Ποιό είναι το ιδανικό On/Off

Ποιό είναι το ιδανικό On/off

  • Μονοκύλιδρο έως 400cc

    Votes: 3 5,3%
  • Μονοκύλινδρο από 401cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο έως 800cc

    Votes: 27 47,4%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο από 801cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Ιπποδύναμη έως 70 άλογα

    Votes: 17 29,8%
  • Ιπποδύναμη από 71 άλογα έως 100 άλογα

    Votes: 27 47,4%
  • Ιπποδύναμη από 101 άλογα και άνω

    Votes: 9 15,8%
  • Συμβατικές αναρτήσεις

    Votes: 1 1,8%
  • Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

    Votes: 50 87,7%
  • Βάρος ως 190 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 33 57,9%
  • Βάρος από 191 έως 220 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 17 29,8%
  • Βάρος από 221 κιλά και άνω (πλήρης υγρών)

    Votes: 3 5,3%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας έως 15 λίτρα

    Votes: 1 1,8%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 16 λίτρα έως 20 λίτρα

    Votes: 36 63,2%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 21 λίτρα και άνω

    Votes: 18 31,6%

  • Total voters
    57
  • Poll closed .

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Ναι στο TT600RE αλλά να έχει τις αναρτήσεις του TTR600 οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διαδρομή και περισσότερες ρυθμίσεις.

Ψήφισα:
Μονοκύλινδρο άνω των 401cc
Ιπποδύναμη εως 70hp
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Βάρος εως 190 κιλά(ιδανικά μέχρι 150-155 γεμάτο-σ.σ εφικτό βάρος για μονοκύλινδρο-).
Ντεπόζιτο 16-20 λίτρα

Δεν επέλεξα 2κύλινδρο για τους εξής λόγους:
Δεν έχω σκοπό(ούτε την δυνατότητα) στο κοντινό μέλλον να πάω ταξίδια στο εξωτερικό.
Η χώρα μας είναι αρκετά μικρή και με ένα ροπάτο μονοκύλινδρο πας παντού.
Τα τελευταία χρόνια ταξιδευω μονοκάβαλος.
Τα ταξίδια/βόλτες που κάνω είναι ως επι το πλήστον χωμάτινου χαρακτήρα.
Επειδή στα βουνά μπορεί να συναντήσω πολύ δύσκολα περάσματα είναι πιο ευκολο να κουμαντάρω 155+ κιλά παρά 220+
Τα γκάζια ενός 2κύλινδρου(πχ 990) ξεφτυλίζουν τα χωμάτινα ελαστικά για πλάκα.Και αν είχα 1000άρι δεν θα μπορούσα με τίποτα να ταξίδευα με 120-140χλμ/ώρα.
Επειδή κάνω μόνος μου συντήρηση και μικροεπισκευές προτιμώ την απλότητα των μονοκύλινδρων.

Θα έπαιρνα δικύλινδρο μόνο αν υπήρχε η δυνατότητα να έχω συγχρόνως και ένα εντούρο(ή ικανό ψευδοεντούρο dualsport).
Συμφωνούμε απόλυτα Λευκάδιε, και παραθέτω παρακάτω απόσπασμα από το πρόσφατο τεστ του "καινούργιου" SWM RS650R. Ρε λες;



Πηγή: Mototriti

"To RS 650R είναι σχεδιασμένο πάνω στις κλασσικές off - road γραμμές που θέλουν τις μοτοσικλέτες αυτού του είδους στενές, λιτές, με μια θέση οδήγησης όσο το δυνατόν πιο μπροστά και επιθετικά. Κλασσικές γραμμές όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση παρωχημένες, αφού το RS 650R, υποδηλώνει το σύγχρονο της κατασκευής του, με το επίκαιρο design του.

Ποιοτικά, δεν σημειώνονται οποιουδήποτε είδους παρασπονδίες, αφού η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα περιφερειακά, καθώς και οι κολλήσεις στο πλαίσιο αλλά και η βαφή αυτού, ικανοποιούν τα προσδοκώμενα standrards.
Το RS 650 R είναι πανύψηλο και στενό, κάτι που καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη σέλα του. Η μοτοσικλέτα αφήνει τα πόδια σου να έρθουν κοντά μεταξύ τους και παρά τα 915 χλστ. που απέχει από το έδαφος το νούμερο αυτό φαντάζει μικρότερο λόγω και του βυθίσματος των αναρτήσεων όταν βρίσκεσαι πάνω στη σέλα.

Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι λιτοί και συνηθίζονται γρήγορα και το μόνο που ξενίζει αρχικά είναι η μικρή μανέτα του “choke”. Η θέση οδήγησης θα ταιριάζει μια χαρά στους κοντύτερους αναβάτες με τους ψηλότερους να βολεύονται επίσης, αν και την οδήγηση στο χώμα θα προτιμήσουν ένα ψηλότερο τιμόνι για να μην σκύβουν.
Το μοτέρ του RS 650 R είναι ένα καθόλα σύγχρονο μηχανικό σύνολο. Φέρει τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ο ψεκασμός του προέρχεται από την Mikuni και το κιβώτιο του είναι έξι σχέσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ευστροφία αλλά και η δύναμη που παράγει η οποία κατεβαίνει στον δρόμο ιδιαίτερα γραμμικά. Πολύ καλά στέκεται και στον τομέα της ελαστικότητας ενώ η “χωμάτινη” και άμεση απόκριση του γκαζιού συγκαταλέγεται στα highlights του RS 650 R.

Αυτό που χρειάζεται να ξέρετε για το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε απαραίτητα τη μικρή μανέτα του “choke” κατά την εκκίνηση, ακόμη και τις ζεστές ημέρες, όπως επίσης και το γεγονός ότι δύσκολα θα… αντισταθείτε στα γενναία ανοίγματα του γκαζιού, μόνο και μόνο για να νιώσετε την ευστροφία του και την άμεση επιτάχυνση που προσφέρει.
Το μόνο πράγμα για το οποίο θα μπορούσαμε να γκρινιάξουμε είναι μια ελαφριά δυσκολία στην εκκίνηση που παρουσιάζει το μοτέρ όταν είναι ζεστό η σβήσει ακούσια.
Το RS 650 R της ιταλικής εταιρίας είναι από εκείνες τις προτάσεις που πλησιάζουν όσο πιο κοντά γίνεται στο αυθεντικό on-off, που μπορεί να κινηθεί το ίδιο άνετα σε άσφαλτο και χώμα, κάτι που δεν απαντάται πλέον τόσο συχνά όσο παλιότερα.
Το βάρος του ανέρχεται στα μόλις 149 κιλά,
χωρίς καύσιμο, το πλαίσιό του είναι ένα στιβαρότατο ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ιδιαίτερα ποιοτικές επιλογές. Τον πίσω τροχό αναρτά ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, με μοχλικό και ρύθμιση για αργή αλλά και γρήγορη συμπίεση παρακαλώ.

Μπροστά βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 45 χλστ. με τις διαδρομές να ανέρχονται στα 210 και 270 χλστ. αντίστοιχα και ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα οι Ιταλοί κοίταξαν προς Brembo μεριά και επέλεξαν μια διπίστονη δαγκάνα για τον εμπρός δίσκο των 260 χλστ. και μια μονοπίστονη για τον πίσω των 220 χλστ.
Το RS 650 R είναι μια μοτοσικλέτα που θα καβαλήσετε και δεν θα θέλετε να κατεβείτε από τη σέλα της. Όχι, δεν φέρνει κάτι καινούριο στον κόσμο των δύο τροχών. Αυτό που κάνει είναι να μας υπενθυμίζει ότι μια απλή κατασκευή με πολύ καλά περιφερειακά και δυνατό μοτέρ, που τρέφει την ίδια συμπάθεια για χώμα και για άσφαλτο, είναι ίσως τελικά το μόνο που χρειαζόμαστε.

Στην καθημερινή κίνηση πρέπει να σημειώσετε τα εξής πράγματα για την μοτοσικλέτα της SWM: οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της λειτουργούν κυριολεκτικά ισοπεδωτικά και παρά τη σκληρή εντουράδικη σέλα με το σωστό πλάτος, τίποτα δεν πρόκειται να απασχολήσει τη μέση σας.

Το τιμόνι βρίσκεται σε τέτοιο ύψος που “καθαρίζει” εύκολα το 95% των καθρεπτών των αυτοκινήτων και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος και τη ζωηρή αλλά φιλική απόδοση του μοτέρ θα σας αφήνει να φτάνετε πάντα το φανάρι στο πι και φι.

Ο επαρχιακός δρόμος είναι άλλο ένα πεδίο όπου το RS 650 R διαπρέπει με τις ποιοτικές αναρτήσεις και το σωστό του ζύγισμα να βάζουν τον αναβάτη συνέχεια στην πρίζα και τα φρένα με τον χωμάτινο προσανατολισμό θέλουν λίγη εξοικείωση. Από αυτό τον δρόμο θα κάνετε και τα ταξίδια σας.
Όχι γιατί το SWM δεν μπορεί να διατηρήσει μια ταχύτητα κοντά στα 150 χλμ./ώρα, αλλά γιατί χωρίς κάλυψη θα κουραστείτε χωρίς λόγο. Εκτός αν πηγαίνετε πιο αργά. Μπορείτε βέβαια να κάτσετε σπίτι και να επιλέξετε πιο προσεκτικά τη διαδρομή σας διαλέγοντας μόνο χώμα για να φτάσετε στον προορισμό σας.
Η ιταλική μοτοσικλέτα απλά θα πετάξει τη σκούφια της σε αυτό και ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας σας θα σας πάει πολύ μακριά, σχεδόν από παντού. Ακόμη και αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο χώμα το RS 650 R θα σταθεί δίπλα σας με την προοδευτικότητα και τη φιλικότητα να το χαρακτηρίζουν.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 600
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 100x76,4
Συμπίεση :)1): 12,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρ. ρεζερβουάρ (λίτρα): 12
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 6,2
Βάρος, χωρίς καύσιμο (kg): 149
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 165
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
Αναρτήσεις Ε: Ανεστραμμένο, 45 χλστ., ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.): 210
Αναρτήσεις Π: Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.): 270
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/260, 2πίστονη δαγκάνα
Φρένα Π (χλστ.): Δ/220, μονοπίστονη δαγκάνα
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 90/90-21΄΄
Ελαστικό Π: 140/80-18΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 2.260
Πλάτος (χλστ.): 820
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.485
Ύψος σέλας (χλστ.): 915
Εξοπλισμός
ABS/Ρυθμ. Ο/Ο
Traction Control/Ρυθμ. Ο/Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobiliser Ο
Υπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ο
Δείκτης θερμοκρασίας Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα/Ρυθμ. Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ν
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές/Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ν/Ν

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συμφωνούμε απόλυτα Λευκάδιε, και παραθέτω παρακάτω απόσπασμα από το πρόσφατο τεστ του "καινούργιου" SWM RS650R. Ρε λες;



Πηγή: Mototriti

"To RS 650R είναι σχεδιασμένο πάνω στις κλασσικές off - road γραμμές που θέλουν τις μοτοσικλέτες αυτού του είδους στενές, λιτές, με μια θέση οδήγησης όσο το δυνατόν πιο μπροστά και επιθετικά. Κλασσικές γραμμές όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση παρωχημένες, αφού το RS 650R, υποδηλώνει το σύγχρονο της κατασκευής του, με το επίκαιρο design του.

Ποιοτικά, δεν σημειώνονται οποιουδήποτε είδους παρασπονδίες, αφού η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα περιφερειακά, καθώς και οι κολλήσεις στο πλαίσιο αλλά και η βαφή αυτού, ικανοποιούν τα προσδοκώμενα standrards.
Το RS 650 R είναι πανύψηλο και στενό, κάτι που καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη σέλα του. Η μοτοσικλέτα αφήνει τα πόδια σου να έρθουν κοντά μεταξύ τους και παρά τα 915 χλστ. που απέχει από το έδαφος το νούμερο αυτό φαντάζει μικρότερο λόγω και του βυθίσματος των αναρτήσεων όταν βρίσκεσαι πάνω στη σέλα.

Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι λιτοί και συνηθίζονται γρήγορα και το μόνο που ξενίζει αρχικά είναι η μικρή μανέτα του “choke”. Η θέση οδήγησης θα ταιριάζει μια χαρά στους κοντύτερους αναβάτες με τους ψηλότερους να βολεύονται επίσης, αν και την οδήγηση στο χώμα θα προτιμήσουν ένα ψηλότερο τιμόνι για να μην σκύβουν.
Το μοτέρ του RS 650 R είναι ένα καθόλα σύγχρονο μηχανικό σύνολο. Φέρει τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ο ψεκασμός του προέρχεται από την Mikuni και το κιβώτιο του είναι έξι σχέσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ευστροφία αλλά και η δύναμη που παράγει η οποία κατεβαίνει στον δρόμο ιδιαίτερα γραμμικά. Πολύ καλά στέκεται και στον τομέα της ελαστικότητας ενώ η “χωμάτινη” και άμεση απόκριση του γκαζιού συγκαταλέγεται στα highlights του RS 650 R.

Αυτό που χρειάζεται να ξέρετε για το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε απαραίτητα τη μικρή μανέτα του “choke” κατά την εκκίνηση, ακόμη και τις ζεστές ημέρες, όπως επίσης και το γεγονός ότι δύσκολα θα… αντισταθείτε στα γενναία ανοίγματα του γκαζιού, μόνο και μόνο για να νιώσετε την ευστροφία του και την άμεση επιτάχυνση που προσφέρει.
Το μόνο πράγμα για το οποίο θα μπορούσαμε να γκρινιάξουμε είναι μια ελαφριά δυσκολία στην εκκίνηση που παρουσιάζει το μοτέρ όταν είναι ζεστό η σβήσει ακούσια.
Το RS 650 R της ιταλικής εταιρίας είναι από εκείνες τις προτάσεις που πλησιάζουν όσο πιο κοντά γίνεται στο αυθεντικό on-off, που μπορεί να κινηθεί το ίδιο άνετα σε άσφαλτο και χώμα, κάτι που δεν απαντάται πλέον τόσο συχνά όσο παλιότερα.
Το βάρος του ανέρχεται στα μόλις 149 κιλά,
χωρίς καύσιμο, το πλαίσιό του είναι ένα στιβαρότατο ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς και οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ιδιαίτερα ποιοτικές επιλογές. Τον πίσω τροχό αναρτά ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, με μοχλικό και ρύθμιση για αργή αλλά και γρήγορη συμπίεση παρακαλώ.

Μπροστά βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 45 χλστ. με τις διαδρομές να ανέρχονται στα 210 και 270 χλστ. αντίστοιχα και ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα οι Ιταλοί κοίταξαν προς Brembo μεριά και επέλεξαν μια διπίστονη δαγκάνα για τον εμπρός δίσκο των 260 χλστ. και μια μονοπίστονη για τον πίσω των 220 χλστ.
Το RS 650 R είναι μια μοτοσικλέτα που θα καβαλήσετε και δεν θα θέλετε να κατεβείτε από τη σέλα της. Όχι, δεν φέρνει κάτι καινούριο στον κόσμο των δύο τροχών. Αυτό που κάνει είναι να μας υπενθυμίζει ότι μια απλή κατασκευή με πολύ καλά περιφερειακά και δυνατό μοτέρ, που τρέφει την ίδια συμπάθεια για χώμα και για άσφαλτο, είναι ίσως τελικά το μόνο που χρειαζόμαστε.

Στην καθημερινή κίνηση πρέπει να σημειώσετε τα εξής πράγματα για την μοτοσικλέτα της SWM: οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της λειτουργούν κυριολεκτικά ισοπεδωτικά και παρά τη σκληρή εντουράδικη σέλα με το σωστό πλάτος, τίποτα δεν πρόκειται να απασχολήσει τη μέση σας.

Το τιμόνι βρίσκεται σε τέτοιο ύψος που “καθαρίζει” εύκολα το 95% των καθρεπτών των αυτοκινήτων και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος και τη ζωηρή αλλά φιλική απόδοση του μοτέρ θα σας αφήνει να φτάνετε πάντα το φανάρι στο πι και φι.

Ο επαρχιακός δρόμος είναι άλλο ένα πεδίο όπου το RS 650 R διαπρέπει με τις ποιοτικές αναρτήσεις και το σωστό του ζύγισμα να βάζουν τον αναβάτη συνέχεια στην πρίζα και τα φρένα με τον χωμάτινο προσανατολισμό θέλουν λίγη εξοικείωση. Από αυτό τον δρόμο θα κάνετε και τα ταξίδια σας.
Όχι γιατί το SWM δεν μπορεί να διατηρήσει μια ταχύτητα κοντά στα 150 χλμ./ώρα, αλλά γιατί χωρίς κάλυψη θα κουραστείτε χωρίς λόγο. Εκτός αν πηγαίνετε πιο αργά. Μπορείτε βέβαια να κάτσετε σπίτι και να επιλέξετε πιο προσεκτικά τη διαδρομή σας διαλέγοντας μόνο χώμα για να φτάσετε στον προορισμό σας.
Η ιταλική μοτοσικλέτα απλά θα πετάξει τη σκούφια της σε αυτό και ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας σας θα σας πάει πολύ μακριά, σχεδόν από παντού. Ακόμη και αν κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο χώμα το RS 650 R θα σταθεί δίπλα σας με την προοδευτικότητα και τη φιλικότητα να το χαρακτηρίζουν.
Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.): 600
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.): 100x76,4
Συμπίεση :)1): 12,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): Δ.Α.
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρ. ρεζερβουάρ (λίτρα): 12
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 6,2
Βάρος, χωρίς καύσιμο (kg): 149
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα): 165
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος: Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
Αναρτήσεις Ε: Ανεστραμμένο, 45 χλστ., ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.): 210
Αναρτήσεις Π: Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.): 270
Φρένα Ε (χλστ.): Δ/260, 2πίστονη δαγκάνα
Φρένα Π (χλστ.): Δ/220, μονοπίστονη δαγκάνα
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε: 90/90-21΄΄
Ελαστικό Π: 140/80-18΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.): 2.260
Πλάτος (χλστ.): 820
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.485
Ύψος σέλας (χλστ.): 915
Εξοπλισμός
ABS/Ρυθμ. Ο/Ο
Traction Control/Ρυθμ. Ο/Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobiliser Ο
Υπολογιστής ταξιδιού Ο
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ο
Δείκτης θερμοκρασίας Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο
Ζελατίνα/Ρυθμ. Ο/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο/Ν
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές/Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π Ν/Ν

Καλό αλλά.... σήμερα εγώ δεν... για πολλούς λόγους! Σε καμιά 10ετία βλέπουμε...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
αρκετα ελαφρυ με πολυ ενδιαφερον μοτερακι και περιφεριακα..
ουσιαστικα θυμιζει τα ιταλικα husqvarna
...στην ουσία είναι τα ιταλικά husqvarna, με άλλο λογότυπο!
 
Top Bottom