la veloce
Μέλος
Η τσουτσα και η βούρτσες
όλα τα άλλα μπροστά του είναι απλές οδοντοβουρτσες !!!
ΟΚ, αντιληπτό!@STF: Φίλε ,δεν μπέρδεψα τίποτα ,απλά κατέγραψα τις απόψεις μου ,όλες μαζί σε ένα (ποστ) ,νοικοκειρεμένα.
Το πόστ μου είχε 2 σκέλη.
1) Αποψη σε σχέση με ότι έχει κυκλοφορήσει.
2) Αποψη με το τι θα'θελα να κυκλοφορήσει (η οποία ταυτίζεται με την δική σου)
Και φυσικά ,όλα αυτά αποτελούν την δική μου άποψη ,όπως έχει σχηματιστεί εμπειρικά ,απο προσωπική χρήση ,αλλά και απο παρατήρηση ,όσον αφορά τα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα
Και απο προσωπική εκτίμηση ,όσον αφορά για το τι θα'θελα απο ένα μελλοντικό προϊόν.
Καταθέτω και το "ψηφοδέλτιό" μου ,αν κ θεωρώ οτι έχει ελλείψεις παραμέτρων.
Έτσι είναι δεν πάει ξεκούραστα ουτε αυτό, αλλα ούτε και ο αναβάτης...Δεν θα διαφωνήσω στη γενική ιδεα μαζι σου αλφα7. Για κάποιο λογο το μονοκύλινδρο ομως με "λίγα" κυβικά και άλογα δεν θα παει τοσο ξεκούραστα μια πιο μακρινή διαδρομή σε κάποιο ας πουμε διασυνοριακό ταξιδι (περισσότεροι κραδασμοί και δεν θα φορτωθεί το ίδιο αδιαμαρτύρητα.
Προφανως αυτο που περιγράφεις υπερτερεί στην διήμερη βολτα στο παραδίπλα βουνό ας πουμε αλλα για παραπέρα θεωρω χρειάζονται κάπως περισσότερα..(κύλινδροι, αλογα, κιλά και αυτονομία)
Σωστός !!!...
Ειμαι 1.93 και 100 κιλα, κάποιος άλλος ειναι 1.70 και 65 κιλα, δεν ειναι εύκολο να συμφωνήσουμε σε κανενα ιδανικό χαρακτηριστικό μηχανής, ποσο μαλλον στο πως πρεπει να ειναι ενα ιδανικό ον οφφ.
Με έφτιαξες τώρα!!!!!Αν κανετε μια βολτα στα 'μεγαλα" σαϊτ ενας ειναι ο Βασιλιας...
DRZ400
Άντε να βγουν στα βουνό ο πατήρ και το άξιο τέκνο για αρκουδίσματα...Το πιο ιδανικό onoff για μένα
είναι αυτό που θελω να κανω στο δικό μου. ...
με υπομονη κάπως έτσι το κόβω. .......
Κωστα, η τοποθετηση σου για την περασμενη δεκαετια και για την τωρινη με καλυψε απολυτα. Τωρα ψηφοδελτιο θαριχνα και γω σαν το δικο σου και αυτο που εχει στο μυαλο του ο Στεφ αλλα ολα ειναι σχετικα με τη χρηση που κανει ο καθενας.Αν μιλήσουμε για την 10ετία που πέρασε:
Το τέλειο ΟΝ-off ήταν το VSTrom-650 (αν και ποτέ δεν μου άρεσε οπτικά/σχεδιαστικά)
Eνώ
Το τέλειο OFF-on ,ήταν το ΚΤΜ640-ADV (αυτό μου άρεσε οπτικά-οι κραδασμοί και η μειωμένη αξιοπιστία του όμως ,όχι)
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το σήμερα:
Το τέλειο ΟΝ-off ,είναι το F800-GS
Το τέλειο OFF-on ,είναι το ΚΤΜ690 Enduro-R (το οποίο θα ήταν ακόμα καλύτερο σε μιαν έκδοση ADV)
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,αν δεν υπερβάλουν οι πρώτες δημοσιογραφικές κριτικές ,μάλλον θα είναι το CRF1000.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το αύριο:
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF , θα ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφει ο φίλος μου ο STF.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλάμε για αποκλειστικά μονοκάβαλα ,εντός Ελλάδας ,άντε κ κάνα Βαλκάνιο ,και με ΕΜΦΑΣΗ στο ΟFF
τότε δεν μπορώ να φανταστώ κάτι ιδανικότερο ,απο ένα KTM690-ADV.
Διαφωνω.Οχι για το οτι το DRZ400 δεν κανει για "βασιλιας"...ισα ισα που ειναι αξιολογη μοτοσυκλετα για πολλες δουλειες και υποψηφια για "ενα για ολα".Αν κανετε μια βολτα στα 'μεγαλα" σαϊτ ενας ειναι ο Βασιλιας...
DRZ400
Υπάρχει... το Tenere XT660Z! Αν θέλεις να είναι το απόλυτο μεταξύ καθαρόαιμου και ψευδοεντούρο τότε βασιλιάς είναι μόνο το 690 της KTM και εσχάτως το husqvarna 701, αλλά θα χάσεις την άνεση της σέλας του Tenere στα ασφάλτινα...Ψαχνω σημερα τη Yamaha,για μηχανακι 5ετιας...κι απο οτι διαβαζω δεν ειμαι ο μονος.Αναμεσα στο yzf450 και στο xt600 δεν υπαρχει τιποτα.Τοσο δυσκολο ειναι?
adv phone
Μάνθο, βασικά μόνο τεποζιτο αλλάζουν και κάποιοι και αλουμινίου ποδιά στον κινητήραΔιαφωνω.Οχι για το οτι το DRZ400 δεν κανει για "βασιλιας"...ισα ισα που ειναι αξιολογη μοτοσυκλετα για πολλες δουλειες και υποψηφια για "ενα για ολα".
Ομως διαφωνω στο οτι τα DRZ μαμα απο τα DRZ στη φωτο απεχουν αλλο ενα μηχανακι ισως και παραπανω σε κοστος...Δηλαδη κατ'εμε δεν ειναι πώς μπορεις να φτιαξεις ενα μηχανακι αν ριξεις αλλο ενα μοτο σε κοστος πανω του αλλαζοντας απο αναρτησεις κ ντεποζιτο ως δεν ξερω κ γω τι...Το θεμα ειναι ποιος θα μπορουσε να ειναι ο Βασιλιας,με ελαχιστες αλλαγες απο το μοντελο παραγωγης ως το να πιασει τον ορο "Ενα για ολες τις δουλειες"...
Οπως ειπε κ ο Γιωργος δυσκολα θα πουν ολοι "αυτο ειναι το ιδανικο" και λογικα...αφου οι αναγκες και τα γουστα αλλά και οι δυνατοτητες καθενος μας διαφερουν απο ελαχιστα εως εκ διαμετρου αντιθετες.Και ευτυχως θα ελεγα αφου αν ολοι ημασταν ιδιοι θα βαριομασταν να βλεπουμε και ιδιες μοτοσυκλετες.