Ποιό είναι το ιδανικό On/Off

Ποιό είναι το ιδανικό On/off

  • Μονοκύλιδρο έως 400cc

    Votes: 3 5,3%
  • Μονοκύλινδρο από 401cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο έως 800cc

    Votes: 27 47,4%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο από 801cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Ιπποδύναμη έως 70 άλογα

    Votes: 17 29,8%
  • Ιπποδύναμη από 71 άλογα έως 100 άλογα

    Votes: 27 47,4%
  • Ιπποδύναμη από 101 άλογα και άνω

    Votes: 9 15,8%
  • Συμβατικές αναρτήσεις

    Votes: 1 1,8%
  • Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

    Votes: 50 87,7%
  • Βάρος ως 190 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 33 57,9%
  • Βάρος από 191 έως 220 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 17 29,8%
  • Βάρος από 221 κιλά και άνω (πλήρης υγρών)

    Votes: 3 5,3%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας έως 15 λίτρα

    Votes: 1 1,8%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 16 λίτρα έως 20 λίτρα

    Votes: 36 63,2%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 21 λίτρα και άνω

    Votes: 18 31,6%

  • Total voters
    57
  • Poll closed .

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσπαθούμε να δώσουμε στις εταιρείες να καταλάβουμε τι θέλουμε...
Ο καθένας μας όμως μπορεί να θέλει διαφορετικά πράγματα...
Από την άλλη το advride.gr συγκεντρώνει το μοτοσυκλετιστικό κοινό που λίγο ή πολύ αρέσκεται σε αυτή τη κατηγορία μοτοσυκλετών...
Το ιδανικό On/Off πρέπει να προσεγγίζει αυτό που περιγράφει, δηλαδή μια μηχανή που τα καταφέρνει εξίσου καλά στο μικρό ή μεγάλο ταξίδι της, στο δρόμο, στον δασικό δρόμο, στο χώμα (όπως το ξέρουμε), στην έρημο και στη στέπα (στο κάτω-κάτω οι περισσότεροι μας ονειρευόμαστε μια τέτοια πλήρη εμπειρία).
Μέσα στο advride.gr έχουμε όλες τις κατηγορίες μοτό, είναι μια ευκαιρία να δούμε το παραπάνω που θα θέλαμε από τη μοτό μας, ή ακόμη και να αναθεωρήσουμε έχοντας πλέον τη γνώση.

Η ψηφοφορία περιλαμβάνει το είδος του κινητήρα, το επιθυμητό εύρος της ιπποδύναμης, το είδος των αναρτήσεων, το βάρος και την αυτονομία της. Τα υπόλοιπα (π.χ. φρένα, κ.τ.λ.) θα τα προσαρμώσει το εργοστάσιο αναλόγως του αποτελέσματος που θα βγει.
Για αυτό θα έχουμε το δικαίωμα επιπλέον ψήφων ώστε να δούμε την συνολική εικόνα της μηχανής που επιθυμούμε οι περισσότεροι (στο μυαλό μας έχουμε το είδος των ταξιδιών που κάνουμε ή θέλουμε, την αξιοπιστία, την επίδοση και απόδοση κ.τ.λ.).

Για να δούμε... πως θα θέλαμε να είναι η επόμενη μοτό μας... Μετά θα συζητήσουμε αν υπάρχει αυτή η μηχανή!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εχω την τυχη να φερω διπλα μου,2 μοτοσυκλετες που,για μενα,αποτελουν οσο γινεται κοντινο Ορισμο στο OnOff...
Θα μου πεις...ΟνΟφ απο ΟνΟφ διαφερουν γιατι....γιατι...για ΠΟΛΛΑ "γιατι" αλλά κυριως γιατι διαφερει ο οδηγος.Κι ως γνωστον στην πιατσα των μοτοσυκλετιστων,ο οδηγος μπορει να διαφοροποιησει μια μοτοσυκλετα τοσο ωστε 2 ιδιες μοτο να ζουν εντελως διαφορετικη ζωη...
...Ελεγα λοιπον για τις 2 μοτο που ως τωρα θεωρω οτι αποτελεσαν ιδανικες επιλογες για τα "θελω" μου ανα την εως τωρα μοτοδιαδρομη μου...

Το TT600R και την F800GS μου...



Κι αν θελεις,θεωρω το ενα...συνεχιστή του άλλου.Ξαναλεω,για τα δικα μου σταθμα και ζητήματα...Και τα δυο εκαναν και κανουν αυτα που ζηταω και θελω στο χωμα τοσο καλα που...και πισω το ρολόι να γυρνουσα,παλι τα ιδια θα αγοραζα.
Μιλαω για OnOff και που ΟνΟφ εγω εχω ορισει το ΚΑΙ χωμα ΚΑΙ ασφαλτο χωρις αναστολες στα χιλιομετρα,χωρις υστεριες σε δυναμη χωρις σκοτουρες με "αν" και με κατα το δυνατο οικονομικο τροπο...Να μπορω δηλαδη να καβαλησω το μηχανακι μου να το φορτωσω και να κανω μικτα χωματασφαλτινα χιλιομετρα και να γουσταρω...τοσο απλα.:)

Κι αλλα αξιολογα και ικανα ΟνΟφ υπηρχαν και υπαρχουν...κι αλλα ειχα προσωπικα και μπορει κι αλλα να εχω...αλλά μια και το ερωτημα ειναι εμεις τι θελουμε...τα ειπα.τα 2 αυτα για μενα ερχονται κοντα οσο,στον Ορισμο του "εκδρομικου εντουρο"... :)

Τωρα αν καποια εταιρεια μάς ακουει ή μας διαβαζει...εκει γυρω θελω να ειναι τα ιδανικα ΟνΟφ,οπως τα 2 παραπανω :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχω την τυχη να φερω διπλα μου,2 μοτοσυκλετες που,για μενα,αποτελουν οσο γινεται κοντινο Ορισμο στο OnOff...
Θα μου πεις...ΟνΟφ απο ΟνΟφ διαφερουν γιατι....γιατι...για ΠΟΛΛΑ "γιατι" αλλά κυριως γιατι διαφερει ο οδηγος.Κι ως γνωστον στην πιατσα των μοτοσυκλετιστων,ο οδηγος μπορει να διαφοροποιησει μια μοτοσυκλετα τοσο ωστε 2 ιδιες μοτο να ζουν εντελως διαφορετικη ζωη...
...Ελεγα λοιπον για τις 2 μοτο που ως τωρα θεωρω οτι αποτελεσαν ιδανικες επιλογες για τα "θελω" μου ανα την εως τωρα μοτοδιαδρομη μου...Το TT600R και την F800GS μου...Κι αν θελεις,θεωρω το ενα...συνεχιστή του άλλου.Ξαναλεω,για τα δια μου σταθμα και ζητήματα...Και τα δυο εκαναν και κανουν αυτα που ζηταω και θελω στο χωμα τοσο καλα που...και πισω το ρολόι να γυρνουσα,παλι τα ιδια θα αγοραζα.Μιλαω για OnOff και που ΟνΟφ εγω εχω ορισει το ΚΑΙ χωμα ΚΑΙ ασφαλτο χωρις αναστολες στα χιλιομετρα...Να μπορω δηλαδη να καβαλησω το μηχανακι μου και να κανω μικτα χωματασφαλτινα χιλιομετρα και να γουσταρω...
Κι αλλα αξιολογα και ικανα ΟνΟφ υπηρχαν και υπαρχουν...κι αλλα ειχα προσωπικα και μπορει κι αλλα να εχω...αλλά μια και το ερωτημα ειναι εμεις τι θελουμε...τα ειπα.τα 2 αυτα για μενα ερχονται κοντα οσο,στον Ορισμο του "εκδρομικου εντουρο"... :)
Aυτό είναι το ζητούμενο, βασικά μπορεί να το έχουμε ήδη το ιδανικό, ή να θέλαμε κάτι παραπάνω, ή κάτι μπορεί να περισεύει. Αν έχουμε πολλές ψήφους μπορεί να βγάλουμε συμπέρασμα για το τι θα ήταν το ιδανικό. Αν και ίσως έπρεπε να βάλω περισσότερα στοιχεία, όπως ύψος σέλας, διαδρομή ανρτήσεων, μετάδοση κ.τ.λ. Τέλος πάντων, ας ξεκινήσουμε με αυτά και μετά συνεχίσουμε με συζήτηση.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Μονοκύλινδρο...ευκολία,απλότητα, ελαφρύ μοτέρ...κυβικά 400+ αλλά όχι ακρότητες... τουλάχιστον για τα δικά μου χέρια...
Ιπποδύναμη...μια 50αριά άλογα είναι παραπάνω από αρκετά...
Αναρτήσεις ναι πλήρως ρυθμιζόμενες...!..τσιγκουνιές θα κάνουμε...?...εν έτη 2016
Βάρος, που θεωρώ βασικό παράγοντα... όσο το δυνατό λιγότερο...! φυσικά σε σχέση με τα παραπάνω...
Όσο για τα λίτρα που θέλω να να κουβαλάω μαζί μου...κάπου στα 150-200χλμ αυτονομία...

Αυτά ψήφισα...ας ελπίσουμε ότι θα εισακουστούν οι δοξασίες μας...
 
Reactions: STF

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Δεν θα διαφωνήσω στη γενική ιδεα μαζι σου αλφα7. Για κάποιο λογο το μονοκύλινδρο ομως με "λίγα" κυβικά και άλογα δεν θα παει τοσο ξεκούραστα μια πιο μακρινή διαδρομή σε κάποιο ας πουμε διασυνοριακό ταξιδι (περισσότεροι κραδασμοί;) και δεν θα φορτωθεί το ίδιο αδιαμαρτύρητα.
Προφανως αυτο που περιγράφεις υπερτερεί στην διήμερη βολτα στο παραδίπλα βουνό ας πουμε αλλα για παραπέρα θεωρω χρειάζονται κάπως περισσότερα..(κύλινδροι, αλογα, κιλά και αυτονομία)
 

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Αντε πάλι.....

Αφού είπαμε: Το καλύτερο On-Off είναι το δικό μου....

























... ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!

Το δικό σου για σένα και το δικό του για τον άλλον !!!!

Είναι τόσο ευρύς ο χώρος (και μόνον εξ' ορισμού: και ΟΝ και OFF) και τόσο διαφορετικές οι απαιτήσεις του καθενός που δεν μπορούν να καθοριστούν απόλυτα κριτήρια.

Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τα νέα μοντέλα που προκύπτουν από τα σχεδιαστικά τμήματα των εταιρειών. Εχουν τεράστιες διαφορές στις προδιαγραφές και πολύ καλά κάνουν γιατί απευθύνονται σε ένα πολύ ετερόκλητο κοινό με διαφορετικές απαιτήσεις που έχει (κακώς για μένα) τσουβαλιαστεί στην κατηγορία On-Off. Μην ξεχνάτε βέβαια οτι αυτή η κατηγορία δεν ύπάρχει σε άλλες χώρες. Εκεί τα λένε αλλιώς τα πράγματα όπως Travel Enduro κλπ και διαχωρίζουν λίγο περισσότερο τα πιο χωμάτινα απ' ότι εμείς.
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αντε πάλι.....

Αφού είπαμε: Το καλύτερο On-Off είναι το δικό μου....

























... ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!

Το δικό σου για σένα και το δικό του για τον άλλον !!!!

Είναι τόσο ευρύς ο χώρος (και μόνον εξ' ορισμού: και ΟΝ και OFF) και τόσο διαφορετικές οι απαιτήσεις του καθενός που δεν μπορούν να καθοριστούν απόλυτα κριτήρια.

Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τα νέα μοντέλα που προκύπτουν από τα σχεδιαστικά τμήματα των εταιρειών. Εχουν τεράστιες διαφορές στις προδιαγραφές και πολύ καλά κάνουν γιατί απευθύνονται σε ένα πολύ ετερόκλητο κοινό με διαφορετικές απαιτήσεις που έχει (κακώς για μένα) τσουβαλιαστεί στην κατηγορία On-Off. Μην ξεχνάτε βέβαια οτι αυτή η κατηγορία δεν ύπάρχει σε άλλες χώρες. Εκεί τα λένε αλλιώς τα πράγματα όπως Travel Enduro κλπ και διαχωρίζουν λίγο περισσότερο τα πιο χωμάτινα απ' ότι εμείς.
Το θέμα ρωτάει ποιό είναι το ιδανικό on/off και όχι απαραίτητα από τα υπάρχοντα! Με άλλα λόγια, το δικό σου μπορεί να είναι το ιδανικό για σένα -σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν- δεν θα ήθελες όμως να έχει (ή να μην έχει) κάτι επιπλέον; Δηλαδή μη ψάχνουμε ντε και καλά ανάμεσα στα υπάρχοντα του εμπορίου.

Προσωπικά για μένα αυτή τη στιγμή δεν κυκλοφορεί το ιδανικό on/off. Γιατί: Γιατί θα ήθελα:
1. Να είναι δικύλινδρο
2. Να έχει τουλάχιστο 18 λίτρα ντεπόζιτο
3. Να είναι χαμηλόροπο κι ας ήταν κάτω από 70 άλογα
4. Να έχει φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω με διαδρομές από 220-250
5. Να έχει ύψος σέλας μάξιμουμ στα 85-87cm
6. Να έχει απόσταση από το έδαφος 22-25cm
7. Να έχει βάρος πλήρες υγρών 190 κιλά
8. Να είναι μέχρι 700cc
9. Να έχει χαμηλή κατανάλωσει 5-6 lt/100km
10. Να έχει τροχούς 21 εμπρός και 18 πίσω.

Η γνώμη μου είναι πως τα παραπάνω δεν είναι ανέφικτα και όμως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο (δηλ. κάτι ανάμεσα σε GS800 και KTM690 Enduro).
Πλησίασε αρκετά η Honda με το νέο Africa αλλά και πάλι δεν... Το μοκοκύλινδρο Tenere μου συνεχίζει να είναι πιο κοντά σε αυτά που θέλω, άσε που είναι χαμελέων με εύκολες μη μόνιμες τροποποιήσεις.
Ακόμη πιο πολύ πλησιάζει τις παραπάνω προδιαγραφές και πάλι το μονοκύλινδρο μιζάτο TT600RE 2004-2005 (με μόνη ανάγκη ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο 20lt από την Acerbis).
Σε δικύλινδρο δεν έχω εντοπίσει κάτι ανάλογο.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
ΓΙΑ ΜΕΝΑ...
ον-οφφ είναι η μοτοσυκλέτα περιπέτειας, που:
-Θα σε ταξιδεύει όπου υπάρχει δρόμος (από εθνική οδό μέχρι κακοτράχαλους δασικούς),
-Θα έχει μεγάλη αυτονομία καυσίμων,
-Θα είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο,
-Θα έχει ζελατίνα για άνεση,
-Θα έχει την δυνατότητα να φορτωθεί με ταξιδιωτικό εξοπλισμό και...
Θα μπορεί να με ταξιδέψει με άνεση σε πολυήμερο ταξίδι!

Για εμένα το ταξίδι με ον-οφφ είναι περιπέτεια, μηχανή απόδρασης και όχι για απλό ξέσκασμα!

Αυτή την στιγμή, η μοτοσυκλέτα που κινείται στην ζώνη του ιδανικού ον-οφφ είναι το f800 gs...
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
ΑΝ η Yamaha,εβγαζε ενα 2κυλινδρο Tenere 850, με 90hp,8.5κιλα ροπη,απλωμενη απο 2000-4500σαλ,185kg γεματο,με αναρτησεις WP,18λτ ντεποζιτο και αξιοπιστια... Yamaha TT600R...τοτε δυσκολα τα πραματα για τον ανταγωνισμο και χαρα στα μπουτια μας...γονατα σφιχτα στο ντεποζιτο,ορθιοι κ βουρρρρ για μικτα χιλιομετρα :)...αν η τιμη επετρεπε αγορες γυρω στα 10.000€...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στην ηλικια μου και 40% δικαβαλος στις βολτες, παραμενει ενα και μοναδικο το gs :)
Αν ηταν για μονος μου, τα 950-990 ειναι ιδανικα, πλην καθημερινης χρησης.
Επισης μια αφρικα 750 ψεκαστη για οικονομια με 6αρι και ρυθμιζομενες αναρτησεις, θα αποτελουσε οπλο!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
το τενερε δικυλινδρο με μοτερ τυπου versys η strom και 10-15 κιλα λαφρυτερο,ενα κλικ πιο ποιοτικες αναρτησεις και ιδια τιμη:p
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η αλήθεια είναι ότι με βάλατε σε σκέψεις και η φαντασία μου άρχισε να οργιάζει! Λοιπόν...

Το ιδανικό ον - οφφ θα έπρεπε να είναι ντυμένο με κουστούμι αλα ράλλυ ρέπλικα...
Να έχει WP αναρτήσεις, πλήρως ρυθμιζόμενες με μεγάλες διαδρομές αλα 640 ADV...
Να έχει σχάρα φορτώσεως και κάγκελα για πλαϊνές αλα 1200 GS...
Να έχει μεγάλους τροχούς 21''-18'' αλά ...
Να έχει δικύλινδρο κινητήρα μέχρι 800 κυβικά αλα F 800 GS ή μπόξερ HPN 650 για ευκολία συντήρησης...
Να έχει ABS και τις βασικές ηλεκτρονικές ευκολίες, αλλά και εξόδους για ρεύματα και συσκευές αλα 1200 GS...
Να έχει μεγάλο ρεζερβουάρ, τουλάχιστον 22λιτρο αλα Tenere...
Να μην είναι βαρύτερο από 180-185 κιλά αλα 640 ADV...
Να έχει άξονα για μεγαλύτερη άνεση...


Ααα... και το βασικότερο, να σε ταξιδεύει μόνο που το αντικρύζεις, να μυρίζει περιπέτεια, αδρεναλίνη και Σαχάρα...

Λοιπόν, νομίζω πως αυτό είναι το ιδανικό ον-οφφ για ΜΕΝΑ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ακόμη πιο πολύ πλησιάζει τις παραπάνω προδιαγραφές και πάλι το μονοκύλινδρο μιζάτο TT600RE 2004-2005 (με μόνη ανάγκη ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο 20lt από την Acerbis).
Ναι στο TT600RE αλλά να έχει τις αναρτήσεις του TTR600 οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διαδρομή και περισσότερες ρυθμίσεις.

Ψήφισα:
Μονοκύλινδρο άνω των 401cc
Ιπποδύναμη εως 70hp
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Βάρος εως 190 κιλά(ιδανικά μέχρι 150-155 γεμάτο-σ.σ εφικτό βάρος για μονοκύλινδρο-).
Ντεπόζιτο 16-20 λίτρα

Δεν επέλεξα 2κύλινδρο για τους εξής λόγους:
Δεν έχω σκοπό(ούτε την δυνατότητα) στο κοντινό μέλλον να πάω ταξίδια στο εξωτερικό.
Η χώρα μας είναι αρκετά μικρή και με ένα ροπάτο μονοκύλινδρο πας παντού.
Τα τελευταία χρόνια ταξιδευω μονοκάβαλος.
Τα ταξίδια/βόλτες που κάνω είναι ως επι το πλήστον χωμάτινου χαρακτήρα.
Επειδή στα βουνά μπορεί να συναντήσω πολύ δύσκολα περάσματα είναι πιο ευκολο να κουμαντάρω 155+ κιλά παρά 220+
Τα γκάζια ενός 2κύλινδρου(πχ 990) ξεφτυλίζουν τα χωμάτινα ελαστικά για πλάκα.Και αν είχα 1000άρι δεν θα μπορούσα με τίποτα να ταξίδευα με 120-140χλμ/ώρα.
Επειδή κάνω μόνος μου συντήρηση και μικροεπισκευές προτιμώ την απλότητα των μονοκύλινδρων.

Θα έπαιρνα δικύλινδρο μόνο αν υπήρχε η δυνατότητα να έχω συγχρόνως και ένα εντούρο(ή ικανό ψευδοεντούρο dualsport).
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
750cc λογω εφοριας
70-80 hp
190 κιλα πληρες υγρων
δικυλινδρο κατα προτιμηση σε σειρα
αυτονομια 400χλμ
τροχοι 21/18 με ακτινες
τελικη ταχ. 200-210 ωστε να ταξιδευει ξεκουραστα με 140-160
οπωσδηποτε με αλυσιδα
αναρτησεις πληρως ρυθμιζομενες με διαδρομες 220-230
υψος σελας 850-860
στιβαρο υποπλαισιο για φορτωμα
ανετη σελα για 2
χωρις ηλεκτρονικα μπιμπλικια και κατα προτιμηση χωρις abs
 
Reactions: STF

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Για να μην καθομαι να το κουραζω με τις τελιτσες,αμεσως μετα το bandit,θα ελεγα το 800gs στην Αdv εκδοση,αντε με λιγο καλυτερη προστασια απο τον αερα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ψήφισα:
Μονοκύλινδρο άνω των 401cc
Ιπποδύναμη εως 70hp
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Βάρος εως 190 κιλά(ιδανικά μέχρι 150-155 γεμάτο-σ.σ εφικτό βάρος για μονοκύλινδρο-).
Ντεπόζιτο 16-20 λίτρα

Δεν επέλεξα 2κύλινδρο για τους εξής λόγους:
Δεν έχω σκοπό(ούτε την δυνατότητα) στο κοντινό μέλλον να πάω ταξίδια στο εξωτερικό.
Η χώρα μας είναι αρκετά μικρή και με ένα ροπάτο μονοκύλινδρο πας παντού.
Τα τελευταία χρόνια ταξιδευω μονοκάβαλος.
Τα ταξίδια/βόλτες που κάνω είναι ως επι το πλήστον χωμάτινου χαρακτήρα.
Επειδή στα βουνά μπορεί να συναντήσω πολύ δύσκολα περάσματα είναι πιο ευκολο να κουμαντάρω 155+ κιλά παρά 220+
Τα γκάζια ενός 2κύλινδρου(πχ 990) ξεφτυλίζουν τα χωμάτινα ελαστικά για πλάκα.Και αν είχα 1000άρι δεν θα μπορούσα με τίποτα να ταξίδευα με 120-140χλμ/ώρα.
Επειδή κάνω μόνος μου συντήρηση και μικροεπισκευές προτιμώ την απλότητα των μονοκύλινδρων.

Θα έπαιρνα δικύλινδρο μόνο αν υπήρχε η δυνατότητα να έχω συγχρόνως και ένα εντούρο(ή ικανό ψευδοεντούρο dualsport).
Μπράβο Γιώργο! Όχι για τις επιλογές σου (στις οποίες συνήθως ταυτιζόμαστε ή είμαστε πολύ κοντά) αλλά για το τρόπο που προσέγγισες το θέμα.
Ακριβώς αυτό είναι το πνεύμα, δηλαδή τι θα επιθυμούσε ο καθένας (υπάρχει ή δεν υπάρχει στην αγορά) για να δούμε στο τέλος ποιο είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αναβατών στη χώρα μας!
Το αποτέλεσμα που θα παραχθεί θα είναι η συνέχεια της συζήτησης μας, δηλαδή αν υπάρχει κάτι παρόμοιο ήδη και αν όχι ποιο είναι πιο κοντά! Νομίζω πως τέτοιου είδους συζητήσεις μας "προσγειώνουν" και μας δείχνουν ότι πολλές φορές όσα μας πλασάρουν είναι είτε πλεονασμός είτε μη απαραίτητα σε σχέση με τις πραγματικές μας ανάγκες!

:friendship:
 
Top Bottom