανακλησεων ,απ την αρχη των πωλησεων.Το τι σημαινει αυτο ας το κρινουν αυτοι που το αγορασαν,και ειναι υποχρεωμενοι να χανουν χρονο να τρεχουν με το που το αγορασαν στα συνεργεια.Οσο κι αν ειναι τιμητικο γεγονος αυτο,και δειχνει σεβασμο για τον καταναλωτη,σιγουρα για καποιον αλλον που δεν ειναι θιασωτης της μαρκας και οχι μονον,χτυπαει ασχημα στο αυτι και στο ματι,και αναρωτιεται ορθως κατ εμε,''μα τι στην ευχη κανουν εκει περα,και δεν μπορει τοσο σοβαρη εταιρεια με τοσο ακριβες μηχανες, να τις φτιαξει χωρις κατι να ειναι χαλασμενο ή ακαταλληλο εξ αρχης''
Φυσικα και εχεις δικιο, αλλα το πνευμα (λεμε τωρα) του θρεντ απομονωνει αυτο και μονο το χαρακτηριστικο απ ολα οσα συνθετουν το συνολο μιας μοτοσυκλετας και τις βγαζει σκαρτες λογω αυτου. Κατα τ αλλα ολοι οι επαγγελματιες και μη δημοσιογραφοι και ανθρωποι του σωληνα που τις θεωρουν το μετρο συγκρισης των μεγαλων ονοφ ειναι πληρωμενοι και οι καταναλωτες που τις αγοραζουν επι δεκαετιες ειναι ανιδεοι λεφταδες θυματα του μαρκετινγκ που το κανουν για να ζησουν τον μυθο τους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Touchè...
Οπως ολοι εχουν δικαιωμα στη γνωμη τους ετσι κι εγω και ελπιζω να συμφωνεις ;)
Αν δεν συμφωνεις βεβαια, θα πληγωθω αλλα θα το ξεπερασω.
γνώμη ειναι να λες στον άλλο ότι σου πρήζει τις μπάλες? Χωρίς μάλιστα καν να έχει αυτός αναφερθεί σε σένα η να σε έχει προκαλέσει με οποιονδήποτε τρόπο προσωπικά?

Άμα εισασταν σε ένα τραπέζι φάτσα με φάτσα και τα λέγατε με έναν άγνωστο απέναντι όσο και να διαφωνουσες θα του έλεγες άντε ρε τραβα σα πέρα μας επρηξες τις μπάλες? Εδώ γιατί να το κάνεις? Για να ευτελισεις το επίπεδο της συζήτησης και να δημιουργήσεις επιθετικότητα? Κάνα άλλο τρόπο δεν έχεις?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Τότε σύμφωνα με αυτό, οι GS είναι οι καλύτερες μηχανές του κόσμου.
Πάτε καλά ορέ παιδιά και πιστεύετε ότι οι πολλές πωλήσεις είναι και η "σωστή κατεύθυνση";
Οι πωλήσεις έχουν στόχο το κέρδος των κατασκευαστών, όχι τη δική μας κ@βλ@.
Θα αναγκαστώ να επεκταθώ λίγο από το θέμα, μήπως και γίνει κατανοητό το πόσο λάθος κι επικίνδυνο είναι για μας τους καταναλωτές να υποστηρίζουμε τέτοιες απόψεις.

Όπως πιθανά θα γνωρίζεται, ζω εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Παρατηρώ ότι αυτά που συμβαίνουν εδώ τώρα, αργά ή γρήγορα εξαπλώνωνται παντού. Μπορώ με βεβαιότητα να σας ενημερώσω ότι ο μοτοσυκλετισμός πεθαίνει και σε λίγες δεκαετίες θα έχει αφανιστεί με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα και υφίσταται τα τελευταία 40-50 χρόνια τουλάχιστον. Ήδη κάποια κομμάτια του, έχουν πια πεθάνει, όπως η καθημερινή χρήση της μηχανής. Ευτυχώς για μένα, όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, εγώ θα ψάχνω το νέο μοντέλο περπατούρας στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που γίνεται αυτό; Μάντεψε! Οι πωλήσεις που δείχνουν την κατεύθυνση προς άλλα πράγματα.
Σήμερα η πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών στην Γερμανία, είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας και κάποιας καλής οικονομικής κατάστασης σχετικά. Ο Μοτοσυκλετισμός υφίσταται κατά 95% ως ακριβό χόμπυ. Οι νέοι που ακολουθούν από πίσω να συνεχίσουν τον μοτοσυκλετισμό, είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό. Υπάρχουν ένα σωρό αντικίνητρα να ασχοληθεί κάποιος με τις μηχανές. Απαγορεύσεις, περιορισμοί, επιβολή της ηλεκτροκίνησης με υπερφορολόγηση σε ότι έχει να κάνει με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με απότερο σκοπό την κατάργησή τους το 2035, την μη ουσιαστική ανάπτυξη των μοτοσυκλετών, έστω και στην λανθασμένη κατ'εμέ, ηλεκτροκίνηση.
Οι νέοι που γεννήθηκαν μετά το 2000, μεγάλωσαν σε έναν κόσμο που μπορεί ο μπαμπάς ή κάποιος γείτονας να είχε μηχανή, αλλά γαλουχήθηκαν με το ψευτοόραμα της διάσωσης του πλανήτη από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ή βομβαρδίστηκαν με διαφημίσεις "καθαρών" αυτοκινήτων που κάνουν και "παπάδες". Οι μοτοσυκλέτες δεν χωρέσαν το ίδιο όπως παλιά σε αυτήν την εξίσωση γιατί είχε να ανταγωνιστεί άλλα χόμπι, το διαδίκτυο, το Xbox κλπ.
Αν επρόκειτο για κάποιο διαφορετικό θέμα με παρόμοια λογική, θα έλεγα κι εγώ, αυτά μπορεί να συμβαίνουν στη Γερμανία και γενικότερα στις δυτικές προηγμένες οικονομικά κοινωνίες, αλλά εδώ είναι Ελλάδα κι έχουμε τους δικούς μας ρυθμούς και τρόπους. Σε αυτήν την περίπτρωση όμως τα πράγματα θα γίνουν εξαναγκαστικά γρηγορότερα γιατί πρώτον, δεν θα υπάρχουν επιλογές στο πλαίσιο της Ε.Ε και δεύτερον, από τη στιγμή που Ελλάδα δεν κατασκευάζει μηχανές αυτοκίνητα κλπ. θα είμαστε αναγκασμένοι να προσαρμοστούμε στο τι θα αποφασίσουν οι χώρες των εταιριών που τα κατασκευάζουν αυτά. Και τότε θα λέμε, βάσει των πωλήσεων Α ή Β επιλέξαμε ότι η Γ κατεύθυνση είναι και η σωστή.
Ας αφήσουμε τις πωλήσεις και τα νούμερα για το marketing κι ας δούμε τι μας αρέσει και θέλουμε εμείς. Αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση για μας.
Θα κλείσω με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Δεν υπάρχει περιπτωση να βρεθεί κοντά μου μια μηχανή Moto Cuzzi και να μη μου τραβήξει την προσοχή. Θα μου γυρίσει το κεφάλι, όπως και να'χει. Συμφωνα με τις πωλήσεις θα έπρεπε να είχαν εξαφανιστεί. Παρόλα αυτά χαίρομαι που είναι εκεί και κάνουν το μοτοσυκλετιστικό μου soundtrack τόσο πολύ πιο όμορφο και πλούσιο με αυτόν το μοναδικό ήχο του χαρακτηριστικού κινητήρα V-Boxer που έχει.
Δεν διευκρίνησες παλιό ή νέο Guzzi.



Συμφωνώ σε όλα όσα έγραψες.
Είμαστε οι τελευταίοι ''αναρχικοί''...
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
γνώμη ειναι να λες στον άλλο ότι σου πρήζει τις μπάλες? Χωρίς μάλιστα καν να έχει αυτός αναφερθεί σε σένα η να σε έχει προκαλέσει με οποιονδήποτε τρόπο προσωπικά?

Άμα εισασταν σε ένα τραπέζι φάτσα με φάτσα και τα λέγατε με έναν άγνωστο απέναντι όσο και να διαφωνουσες θα του έλεγες άντε ρε τραβα σα πέρα μας επρηξες τις μπάλες? Εδώ γιατί να το κάνεις? Για να ευτελισεις το επίπεδο της συζήτησης και να δημιουργήσεις επιθετικότητα? Κάνα άλλο τρόπο δεν έχεις?
Υπαρχει χιουμορ στην εκφραση που χρησιμοποιησα, δεν εγραψα "μου επρηξες τ αρχιδια". Οσο για το αλλο, δε θα ελεγα τραβα περα σε καποιον που εχει δικαιωμα στο χωρο του, αλλα το "μου τα πρηξες" σαφως και το λεω οταν συμβαινει.
Οσο για την επιθετικοτητα, εσυ εισαι αυτος που την δημιουργει, το γιατι ψαξτο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν αγόρασα ποτέ Moto Guzzi (Αν μπορούσα θα το έκανα) αλλά πιστεύω ότι αν έλειπαν από τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο, αυτός θα ήταν φτωχότερος.
Έλα τώρα, αλήθεια.

Πήρες 1200GS-LC, δεν έφταναν τα κουκιά για V85; Σε οποιαδήποτε χώρα, η απάντηση είναι ναι.

Δεν θες να παραδεχτείς ότι (όπως και αρκετοί ακόμα) σας αρέσει να θυμάστε τα παλιά, αλλά μέχρι εκεί.

Ο κόσμος δεν θα έχανε τίποτα απολύτως αν έκλεινε η γκουτσι σήμερα (ή αν είχε κλείσει τότε που έπρεπε). Δεν χάνει τίποτα ο κόσμος όταν πεθάνει ένας τραγουδιστής που δεν είχε βγάλει δίσκο πολλά χρόνια, ένας ηθοποιός που δεν είχε παίξει ρόλο πολλά χρόνια. Η πολιτιστική κληρονομιά μένει πίσω, δεν χάνεται.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Έλα τώρα, αλήθεια.

Πήρες 1200GS-LC, δεν έφταναν τα κουκιά για V85; Σε οποιαδήποτε χώρα, η απάντηση είναι ναι.

Δεν θες να παραδεχτείς ότι (όπως και αρκετοί ακόμα) σας αρέσει να θυμάστε τα παλιά, αλλά μέχρι εκεί.

Ο κόσμος δεν θα έχανε τίποτα απολύτως αν έκλεινε η γκουτσι σήμερα (ή αν είχε κλείσει τότε που έπρεπε). Δεν χάνει τίποτα ο κόσμος όταν πεθάνει ένας τραγουδιστής που δεν είχε βγάλει δίσκο πολλά χρόνια, ένας ηθοποιός που δεν είχε παίξει ρόλο πολλά χρόνια. Η πολιτιστική κληρονομιά μένει πίσω, δεν χάνεται.
Με το ίδιο ισοπεδωτικο σκεπτικό οποία μάρκα και να κλείσει κλαιν,δόξα το θεό υπάρχουν εναλλακτικές!καλώς η κακώς σ όλες τις μάρκες υπάρχει το κοινό τούς.τωρα γιατί η πενφε έχει πολλαπλασιο από τη γκουτσι είναι περισσότερο Θεμα στατους κ όχι μοτοσυκλετιστικο
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Με το ίδιο ισοπεδωτικο σκεπτικό οποία μάρκα και να κλείσει κλαιν,δόξα το θεό υπάρχουν εναλλακτικές υπάρχει η καλυτερότεροτελειότερη όλων πεμφέ!καλώς η κακώς σ όλες τις μάρκες υπάρχει το κοινό τούς.τωρα γιατί η πενφε έχει πολλαπλασιο από τη γκουτσι είναι περισσότερο Θεμα στατους κ όχι μοτοσυκλετιστικο
μια μικρή διόρθωση :):)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με το ίδιο ισοπεδωτικο σκεπτικό οποία μάρκα και να κλείσει κλαιν,δόξα το θεό υπάρχουν εναλλακτικές!καλώς η κακώς σ όλες τις μάρκες υπάρχει το κοινό τούς.τωρα γιατί η πενφε έχει πολλαπλασιο από τη γκουτσι είναι περισσότερο Θεμα στατους κ όχι μοτοσυκλετιστικο
Δεν είναι ισοπέδωση.

Γιατί λουκέτο γκουτσι, τριουμφ και πόσοι ακόμα; Γιατί λίγοι ήθελαν και πολλοί "μας αρέσει" ψώνιζαν σε άλλα μαγαζιά. Δεν λειτουργεί ένα εργοστάσιο απλά για να γουστάρει ο Γιάννης και ο Δημήτρης, για να βγάζει λεφτά μόνο υπάρχει.

Αν σήμερα κλείσει η πενφέ είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ψωνίσουν κάτι άλλο οι πελάτες της, δεν θα μείνουν χωρίς μηχανάκια.

Το "γιατί" είναι και γιατί η πενφέ εξελίχθηκε με τα χρόνια. Μπορεί να μην αρέσει σε όλους η ιδέα της μονοκύλινδρης πενφέ, της τετρακύλινδρης πενφέ κλπ αλλά ζουν την κάθε εποχή στην εποχή της και ταιμπάνε κοινό από παντού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σιγουρα παντως οταν ενα μοντελο εχει περισσοτερες ανακλησεις απο ενα αλλο,κατι λεει.Σιγουρα η προπελλα ,ειναι απ οτι στατιστικα φαινεται η ''βασιλισσα'' των ανακλησεων,και μαλλον και η ''βασιλισσα'' των πιο γρηγορων ανακλησεων ,απ την αρχη των πωλησεων.Το τι σημαινει αυτο ας το κρινουν αυτοι που το αγορασαν,και ειναι υποχρεωμενοι να χανουν χρονο να τρεχουν με το που το αγορασαν στα συνεργεια.Οσο κι αν ειναι τιμητικο γεγονος αυτο,και δειχνει σεβασμο για τον καταναλωτη,σιγουρα για καποιον αλλον που δεν ειναι θιασωτης της μαρκας και οχι μονον,χτυπαει ασχημα στο αυτι και στο ματι,και αναρωτιεται ορθως κατ εμε,''μα τι στην ευχη κανουν εκει περα,και δεν μπορει τοσο σοβαρη εταιρεια με τοσο ακριβες μηχανες, να τις φτιαξει χωρις κατι να ειναι χαλασμενο ή ακαταλληλο εξ αρχης''
Απορώ με τα συμπεράσματα σου και αναρωτιέμαι αν κάνεις πλάκα ή πραγματικά τα εννοείς .

Η Bmw αύξησε τις πωλήσεις της στην μεγάλη κατηγορία με το 1200.
Πωλήσεις ρεκόρ από το 2004 έως το 2013 που βγήκε το lc.
Μέσα σε αυτά τα σχεδόν 10 χρόνια δημιούργησε φανατικό κοινό, επειδή είχε μακράν την καλύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία.
Ξέρεις πόσες ανακλήσεις έκανε??

Το 2010 μου άλλαξαν σε ένα σέρβις ανάκληση το antenna ring.
Μετά από ένα χρόνο πάλι σε κάποιο σέρβις μου άλλαξαν στον πίσω τροχό κάποιο κομμάτι που ράγιζε με τα χλμ, με αυτό του βελτιωμένου που έβαζαν στο 2010 μοντέλο.

Μέχρι το 2022 και τα 350000 χλμ, δεν έκανα καμμία ανάκληση και φυσικά δεν έχασα καθόλου τον χρόνο μου, γιατί όντως είναι σοβαρή εταιρεία ...όσο και να γράφεται ότι ναναι

Στα μοντέλα του σήμερα λοιπόν βλέπω όλες μα όλες τις εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους, να καλούν οχήματα για ανακλήσεις.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ο θείος με το βασίλισσα μάλλον εννοεί η πρώτη που εφάρμοσε αυτό το σύστημα διαχείρισης.
Και σαφώς πλέον όλοι ακολούθησαν ,γιατί είπαμε ,όταν η πεμφε εφάρμοζε πράγματα στα μηχανάκια της οι υπόλοιποι τρώγανε βελανιδια.
Δεν μιλάω για τα παλιά ,μιλάω για τα μοντέλα από το '04 και μετά .
Πλέον δεν υπάρχει εταιρία που να μην κάνει ανακλήσεις .
Τώρα αν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο(όχι του γλυκογιωργη) ,νταξ
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο θείος με το βασίλισσα μάλλον εννοεί η πρώτη που εφάρμοσε αυτό το σύστημα διαχείρισης.
Και σαφώς πλέον όλοι ακολούθησαν ,γιατί είπαμε ,όταν η πεμφε εφάρμοζε πράγματα στα μηχανάκια της οι υπόλοιποι τρώγανε βελανιδια.
Δεν μιλάω για τα παλιά ,μιλάω για τα μοντέλα από το '04 και μετά .
Πλέον δεν υπάρχει εταιρία που να μην κάνει ανακλήσεις .
Τώρα αν θέλουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο(όχι του γλυκογιωργη) ,νταξ
Εγώ πιστεύω ότι από άγνοια και κουβέντες στο φατσομπουκι, ο κόσμος γράφει ότι ναναι.
Σαν να αρχίζω να γράφω για τα voge εγώ, βλέποντας σε ομάδες κάθε μέρα κάποιους να γράφουν για προβλήματα στα μηχανάκια τους
Θα παρακολουθώ αλλά δεν μπορώ να έχω γνώμη και μάλιστα hater
 
Top Bottom