Ποιό είναι το ιδανικό On/Off

Ποιό είναι το ιδανικό On/off

  • Μονοκύλιδρο έως 400cc

    Votes: 3 5,3%
  • Μονοκύλινδρο από 401cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο έως 800cc

    Votes: 27 47,4%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο από 801cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Ιπποδύναμη έως 70 άλογα

    Votes: 17 29,8%
  • Ιπποδύναμη από 71 άλογα έως 100 άλογα

    Votes: 27 47,4%
  • Ιπποδύναμη από 101 άλογα και άνω

    Votes: 9 15,8%
  • Συμβατικές αναρτήσεις

    Votes: 1 1,8%
  • Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

    Votes: 50 87,7%
  • Βάρος ως 190 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 33 57,9%
  • Βάρος από 191 έως 220 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 17 29,8%
  • Βάρος από 221 κιλά και άνω (πλήρης υγρών)

    Votes: 3 5,3%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας έως 15 λίτρα

    Votes: 1 1,8%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 16 λίτρα έως 20 λίτρα

    Votes: 36 63,2%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 21 λίτρα και άνω

    Votes: 18 31,6%

  • Total voters
    57
  • Poll closed .

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η αλήθεια είναι ότι με βάλατε σε σκέψεις και η φαντασία μου άρχισε να οργιάζει! Λοιπόν...

Το ιδανικό ον - οφφ θα έπρεπε να είναι ντυμένο με κουστούμι αλα ράλλυ ρέπλικα...
Να έχει WP αναρτήσεις, πλήρως ρυθμιζόμενες με μεγάλες διαδρομές αλα 640 ADV...
Να έχει σχάρα φορτώσεως και κάγκελα για πλαϊνές αλα 1200 GS...
Να έχει μεγάλους τροχούς 21''-18'' αλά ...
Να έχει δικύλινδρο κινητήρα μέχρι 800 κυβικά αλα F 800 GS ή μπόξερ HPN 650 για ευκολία συντήρησης...
Να έχει ABS και τις βασικές ηλεκτρονικές ευκολίες, αλλά και εξόδους για ρεύματα και συσκευές αλα 1200 GS...
Να έχει μεγάλο ρεζερβουάρ, τουλάχιστον 22λιτρο αλα Tenere...
Να μην είναι βαρύτερο από 180-185 κιλά αλα 640 ADV...
Να έχει άξονα για μεγαλύτερη άνεση...


Ααα... και το βασικότερο, να σε ταξιδεύει μόνο που το αντικρύζεις, να μυρίζει περιπέτεια, αδρεναλίνη και Σαχάρα...

Λοιπόν, νομίζω πως αυτό είναι το ιδανικό ον-οφφ για ΜΕΝΑ!


Στάλθηκε από το Αρκουδόφωνο...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι στο TT600RE αλλά να έχει τις αναρτήσεις του TTR600 οι οποίες έχουν μεγαλύτερη διαδρομή και περισσότερες ρυθμίσεις.
Αν θυμάμαι καλά η διαφορά στη διαδρομή είναι 230 αντί 280. Αν οι αναρτήσεις μπορούν να μπουν από το ένα στο άλλο θα είναι τζάμι! Ας τοποθετηθεί και ο Κώστας (@mAthosalas) επ' αυτού που το έχει να μας πει τα συν και πλην που μπορεί να συνάντησε!
Πάντως πραγματικά το αθόρυβο TT600R/RE φαίνεται να έχει εξαιρετικές προδιαγραφές!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δικυλινδρο.....γυρω στα 90 αλογα
Κιλα....γυρω στα 180
Αναρτησεις...ohlins
Τροχοι ...21-18
Σελα....και για συναναβατη
Βασεις για πλαινες μεταλλικες βαλιτσες και σχαρα για φορτωμα
Ζελατινα με μεγαλη προστασια
Χαμηλη καταναλωση

Υγεια....για να βαστανε τα ποδια να γυρναμε:friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν μιλήσουμε για την 10ετία που πέρασε:
Το τέλειο ΟΝ-off ήταν το VSTrom-650 (αν και ποτέ δεν μου άρεσε οπτικά/σχεδιαστικά)
Eνώ
Το τέλειο OFF-on ,ήταν το ΚΤΜ640-ADV (αυτό μου άρεσε οπτικά-οι κραδασμοί και η μειωμένη αξιοπιστία του όμως ,όχι)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλήσουμε για το σήμερα:

Το τέλειο ΟΝ-off ,είναι το F800-GS
Το τέλειο OFF-on ,είναι το ΚΤΜ690 Enduro-R (το οποίο θα ήταν ακόμα καλύτερο σε μιαν έκδοση ADV)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,αν δεν υπερβάλουν οι πρώτες δημοσιογραφικές κριτικές ,μάλλον θα είναι το CRF1000.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλήσουμε για το αύριο:
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF , θα ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφει ο φίλος μου ο STF.
Γιατί θα ήθελα:
1. Να είναι δικύλινδρο
2. Να έχει τουλάχιστο 18 λίτρα ντεπόζιτο
3. Να είναι χαμηλόροπο κι ας ήταν κάτω από 70 άλογα
4. Να έχει φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος-πίσω με διαδρομές από 220-250
5. Να έχει ύψος σέλας μάξιμουμ στα 85-87cm
6. Να έχει απόσταση από το έδαφος 22-25cm
7. Να έχει βάρος πλήρες υγρών 190 κιλά
8. Να είναι μέχρι 700cc
9. Να έχει χαμηλή κατανάλωσει 5-6 lt/100km
10. Να έχει τροχούς 21 εμπρός και 18 πίσω.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλάμε για αποκλειστικά μονοκάβαλα ,εντός Ελλάδας ,άντε κ κάνα Βαλκάνιο ,και με ΕΜΦΑΣΗ στο ΟFF
τότε δεν μπορώ να φανταστώ κάτι ιδανικότερο ,απο ένα KTM690-ADV.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
Τα τελευταια χρονια κανεις κακες παρεες :friend:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αν θυμάμαι καλά η διαφορά στη διαδρομή είναι 230 αντί 280. Αν οι αναρτήσεις μπορούν να μπουν από το ένα στο άλλο θα είναι τζάμι! Ας τοποθετηθεί και ο Κώστας (@mAthosalas) επ' αυτού που το έχει να μας πει τα συν και πλην που μπορεί να συνάντησε!
Πάντως πραγματικά το αθόρυβο TT600R/RE φαίνεται να έχει εξαιρετικές προδιαγραφές!
Ναι,230 απο 280 θυμάμαι και εγώ,αλλά οι ρυθμίσεις στο RE περιορίστηκαν μόνο στην προφόρτιση των ελατηρίων(σίγουρα στο αμορτισερ,ίσως και στο μπροστινό).To μπροστινό είναι σίγουρα bolt on για το αμορτισέρ όμως ίσως τα πράγματα να είναι πιο περίπλοκα.Το ohlins του R έχει ξεχωριστό δοχείο λαδιού με σωληνάκι σε αντίθεση με το sachs του RE.Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχει χώρος λόγο της μίζας και του κάγκελου-βάσης της μπαταρίας.
Άλλες διαφορές που είχαν ήταν στο γρανάζωμα του κιβωτίου ταχυτήτων(μακρυτερο το RE,νομίζω απ'το XT600),2-3 άλογα λιγότερα το RE(λόγο προδιαγραφών) αλλά και περισσότερο βάρος.Οσο και να φαίνεται περίεργο η προσθήκη μίζας σε ένα μανιβελάτο κινητήρα μπορεί να προσθέσει 15-20 κιλά στο σύνολο.Ετσι λοιπόν το RE έφτανε το 160+ σε σχέση με τα 140+ του R.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Η ιδανικότητα του OFF-ON του ΠΡΙΝ και του ΣΗΜΕΡΑ (κάτσε να το τελειώσει...)!
...με τα καλύτερα παιδιά καβάλα...:)


Στάλθηκε από το Αρκουδόφωνο...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Η αλήθεια είναι ότι με βάλατε σε σκέψεις και η φαντασία μου άρχισε να οργιάζει! Λοιπόν...
.............
Λοιπόν, νομίζω πως αυτό είναι το ιδανικό ον-οφφ για ΜΕΝΑ!
Ουτε ο Πιλάβιος ρε Χρηστο δεν θα τολμουσε τοσα...:roflmao::p
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
εγώ για τα δικά μου θέλω ψήφισα αυτά

Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο έως 800cc
Ιπποδύναμη από 71 άλογα έως 100 άλογα
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
Βάρος ως 190 κιλά (πλήρης υγρών)
Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 16 λίτρα έως 20 λίτρα


να συμπληρώσω επίσης
- να ταξιδεύει άνετα με 120-130 σε εθνική
- κατανάλωση = < 5,5 λ/100χλμ
- άνετη σέλα-προστασία από αέρα για 2 άτομα
- κάγκελα, προστασίες, φόρτωμα, βαλίτσες
- να μπορεί να περάσει με ένα 50-50 λάστιχο από την πλειονότητα των τερέν (με ένα νορμάλ αναβάτη γιατί σίγουρα και με street θα πας χώμα μιας και πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ρόλο τον έχει ο αναβάτης και όχι το μηχάνημα-τουλάχιστον αυτή είναι η γνώμη μου, αν και το μηχανάκι σίγουρα βοηθάει αρκετά τόσο έναν αρχάριο όσο και έναν έμπειρο οδηγό)

αυτό το μηχανάκι πιστεύω θα ήταν το ιδανικό για ένα μέσο αναβάτη που θέλει τα παραπάνω.
υπάρχουν πολλά στην αγορά, που πλησιάζουν άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο στα θέλω μου.
ένα από αυτά είναι το 800αρι μου:)
 

Corki

Μέλος
Όνομα
Ν!κολας
Μοτό
Μάρκα Απεριορίστων Διαδρομών
Λιγο πολυ σωστες αποψεις.........διατυπώθηκαν παραπανω!

Εγω προσωπικά.....θα ηθελα να μπορει να "περναει" και το παρακατω τεστ:

 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Εγω προσωπικά.....θα ηθελα να μπορει να "περναει" και το παρακατω τεστ:

Ποιο τέστ?Να αντέχει στις πτώσεις ή να μπορεί να το σηκώνει εύκολα?Γιατί στο 2ο δεν βλέπω να τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά :p
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ποιο τέστ?Να αντέχει στις πτώσεις ή να μπορεί να το σηκώνει εύκολα?Γιατί στο 2ο δεν βλέπω να τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά :p
Το θέμα είναι ΕΣΥ να αντέχεις να το βλέπεις κάτω...

_________________
Ντακάρετε-φον
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το θέμα είναι ΕΣΥ να αντέχεις να το βλέπεις κάτω...
Είτε στο χώμα(συχνότερα) είτε στην άσφαλτο(σπανιότερα) η καλή μας θα βρεθεί κάτω.Ας είναι λοιπόν αυτή κάτω φτάνει εμείς να είμαστε παντα όρθιοι ;)
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Λιγο πολυ σωστες αποψεις.........διατυπώθηκαν παραπανω!

Εγω προσωπικά.....θα ηθελα να μπορει να "περναει" και το παρακατω τεστ:

μην ανυσηχεις το δικο σου εχει περασει αυτο το τεστ και ακομα παραπανω πολλακις (βλεπε 0-300):laugh::laugh:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Είτε στο χώμα(συχνότερα) είτε στην άσφαλτο(σπανιότερα) η καλή μας θα βρεθεί κάτω.Ας είναι λοιπόν αυτή κάτω φτάνει εμείς να είμαστε παντα όρθιοι ;)
:ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το ιδανικο on off αγοραζεται χωρις να πουλησεις σπιτι εχει αξιοπιστια -και καταναλωση- που να επιτρεπει στον αναβατη
να παρακολουθει ολες τις εκδρομες των φιλων του επι 6ετια και πανω διχως γενικη επισκευη κινητηρα
εχει μανετες και καθρεφτες που κοστιζουν κατω απο 30 ευρω οι δυο ζυγιζει 190 κιλα max
και μπορει να επιβραδυνει-επιταχυνει σαν ενα μεσαιο αυτοκινητο και πανω.
Αν εχει και αναρτησεις που ρυθμιζονται στ'αληθεια ακομα καλυτερα.

:)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν μιλήσουμε για την 10ετία που πέρασε:
Το τέλειο ΟΝ-off ήταν το VSTrom-650 (αν και ποτέ δεν μου άρεσε οπτικά/σχεδιαστικά)
Eνώ
Το τέλειο OFF-on ,ήταν το ΚΤΜ640-ADV (αυτό μου άρεσε οπτικά-οι κραδασμοί και η μειωμένη αξιοπιστία του όμως ,όχι)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το σήμερα:
Το τέλειο ΟΝ-off ,είναι το F800-GS
Το τέλειο OFF-on ,είναι το ΚΤΜ690 Enduro-R (το οποίο θα ήταν ακόμα καλύτερο σε μιαν έκδοση ADV)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,αν δεν υπερβάλουν οι πρώτες δημοσιογραφικές κριτικές ,μάλλον θα είναι το CRF1000.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλήσουμε για το αύριο:
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF , θα ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφει ο φίλος μου ο STF.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλάμε για αποκλειστικά μονοκάβαλα ,εντός Ελλάδας ,άντε κ κάνα Βαλκάνιο ,και με ΕΜΦΑΣΗ στο ΟFF
τότε δεν μπορώ να φανταστώ κάτι ιδανικότερο ,απο ένα KTM690-ADV.
Κώστα (@el-Gatto), μην μπερδεύεις το παρόν θέμα με άλλο που είχε μπει στο Mototrail στο παρελθόν!
Μας ενδιαφέρουν οι προσωπικές ΣΟΥ απόψεις (και του καθενός μας ξεχωριστά) για να μπορέσουμε να συγκεντρώσουμε ένα στατιστικό δείγμα από όλους μας μαζί στο τέλος.

Δεν ψάχνουμε να μάθουμε πιο "θεωρείται" το καλύτερο On/off με βάση τις πωλήσεις, ή πιο είναι το best seller, ή, ή, ή... Γενικά δε μας ενδιαφέρει τι υπάρχει, υπήρξε κ.τ.λ.

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να έχει ένα On/Off (το αν υπάρχει ή υπήρξε απλώς θα προκύψει).

Δηλαδή όταν ανέφερες ότι τη περασμένη 10ετία το τέλειο On/Off ήταν το V-strom προφανώς εννοούσες με βάση τις πωλήσεις. Εκτός αν εννοούσε πως ΚΑΙ για σένα τροχοί, κινητήρας, αναρτήσεις ήταν πετυχημένη συνταγή για On/Off.

Θέλω δηλαδή να πω, πως το ζητούμενο είναι πως ρωτάω τον καθένα σας ξεχωριστά ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα ήθελες να έχει ένα on/off. Το αν "κουμπώνουν" αυτά ή όχι με κάποιο υπάρχον μοντέλο είναι άλλο θέμα.

Την τοποθέτηση μου αυτή την κάνω γιατί δεν θέλω να ξεφύγουμε από το ζητούμενο!

Σε αυτό το forum υπάρχει τεράστια ποικιλία από κατόχους μοντέλων και επιλογών προς το ON ή προς το OFF. Θεωρώ δηλαδή πως υπάρχει ένα αρκετά καλό δείγμα σε αριθμό και ποικιλία αναβατών και είναι μια καλή ευκαιρία ώστε να δούμε ποιο θα ήταν ένα πετυχημένο μοντέλο μοτοσυκλέτας που θα απευθυνόταν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, τις ON/OFF μοτοσυκλέτες που θέλει ο σύγχρονος αναβάτης.

Ας πούμε αν έφτιαχνε η Yamaha τον μονοκύλινδρο αντικαταστάτη του Tenere θα ήθελα αυτή τη φορά να κάνει τις εξής αλλαγές:

Κινητήρας έως 700 κυβικά.
Μίνιμουμ 5 άλογα περισσότερα στον τροχό με περισσότερο επικέντρωση στην αύξηση ροπής.
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με αντεστραμμένο μπροστινό για να είναι πιο ισχυρό και στις πτώσεις (διαδρομές τουλάχιστον 230mm μπρος-πίσω)
Ντεπόζιτο στα 20 κιλά με καλύτερη κατανομή του βάρους του.
Συνολικά 10 κιλά ελαφρύτερο (κενό)
Τιμή έως 1500€ ακριβότερο δηλαδή να μην ξεπερνάει τις 8500-9000€

Νομίζω πως είναι εφικτές αλλαγές για την Yamaha σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και σε αυτό που αφορά την τιμή. Θα ήταν ένα ανταγωνιστικό προϊόν που θα ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥΣΕ για πολλούς λόγους (αντικειμενικούς και υποκειμενικούς). Αυτό το μοντέλο όμως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή από τη Yamaha.

Αν έβγαινε κάτι τέτοιο θα ήταν σοβαρός λόγος για εμένα να αλλάξω το υπάρχον Tenere μου, όμως με ενδιαφέρει να δω αν το ίδιο ισχύει και για άλλους συναδέλφους μου κατόχους μονοκύλινδρων (δεν είναι αποαραίτητο να μιλάμε για Yamaha, θα μπορούσε να είναι Honda ή KTM).
Αντίστοιχα θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε τις διαφοροποιήσεις που θα επιθυμούσαμε στα υπάρχοντα δικύλινδρα κ.τ.λ. (βλ. προσπάθεια Honda με το νέο Africa Twin)

Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράδειγμα, καθώς στο μυαλό μου το ιδανικό On/off είναι δικύλινδρο... (χωρίς όμως να βάζω γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς). Στο σημερινό τρόπο ζωής μου θα κατέληγα πάλι σε μονοκύλινδρο γιατί ισχύουν και για μένα τα περιγραφόμενα από τον Γιώργο (@Λευκάδιος ).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom