Ποιό είναι το ιδανικό On/Off

Ποιό είναι το ιδανικό On/off

  • Μονοκύλιδρο έως 400cc

    Votes: 3 5,3%
  • Μονοκύλινδρο από 401cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο έως 800cc

    Votes: 27 47,4%
  • Δικύλινδρο/Τρικύλινδρο από 801cc και άνω

    Votes: 13 22,8%
  • Ιπποδύναμη έως 70 άλογα

    Votes: 17 29,8%
  • Ιπποδύναμη από 71 άλογα έως 100 άλογα

    Votes: 27 47,4%
  • Ιπποδύναμη από 101 άλογα και άνω

    Votes: 9 15,8%
  • Συμβατικές αναρτήσεις

    Votes: 1 1,8%
  • Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις

    Votes: 50 87,7%
  • Βάρος ως 190 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 33 57,9%
  • Βάρος από 191 έως 220 κιλά (πλήρης υγρών)

    Votes: 17 29,8%
  • Βάρος από 221 κιλά και άνω (πλήρης υγρών)

    Votes: 3 5,3%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας έως 15 λίτρα

    Votes: 1 1,8%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 16 λίτρα έως 20 λίτρα

    Votes: 36 63,2%
  • Ντεπόζιτο χωρητικότητας από 21 λίτρα και άνω

    Votes: 18 31,6%

  • Total voters
    57
  • Poll closed .

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@STF: Φίλε ,δεν μπέρδεψα τίποτα ,απλά κατέγραψα τις απόψεις μου ,όλες μαζί σε ένα (ποστ) ,νοικοκειρεμένα.

Το πόστ μου είχε 2 σκέλη.
1) Αποψη σε σχέση με ότι έχει κυκλοφορήσει.
2) Αποψη με το τι θα'θελα να κυκλοφορήσει (η οποία ταυτίζεται με την δική σου)

Και φυσικά ,όλα αυτά αποτελούν την δική μου άποψη ,όπως έχει σχηματιστεί εμπειρικά ,απο προσωπική χρήση ,αλλά και απο παρατήρηση ,όσον αφορά τα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα
Και απο προσωπική εκτίμηση ,όσον αφορά για το τι θα'θελα απο ένα μελλοντικό προϊόν.

Καταθέτω και το "ψηφοδέλτιό" μου ,αν κ θεωρώ οτι έχει ελλείψεις παραμέτρων.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@STF: Φίλε ,δεν μπέρδεψα τίποτα ,απλά κατέγραψα τις απόψεις μου ,όλες μαζί σε ένα (ποστ) ,νοικοκειρεμένα.

Το πόστ μου είχε 2 σκέλη.
1) Αποψη σε σχέση με ότι έχει κυκλοφορήσει.
2) Αποψη με το τι θα'θελα να κυκλοφορήσει (η οποία ταυτίζεται με την δική σου)

Και φυσικά ,όλα αυτά αποτελούν την δική μου άποψη ,όπως έχει σχηματιστεί εμπειρικά ,απο προσωπική χρήση ,αλλά και απο παρατήρηση ,όσον αφορά τα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα
Και απο προσωπική εκτίμηση ,όσον αφορά για το τι θα'θελα απο ένα μελλοντικό προϊόν.

Καταθέτω και το "ψηφοδέλτιό" μου ,αν κ θεωρώ οτι έχει ελλείψεις παραμέτρων.

ΟΚ, αντιληπτό!

Ότι λείπουν πολλές παράμετροι το έγραψα κι εγώ αλλά θα γινόταν δυσανάγνωστο και έτσι και αλλιώς η ουσία είναι να συζητήσουμε κιόλας.
Για παράδειγμα οι λέξεις On/Off και Adventures Bikes. Κάποτε όταν λέγαμε On/Off εννοούσαμε τα XT, XL, KLR κτλ. Σήμερα αρχίζουν τα πράγματα και μπερδεύονται καθώς για να συμπληρωθεί ο ταξιδιωτικός χαρακτήρας μοτοσυκλετών έχουμε ένα νέο είδος με φαίρινγκ που -συνήθως- αντιμετωπίζουν και τον άνεμο, μοτοσυκλέτες που ενσωματώνουμε στην κατηγορία, με ονομασία Adventure Bikes...

Εδώ μπορεί να γίνει πολύ μεγάλη συζήτηση καθώς κατά τη ταπεινή μου γνώμη το πρωτεύον στοιχείο που κατηγοριοποιεί μια μοτοσυκλέτα είναι οι τροχοί της (διαστάσεις, είδος, ελαστικά) και μετά έπονται όλα τα άλλα! Καθώς το αρχέτυπο είδος των On/Off είναι που δημιούργησε πολλές-πολλές υποκατηγορίες μοτό που μπορεί να ονομάζουμε "γενικευμένα" On/Off αλλά απέχουν παρασάγκας από τη πραγματικότητα της κατηγορίας.
Η On/Off κατηγορία (που της αξίζει πολύ μεγάλος σεβασμός) κάποτε ήταν προϊόν προς κοροϊδία είναι η αιτία που έχουμε μοτό εκτός από On/Off:

1. Off/On
2. Touring
3. Urban
4. Funbikes
5. Adventure
6. Ψευδό-Rally

Τροφή για συζήτηση....
 
Τελευταία επεξεργασία:

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
On/off bikes..Μονο ορίζοντας μια κοινά αποδεκτή ερμηνεία του όρου θα μπορεσουμε να προσεγγίσουμε το "ιδανικό".
Διοτι ως τωρα διαλέγαμε πρωτα αυτο που μας έκανε στο ματι και στα χαρακτηριστικά και μετα το λεγαμε ον οφφ ή στρητ κλπ και δεν εχει και πολλη σημασία πως το βαφτίζουμε κιολας..
Ετσι βλεπουμε τρανσαλπ και βες-τρωμ με εντουρολαστιχα και άφρικα ή 990κτμ με μπαρμπριζ και λάστιχα σλικ..οπως τη βρίσκει ο καθένας!
Θεωρω σαφές πως ενα εντουρακι δεν μπορει να σε ταξιδέψει (μακρυα) ανετα οπως ενα adventure bike και δεν θα παει στο βουνό οπως ενα motocross. Ομως και τα τρια ηδη μηχανών συγκαταλέγονται σε μηχανές που πατάνε καί στο χώμα καί στον αμαξωτό που λενε και στο χωριό μου και κάνουν και για την καθημερινή χρήση.
Για μενα το ιδανικό ον οφφ ειναι το μηχανάκι που κανει καλο σκορ σε ολα τα παραπάνω. Δεν μπορει να ειναι εξειδικευμένο ομως σε ολους τους τομείς.
Και κατι τελευταιο.
Ειμαι 1.93 και 100 κιλα, κάποιος άλλος ειναι 1.70 και 65 κιλα, δεν ειναι εύκολο να συμφωνήσουμε σε κανενα ιδανικό χαρακτηριστικό μηχανής, ποσο μαλλον στο πως πρεπει να ειναι ενα ιδανικό ον οφφ.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Δεν θα διαφωνήσω στη γενική ιδεα μαζι σου αλφα7. Για κάποιο λογο το μονοκύλινδρο ομως με "λίγα" κυβικά και άλογα δεν θα παει τοσο ξεκούραστα μια πιο μακρινή διαδρομή σε κάποιο ας πουμε διασυνοριακό ταξιδι (περισσότεροι κραδασμοί;) και δεν θα φορτωθεί το ίδιο αδιαμαρτύρητα.
Προφανως αυτο που περιγράφεις υπερτερεί στην διήμερη βολτα στο παραδίπλα βουνό ας πουμε αλλα για παραπέρα θεωρω χρειάζονται κάπως περισσότερα..(κύλινδροι, αλογα, κιλά και αυτονομία)
Έτσι είναι δεν πάει ξεκούραστα ουτε αυτό, αλλα ούτε και ο αναβάτης...

Η δική μας εμπειρία σαν παρέα: με μικρά μονοκυλινδρα οργανωνουμε 3-4ήμερες βόλτες χωμάτινες με ενδιάμεσα γενναία
ασφάλτινα κομάτια...τα οποία γίνονται υπομονετικά(με 90-110) μιας και ο στόχος της βόλτας είναι άλλος...

Έτσι έχουμε το εξης.... υπομονή να φτάσεις και ΠΑΡΑ πολύ fan στα χωμάτινα μέρη και μάλιστα σε μονοπάτια που
τα βαρυτερα μας δυσκόλευαν πάρα πολύ... εις βάρος της διασκέδασης.....
Πρίν (ΤΑ,ΑfrTw,R80GS,Tenere750 κλπ...) είχαμε σχετικά άνετη διαδρομή να φτάσουμε εκεί που θέλαμε και μετά
μια χωμάτινη ωραία βόλτα...που δε συγκρίνεται με αυτή των μικρών....
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Συμπέρασμα: Υπάρχει!!! η καλύτερη μηχανή,.... απλός είναι διαφορετική για τον καθένα :ok:
Παρεπιπτώντος να αναφέρω ότι ο Ηλίας ταξιδεύει εδώ και περίπου δύο χρόνια στην Αφρική με XR250 το L νομίζω και κρίνετε η πιο ορθή επιλογή για αυτό το ταξίδι
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...
Ειμαι 1.93 και 100 κιλα, κάποιος άλλος ειναι 1.70 και 65 κιλα, δεν ειναι εύκολο να συμφωνήσουμε σε κανενα ιδανικό χαρακτηριστικό μηχανής, ποσο μαλλον στο πως πρεπει να ειναι ενα ιδανικό ον οφφ.
Σωστός !!! :ok:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά το απόλυτο All Around on-Off Που θα ήθελα. Αν το έχτιζα λοιπόν θα ήθελα να χει τα εξής..

1)Πλαίσιο ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα για αντοχή και αξιοπίστία

2)Μοτέρ 2κύλινδρο σε σειρά 600cc και 65-70 άλογα. Τύπου versys ελαφρύ με εύκολη πρόσβαση σε επισκευές (κιβώτιο τύπου κασσέτας), αξιοπιστο με συντήρηση πολιτική και χαμηλόροπο. Εναλλακτικά δυνατό μονοκύλινδρο 600

3)Σέλα εντουράδικη flat με στένεμα μπροστά για εύκολη κίνηση στα πόδια αλλά με αρκετό αφρώδες για λίγο παραπάνω άνεση

4)Αναρτήσεις φυσικά Full ρυθμιζόμενες μπρος πίσω με διαδρομές ικανές (230-250 εμπρός, 250-270 πίσω). Καλύτερα μοχλικό πίσω.

5)Clearance σίγουρα 23-24cm+

6)φρένα βαρβάτα με σωληνάκια υψηλής και κατα προτίμηση μονός δισκος εμπρός, τα 2 υπερβολή. Ένα και καλό.

7)Ενισχυμένο υπολαίσιο για να μπορεί να δεχτεί φορτωματάκι

8)Πλαστικό ρεζερβουάρ να μην τραυματίζεται σε πτώσεις με μέγεθος 17-18 λίτρα να μπορείς να έχεις 400km+ αυτονομία

9)τροχοί 21 εμπρός, 18 πίσω

10)fering τύπου Rally για ομορφιά και ανεμοκάλυψη

11)Όργανα όσο πιο λιτά γίνεται και μικρά σε μέγεθος για μικρό βάρος και προστασία απο πτώσεις. Ακόμα καλύτερα τύπου Trailtech

12)Bάρος ως 180 κιλά γεμάτο

Σε αυτά που κυκλοφορούν Εγώ προσωπικά αν ήθελα να διαθέσω αυτή τη στιγμή 10-11 χιλιάρικα και αγαπούσα το χωμάτινο ταξίδι θα αγόραζα 690 R Enduro και θα έβαζα επάνω Rally Kit. Εναλλακτικά αν είχα πάλι και μικρό εντουράκι F800GS ή το καινούργιο Africa που μαμάει απ ότι φαίνεται.
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Αν κανετε μια βολτα στα 'μεγαλα" σαϊτ ενας ειναι ο Βασιλιας...

DRZ400


Με έφτιαξες τώρα!!!!!
Το γαμωτο είναι που δεν έχω πινακίδα! !!
Πώς μπορώ να βγάλω άραγες ????
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Το πιο ιδανικό onoff για μένα
είναι αυτό που θελω να κανω στο δικό μου. ...








με υπομονη κάπως έτσι το κόβω. .......

Άντε να βγουν στα βουνό ο πατήρ και το άξιο τέκνο για αρκουδίσματα...:D

Πάντως, στο γκαράζ έχει παρέα αρχοντοαντβετσουράδικη...;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν μιλήσουμε για την 10ετία που πέρασε:
Το τέλειο ΟΝ-off ήταν το VSTrom-650 (αν και ποτέ δεν μου άρεσε οπτικά/σχεδιαστικά)
Eνώ
Το τέλειο OFF-on ,ήταν το ΚΤΜ640-ADV (αυτό μου άρεσε οπτικά-οι κραδασμοί και η μειωμένη αξιοπιστία του όμως ,όχι)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,έχει αποδειχτεί εμπειρικά πλεόν ,οτι ήταν το Trasalp650 (παλιά δεν μου άρεσε-τα τελευταία χρόνια όμως το έχω εκτιμήσει πολύ)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν μιλήσουμε για το σήμερα:
Το τέλειο ΟΝ-off ,είναι το F800-GS
Το τέλειο OFF-on ,είναι το ΚΤΜ690 Enduro-R (το οποίο θα ήταν ακόμα καλύτερο σε μιαν έκδοση ADV)

Το τέλειο ΟΝ-ΟFF όμως ,αν δεν υπερβάλουν οι πρώτες δημοσιογραφικές κριτικές ,μάλλον θα είναι το CRF1000.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλήσουμε για το αύριο:
Το τέλειο ΟΝ-ΟFF , θα ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφει ο φίλος μου ο STF.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αν μιλάμε για αποκλειστικά μονοκάβαλα ,εντός Ελλάδας ,άντε κ κάνα Βαλκάνιο ,και με ΕΜΦΑΣΗ στο ΟFF
τότε δεν μπορώ να φανταστώ κάτι ιδανικότερο ,απο ένα KTM690-ADV.
Κωστα, η τοποθετηση σου για την περασμενη δεκαετια και για την τωρινη με καλυψε απολυτα. Τωρα ψηφοδελτιο θαριχνα και γω σαν το δικο σου και αυτο που εχει στο μυαλο του ο Στεφ αλλα ολα ειναι σχετικα με τη χρηση που κανει ο καθενας.

Για παραδειγμα, αν ητανε να εχω ΕΝΑ ΜΟΝΟ μηχανακι για τα παντα, τοτε θα αλλαζα ψηφοδελτιο για το απολυτο on-off και θα ηθελα 1200 κυβικα γιατι πολλες φορες στην ασφαλτο ..η ζωη αρχιζει στα 200. Εννοειται οτι απο τα τωρινα θα διαλεγα το 1200GS-LC. Ο λογος που εχω κρατησει το Τρανσαλπ που με εξυπηρετει τελεια σ'αυτα που κανω σε on-off χρηση αλλα του λειπει γκαζι στην ασφαλτο, ειναι οτι εχω και το VFR800 παραλληλα.

Επισης αν ας πουμε καποιος παιρνει τα βουνα χωρις συνεπιβατη (εγω παω πολυ συχνα με τη συνεπιβατηδα ακομη και σε extreme μερη), τοτε ειναι προτιμοτερο το μονοκυλινδρο δηλ. κατι σαν το 640Adv κλπ - παραδειγμα ο Φοινικας, που εχει το custom sports-tourer 1200GS με τους 17αρηδες για ασφαλτο και το 640Adv.

Αρα ολα ειναι σχετικα με τη χρηση του καθενος και δεν υπαρχει ευκολα καλουπι για το τι ειναι "το καλυτερο/επιθυμητο on-off".
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αν κανετε μια βολτα στα 'μεγαλα" σαϊτ ενας ειναι ο Βασιλιας...

DRZ400


Διαφωνω.Οχι για το οτι το DRZ400 δεν κανει για "βασιλιας"...ισα ισα που ειναι αξιολογη μοτοσυκλετα για πολλες δουλειες και υποψηφια για "ενα για ολα".
Ομως διαφωνω στο οτι τα DRZ μαμα απο τα DRZ στη φωτο απεχουν αλλο ενα μηχανακι ισως και παραπανω σε κοστος...Δηλαδη κατ'εμε δεν ειναι πώς μπορεις να φτιαξεις ενα μηχανακι αν ριξεις αλλο ενα μοτο σε κοστος πανω του αλλαζοντας απο αναρτησεις κ ντεποζιτο ως δεν ξερω κ γω τι...Το θεμα ειναι ποιος θα μπορουσε να ειναι ο Βασιλιας,με ελαχιστες αλλαγες απο το μοντελο παραγωγης ως το να πιασει τον ορο "Ενα για ολες τις δουλειες"...
Οπως ειπε κ ο Γιωργος δυσκολα θα πουν ολοι "αυτο ειναι το ιδανικο" και λογικα...αφου οι αναγκες και τα γουστα αλλά και οι δυνατοτητες καθενος μας διαφερουν απο ελαχιστα εως εκ διαμετρου αντιθετες.Και ευτυχως θα ελεγα αφου αν ολοι ημασταν ιδιοι θα βαριομασταν να βλεπουμε και ιδιες μοτοσυκλετες.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ψαχνω σημερα τη Yamaha,για μηχανακι 5ετιας...κι απο οτι διαβαζω δεν ειμαι ο μονος.Αναμεσα στο yzf450 και στο xt600 δεν υπαρχει τιποτα.Τοσο δυσκολο ειναι?

adv phone
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ψαχνω σημερα τη Yamaha,για μηχανακι 5ετιας...κι απο οτι διαβαζω δεν ειμαι ο μονος.Αναμεσα στο yzf450 και στο xt600 δεν υπαρχει τιποτα.Τοσο δυσκολο ειναι?

adv phone
Υπάρχει... το Tenere XT660Z! Αν θέλεις να είναι το απόλυτο μεταξύ καθαρόαιμου και ψευδοεντούρο τότε βασιλιάς είναι μόνο το 690 της KTM και εσχάτως το husqvarna 701, αλλά θα χάσεις την άνεση της σέλας του Tenere στα ασφάλτινα...

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Διαφωνω.Οχι για το οτι το DRZ400 δεν κανει για "βασιλιας"...ισα ισα που ειναι αξιολογη μοτοσυκλετα για πολλες δουλειες και υποψηφια για "ενα για ολα".
Ομως διαφωνω στο οτι τα DRZ μαμα απο τα DRZ στη φωτο απεχουν αλλο ενα μηχανακι ισως και παραπανω σε κοστος...Δηλαδη κατ'εμε δεν ειναι πώς μπορεις να φτιαξεις ενα μηχανακι αν ριξεις αλλο ενα μοτο σε κοστος πανω του αλλαζοντας απο αναρτησεις κ ντεποζιτο ως δεν ξερω κ γω τι...Το θεμα ειναι ποιος θα μπορουσε να ειναι ο Βασιλιας,με ελαχιστες αλλαγες απο το μοντελο παραγωγης ως το να πιασει τον ορο "Ενα για ολες τις δουλειες"...
Οπως ειπε κ ο Γιωργος δυσκολα θα πουν ολοι "αυτο ειναι το ιδανικο" και λογικα...αφου οι αναγκες και τα γουστα αλλά και οι δυνατοτητες καθενος μας διαφερουν απο ελαχιστα εως εκ διαμετρου αντιθετες.Και ευτυχως θα ελεγα αφου αν ολοι ημασταν ιδιοι θα βαριομασταν να βλεπουμε και ιδιες μοτοσυκλετες.
Μάνθο, βασικά μόνο τεποζιτο αλλάζουν και κάποιοι και αλουμινίου ποδιά στον κινητήρα
 
Top Bottom