Πληροφορίες για F 800 GS

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
@mAthosalas :
Η μηχανή ήταν καθαρή (εννόω χωρίς προβλήματα) και όλα μαμά.
Μην ξεχνάς πως από το 2013 και μετά βγαίνει με πιο σκληρά μπροστινά ελατήρια και οι αναρτήσεις είναι white power.
Όπως προείπα ωραίο μηχανάκι απλά δεν ήταν για εμένα.
Εκεί θέλω να εστιάσω κι εγώ με το ποστάρισμά μου, που από την άνεση του varadero θα πάει σε F800GS.

Πιστεύω τώρα την άνοιξη που θα αρχίσω να κυκλοφορώ το 1290 SA να βγάλω γούστα :)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ψάξε και το θέμα που είχε ανοίξει ο Άλεξ όταν έψαχνε τι θα πάρει: http://advride.gr/threads/Ε-Ε-Ερχεται-ktm-yamaha-bmw.4443/ Έχει πολλές πληροφορίες για το 800.
Πηνία, ρουλεμάν τροχών και λαιμού και καμένος καθρέπτης στα φώτα είναι τα κυριότερα προβλήματα. Δεν κάνει για ταξίδι με την κανονική σέλα αν και 500άρες τις χτύπαγα σχετικά άνετα. Τα μεγάλα παρμπρίζ το ασχημαίνουν αφάνταστα (IMHO) όπως και η comfort σέλα αλλά κάποιοι (κυρίως μη χωμάτινοι) πίνουν νερό στ' όνομά τους.
Το σημαντικότερο είναι να μην το πάρει αν δεν κάνει χώμα, αρκετό χώμα! Το μηχανάκι είναι φοβερό για travel enduro. Αλλά σίγουρα δεν είναι εντουράκι. Ξενέρωμα η αδυναμία ρυθμισης του μπροστινού.
Τι άλλο; Φορτώνεται όσο θες και είναι τρένο (μήπως αυτά που ψαλίδιζαν που γράφει παραπάνω είχαν χτυπημένα ρουλεμάν; ) σε οποιοδήποτε τερέν.
Το βεντιλατέρ θα ανάψει αλλά μόνο σε πολύ ζέστη και κόλλημα στην κίνηση ή σε συνεχόμενες 1η-2α στο βουνό.
Τα φώτα θέλουν βελτίωση ή βοήθεια από προβολάκια.
Με 2 λόγια είναι η μοτοσυκλέτα που τα κάνει ΌΛΑ ΚΑΛΑ αλλά όχι τέλεια. Η μέση λύση. Η απόλυτη ισορροπία. Χωρίς να προσφέρει απόλυτες οδηγητικές συγκινήσεις σε καλύπτει αλλού. Ξέρεις πως δεν υπάρχει τερέν να την/σας σταματήσει.
Τι άλλο; Γράφω κι από κινητό και δεν μπορώ να επεκταθώ περισσότερο...
Αν του φίλου του αρέσει το χώμα καλορίζικη! ;)

_________________
Ντακάρετε-φον
Αντε βρε...να βρουμε ενα καλο και καλοταξιδος...

Κι αν με ΚαΤεΜι τσι επαιζες
τσι μπαλωθιες στα Ορη
ποτες σου δεν συγχωρησες
που αφηκες την κορη

Γιατι λουλουδι σαν κι αυτη
παιζει να μην ξανάβρεις
κι αν επαε με αγροικας
800αρι θα παρεις...

Ντοτορε μου συμπαθα με
κοπελι μυαλωμενο
μα στο χω σιγουρο σχεδον
και θα το περιμενω

800αρι να σε δω ξανα να καβαλησεις
ηντα μας λες για μπαλωθιες,παλι θα το ζητησεις

ασε που ακουοντας να γραφεις τα,σχεδον σιγουρο το'χω
καπου απ'τα Ορη θα'ρχεσαι καβαλα στο F8 σου...
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αντε βρε...να βρουμε ενα καλο και καλοταξιδος...

Κι αν με ΚαΤεΜι τσι επαιζες
τσι μπαλωθιες στα Ορη
ποτες σου δεν συγχωρησες
που αφηκες την κορη

Γιατι λουλουδι σαν κι αυτη
παιζει να μην ξανάβρεις
κι αν επαε με αγροικας
800αρι θα παρεις...

Ντοτορε μου συμπαθα με
κοπελι μυαλωμενο
μα στο χω σιγουρο σχεδον
και θα το περιμενω

800αρι να σε δω ξανα να καβαλησεις
ηντα μας λες για μπαλωθιες,παλι θα το ζητησεις

ασε που ακουοντας να γραφεις τα,σχεδον σιγουρο το'χω
καπου απ'τα Ορη θα'ρχεσαι καβαλα στο F8 σου...
Χαχαχαχα! Το 'χω ξαναγράψει, καμία σχέση το 800 με το 990 στα γούστα που βγάζουν... Κι εγώ όσο γερνάω τόσο ξεμωραίνω όπως φαίνεται!
Και για να απαντήσω κι εγώ με ομοιοκαταληξία:
Once you ride KTM,
you never go back again!
:)

_________________
Ντακάρετε-φον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Once You ride KTM you never go back again!
:)
Το κακο με τα μεγαλα ΚΤΜ ειναι η φθινουσα πορεια στο χωματινο χαρακτηρα και δυνατοτητες...απο όπλα καποτε σε...ταξιδιωτικα σημερα και βλεπουμε αυριο...απο το 950S στο 990adv στο 1190 μετα 1290 και...γεια μας...Η ΚΤΜ ειναι μια σχολη απο μονη της μια οδηγικη απολαυση για τον "ΚαΤεΜα" στην φιλοσοφια οδηγησης...και πιθανον αυτη για την οποια ισως βλεπουμε και τα 800 σημερα... και ευτυχως για οσους χωματινους OnOffαδες...με αβεβαιο παντα μελλον λογω "μαρκετινγκ" και χρηματος μεριδας πελατων...
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν ιδιοκτήτης. Αν μπορείς πάρε από το 08 και μετά για να αποφύγεις 2-3 προβληματάκια απ ότι λένε (χωρίς να είναι απόλυτο πως θα τα έχεις αν πάρεις του 08). Για χώμα είναι φοβερό! Για ταξίδι 2κάβαλος και 3βάλιτσος μέχρι τα 130 είναι κομπλέ! Κανένα πρόβλημα, ούτε κούνημα ούτε τίποτα! Γενικότερα είναι ένα καλό ντηλ για αυτά που προσφέρει αν βρει ένα μεταχειρισμένο σε καλή τιμή!:ok:
 
Reactions: yns
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Προσυπογράφω αυτά που είπε ο μάθος και άλλοι παραπάνω, αν πάει ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ για αυτά που κάνει το μηχανάκι και όχι για αυτά που φαντάζεται πως θα μπορούσε να κάνει, είναι μια πολύ καλή επιλογή. Αν όμως πιστεύει πως το "ταξιδεύει άνετα" που λένε πολλοί για το 800 έχει καμιά σχέση με το "ταξιδεύειν" του Βαραντέρο, τότε τον περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γενικα η προστασια του F800GS δεν ειναι η καλυτερη και οχι μονο λογω ζελατινας. Αν και τα κανει ολα καλα, το φορτε του δεν ειναι τα φορτωμενα ασφαλτινα ταξιδια με σχετικα ψηλες ταχυτητες. Αν καποιος δεν παει αρκετα στο χωμα, τοτε το Tiger 800XC ή και το απλο ειναι για μενα καλυτερες επιλογες στην κατηγορια. Οσο για το Βαραντερο, η ανεση/προστασια του στο ασφαλτινο ταξιδι ειναι παροιμοιωδης, εχω φιλο που ειχε δυο Βαρα και τωρα εχει εδω και καποια χρονια GS Adv και λεει οτι σε ταξιδι σε εθνικες το Βαρα ητανε καλυτερο. Ελπιζω οτι ο φιλος σου Manοuel το παιρνει συνειδητα γι'αυτα που κανει το μηχανακι, δηλ. ψαχνει ενα πολυταλαντο αληθινο on-off.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Μετά από 5+ χρόνια πάνω σε ένα R1200GS πέρασα σε υποβάθμιση και απέκτησα ένα F800GS πριν λίγους μήνες,

Σίγουρα δεν ταξιδεύει όπως ένα 1200 ή ακόμα και όπως ένα ντέρο σε ασφάκτινου χαρακτήρα ταξίδια, λογικό μιας και το μηχανάκι είναι με χαρακτήρα ποιο προς το off.
120kg και 187 ύψος η κάλυψη που έχω γενικά σε γόνατα κτλ κτλ είναι από καλή και πάνω, οπωσδήποτε χρειάζεται ζελατίνα ανάλογου μεγέθους με τον αναβάτη, ο προιγούμεος ιδιοκτήτης του δικού μου αρκέστηκε να την κάνει φιμέ αφήνοντας την στο ίδιο ύψος, εγώ απλά πρέπει να αναβαθμίσω.

Δεν έχει καθόλου μα καθόλου καλά φώτα κατα την προσωπική μου άποψη και ένα ρόλο παίζει και το θέμα με το φανάρι που νομίζω στα 10άρια το στρώσανε, καίγεται με αποτέλεσμα ο καθρέφτης να μαυρίζει και να μην έχεις σωστή ανάκλαση του φωτός.

Προβλήματα έχουν τα '08-'09 σε φανάρι, ανορθωτή, φλάντζα και πηνία.

Τα 10ρια νομίζω συνεχίζουν με φανάρι και φλάντζα μόνο.

Πρέπει να έπαιζε θέμα και με το μπροστά άξονα σε μερικά.

Έχει αρκετά μικρές καταναλώσεις που θα ενθουσιάσουν οποιονδήποτε υποψήφιο αγοραστή.

Αν ο υποψήφιος είναι σιδηρόκολος και γουστάρει να βγάζει χλμ τότε νομίζω συζητητή ότι πρέπει να σκεφτεί το ενδεχόμενο μιας σέλας, η μαμά confort είναι η καλύτερη επιλογή σχεδόν απ όλες τις aftermarket ή αλλιώς σε ταπετσιέρη σελά για να την στρώσει κάπως.

Τρομερή γκαμα αξεσουάρ που μπορούν να κάνουν την ζωή το ταξίδι και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος ποιο άνετα και σίγουρα για όλα τα γούστα, πάνω σε αυτό να προσθέσω ότι τα περισσότερα ανταλλακτικά για την συντήρησή του τα βρίσκεις πανεύκολα στο εμπόριο και όχι αποκλειστικά στη μαμά εταιρία με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τρομερή γκάμα από DIY, κοινότητες αποκλειστικά για το F800GS με απίστευτα θέματα και πράγματα που λύνουν χέρια ακόμα και σε άτομα που δεν είναι και πολύ ¨πιάνουν τα χέρια μου¨

Μεγάλο μείον οι σαμπρέλες για κάποιον που δεν είναι χωμάτινος και δεν το βλέπει το 800ρι με αυτό το μάτι, επίσης πάνω σε αυτό νομίζω απ όσα έχω διαβάσει και δει ότι οι ζάντες του είναι απλά απαράδεκτες, μιας και παραπάνω απ το 50% όσων κατόχων κάνουν χώμα σίγουρα έχουν πετάξει την μπροστά μαμά και έχουν βάλει κάτι σε excel!!!

Εν ολίγοις είμαι κατενθουσιασμένος με την αγορά που έκανα, σίγουρα προσθέτοντας με τον καιρό μικρές λεπτομέρειες για τη καλύτερη λειτουργικότητα και προσωπική γκ@υλα!!!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Μιας και εγω σαν καλο κοπελι ειχα κάποτε ενα λευκο του δέκα απο δαύτα τα 800αρια εχω να πω τα εξής...
Α) τεράστιο πρόβλημα με τις σκουριες (εν ναξωι ευρισκόμενο πάραυτα)
Β) πρόβλημα με το μπροστινό Φαναρι είχε λιώσει απο το πυρωμα
Γ) η μπροστινή ζάντα στη δεύτερη οφ πεηβμεντ βολτα εγινε σα τελάρο, οποτε excel μπροστινή ζάντα με το καλημερα.
Δ) Αθήνα Θεσσαλονίκη 180-220km σερί αν εξαιρέσω το κρυο του Γενάρη μια χαρα πηγα και ηρθα. Χωρις ψαλιδίσματα
Ε) ον... Νομιζω στα αληθεια στρίβει μονο του.. Πολυ γρηγορα εξοικειώνεσαι με αυτο το μηχανάκι, το γκάζι πολυ ικανοποιητικό... μεχρι που πηρα το ktm 950 στα χερια μου και καταλαβα τι εστί...
Στ) οφ... Πολυ φιλότιμο! Δε χαλάει χατίρια στο χώμα, αλλα ολα αυτα μεχρι που πηρα το ktm 950 και καταλαβα...
Εν κατακλείδι, ωραίο, οικονομικο και πολιτισμένο μηχανάκι, οπωσδηποτε αγκραποβητσς γιατι η μαμά κανει σαν καζανάκι, ωραια γεωμετρία, οταν πεσει κατω δεν ακουμπάει πλαστικο πουθενα χωρις κάγκελα κλπ, της γυναίκας μου της αρεσε να την πηγαίνω βολτες περισσοτερο απο το ktm 950 αλλα εγω συγκίνηση πηρα περισσότερη απο το ktm, γιαυτο και αντί για 1200gs προτίμησα το 1190r γιατι τη δουλεια μου και με βέσπα την εκανα, αλλα το θεμα ειναι μεταξύ άλλων ειναι και η συγκίνηση.
Με το καλό στον φιλο, και με τις ευχές μας!

Υγ. Ειχα και βαραντερω παλιότερα,για 6 μηνες....ούζνταδιαλα με τη γρομπάλα να ουμε...!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Προβλήματα έχουν τα '08-'09 σε φανάρι, ανορθωτή, φλάντζα και πηνία.
Τα 10ρια νομίζω συνεχίζουν με φανάρι και φλάντζα μόνο.
Πρέπει να έπαιζε θέμα και με το μπροστά άξονα σε μερικά
Το θέμα της φλάντζας κεφαλής δεν υπάρχει πλέον καθώς έχει γίνει ανάκληση και τις έχουν αντικαταστήσει όλες. Το ίδιο και κάποια αλυσιδογράναζα σε προ 2010 μοντέλα. Όπως και ο άξονας σε ελάχιστα κομμάτια του 2008.
Το φανάρι στα >2010 είναι διαφορετικό όπως και το βολάν.
Αν είναι 08-09 θέλει οπωσδήποτε βολτόμετρο και κουμπαρά για πιθανή περιέλιξη / αντικατάσταση πηνία με aftermarket (~200€) ή μαμά (μαζί με την κιθάρα ~800€). Καλό να μπει και ο ανορθωτής που περιγράφω στο άλλο θέμα.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Αν είναι 08-09 θέλει οπωσδήποτε κουμπαρά για πιθανή περιέλιξη / αντικατάσταση πηνία με aftermarket (~200€) ή μαμά (μαζί με την κιθάρα ~800€). Καλό να μπει και ο ανορθωτής που περιγράφω στο άλλο θέμα.

Εσύ τα κανές αυτά...???
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Εσύ τα κανές αυτά...???
Ανορθωτή έχεις τον καλό: http://motoelectrixcom.myshopify.com/collections/frontpage/products/shindengen-r-r-kit-for-bmw-f650gs-f700gs-f800gs
Πηνία είχα βάλει τα Electrosport: http://www.electrosport.com/street-bikes/bmw/f800gs/stator-bmw-f800-02-07.html
Το βολτόμετρο παρότι κινεζιά δεν είχε κάνει κιχ μετά από δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πραγματικά, μέσα από τη συζήτηση έμαθα τόσα πράγματα για το 800άρι σα να το είχα κι εγώ.

Τελικά ισχύει αυτό που ελεγαν κάποιοι ότα βγήκε, ότι είναι συνεχιστής της φιλοσοφίας του AT XRV 650. Ένα μηχανάκι δλδ. που δεν κάνει τίποτα τέλεια, αλλά όμως ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ, ότι του ζητήσει ο αναβάτης.
Πολύ σημαντικό αυτό.
Και επίσης παίρνει πολύ DIY που εμένα μ αρέσει αλλά κάποιους άλλους μπορεί να μη τους ενδιαφέρει ή και να τους φοβίζει.

Για να δούμε...

:)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ δυστυχώς απ όλα τα Post κατάλαβα πως μετά τα 950-990 το χάος!!:UH:

Μήπως πρέπει όσο είναι καιρός να βρω ένα μεταχειρισμένο να το κρατήσω χρόνια γιατί το χάσαμε το χωμάτινο κορμί πατριώτη..:thinking:

Πάντως όσο αφορά τα παραπάνω, σύγκριση f800GS και 1200GS είναι άτοπη.

Σίγουρα αν έχεις μάθει να ταξιδεύεις με το 1200 και επιδιώκεις μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια τί δουλειά έχεις με το 800.. Καμία σχέση!! Η χρήση του είναι άλλη τελείως αλλά πιστεύω και για ασφάλτινα ταξίδια για όποιον ΔΕΝ είχε πριν 1200GS είναι μια χαρά..:yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πάντως όσο αφορά τα παραπάνω, σύγκριση f800GS και 1200GS είναι άτοπη.

Σίγουρα αν έχεις μάθει να ταξιδεύεις με το 1200 και επιδιώκεις μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια τί δουλειά έχεις με το 800.. Καμία σχέση!! Η χρήση του είναι άλλη τελείως αλλά πιστεύω και για ασφάλτινα ταξίδια για όποιον ΔΕΝ είχε πριν 1200GS είναι μια χαρά..:yew:
οσο αφορα για το παραπανω δεν θα συμφωνησω
ειναι πολυ δυνατο εργαλειο και με την προσθηκη μιας ποιο ανετης σελας και ενος διαφορετικου ανεμοθωρακα σε συνεργασια με την πολυ χαμηλη του καταναλωση παει παντου ανετα!!! ακομα και διπλος με βαλιτσες!!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
οσο αφορα για το παραπανω δεν θα συμφωνησω
ειναι πολυ δυνατο εργαλειο και με την προσθηκη μιας ποιο ανετης σελας και ενος διαφορετικου ανεμοθωρακα σε συνεργασια με την πολυ χαμηλη του καταναλωση παει παντου ανετα!!! ακομα και διπλος με βαλιτσες!!!!
Εγώ Στέργιο μου δεν θα συμφωνήσω στην διαφωνία σου! :D (τι είπα....)
Δεν είναι για ταξίδι το 800. Όσες σέλες και παρμπρίζ να του αλλάξεις δεν είναι ούτε 1200 ούτε βαρκαντέρο. Προσοχή, δε λέω πως "δεν γίνεται" να ταξιδέψεις! Και ο Νικόλας πήγε μια χαρά στο Μαρόκο και ο Μάρκας χτύπαγε 1000άρες στο ταξίδι του στην Ισπανία και εγώ όπως έγραψα παραπάνω χτύπαγα παρά την απροπονησιά μου 500άρες στα "Ασφάλτινα Βουνά" και 350άρες στην Κρήτη "σχετικά" άνετα. Απλά αν το πάρεις ΜΟΝΟ για αυτό ή αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις χώμα, κατά τη γνώμη μου, έχεις κάνει λάθος επιλογή παίρνοντας ένα μηχανάκι που θα πρέπει να το φτιάξεις για να πηγαίνει καλά στην άσφαλτο (σέλα, ανεμοθώρακας, ελατήρια, γρανάζι). Άσε που όπως και να το κάνουμε, ΔΕΝ του πάνε τα ασφάλτινα λάστιχα... :D
Σαφώς καλύτερο στα ίδια κυβικά το τρικύλινδρο Tiger ή το NC750X ή παρόμοια.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως όσο αφορά τα παραπάνω, σύγκριση f800GS και 1200GS είναι άτοπη.
Επειδή προφανώς απευθύνεσαι σε εμένα, να σου απαντήσω ότι είναι μια χαρά η σύγκρισή μου και καθόλου άτοπη.
Εμένα η μηχανή (F800GS) δεν μου έκανε και την έδωσα.

Ο άνθρωπος που ξεκίνησε αυτή τη συζήτηση στο πρώτο ποστ αναφέρει οτι ο φίλος του θα μεταπηδήσει από varadero σε F800gs.
Όπως το εκλαμβάνω εγω: από μια βαριά, άνετη, ταξιδιάρα και χωρίς κοπανήματα από αέρα μηχανή θα πάει στο F800GS.
Ανέφερα πως πήγα από 1200GS adv (ας πούμε παρεμφερές με το varadero σε άνεση και ταξιδιάρικα χιλιόμετρα) στο F800GS (με ψηλότερη ζελατίνα και τη σέλα comfort).

Ελπίζω τώρα να κατάλαβες ότι δεν είναι και τόσο άτοπη η σύγκριση.
Μπορεί να μην βοήθησε εσένα μπορεί να βοήθησε έστω και λίγο τον άνθρωπο που ανάρτησε το 1ο ποστ.
 
Top Bottom