Ποιό είναι το "καλύτερο" που έχεις οδηγήσει;

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
ΥΖ500,RD350
Το πρωτο γιατι μπορουσε να σου ξεριζωσει τους ωμους,το 2ο γιατι με το γκαζι που ειχε και τα αστεια φρενα,πατουσες φρενο Λαρισα και σταματαγες Τυρναβο
 

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
ΥΖ500,RD350
Το πρωτο γιατι μπορουσε να σου ξεριζωσει τους ωμους,το 2ο γιατι με το γκαζι που ειχε και τα αστεια φρενα,πατουσες φρενο Λαρισα και σταματαγες Τυρναβο
Sothrhs τα είπες όλα

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Δεν ξέρω ρε παίδες για το καλύτερο .
Αυτό που με έκανε εντύπωση όμως,ήταν ένα grand dink 125 στη Σαντορίνη .
Έβγαλε όλη την ανηφόρα με εμένα ,την κυρά και τα μπαγκαζια μας .
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Είχα μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες δρόμου, όταν κόλλησα την αρρώστια του χώματος.

Πιστεύοντας ότι το έχω λόγω ασφάλτινης εμπειρίας σε πολύ δυνατά μοτέρ, πήγα και πήρα αυτό το WR-450 F του 2016 για πρώτη μοτοσυκλέτα για να μάθω χωμάτινη οδήγηση.

Πρώτη φορά που το καβαλησα στο χωμα έπαθα σοκ.
Ηταν απίστευτη η δύναμη και η όλη αίσθηση.
Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη αλλά ήταν με τεράστια διαφορά αυτή που μου έκανε την μεγαλύτερη πρώτη εντύπωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είχα μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες δρόμου, όταν κόλλησα την αρρώστια του χώματος.

Πιστεύοντας ότι το έχω λόγω ασφάλτινης εμπειρίας σε πολύ δυνατά μοτέρ, πήγα και πήρα αυτό το WR-450 F του 2016 για πρώτη μοτοσυκλέτα για να μάθω χωμάτινη οδήγηση.

Πρώτη φορά που το καβαλησα στο χωμα έπαθα σοκ.
Ηταν απίστευτη η δύναμη και η όλη αίσθηση.
Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη αλλά ήταν με τεράστια διαφορά αυτή που μου έκανε την μεγαλύτερη πρώτη εντύπωση.
Κοκακολα έχεις στην τσέπη?
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Αυτό που μου χει μείνει χαραγμένο στη μνήμη είναι το yzf 450 .

Δεν ήταν μόνο η δύναμη αλλά και ο τρόπος που την απέδιδε Αυτό που λένε ότι μακραίνει χέρια, δεν ήταν τυχαίο . Αν είχες τα κότσια να του πάρεις όλο το γκάζι σε μικρή στενη πίστα συνομιλούσες αυτόματα με τη γραμματεία του άλλου κόσμου
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
To καλύτερο που 'χω οδηγήσει είναι το 1190, αυτό όμως που ακόμα βλέπω
στα όνειρά μου ήταν μιά CAPRA 250.......
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είχα μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες δρόμου, όταν κόλλησα την αρρώστια του χώματος.
.......
Ηταν απίστευτη η δύναμη και η όλη αίσθηση.
Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη αλλά ήταν με τεράστια διαφορά αυτή που μου έκανε την μεγαλύτερη πρώτη εντύπωση.
Τι εννοείς σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη; Σίγουρα ήταν θέλεις να πεις, Yamaha είναι.





















*μας διαβάζουν ρε παιδάκι μου, τι δεν καταλαβαίνεις;
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Τι εννοείς σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη; Σίγουρα ήταν θέλεις να πεις, Yamaha είναι.





















*μας διαβάζουν ρε παιδάκι μου, τι δεν καταλαβαίνεις;
Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.
Και στα ανοιχτά κομμάτια η να ανέβεις τέρμα γκάζι πλαγιές ήταν θεϊκό.
Αλλά ήταν βαρύ για καθαρόαιμο εντουρο, και το αισθανόσουνα πιο βαρύ κι απ ότι ήτανε, στα πολύ αργά και δύσκολα.
Παρ όλα αυτά είμαι μισόψημενός να πάρω κάτι ανάλογο, ίσως και το ίδιο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.
Και στα ανοιχτά κομμάτια η να ανέβεις τέρμα γκάζι πλαγιές ήταν θεϊκό.
Αλλά ήταν βαρύ για καθαρόαιμο εντουρο, και το αισθανόσουνα πιο βαρύ κι απ ότι ήτανε, στα πολύ αργά και δύσκολα.
Παρ όλα αυτά είμαι μισόψημενός να πάρω κάτι ανάλογο, ίσως και το ίδιο.
Μετά το Τ700 θα σου φανεί πίπουλο.

Πάντως σοβαρά τώρα, το έχω ξαναγράψει τα WR250F από το 2014 μέχρι και το 2017 θεωρούνται στη πιάτσα του enduro τα Sherow των καθαρόαιμων, δεν χαλάνε με τίποτα και μπορείς να τα δουλέψεις και σε μακρινές onoff-άδες (αν αντέχει ο ποπός σου). Και παρά την απώλεια της ροπής του 450 μαθαίνεις να δουλεύεις με το γκάζι και φόρα και -για εμένα- είναι πραγματικό σχολείο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.
Και στα ανοιχτά κομμάτια η να ανέβεις τέρμα γκάζι πλαγιές ήταν θεϊκό.
Αλλά ήταν βαρύ για καθαρόαιμο εντουρο, και το αισθανόσουνα πιο βαρύ κι απ ότι ήτανε, στα πολύ αργά και δύσκολα.
Παρ όλα αυτά είμαι μισόψημενός να πάρω κάτι ανάλογο, ίσως και το ίδιο.
Επειδή έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί... Μην το πάρεις.
Το 450 το έχουν απορρίψει αγωνιζόμενοι και μάλιστα κορυφαίοι.
Χρειάζεσαι ένα μηχανάκι που θα σε βοηθάει και όχι που θα παλεύεις μαζί του.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
δεν χαλάνε με τίποτα και μπορείς να τα δουλέψεις και σε μακρινές onoff-άδες (αν αντέχει ο ποπός σου).
Ένα πρωκτοσυναλάρ για τον κύριο παρακαλώ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάθε σιδηροκώλης που σέβεται τον εαυτό του το έχει στο σετ με τα εργαλεία κάτω από τη σελα.
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
Ktm 990 adv. 08, ήταν έρωτας από πριν λόγω εμφάνισης αλλά μόλις ανέβηκα και το οδήγησα είχα πάθει πλάκα. Το είχα δικό μου κανένα χρόνο. Γούσταρα να το οδηγαω τέλεια θέση οδήγηση (για τα γούστα μου) μοτέρ δυνατό κ ροπατο, Μοτο για όλες τις δουλειές ταξίδι χώμα στρίψιμο. Μόνο ένα αρνητικό κ για αυτό το έδωσα η κατανάλωση έσπαγε νεύρα αλλά ακόμα βλέπω στο δρόμο και τα κοιτάζω, θέλοντας να το ξανά αγοράσω.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Επειδή έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί... Μην το πάρεις.
Το 450 το έχουν απορρίψει αγωνιζόμενοι και μάλιστα κορυφαίοι.
Χρειάζεσαι ένα μηχανάκι που θα σε βοηθάει και όχι που θα παλεύεις μαζί του.
Καταλαβαίνω τι λες.

Οπως είπα και πιο πάνω ήταν "βαρύ"στα +122 κιλά για καθαρόαιμο και γινόταν ακόμα βαρύτερο στην αίσθηση όσο "εσφιγγαν" οι συνθηκες.
Αν πεις όμως ότι δεν το παίρνω σαν εντουρο, αλλά σαν ένα πιο hardcore dual sport έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Δεν χρειάζεται να το φορτώνεις συνέχεια, και με ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο, πιο ανετη σέλα, ~20 mm χαμήλωμα, ένα λίγο μικρότερο γρανάζι, και με δεδομένη την αξιοπιστία του, μπορείς να το πας σχεδον παντού καβάλα.



.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταλαβαίνω τι λες.

Οπως είπα και πιο πάνω ήταν "βαρύ"στα +122 κιλά για καθαρόαιμο και γινόταν ακόμα βαρύτερο στην αίσθηση όσο "εσφιγγαν" οι συνθηκες.
Αν πεις όμως ότι δεν το παίρνω σαν εντουρο, αλλά σαν ένα πιο hardcore dual sport έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Δεν χρειάζεται να το φορτώνεις συνέχεια, και με ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο, πιο ανετη σέλα, ~20 mm χαμήλωμα, ένα λίγο μικρότερο γρανάζι, και με δεδομένη την αξιοπιστία του, μπορείς να το πας σχεδον παντού καβάλα.



.
Ένα 690 περιγράφεις φίλε.
Είσαι έτοιμος.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ktm 520 (το είχα για κάποια χρόνια )

RgvΓ 250 banana με ρεύματα και φλουο χρώματα (δεν ήξερα να το πάω γιατί ήμουν 17) μόνο ευθείες

Ένα γιαμαχα 500 δίχρονο που υπάρχει ακόμα δίπλα σε κάτι τριφυλομπαλες στο χωριό (με αυτό χαιρέτισε ο ξάδερφος )
Άσχημο αλλά πήγαινε

Ktm 640 01 sm (μεγάλο σχολείο , πολύ διασκέδαση )

Bmw gs 1200 2016β πολύ ωραία αίσθηση και καλό handling control

Beta 350rr 2018 η καλύτερες αναρτήσεις που έχω οδηγήσει (πολύ καλά σεταρισμενες ) και ωραία αίσθηση στο άνοιγμα του γκαζιού

Πρόσφατα οδήγησα το bmw hp2 enduro , θα έρθει και θα μείνει .




Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom