Sothrhs τα είπες όλαΥΖ500,RD350
Το πρωτο γιατι μπορουσε να σου ξεριζωσει τους ωμους,το 2ο γιατι με το γκαζι που ειχε και τα αστεια φρενα,πατουσες φρενο Λαρισα και σταματαγες Τυρναβο
Κοκακολα έχεις στην τσέπη?Είχα μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες δρόμου, όταν κόλλησα την αρρώστια του χώματος.
Πιστεύοντας ότι το έχω λόγω ασφάλτινης εμπειρίας σε πολύ δυνατά μοτέρ, πήγα και πήρα αυτό το WR-450 F του 2016 για πρώτη μοτοσυκλέτα για να μάθω χωμάτινη οδήγηση.
Πρώτη φορά που το καβαλησα στο χωμα έπαθα σοκ.
Ηταν απίστευτη η δύναμη και η όλη αίσθηση.
Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη αλλά ήταν με τεράστια διαφορά αυτή που μου έκανε την μεγαλύτερη πρώτη εντύπωση.
Τι εννοείς σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη; Σίγουρα ήταν θέλεις να πεις, Yamaha είναι.Είχα μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες δρόμου, όταν κόλλησα την αρρώστια του χώματος.
.......
Ηταν απίστευτη η δύναμη και η όλη αίσθηση.
Σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη αλλά ήταν με τεράστια διαφορά αυτή που μου έκανε την μεγαλύτερη πρώτη εντύπωση.
Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.Τι εννοείς σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη; Σίγουρα ήταν θέλεις να πεις, Yamaha είναι.
*μας διαβάζουν ρε παιδάκι μου, τι δεν καταλαβαίνεις;
Μετά το Τ700 θα σου φανεί πίπουλο.Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.
Και στα ανοιχτά κομμάτια η να ανέβεις τέρμα γκάζι πλαγιές ήταν θεϊκό.
Αλλά ήταν βαρύ για καθαρόαιμο εντουρο, και το αισθανόσουνα πιο βαρύ κι απ ότι ήτανε, στα πολύ αργά και δύσκολα.
Παρ όλα αυτά είμαι μισόψημενός να πάρω κάτι ανάλογο, ίσως και το ίδιο.
Επειδή έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί... Μην το πάρεις.Εντάξει, δεν σπάει, δεν χαλάει.
Και στα ανοιχτά κομμάτια η να ανέβεις τέρμα γκάζι πλαγιές ήταν θεϊκό.
Αλλά ήταν βαρύ για καθαρόαιμο εντουρο, και το αισθανόσουνα πιο βαρύ κι απ ότι ήτανε, στα πολύ αργά και δύσκολα.
Παρ όλα αυτά είμαι μισόψημενός να πάρω κάτι ανάλογο, ίσως και το ίδιο.
Ένα πρωκτοσυναλάρ για τον κύριο παρακαλώ.δεν χαλάνε με τίποτα και μπορείς να τα δουλέψεις και σε μακρινές onoff-άδες (αν αντέχει ο ποπός σου).
ΟΚ, θεωρώ ότι θα κρατήσει και το T700, αλλιώς να κάτσει εκεί που είναι.Ένα πρωκτοσυναλάρ για τον κύριο παρακαλώ.
Για καπετάνιο σε είχα και θα μας βγεις της φαρμακευτικης, α να δούμεΈνα πρωκτοσυναλάρ για τον κύριο παρακαλώ.
Καταλαβαίνω τι λες.Επειδή έχουμε πάει αρκετές βόλτες μαζί... Μην το πάρεις.
Το 450 το έχουν απορρίψει αγωνιζόμενοι και μάλιστα κορυφαίοι.
Χρειάζεσαι ένα μηχανάκι που θα σε βοηθάει και όχι που θα παλεύεις μαζί του.
Ένα 690 περιγράφεις φίλε.Καταλαβαίνω τι λες.
Οπως είπα και πιο πάνω ήταν "βαρύ"στα +122 κιλά για καθαρόαιμο και γινόταν ακόμα βαρύτερο στην αίσθηση όσο "εσφιγγαν" οι συνθηκες.
Αν πεις όμως ότι δεν το παίρνω σαν εντουρο, αλλά σαν ένα πιο hardcore dual sport έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Δεν χρειάζεται να το φορτώνεις συνέχεια, και με ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο, πιο ανετη σέλα, ~20 mm χαμήλωμα, ένα λίγο μικρότερο γρανάζι, και με δεδομένη την αξιοπιστία του, μπορείς να το πας σχεδον παντού καβάλα.
.