Αν μιλήσουμε για την 10ετία που πέρασε:
Το τέλειο ΟΝ-off ήταν το VSTrom-650 (αν και ποτέ δεν μου άρεσε οπτικά/σχεδιαστικά)
Eνώ
Το τέλειο OFF-on ,ήταν το ΚΤΜ640-ADV (αυτό μου άρεσε οπτικά-οι κραδασμοί και η μειωμένη αξιοπιστία του όμως ,όχι)
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το σήμερα:
Το τέλειο ΟΝ-off ,είναι το F800-GS
Το τέλειο OFF-on ,είναι το ΚΤΜ690 Enduro-R (το οποίο θα ήταν ακόμα καλύτερο σε μιαν έκδοση ADV)
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,αν δεν υπερβάλουν οι πρώτες δημοσιογραφικές κριτικές ,μάλλον θα είναι το CRF1000.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το αύριο:
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF , θα ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφει ο φίλος μου ο STF.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλάμε για αποκλειστικά μονοκάβαλα ,εντός Ελλάδας ,άντε κ κάνα Βαλκάνιο ,και με ΕΜΦΑΣΗ στο ΟFF
τότε δεν μπορώ να φανταστώ κάτι ιδανικότερο ,απο ένα KTM690-ADV.
Κώστα (@
el-Gatto), μην μπερδεύεις το παρόν θέμα με άλλο που είχε μπει στο Mototrail στο παρελθόν!
Μας ενδιαφέρουν οι προσωπικές ΣΟΥ απόψεις (και του καθενός μας ξεχωριστά) για να μπορέσουμε να συγκεντρώσουμε ένα στατιστικό δείγμα από όλους μας μαζί στο τέλος.
Δεν ψάχνουμε να μάθουμε πιο "θεωρείται" το καλύτερο On/off με βάση τις πωλήσεις, ή πιο είναι το best seller, ή, ή, ή... Γενικά δε μας ενδιαφέρει τι υπάρχει, υπήρξε κ.τ.λ.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θέλουμε να έχει ένα On/Off (το αν υπάρχει ή υπήρξε απλώς θα προκύψει).
Δηλαδή όταν ανέφερες ότι τη περασμένη 10ετία το τέλειο On/Off ήταν το V-strom προφανώς εννοούσες με βάση τις πωλήσεις. Εκτός αν εννοούσε πως ΚΑΙ για σένα τροχοί, κινητήρας, αναρτήσεις ήταν πετυχημένη συνταγή για On/Off.
Θέλω δηλαδή να πω, πως το ζητούμενο είναι πως ρωτάω τον καθένα σας ξεχωριστά ποια είναι τα χαρακτηριστικά
που θα ήθελες να έχει ένα on/off. Το αν "κουμπώνουν" αυτά ή όχι με κάποιο υπάρχον μοντέλο είναι άλλο θέμα.
Την τοποθέτηση μου αυτή την κάνω γιατί δεν θέλω να ξεφύγουμε από το ζητούμενο!
Σε αυτό το forum υπάρχει τεράστια ποικιλία από κατόχους μοντέλων και επιλογών προς το ON ή προς το OFF. Θεωρώ δηλαδή πως υπάρχει ένα αρκετά καλό δείγμα σε αριθμό και ποικιλία αναβατών και είναι μια καλή ευκαιρία ώστε να δούμε ποιο θα ήταν ένα πετυχημένο μοντέλο μοτοσυκλέτας που θα απευθυνόταν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, τις ON/OFF μοτοσυκλέτες που θέλει ο σύγχρονος αναβάτης.
Ας πούμε αν έφτιαχνε η Yamaha τον μονοκύλινδρο αντικαταστάτη του Tenere θα ήθελα αυτή τη φορά να κάνει τις εξής αλλαγές:
Κινητήρας έως 700 κυβικά.
Μίνιμουμ 5 άλογα περισσότερα στον τροχό με περισσότερο επικέντρωση στην αύξηση ροπής.
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με αντεστραμμένο μπροστινό για να είναι πιο ισχυρό και στις πτώσεις (διαδρομές τουλάχιστον 230mm μπρος-πίσω)
Ντεπόζιτο στα 20 κιλά με καλύτερη κατανομή του βάρους του.
Συνολικά 10 κιλά ελαφρύτερο (κενό)
Τιμή έως 1500€ ακριβότερο δηλαδή να μην ξεπερνάει τις 8500-9000€
Νομίζω πως είναι εφικτές αλλαγές για την Yamaha σε όλα τα επίπεδα, ακόμη και σε αυτό που αφορά την τιμή. Θα ήταν ένα ανταγωνιστικό προϊόν που θα ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥΣΕ για πολλούς λόγους (αντικειμενικούς και υποκειμενικούς). Αυτό το μοντέλο όμως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή από τη Yamaha.
Αν έβγαινε κάτι τέτοιο θα ήταν σοβαρός λόγος για εμένα να αλλάξω το υπάρχον Tenere μου, όμως με ενδιαφέρει να δω αν το ίδιο ισχύει και για άλλους συναδέλφους μου κατόχους μονοκύλινδρων (δεν είναι αποαραίτητο να μιλάμε για Yamaha, θα μπορούσε να είναι Honda ή KTM).
Αντίστοιχα θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε τις διαφοροποιήσεις που θα επιθυμούσαμε στα υπάρχοντα δικύλινδρα κ.τ.λ. (βλ. προσπάθεια Honda με το νέο Africa Twin)
Τα παραπάνω τα αναφέρω ως παράδειγμα, καθώς στο μυαλό μου το
ιδανικό On/off είναι δικύλινδρο... (χωρίς όμως να βάζω γεωγραφικούς ή άλλους περιορισμούς). Στο σημερινό τρόπο ζωής μου θα κατέληγα πάλι σε μονοκύλινδρο γιατί ισχύουν και για μένα τα περιγραφόμενα από τον Γιώργο (@
Λευκάδιος ).