mAthosalas
I love my GS
Ο Παρνωνας μάς αφησε με τις καλυτερες εντυπωσεις και αναμνησεις...Σκεφτομαι λοιπον,αφου το παμε το χωμα(κατα το "το παμε το γραμμα")εδω μεσα,να γραψουμε και 2 λογια για το πώς ειδαμε σε αυτα τα τεραιν τα ελαστικα που επιλεξαμε για τις μοτο μας...Πιθανο να το βρουν χρησιμο κι αλλοι με μεγαλα ΟνΟφφ...
Για παμε να πουμε 2 κουβεντες...
Χωματα εκει πανω επι το πλειστον λασπωδη,με αρκετα κομματια λασπης "μερεντας",καποια κομματια σαθρο αλλά και καποια με πετρωδες εδαφος...Φλαταδουρες πολλες και καποια "τεστ" με χιονι...Φυσικα αναμεσα στα χωματα υπηρξαν και αρκετα στροφιλικια για ...ασφαλτινο ζεϊμπεκικο!Ιδανικες επιλογες λοιπον για να τεσταρουμε και τα λαστιχα μας.
Να κανω την αρχη...Στο F800GS μου ειχα πανω τα Karoo3 το πισω παραπανω φαγωμενο με περιπου 4000χλμ στο ενεργητικο του ως εκει...
Στα καθαρα χωματινα κομματια οπου δεν συναντουσα λασπη,απλα ειχα ενα γλυστρημα φυσιολογικο.Οσο βαραινε το τεραιν και πηγαιναμε σε "μερεντα"...απο κακο λαστιχο που με πηγαινε οπου ηθελε και δεν επιανε τιποτα οδηγικα,ως ακαταλληλο...Με παιδεψε πολυ σε βαρια λασπη.(το γουσταρα βεβαια αυτο το χορευτικο αφου ηταν απολαυστικο-μαζοχα λεμε)...αλλά το λαστιχακι δεν κανει για εκει,κατ'εμε.Καθαριζε απο τη λασπη στα πατημενα.
Στο χιονι ακομα χειροτερο.Λιγο γκαζι απλα πουθενα,πολυ γκαζι κι εγραφε τοξα περιεργα χωρις προσφυση ιδιαιτερη...Ποδια κατω και δωστου να βγουμε...Μπα ουτε εκει...
Σε βρεγμενη πετρα,μεσα σε ποταμι ή σε οχθη...απλα να πω οτι πατωντας σε πετρα για να βγω απο ποταμι,γυρισε γλυστρησε,προσφυση μηδεν και μπαμ και κατω...καμμια τυχη.
Στις φλαταδουρες και στο πετρωδες απροβληματιστο,οκ το ηξερα εκει απο τα δικα μας χωματα ως σημερα εδω...Εκει δεν εχει θεμα αλλά δεν ειναι και καθαρο τακουνι για διασκεδαση και προσφυση(πχ.πολυ καλυτερο ειναι το Mitas E09 που θα το προτιμουσα...).
Στα ασφαλτινα στροφιλικια το πιεσα αρκετα,δεν εδιωχνε αλλά δεν ειχα και την αισθηση "βεντουζα"...αφηνε μια ανασφαλεια οσο πιεζα...με φρεναρε.Ο ρυθμος ψηλα βεβαια...ειχε και τα χιλιομετρα του επανω.
Στην Εθνικη κατα την μεταβαση εκει και στην επιστροφη,στεγνο εδαφος,καλο με το γνωστο παραπανω θορυβο του τακουνατου...
Συνολικα δεν θα ελεγα οτι το ευχαριστιεμαι ιδιαιτερα.Και μαλιστα κατι για διαρκεια που ακουω απο πολλους οτι βγαζει σε χλμ...δευτερο ζευγαρι που εχω πανω και δεν θα ελεγα και τα καλυτερα...Στα 5000 σκαρτα το πισω θελει αλλαγη.Το μπροστα βγαζει κανα 3000-4000 ακομα...
Επομενο δεν θα ειναι σιγουρα το ιδιο...ειδωμεν
Για παμε να πουμε 2 κουβεντες...
Χωματα εκει πανω επι το πλειστον λασπωδη,με αρκετα κομματια λασπης "μερεντας",καποια κομματια σαθρο αλλά και καποια με πετρωδες εδαφος...Φλαταδουρες πολλες και καποια "τεστ" με χιονι...Φυσικα αναμεσα στα χωματα υπηρξαν και αρκετα στροφιλικια για ...ασφαλτινο ζεϊμπεκικο!Ιδανικες επιλογες λοιπον για να τεσταρουμε και τα λαστιχα μας.
Να κανω την αρχη...Στο F800GS μου ειχα πανω τα Karoo3 το πισω παραπανω φαγωμενο με περιπου 4000χλμ στο ενεργητικο του ως εκει...
Στα καθαρα χωματινα κομματια οπου δεν συναντουσα λασπη,απλα ειχα ενα γλυστρημα φυσιολογικο.Οσο βαραινε το τεραιν και πηγαιναμε σε "μερεντα"...απο κακο λαστιχο που με πηγαινε οπου ηθελε και δεν επιανε τιποτα οδηγικα,ως ακαταλληλο...Με παιδεψε πολυ σε βαρια λασπη.(το γουσταρα βεβαια αυτο το χορευτικο αφου ηταν απολαυστικο-μαζοχα λεμε)...αλλά το λαστιχακι δεν κανει για εκει,κατ'εμε.Καθαριζε απο τη λασπη στα πατημενα.
Στο χιονι ακομα χειροτερο.Λιγο γκαζι απλα πουθενα,πολυ γκαζι κι εγραφε τοξα περιεργα χωρις προσφυση ιδιαιτερη...Ποδια κατω και δωστου να βγουμε...Μπα ουτε εκει...
Σε βρεγμενη πετρα,μεσα σε ποταμι ή σε οχθη...απλα να πω οτι πατωντας σε πετρα για να βγω απο ποταμι,γυρισε γλυστρησε,προσφυση μηδεν και μπαμ και κατω...καμμια τυχη.
Στις φλαταδουρες και στο πετρωδες απροβληματιστο,οκ το ηξερα εκει απο τα δικα μας χωματα ως σημερα εδω...Εκει δεν εχει θεμα αλλά δεν ειναι και καθαρο τακουνι για διασκεδαση και προσφυση(πχ.πολυ καλυτερο ειναι το Mitas E09 που θα το προτιμουσα...).
Στα ασφαλτινα στροφιλικια το πιεσα αρκετα,δεν εδιωχνε αλλά δεν ειχα και την αισθηση "βεντουζα"...αφηνε μια ανασφαλεια οσο πιεζα...με φρεναρε.Ο ρυθμος ψηλα βεβαια...ειχε και τα χιλιομετρα του επανω.
Στην Εθνικη κατα την μεταβαση εκει και στην επιστροφη,στεγνο εδαφος,καλο με το γνωστο παραπανω θορυβο του τακουνατου...
Συνολικα δεν θα ελεγα οτι το ευχαριστιεμαι ιδιαιτερα.Και μαλιστα κατι για διαρκεια που ακουω απο πολλους οτι βγαζει σε χλμ...δευτερο ζευγαρι που εχω πανω και δεν θα ελεγα και τα καλυτερα...Στα 5000 σκαρτα το πισω θελει αλλαγη.Το μπροστα βγαζει κανα 3000-4000 ακομα...
Επομενο δεν θα ειναι σιγουρα το ιδιο...ειδωμεν