Πληροφορίες για F 800 GS

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εγώ Στέργιο μου δεν θα συμφωνήσω στην διαφωνία σου! :D (τι είπα....)
Δεν είναι για ταξίδι το 800. Όσες σέλες και παρμπρίζ να του αλλάξεις δεν είναι ούτε 1200 ούτε βαρκαντέρο. Προσοχή, δε λέω πως "δεν γίνεται" να ταξιδέψεις! Και ο Νικόλας πήγε μια χαρά στο Μαρόκο και ο Μάρκας χτύπαγε 1000άρες στο ταξίδι του στην Ισπανία και εγώ όπως έγραψα παραπάνω χτύπαγα παρά την απροπονησιά μου 500 στα "Ασφάλτινα Βουνά" και 350άρες στην Κρήτη "σχετικά" άνετα. Απλά αν το πάρεις ΜΟΝΟ για αυτό ή δεν έχεις σκοπό να κάνεις χώμα, κατά τη γνώμη μου, έχεις κάνει λάθος επιλογή παίρνοντας ένα μηχανάκι που θα πρέπει να το φτιάξεις για να πηγαίνει καλά στην άσφαλτο (σέλα, ανεμοθώρακας, ελατήρια, γρανάζι). Άσε που όπως και να το κάνουμε, ΔΕΝ του πάνε τα ασφάλτινα λάστιχα... :D
Σαφώς καλύτερο στα ίδια κυβικά το τρικύλινδρο Tiger ή το NC750X ή παρόμοια.
Εδω Γιαννη θα διαφωνησω με τη μη συμφωνια σου στη διαφωνια τού Στεργιου :D:pΚΑΝΕΝΑ OnOff δεν ειναι για ταξιδι...αν θετουμε τον Όρο "ταξιδιωτικη μοτοσυκλετα" τοτε οσο καλο και αν ειναι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ OnOff απλα...δεν ειναι στα καλυτερα του το ΤΑΞΙΔΙ...Γιατι οταν λεμε Ταξιδι εννοουμε:Ανεση,Κινητηρα με ροπη και δυναμη απλωμενη σωστα,επαρκεια δυναμης, αποστασεις να καταπινονται με ευκολια,φρενα...ΦΡΕΝΑ...,καλυψη απο αερηδες και βροχες,στησιμο,ανεπηρεαστοι οδηγος ΚΑΙ συνεπιβατης κλπ κλπ κλπ...
Να το πω πιο απλα...ΑΝ θελουμε ταξιδι τοτε παμε σε ενα...τετοιο...


ή για να το παω ακομα πιο παραπερα...ατσαλακωτο...σε ενα τετοιο...



τα OnOff,μεσαιο ή mega On Off ειπαμε...οσο μα ΟΣΟ καλο κι αν ειναι....ειναι "μια απ'ολα χωρις κρεμμυδι"...και το διαπιστωνεις πανευκολα,οποια κ αν ειναι η εμπειρια σου σε αυτα αν κατεβεις σε ενα απο αυτα που θεωρεις και καλο και ανεβεις σε ενα ST ή ενα GT...Μιλαω και κατ'ιδιαν αφου οταν κατεβαινα απο το 990adv και ανεβηκα στο VFR800vtec μου,απλα...χαος!!!Φρενα αισθηση κινητηρας γκαζι προστασια απο αερα,στησιμο αναρτησεις κλπ κλπ...μακραν...Και δεν ηταν καν...ενα απο τα παραπανω...Κι οταν επεσε στα χερια μου ενα K1200GT...επεισα ακομα πιο πολυ τον εαυτο μου..."τα OnOff με κρατανε μαζι τους γιατι γουσταρω χωματα,γουσταρω μικτες διαδρομες..."...Μια ζωη onOffας ειμαι και νοιωθω...και ΔΥΣΚΟΛΑ θα επαιρνα μονο ασφαλτινο.. αλλά μια και μιλαμε για ταξιδι...

Και να το πιασω κι αλλιως...για γυρνα το χρονο πισω και δες κατι ταξιδαρες που εκαναν με DR650,XT600,KLE500 και γουσταραν...Σιδεροκωλοι;......Οχι...Μοτοσυκλετιστες...γιατι αν γουσταρεις πας παντου με ολα...δεν κοιτας "αφρατα κωλ@ρακια" και καλυψη απο αερα στη μαπα...Φορτωνεις,βαζεις κρανος,πατας μιζα,κι εφυγες...μονος ή διπλος...τεζα φορτωμενος..και μονο καλα εχεις να διηγεισαι κατοπιν...

Αρα...ξαναγυρναμε στην ουσια...Δεν ταξιδευω με το 800 μου(που το εχω βελτιωσει και στα σημεια που πρεπει)οπως ταξιδευα με το R1200GS μου...Δεν ταξιδευα με το R1200GS μου οπως ταξιδευα με το ETV1000Caponord μου...Δεν ταξιδευα με το Capo μου οπως ταξιδευα με το VFR μου...και πιθανοτατα...δεν θα ταξιδευα με το VFR μου,οπως αν θα ειχα ενα R1200RT........

Κοινως...με νοεις...με αγροικας...ετσα λεμε...:)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Εδω Γιαννη θα διαφωνησω με τη μη συμφωνια σου στη διαφωνια τού Στεργιου :D:pΚΑΝΕΝΑ OnOff δεν ειναι για ταξιδι...αν θετουμε τον Όρο "ταξιδιωτικη μοτοσυκλετα" τοτε οσο καλο και αν ειναι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ OnOff απλα...δεν ειναι στα καλυτερα του το ΤΑΞΙΔΙ...Γιατι οταν λεμε Ταξιδι εννοουμε:Ανεση,Κινητηρα με ροπη και δυναμη απλωμενη σωστα,επαρκεια δυναμης, αποστασεις να καταπινονται με ευκολια,φρενα...ΦΡΕΝΑ...,καλυψη απο αερηδες και βροχες,στησιμο,ανεπηρεαστοι οδηγος ΚΑΙ συνεπιβατης κλπ κλπ κλπ...
Να το πω πιο απλα...ΑΝ θελουμε ταξιδι τοτε παμε σε ενα...τετοιο...


ή για να το παω ακομα πιο παραπερα...ατσαλακωτο...σε ενα τετοιο...



τα OnOff,μεσαιο ή mega On Off ειπαμε...οσο μα ΟΣΟ καλο κι αν ειναι....ειναι "μια απ'ολα χωρις κρεμμυδι"...και το διαπιστωνεις πανευκολα,οποια κ αν ειναι η εμπειρια σου σε αυτα αν κατεβεις σε ενα απο αυτα που θεωρεις και καλο και ανεβεις σε ενα ST ή ενα GT...Μιλαω και κατ'ιδιαν αφου οταν κατεβαινα απο το 990adv και ανεβηκα στο VFR800vtec μου,απλα...χαος!!!Φρενα αισθηση κινητηρας γκαζι προστασια απο αερα,στησιμο αναρτησεις κλπ κλπ...μακραν...Και δεν ηταν καν...ενα απο τα παραπανω...Κι οταν επεσε στα χερια μου ενα K1200GT...επεισα ακομα πιο πολυ τον εαυτο μου..."τα OnOff με κρατανε μαζι τους γιατι γουσταρω χωματα,γουσταρω μικτες διαδρομες..."...Μια ζωη onOffας ειμαι και νοιωθω...και ΔΥΣΚΟΛΑ θα επαιρνα μονο ασφαλτινο.. αλλά μια και μιλαμε για ταξιδι...

Και να το πιασω κι αλλιως...για γυρνα το χρονο πισω και δες κατι ταξιδαρες που εκαναν με DR650,XT600,KLE500 και γουσταραν...Σιδεροκωλοι;......Οχι...Μοτοσυκλετιστες...γιατι αν γουσταρεις πας παντου με ολα...δεν κοιτας "αφρατα κωλ@ρακια" και καλυψη απο αερα στη μαπα...Φορτωνεις,βαζεις κρανος,πατας μιζα,κι εφυγες...μονος ή διπλος...τεζα φορτωμενος..και μονο καλα εχεις να διηγεισαι κατοπιν...

Αρα...ξαναγυρναμε στην ουσια...Δεν ταξιδευω με το 800 μου(που το εχω βελτιωσει και στα σημεια που πρεπει)οπως ταξιδευα με το R1200GS μου...Δεν ταξιδευα με το R1200GS μου οπως ταξιδευα με το ETV1000Caponord μου...Δεν ταξιδευα με το Capo μου οπως ταξιδευα με το VFR μου...και πιθανοτατα...δεν θα ταξιδευα με το VFR μου,οπως αν θα ειχα ενα R1200RT........

Κοινως...με νοεις...με αγροικας...ετσα λεμε...:)
...όπως δεν έχει καμία σχέση το rt με την Harley, ούτε κι αυτή με το Goldwind...
Νομίζω πως το r 1200 gsa και Varadero πως πρέπει να τα βάλεις στην λίστα του ταξιδιάρικου.
Έχω καβαλήσει 1200 gs και δεν έχει την άνεση, την κάλυψη και το αθόρυβο του adventure...
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Χρηστο,παντα θα υπαρχει το καλυτερο ως εχθρος τού καλού...συμφωνουμε...
Ομως ναι,ταξιδιωτικα ειναι ΟΛΑ...απο το παπι που επαιρνε ο φιλος εδω και πηγε με την κοπελιά στην Αγγλια,ως το κατσικακι 125 τού Αλεξ(ναι αυτουνου με το 800...:D),ο οποιος κανει λεει τωρα ταξιδαρες με το 800 του αλλά και το r1200gs adv παει ταξιδια και....ως εδω!!!:happy:OnOff ψηλο που να ταξιδευει οπως ενα GT ή ST απλα δεν παιζει..οσο "εγωιστες" και ερωτευμενοι κ αν ειμαστε με τα OnOff(μας)...Γιατι απλα εκαστος στο ειδος του...Οταν φρεναρεις με το GSA και κανεις το ιδιο και με ενα GTR1400 ή γκαζωσεις με ενα KTM1190 και κανεις το ιδιο με ενα hayabusa...τοτε θα σκεφτεις "μ@λακα Μαθο μ@ς g@μHσες...δικιο εχεις"... με την καλη εννοια(διαβαζουν κ λελοι) :p ...Ειπαμε με τις παραχωρησεις ολα θα πανε αλλά καποιο θα παει καλυτερα,γιατι απλα ειναι στο στοιχειο του,ειναι πιο κοντα σε αυτο για το οποιο βγηκε στην παραγωγη... :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
να κανω μια αλλη προσεγγιση
οποιο μηχανακι και να εχεις και αποφασισεις να τα ξιδεψεις παντα τα πρωτα χλμ ειναι κουραστικα μεχρι να κουμπωσεις !!!
οταν ξεπερασεις απο τα πολλα χλμ και το κουμπωμα !!μετα νομιζεις οτι εισαι σε πολυθρονα, σε σχεση παντα, οτι το ταξιδι ειναι για αναψυχη και ο καιρος ουτε νταλα καλοκαιρι αλλα ουτε και χειμωνας
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
@mAthosalas :
Για να καταλάβω τον συλλογισμό σου:

Δηλαδή αν σου έλεγαν σήμερα ότι μπορείς να έχεις όποια μηχανή θέλεις, αλλά μια μόνο, ανεξαρτήτως χρηματικού ποσού, εσύ ποια θα διάλεγες?
Γιατί από όλα αυτά που περιγράφεις πάλι στο F800GS θα κατέληγες. Σωστά ή όχι?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
επιμενω οτι το 800gs ειναι ενα πολυ εξυπνο και πρακτικο εργαλειο που κανεις τα παντα οικονομικα!!!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@mAthosalas :
Για να καταλάβω τον συλλογισμό σου:
Δηλαδή αν σου έλεγαν σήμερα ότι μπορείς να έχεις όποια μηχανή θέλεις, αλλά μια μόνο, ανεξαρτήτως χρηματικού ποσού, εσύ ποια θα διάλεγες?
Γιατί από όλα αυτά που περιγράφεις πάλι στο F800GS θα κατέληγες. Σωστά ή όχι?
Η μοτοσυκλετα Γιωργο,μιλωντας προσωπικα,ειναι η καλυτερη επιλογη που μπορω,στην εκαστοτε φαση της ζωης μου,αναλογα με τα "θελω"μου,τις αναγκες μου και τις υποχρεωσεις μου...
Ναι αν μου ελεγες σημερα να αλλαξω το 800,με βαση οσα γινονται γυρω μου,σε στενο ή ευρυτερο κυκλο θα απαντουσα ΣΙΓΟΥΡΑ αρνητικα.Ειμαι ευχαριστημενος απολυτα με αυτη τη μοτοσυκλετα συμφωνα με οσα μπορω και συμφωνα με οσα αυτη μπορει και μου προσφερει...
Εαν συζητουσαμε για ιδανικοτερη επιλογη,μιας ή παραπανω μοτο,καλυτερη επιλογη απο το 800,με αλλες συνθηκες και δυναμεις μου,χρονο χρημα κλπ...υποθετικα και ανεξαρτητων παραγοντων,τοτε σαφως πιθανον να συζητουσα για 2 μοτοσυκλετες διπλα μου...ενα χωματινο και ενα GT... :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή προφανώς απευθύνεσαι σε εμένα, να σου απαντήσω ότι είναι μια χαρά η σύγκρισή μου και καθόλου άτοπη.
Εμένα η μηχανή (F800GS) δεν μου έκανε και την έδωσα.

Ο άνθρωπος που ξεκίνησε αυτή τη συζήτηση στο πρώτο ποστ αναφέρει οτι ο φίλος του θα μεταπηδήσει από varadero σε F800gs.
Όπως το εκλαμβάνω εγω: από μια βαριά, άνετη, ταξιδιάρα και χωρίς κοπανήματα από αέρα μηχανή θα πάει στο F800GS.
Ανέφερα πως πήγα από 1200GS adv (ας πούμε παρεμφερές με το varadero σε άνεση και ταξιδιάρικα χιλιόμετρα) στο F800GS (με ψηλότερη ζελατίνα και τη σέλα comfort).

Ελπίζω τώρα να κατάλαβες ότι δεν είναι και τόσο άτοπη η σύγκριση.
Μπορεί να μην βοήθησε εσένα μπορεί να βοήθησε έστω και λίγο τον άνθρωπο που ανάρτησε το 1ο ποστ.
Μάλλον δεν κατάλαβες φίλε μου τί ήθελα να πω. Δεν διαφωνώ μαζί σου. Φυσικά και ΚΑΜΙΑ σχέση το 1200GS και ένα VARADERO με ένα F800GS. Άτοπη εννοώ απο την άποψη πως δεν μπορούν να συγκριθούν σε άνεση ασφάλτινου ταξιδιού.

Τα ίδια λέμε βασικά. Αν κάποιος οτ θέλει για ασφάλτινα ταξίδια είναι λάθος η αγορά και προφανώς ο φίλος για να θέλει να ξεφορτωθεί το varadero ονειρεύεται επαρχία, χώμα, περιπέτεια.

Και είπαμε, αν δεν έρχεσαι και απο 1200GS μια χαρά ταξιδεύεις και άσφαλτο, καλόμαθε μάλλον λίγο ο κ@λος μας μου φαίνεται!!
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Προέρχομαι από 1200GS σε F800GS και με μερικές αλλαγές το θεωρώ πολυεργαλείο!!!Τις αλλαγές τις επισημαίνω καθώς όλοι μα όλοι, ειδικά οι βαραντεράκιδες τις έχουν την μία από την άλλη!!!Κανένα δεν είναι τέλειο...Όλα κάπου είναι καλύτερα και όλα κάπου πονούν και είναι χειρότερα!!!Πριν από 10χρόνια με βενζίνες στα 0.90€ θα έπαιρνα άνετα ένα 950S με ένα 44L ντεπόζιτο της safari και δεν θα το άλλαζα με τίποτα!!!Σήμερα επέλεξα το F800GS ενός φίλου, αντί για το 990 ενός άλλου φίλου για να είμαι οικονομικότερος σε καταναλώσεις και συντήρηση ξέροντας ότι το 990 σε ένα ταξίδι θα με περνάει με σούζα!!!

Ξαναλέω ότι παίζουν ρόλο πολλά, μυαλά, γκ@υλες, τσέπη και πολλές φορές, επίσης είναι να σου αρέσει!!!Για να σπαμάρω και λίγο λόγο θέματος το απόλυτο όπλο που αν μου έλεγαν αύριο μπορείς να πάρεις ένα μηχανάκι αλλά μόνο ένα, θα ήταν το S1000XR, ναι δεν πάει χώμα, αλλά πάει όσο μπορώ να το πάω και ο ίδιος!!!

Γούστα γούστα γούστα!!!Για να υπάρχει μετά από το Varadero για να μιλήσω ξανά για το θέμα η επιλογή στον μυαλό τότε μάλλον ο φίλος αφού μπορεί, πρέπει να κάνει την κίνηση!!!
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Σαν κατοχος και εγω ενος f800gs θα συμφωνησω απολυτα με τον matho. Ο τροπος σκεψης του και η οπτικη των πραγματων συμφωνουν με την δικη μου.
Για να φιλοσοφησουμε και λιγο, νομιζω πως ολα στην ζωη ειναι συμβιβασμοι. Το θεμα ειναι να κανεις εκεινον που θα σε φερει πιο κοντα σε αυτα που θες.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
....εχω φιλο που ειχε δυο Βαρα και τωρα εχει εδω και καποια χρονια GS Adv και λεει οτι σε ταξιδι σε εθνικες το Βαρα ητανε καλυτερο....
Να αναπολεί κάποιος το dero ενώ έχει το gs adv πρώτη φορά το ακούω. Σε τι ακριβώς ήταν-είναι καλύτερο; Γκάζι; φρένα; Κατανάλωση; Προστασία; Άνεση; Προς θεού δε λέω ότι το dero δεν ειναι καλό! Για μένα είναι πολυ καλή μηχανή αλλά καμία σχέση με το adv. Εκτός και μετάνιωσε για τα λεφτά τα έξτρα που έδωσε και δεν τα έκανε βόλτες!
Στο θέμα μας τώρα, αν ο φίλος δέχεται ότι θα κάνει ΨΙΛΟπαραχωρήσεις σε άνεση στο ταξίδι, θέλει να πάει χώμα, να μην ανέβει σε κόστος συντήρησης μοτοσυκλέτας (ίσως δίνει λιγότερα κιόλας), γουστάρει οπτικά το 800αρι και βρει κάτι καλό, να το πάρει και δεν θα το μετανιώσει!!!:ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ας πω και εγώ τη γνώμη μου αφού δεν είχα καμία από τις μηχανές που αναφέρονται. Ίσως βοηθάει και αυτό στην αντικειμενική σκέψη των πραγμάτων.

Ξεκινώ λέγοντας πως οι απόψεις μου ταυτίζονται με του Μαθουσάλα κατά γράμμα... αρά δεν χρειάζεται να πω και πολλά.

Το σημαντικό είναι να ξέρει ο ενδιαφερόμενος τι θέλει ΣΗΜΕΡΑ, καθώς αύριο και για αυτόν τον ίδιο τα δεδομένα θα είναι διαφορετικά (γιαυτό άλλωστε δίνει το Βαραντέρο, προφανώς κάποια δεδομένα άλλαξαν). Πρέπει να μάθουμε να ζούμε το σήμερα και να σχεδιάζουμε σύμφωνα με αυτό. Αύριο... ας έρθει και βλέπουμε.
Κατά τη γνώμη μου ΣΗΜΕΡΑ -με τη λογική να αγοράσει κάποιος καινούρια μηχανή από τις υπάρχουσες στην αγορά- στη κατηγορία των On/Off δικύλινδρων η GS800 είναι η περισσότερο ολοκληρωμένη μηχανή.

Το θέμα είναι πως η συζήτηση από αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με το GS800 κατέληξε σε vs: GS1200 vs 950/990 vs Varadero vs Tiger800 (???)... κτλ και μάλιστα στο τέλος εκφράστηκε από τον Manuel και η επιθυμία για πληροφοριές για το τρικύλινδρο Tiger, δηλαδή.... άστα να πάνε έγινε το θέμα.
Ας μάθουμε ποιος είναι ακριβώς ο λόγος που ο ενδιαφερόμενος θέλει να μεταπηδήσει από το Varadero σε άλλη μηχανή αλλιώς τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει νόημα.

Παρεπιπτώντος σχετικά με το Varadero... δεν έχω καθόλου καλή άποψη για αυτή την μηχανή, οπότε καλά έκανε και την έδωσε και κατά τη γνώμη μου σε όποια άλλη επιλογή και να πάει καλύτερη θα είναι. Η συγκεκριμένη μηχανή δεν θα έπρεπε καν να ονομάζετε On/Off, εκτός από τη θέση οδήγησης δεν έχει τίποτα άλλο πάνω της που να την κάνει On/Off. Από που κι ως που Off;
Καταλαβαίνω βέβαια πως αυτοί που την έχουν αγοράσει κάποιον λόγο είχαν και αυτό ότι και αν είναι το σέβομαι, αλλά μέχρι εκεί.
Όπως πολύ όμορφα περιέγραψε ένας φίλος παραπάνω, η Varadero έχει ένα βασικό για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας ελάττωμα... αδυνατεί να προσδώσει "συγκίνηση" με οποιονδήποτε τρόπο... Κατά την υποκειμενική μου άποψη πάντα την οποία βέβαια ελεύθερα εκφράζω!

***Για να προλάβω κάποιους... ναι έχω οδηγήσει το Varadero πολλές δεκάδες φορές, ο κολλητός μου και επιστήθιος φίλος μου την έχει.
 

trackler

Μέλος
Περιοχή
τραγανα,ναι διπλα απο τα διοδια!
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
transalp 650
να πω και εγω την μ@λακια μου?

ενας αλλος παραγοντας -που δεν νομιζω οτι ισχυει μονο για μενα- ειναι να σου αρεσει αυτο που εχεις.
οταν πηρα το ΤΑ,περιπου ηξερα τι επαιρνα.μπορει να εχει ενα σωρο μειονεκτηματα η τελος παντων να μην προσφερει συγκινησεις οπως ειπε ο φιλος απο πανω,αλλα καθε φορα που ανοιγω την πορτα του σπιτιου και την βλεπω στην αυλη να με κοιταει με την μουτσουνα της,εμενα μου φτιαχνεται η μερα.ας καιει οσο θελει,ας μην φρεναρει οπως αλλες,ας μην στριβει επεισης οπως αλλες,ας ειναι παλια.
εμενα μου φτιαχνει την μερα.ηταν ερωτας.
ναι καποια στιγμη μου μπηκαν ιδεες να την προδωσω για ενα ντερο καθως ηθελα να κανω τα ιδια πραγματα αλλα πιο γρηγορα,πιο ανετα και ισως και πιο οικονομικα,αλλα μου περασε καθως οι καιροι αλλαξαν.

τι να το κανω ενα μηχανακι που τα κανει ολα τελεια,αλλα οταν το κοιταω δεν με συγκινει?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
να πω και εγω την μ@λακια μου?

ενας αλλος παραγοντας -που δεν νομιζω οτι ισχυει μονο για μενα- ειναι να σου αρεσει αυτο που εχεις.
οταν πηρα το ΤΑ,περιπου ηξερα τι επαιρνα.μπορει να εχει ενα σωρο μειονεκτηματα η τελος παντων να μην προσφερει συγκινησεις οπως ειπε ο φιλος απο πανω,αλλα καθε φορα που ανοιγω την πορτα του σπιτιου και την βλεπω στην αυλη να με κοιταει με την μουτσουνα της,εμενα μου φτιαχνεται η μερα.ας καιει οσο θελει,ας μην φρεναρει οπως αλλες,ας μην στριβει επεισης οπως αλλες,ας ειναι παλια.
εμενα μου φτιαχνει την μερα.ηταν ερωτας.
ναι καποια στιγμη μου μπηκαν ιδεες να την προδωσω για ενα ντερο καθως ηθελα να κανω τα ιδια πραγματα αλλα πιο γρηγορα,πιο ανετα και ισως και πιο οικονομικα,αλλα μου περασε καθως οι καιροι αλλαξαν.

τι να το κανω ενα μηχανακι που τα κανει ολα τελεια,αλλα οταν το κοιταω δεν με συγκινει?
Φίλε μου έχεις δίκιο, μάλιστα περιγράφεις τη συγκίνηση με τον δικό σου τρόπο. Το κείμενο σου με κάνει να αναθεωρήσω τη παραπάνω άποψη μου, δε μου επιτρέπεται να γενικεύω.
Για κάθε άνθρωπο υπάρχει μια μηχανή που μπορεί να του χαρίσει κάποιου είδους συγκίνηση με το τρόπο της!

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Να αναπολεί κάποιος το dero ενώ έχει το gs adv πρώτη φορά το ακούω. Σε τι ακριβώς ήταν-είναι καλύτερο; Γκάζι; φρένα; Κατανάλωση; Προστασία; Άνεση; Προς θεού δε λέω ότι το dero δεν ειναι καλό! Για μένα είναι πολυ καλή μηχανή αλλά καμία σχέση με το adv. Εκτός και μετάνιωσε για τα λεφτά τα έξτρα που έδωσε και δεν τα έκανε βόλτες!
Σε προστασια και ανεση + απροβληματιστη χρηση. Και δεν εγραψα οτι αναπολει το Dero, απλα οτι το βρισκει σ'αυτους τους τομεις καλυτερο.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το θεμα μοτοσυκλετα ειναι λιγο περιεργο!!! και ειναι πολλοι παραγοντες που θα σε κανουν να αποφασισεις ΠΟΙΑ?

για αλλους ειναι θεμα κ...λας (δηλαδη στο γκαραζ γκαζουκλα και βεσπα Η παπι για καθημερινα):biker:

για αλλους θεμα ταξιδι ( τεραστια σε μεγεθος και κυβικα, στο γκαραζ , βεσπα παπι καθημερινα);)

για μερικους μονο χωμα ( ενdouro στο γκαραζ και παπι βεσπα καθε μερα):ok:

για μερικους ακομα μονο παπι λογω κρισης!!!:)

και για καποιους που θελουν να ζουν την μοτοσυκλετα καθε μερα , ολη μερα , και σε ταξιδι , και σε ολα τα παραπανω ΜΕ ΜΕΤΡΟ!

Γι αυτο και η επιλογη μου λοιπον ,ειναι η 800gs ! γιατι ειναι τιμια , ομορφη , και μελαχρινη!


καποιοι κυκλοφορουν με bmwδακια (και οχι μονο) μοντελα 1980-1990 , και δεν ξεκολανε απο την σελα ! μηπως γιαυτο φτασαμε εδω? ;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Επειδή λοιπόν τέθηκε θέμα F800 ή Tiger 800, ξαμοληθήκαμε σήμερα 3 μαντραχαλαίοι, ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοτοσυκλετών στις αντιπροσωπείες της BMW και της Triumph για να δούμε από κοντά τα εργαλεία.
Στην BMW είδαμε το 800άρι σε έκδοση 2015 και 2016 και στη Triumph είδαμε αυτό:



Ένα πανέμορφο μηχανάκι, με ποιότητα κατασκευής που έκανε το BMW να μοιάζει φτωχός συγγενής.
Δεν τα οδηγήσαμε, αλλά αναρτήσεις, στήσιμο μοτό, κινητήρας και ηλεκτρονικά δείχνουν φανερή υπεροχή της Triumph.

Value for money ασυζήτητα υπέρ των Εγγλέζων, με τη σύμφωνη γνώμη και των 3 μας, κατόχων επαναλαμβάνω, ιαπωνικών μοτό και άρα μάλλον αμερόληπτων.

Για να δούμε...

:)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή λοιπόν τέθηκε θέμα F800 ή Tiger 800, ξαμοληθήκαμε σήμερα 3 μαντραχαλαίοι, ιδιοκτήτες ιαπωνικών μοτοσυκλετών στις αντιπροσωπείες της BMW και της Triumph για να δούμε από κοντά τα εργαλεία.
Στην BMW είδαμε το 800άρι σε έκδοση 2015 και 2016 και στη Triumph είδαμε αυτό:



Ένα πανέμορφο μηχανάκι, με ποιότητα κατασκευής που έκανε το BMW να μοιάζει φτωχός συγγενής.
Δεν τα οδηγήσαμε, αλλά αναρτήσεις, στήσιμο μοτό, κινητήρας και ηλεκτρονικά δείχνουν φανερή υπεροχή της Triumph.

Value for money ασυζήτητα υπέρ των Εγγλέζων, με τη σύμφωνη γνώμη και των 3 μας, κατόχων επαναλαμβάνω, ιαπωνικών μοτό και άρα μάλλον αμερόληπτων.

Για να δούμε...

:)
Κουκλαρα......πραγματικα.
 
Top Bottom