Ποιό είναι το καλύτερο On/Off στα 250cc ?

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Προφανώς όλοι εννοούν το WR250R (όχι F). Άκυρη η πρόταση σου για το Husky, είπαμε όχι καθαρόαιμα! ;)

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας

Τη εννοείς καθαρόαιμα...??:thinking:

Στα μέρη μου τα λέμε ξερά = καθαρόαιμα = mx = όχι φως = μόνο νεκροτάμπελο...:p

To husky είναι enduro....


Όσο για το dt200 3ET θα πω 2-3 λόγια αν καταλάβω τι λέμε καθαρόαιμα... γιατί τώρα μπερδεύτηκα και δεν ξέρω από που να το πιάσω...

:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τη εννοείς καθαρόαιμα...??:thinking:

Στα μέρη μου τα λέμε ξερά = καθαρόαιμα = mx = όχι φως = μόνο νεκροτάμπελο...:p

To husky είναι enduro....


Όσο για το dt200 3ET θα πω 2-3 λόγια αν καταλάβω τι λέμε καθαρόαιμα... γιατί τώρα μπερδεύτηκα και δεν ξέρω από που να το πιάσω...

:friendship:
καθαροαιμα λεμε τα αγωνιστικα που κανουν σερβις με τις ωρες χρησης.
αυτα ειναι τα εντουρο και μοτοκρος.
για να τρεξεις σε αγωνα εντουρο πρεπει το μηχανακι να εχει πινακιδα και φωτα αλλιως δεν μπορεις να τρεξεις.
στα μοτοκρος δεν χρειαζεται να εχεις πινακιδα-φωτα
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Συναίσθημα και μόνο θα με οδηγούσε στην αγορά αυτής και της αντίστοιχης, σε suzuki, dr250 djebel, καυτό μεταλλικό τεποζιτο, μίζα, και computer trim
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
drz250 , dr250r, kai djebel 250xc φορανε ιδιο μοτερ και γενικα ειναι 99,9% ιδια. - επιπλέον το τζιμπελ Μεγαλυτερο ρεζερβουαρ ( 19 λιτρα , 400 χλμ αυτονομια !!)
- Τετραβαλβιδος κινητηρας με δυο εκκεντροφορους.
- Ηλεκτρονικο κοντερ (με 2 trip, χρονομετρο, ωρα)
Μου αρεσουν τα Σουζουκι!!!
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
drz250 , dr250r, kai djebel 250xc φορανε ιδιο μοτερ και γενικα ειναι 99,9% ιδια. - επιπλέον το τζιμπελ Μεγαλυτερο ρεζερβουαρ ( 19 λιτρα , 400 χλμ αυτονομια !!)
- Τετραβαλβιδος κινητηρας με δυο εκκεντροφορους.
- Ηλεκτρονικο κοντερ (με 2 trip, χρονομετρο, ωρα)
Μου αρεσουν τα Σουζουκι!!!
Τι μου θύμησες.... :)
Το είχα για κάνα - δυο χρόνια, το έδωσα πέρσι το καλοκαίρι λόγω έλλειψης χρόνου για βόλτες.







Το πρώτο και μοναδικό μου ονοφάκι, πήγαινε παντού αλλά ήταν (για τα γούστα μου) αρκετά ψόφιο. Παρόλο το γρανάζωμα, τρύπα στο φιλτροκούτι και ζιγκλέρωμα (η εξάτμιση ήταν το επόμενο βήμα πριν το πουλήσω).
Καθώς δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ελλάδα είχα κάποιο θέμα με τα ανταλλακτικά. Φανάρι βρήκα από Αμερική και δεξί καπάκι από Αυστραλία. Στα αναλώσιμα δεν υπήρχε πρόβλημα.
Κάποιες φορές μου λείπει. Αλλά δε νομίζω να ξανάπαιρνα 250άρι παλιό. Καλύτερα ένα DRZ400.

Από τα νέα, σαφώς το WR250R, αυτό του @Markas .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Λοιπόν, μιας και τώρα πήρα χαμπάρι το θέμα (thnx @yns ) να πω και εγώ τη προσωπική μου εμπειρία.
Έψαχνα 250ρι Ον-Οφφ για χρήση όπως ακριβώς το λέει το όνομα της κατηγορίας. Και Ον και Οφφ. Τα Enduro και MX στα οποία κάνω μία βόλτα μεγάλη και μετά κλαίω τα λεφτά για μπιστόνι κτλ αποκλείονταν. Καινούριο σε νορμάλ τιμή ήταν τα KLX250 και CRF250L. Παπιά με κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου δηλαδή.
Ήμουν τυχερός και γνωστός μου πωλούσε ένα από τα ελάχιστα WR250R της Κρήτης. Ακριβό, ακόμα και ως μεταχειρισμένο αλλά πάλι φτηνότερο τουλάχιστον από καινούριο KLX250 και CRF250L
Το δικό μου είναι μοντέλο τέλος 2008 και είχε ήδη κάποιες μετατροπές από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Άλλο τιμόνι (το είχε στραβώσει σε πτώση), αποστάτες, FMF εξάτμιση από κινητήρα μέχρι τελικό και κοντύτερο γρανάζωμα. Το μηχανάκι είναι στα χέρια μου από το 2013 και δεν έχω μετανοιώσει στιγμή την απόκτησή του. Μέχρι τώρα είναι τέρας αξιοπιστίας, οικονομικό σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας - ασφάλιστρα σε σχέση με κάποιο μεγαλύτερο. Γιατί ναι, δύσκολα μπορείς να το συγκρίνεις με άλλα 250ρια. Έχω από τη στιγμή της απόκτησής του και μετά οδηγήσει DT200 και KLX250 καινούριο (με μετατροπή για να βγάλει τα σωστά άλογα) αλλά και το DR250 του yns ή και ενός ακόμα φίλου. Μεγάλη απογοήτευση, ψόφια μου φάνηκαν! (καμία σχέση όπως τα θυμόμουν πιτσιρικάς ;) )
Στην οδήγηση, πάλι καμία σχέση οι αναρτήσεις που είναι και πλήρως ρυθμιζόμενες.
Γενικές εντυπώσεις:
Η μηχανή, λόγο μικρών κυβικών, δεν έχει αρκετή ροπή οπότε πρέπει να εκπαιδευτείς να τη δουλεύεις σε ψηλές στροφές και με φόρα. Με λίγη εξοικείωση, ανακαλύπτεις πως μπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα.
Google υπάρχει, θα βρείτε εύκολα ανθρώπους που έχουν κάνει το γύρο του κόσμου ή έστω πολύ μεγάλα ταξίδια με αυτό.
Φόρτωμα;



Αυτονομία; (νορμάλ 130-140 χλμ, έξτρα ντεπόζιτο 300+χλμ)


Το WR250R έχει κύριο στόχο να οδηγηθεί σε χώμα, αλλά δε θα κολώσει σε άσφαλτο.
Προσωπικά, το μηχανάκι το έχω οδηγήσει άσφαλτο για να πάω από το σπίτι σε κάποια δύσκολη χωμάτινη διαδρομή. Έχοντας το BMW, δεν έχει προς το παρόν νόημα άλλη χρήση. Στην άσφαλτο, ο μόνος περιορισμός που βάζω είναι ο εαυτός μου και πόσο θέλω να διατηρήσω τα λάστιχα. Αλλιώς ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες 100-120, ότι ανηφόρα και να είναι. Σε επαρχιακό με στροφιλίκια δε, κολάζει και άγιο. Προσωπικά δε με ενόχλησε η σέλα αλλά το να αλλάξεις σέλα ή έστω γόμωση είναι το μόνο εύκολο. Για τσιγκούνηδες, υπάρχουν πολύ αποτελεσματικές κρέμες για τον ποπό :D

Χώμα:
Εδώ έρχεται η πραγματική αποκάλυψη! Πανάλαφρο, ακόμα και αν του βάλει κάποιος έξτρα ντεπόζιτο και μπαγκάζια θα είναι σαφώς ελαφρύτερο από πολλά άλλα. Αναρτήσεις; Σου επιτρέπουν να το χρησιμοποιήσεις ως μηχανάκι enduro και να χωθείς σε κάθε είδους τερραίν, απλά θα έχεις μία ταχύτητα κάτω σε σχέση με τα μηχανάκια της παρέας.
Προσωπικά, δεν έχω κάνει πίσω σε κάθε είδους τερραίν. Απλά σημαδεύω ένα σημείο στον χάρτη και φτάνω. Είτε είναι δίπλα στο σπίτι μου είτε 200 χλμ απόσταση.








Μάλιστα, όταν αποφασίζω να πάω βόλτα μόνος μου, πρώτη μου επιλογή για λόγους ασφάλειας θα είναι το WR. Γιατί; Γιατί λόγω αναρτήσεων και βάρους πέφτεις πολύ δυσκολότερα από το BMW αλλά και αν ακόμα πέσεις, η πιθανότητα τραυματισμού από το βάρος της μηχανής είναι αμελητέα.


Για να μη λέτε πάντως, ακόμα και ο Βροχίδης, προς WR μεριά κοιτούσε αρχικά στο ταξίδι στην Αφρική αλλά λόγο κόστους έκανε πίσω. Και αυτό είναι τελικά το μοναδικό πραγματικά ελάττωμα αυτής της μηχανής για αυτήν την κατηγορία. Κόστος αγοράς.

Το ότι λατρεύω το Yamahάκι μου νομίζω πως είναι προφανές.
Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να υποτιμήσω πολύ ικανές επιλογές παλαιότερων ετών αλλά και καινούρια.
Και τα XR ή τα DR παλιά αλλά και τα KLX και CRF τώρα, είναι με τη σειρά τους ικανά και οικονομικά.
Απλά εγώ δεν είμαι πλέον αντικειμενικός για τη σύγκριση ;)

Υγ: Το "μειονέκτημα" του ψεκασμού για χώρες της Αφρικής ή Άπο Ανατολής είναι πλέον μύθος. Στο horizons unlimited έχει αναλυθεί αρκετά, όποιος θέλει το ψάχνει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λοιπόν, μιας και τώρα πήρα χαμπάρι το θέμα (thnx @Markas
Έψαχνα 250ρι Ον-Οφφ για χρήση όπως ακριβώς το λέει το όνομα της κατηγορίας. Και Ον και Οφφ. Τα Enduro και MX στα οποία κάνω μία βόλτα μεγάλη και μετά κλαίω τα λεφτά για μπιστόνι κτλ αποκλείονταν. Καινούριο σε νορμάλ τιμή ήταν τα KLX250 και CRF250L. Παπιά με κάποιες δυνατότητες εκτός δρόμου δηλαδή.
Ήμουν τυχερός και γνωστός μου πωλούσε ένα από τα ελάχιστα WR250R της Κρήτης. Ακριβό, ακόμα και ως μεταχειρισμένο αλλά πάλι φτηνότερο τουλάχιστον από καινούριο KLX250 και CRF250L
Το δικό μου είναι μοντέλο τέλος 2008 και είχε ήδη κάποιες μετατροπές από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Άλλο τιμόνι (το είχε στραβώσει σε πτώση), αποστάτες, FMF εξάτμιση από κινητήρα μέχρι τελικό και κοντύτερο γρανάζωμα. Το μηχανάκι είναι στα χέρια μου από το 2013 και δεν έχω μετανοιώσει στιγμή την απόκτησή του. Μέχρι τώρα είναι τέρας αξιοπιστίας, οικονομικό σε καύσιμο αλλά και σε τέλη κυκλοφορίας - ασφάλιστρα σε σχέση με κάποιο μεγαλύτερο. Γιατί ναι, δύσκολα μπορείς να το συγκρίνεις με άλλα 250ρια. Έχω από τη στιγμή της απόκτησής του και μετά οδηγήσει DT200 και KLX250 καινούριο (με μετατροπή για να βγάλει τα σωστά άλογα) αλλά και το DR250 του yns ή και ενός ακόμα φίλου. Μεγάλη απογοήτευση, ψόφια μου φάνηκαν! (καμία σχέση όπως τα θυμόμουν πιτσιρικάς ;) )
Στην οδήγηση, πάλι καμία σχέση οι αναρτήσεις που είναι και πλήρως ρυθμιζόμενες.
Γενικές εντυπώσεις:
Η μηχανή, λόγο μικρών κυβικών, δεν έχει αρκετή ροπή οπότε πρέπει να εκπαιδευτείς να τη δουλεύεις σε ψηλές στροφές και με φόρα. Με λίγη εξοικείωση, ανακαλύπτεις πως μπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα.
Google υπάρχει, θα βρείτε εύκολα ανθρώπους που έχουν κάνει το γύρο του κόσμου ή έστω πολύ μεγάλα ταξίδια με αυτό.
Φόρτωμα;



Αυτονομία; (νορμάλ 130-140 χλμ, έξτρα ντεπόζιτο 300+χλμ)


Το WR250R έχει κύριο στόχο να οδηγηθεί σε χώμα, αλλά δε θα κολώσει σε άσφαλτο.
Προσωπικά, το μηχανάκι το έχω οδηγήσει άσφαλτο για να πάω από το σπίτι σε κάποια δύσκολη χωμάτινη διαδρομή. Έχοντας το BMW, δεν έχει προς το παρόν νόημα άλλη χρήση. Στην άσφαλτο, ο μόνος περιορισμός που βάζω είναι ο εαυτός μου και πόσο θέλω να διατηρήσω τα λάστιχα. Αλλιώς ταξιδεύει άνετα με ταχύτητες 100-120, ότι ανηφόρα και να είναι. Σε επαρχιακό με στροφιλίκια δε, κολάζει και άγιο. Προσωπικά δε με ενόχλησε η σέλα αλλά το να αλλάξεις σέλα ή έστω γόμωση είναι το μόνο εύκολο. Για τσιγκούνηδες, υπάρχουν πολύ αποτελεσματικές κρέμες για τον ποπό :D

Χώμα:
Εδώ έρχεται η πραγματική αποκάλυψη! Πανάλαφρο, ακόμα και αν του βάλει κάποιος έξτρα ντεπόζιτο και μπαγκάζια θα είναι σαφώς ελαφρύτερο από πολλά άλλα. Αναρτήσεις; Σου επιτρέπουν να το χρησιμοποιήσεις ως μηχανάκι enduro και να χωθείς σε κάθε είδους τερραίν, απλά θα έχεις μία ταχύτητα κάτω σε σχέση με τα μηχανάκια της παρέας.
Προσωπικά, δεν έχω κάνει πίσω σε κάθε είδους τερραίν. Απλά σημαδεύω ένα σημείο στον χάρτη και φτάνω. Είτε είναι δίπλα στο σπίτι μου είτε 200 χλμ απόσταση.








Μάλιστα, όταν αποφασίζω να πάω βόλτα μόνος μου, πρώτη μου επιλογή για λόγους ασφάλειας θα είναι το WR. Γιατί; Γιατί λόγω αναρτήσεων και βάρους πέφτεις πολύ δυσκολότερα από το BMW αλλά και αν ακόμα πέσεις, η πιθανότητα τραυματισμού από το βάρος της μηχανής είναι αμελητέα.


Για να μη λέτε πάντως, ακόμα και ο Βροχίδης, προς WR μεριά κοιτούσε αρχικά στο ταξίδι στην Αφρική αλλά λόγο κόστους έκανε πίσω. Και αυτό είναι τελικά το μοναδικό πραγματικά ελάττωμα αυτής της μηχανής για αυτήν την κατηγορία. Κόστος αγοράς.

Το ότι λατρεύω το Yamahάκι μου νομίζω πως είναι προφανές.
Σε καμία περίπτωση πάντως δε θέλω να υποτιμήσω πολύ ικανές επιλογές παλαιότερων ετών αλλά και καινούρια.
Και τα XR ή τα DR παλιά αλλά και τα KLX και CRF τώρα, είναι με τη σειρά τους ικανά και οικονομικά.
Απλά εγώ δεν είμαι πλέον αντικειμενικός για τη σύγκριση ;)

Υγ: Το "μειονέκτημα" του ψεκασμού για χώρες της Αφρικής ή Άπο Ανατολής είναι πλέον μύθος. Στο horizons unlimited έχει αναλυθεί αρκετά, όποιος θέλει το ψάχνει.
Το μηχανάκι αυτό έτσι και αλλιώς εγώ το γουστάρω πολύ και την άποψη μου την έχω διατυπώσει. Οι φωτό σου @Markas είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Σωστός ο @Markas!
Μόνη διόρθωση ότι δεν είναι μόνο το κόστος αγοράς αλλά και συντήρησης (τα εξουσιοδοτημένα Yamaha χρεώνουν ΑΡΚΕΤΑ) αλλά και εύρεσης ανταλλακτικών (π.χ. στην Αφρική). Πολύ ωραίο μηχανάκι γενικά και με αρκετή δύναμη για τα κυβικά του (δεν είναι WRF αλλά έχει πολιτική συντήρηση που είναι πολύ βασικό).
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
καθαροαιμα λεμε τα αγωνιστικα που κανουν σερβις με τις ωρες χρησης.
αυτα ειναι τα εντουρο και μοτοκρος.
για να τρεξεις σε αγωνα εντουρο πρεπει το μηχανακι να εχει πινακιδα και φωτα αλλιως δεν μπορεις να τρεξεις.
στα μοτοκρος δεν χρειαζεται να εχεις πινακιδα-φωτα
Και γιατί δεν τα λέτε αγωνιστικά....??
:friendship:

Λοιπόν θεωρώ ότι τα DT κτλ δίχρονα δεν αξίζουν πλέον, αρκετά λεφτά για το τίποτα... οι νεκρόφιλοι μην μου την πέσετε έχω dt αλλά είναι για χαβαλέ και μόνο, όχι για να το πάρω να γυρίσω όλη την Ελλάδα από χώμα...

Για να γυρίσω όλη την Ελλάδα, αν δεν το έκανα με το 640, θα το έκανα με ένα YamahaWR250r (όπως είπε και ο Markas) ή με ένα Kawasaki KLX 250S, δεν ξέρω ποιο από τα δύο δεν έχω οδηγήσει το δεύτερο...

{ αλλά θεωρώ πως και με ένα 250f ή με ένα 450f ή και μ’΄ένα τετράχρονο ΚΤΜ 250 αν ξεχάσω τις εθνικές και φυσικά πολλές αποσκευές, γυρίζω άνετα όλη την Ελλάδα από τα βουνά...!! }

Από μεταχειρισμένα όποιο τετράχρονο έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κουκλί,ειδικά η έκδοση Djebel :inlove:


Τι μου θύμησες.... :)
Το είχα για κάνα - δυο χρόνια, το έδωσα πέρσι το καλοκαίρι λόγω έλλειψης χρόνου για βόλτες.







Το πρώτο και μοναδικό μου ονοφάκι, πήγαινε παντού αλλά ήταν (για τα γούστα μου) αρκετά ψόφιο. Παρόλο το γρανάζωμα, τρύπα στο φιλτροκούτι και ζιγκλέρωμα (η εξάτμιση ήταν το επόμενο βήμα πριν το πουλήσω).
Καθώς δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ελλάδα είχα κάποιο θέμα με τα ανταλλακτικά. Φανάρι βρήκα από Αμερική και δεξί καπάκι από Αυστραλία. Στα αναλώσιμα δεν υπήρχε πρόβλημα.
Κάποιες φορές μου λείπει. Αλλά δε νομίζω να ξανάπαιρνα 250άρι παλιό. Καλύτερα ένα DRZ400.

Από τα νέα, σαφώς το WR250R, αυτό του @Markas .
Η Suzuki είχε έτοιμο κιτ(πιστόνι,εκκεντροφορους κλπ) που πρόσθεταν και άλλο R στο μικιό.Γιάννη εσυ ήσουν στο youtube που έκανες μαθήματα με τον μεγάλο γκουρού του enduro tiflaeisai? :laugh:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
@Markas καταρχήν είναι πανέμορφο το WR σου και πράγματι ικανότατο και αξιοπιστο.

Απλά για να μην αφήνουμε να πλανώνται κάποια πράγματα. Φυσικά και ένα καθαρό enduro αγωνιστικό δεν θα χρειαστεί πιστόνι μετά απο κάθε βόλτα και φυσικά δεν είναι τόσο ευαίσθητα.

Εγώ έχοντας συμβιώσει 3 χρόνια με ΚΤΜ EXC 450 είχα κάποια παραπονάκια μεν, χρειάστηκε να αλλάξω έναν τεντωτήρα, κάτι γραναζάκια αντλιών και στο συγκεκριμένο 08 μοντέλο είχαν παρουσιαστεί θέματα σε κάποια με oil transfer απο κιβώτιο στο μοτέρ.

Αν είχες λυμμένα τα θεματάκια αυτά το συγκεκριμένο μοτέρ σε χέρια αγωνιζόμενων έβγαζε 400-450 ώρες λειτουργίας (περίπου 10.000km+) σε σκληρή και αγωνιστική χρήση και άνοιγαν τα μοτέρ και δεν ήθελαν ΚΑΝ πιστόνι.

Αλλά αν αφήσουμε το μοντέλο 08 που έβγαλε κάποια θεματάκια τα οποια μετά λύθηκαν και τα προηγούμενα 450-525 κλπ έβγαζαν και βγάζουν άπειρες ώρες χωρίς προβλήματα.

Πράγματι ένα αγωνιστικό θέλει λάδια κάθε 15-20 ώρες και πιο σύντομα μπουζάκι και άλλη περιποίηση αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αναξιοπιστα. Φτιάχνονται για ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ χρήση και το εννοούν. Σε χέρια ερασιτεχνών με καλή συντήρηση θα περάσουν χρόνια πολλά χωρίς προβλήματα.

Επιπλέον υπάρχουν και τα δίχρονα που αλλάζεις και ένα φτηνό πιστονάκι κάθε 150+ ώρες και είσαι άρχοντας.

Φυσικά με αυτά δεν θα κάνεις τουρισμό ούτε καθημερινή μετακίνηση αλλά όταν έρθει η ώρα του χώματος ένα WR250R δεν έχει σχέση με ένα WR250F. Αν οδηγήσεις ή έχεις οδηγήσει καλό αγωνιστικό θα το ξέρεις αυτό.

Για αυτόν που κάνει enduro είναι μονόδρομος το αγωνιστικό και ξέρω στην Αθήνα 1-2 άτομα που αγόρασαν WR250R με την ελπίδα να είναι πιο χαλαροί με τα Service και την αξιοπιστία αλλά τα πούλησαν σύντομα.
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
@Markas καταρχήν είναι πανέμορφο το WR σου και πράγματι ικανότατο και αξιοπιστο.

Απλά για να μην αφήνουμε να πλανώνται κάποια πράγματα. Φυσικά και ένα καθαρό enduro αγωνιστικό δεν θα χρειαστεί πιστόνι μετά απο κάθε βόλτα και φυσικά δεν είναι τόσο ευαίσθητα.

Εγώ έχοντας συμβιώσει 3 χρόνια με ΚΤΜ EXC 450 είχα κάποια παραπονάκια μεν, χρειάστηκε να αλλάξω έναν τεντωτήρα, κάτι γραναζάκια αντλιών και στο συγκεκριμένο 08 μοντέλο είχαν παρουσιαστεί θέματα σε κάποια με oil transfer απο κιβώτιο στο μοτέρ.

Αν είχες λυμμένα τα θεματάκια αυτά το συγκεκριμένο μοτέρ σε χέρια αγωνιζόμενων έβγαζε 400-450 ώρες λειτουργίας (περίπου 10.000km+) σε σκληρή και αγωνιστική χρήση και άνοιγαν τα μοτέρ και δεν ήθελαν ΚΑΝ πιστόνι.

Αλλά αν αφήσουμε το μοντέλο 08 που έβγαλε κάποια θεματάκια τα οποια μετά λύθηκαν και τα προηγούμενα 450-525 κλπ έβγαζαν και βγάζουν άπειρες ώρες χωρίς προβλήματα.

Πράγματι ένα αγωνιστικό θέλει λάδια κάθε 15-20 ώρες και πιο σύντομα μπουζάκι και άλλη περιποίηση αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι αναξιοπιστα. Φτιάχνονται για ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ χρήση και το εννοούν. Σε χέρια ερασιτεχνών με καλή συντήρηση θα περάσουν χρόνια πολλά χωρίς προβλήματα.

Επιπλέον υπάρχουν και τα δίχρονα που αλλάζεις και ένα φτηνό πιστονάκι κάθε 150+ ώρες και είσαι άρχοντας.

Φυσικά με αυτά δεν θα κάνεις τουρισμό ούτε καθημερινή μετακίνηση αλλά όταν έρθει η ώρα του χώματος ένα WR250R δεν έχει σχέση με ένα WR250F. Αν οδηγήσεις ή έχεις οδηγήσει καλό αγωνιστικό θα το ξέρεις αυτό.

Για αυτόν που κάνει enduro είναι μονόδρομος το αγωνιστικό και ξέρω στην Αθήνα 1-2 άτομα που αγόρασαν WR250R με την ελπίδα να είναι πιο χαλαροί με τα Service και την αξιοπιστία αλλά τα πούλησαν σύντομα.
Άλλο enduro, άλλο ικανό on-off.
Από όλες τις απόψεις.
Δε ξέρω τις ανάγκες του καθενός αλλά ούτε είμαι και παντογνωστης. Για σκληρές χωμάτινες ΒΟΛΤΕΣ προσωπικά νομίζω πως το WR αλλά και πολλά άλλα on-off μπορούν να ικανοποιήσουν τη μεγάλη πλειοψηφία των αναβατών
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άλλο enduro, άλλο ικανό on-off.
Από όλες τις απόψεις.
Δε ξέρω τις ανάγκες του καθενός αλλά ούτε είμαι και παντογνωστης. Για σκληρές χωμάτινες ΒΟΛΤΕΣ προσωπικά νομίζω πως το WR αλλά και πολλά άλλα on-off μπορούν να ικανοποιήσουν τη μεγάλη πλειοψηφία των αναβατών
Δεν διαφωνώ κι εγώ έχω κάνει με το XR αρκετά enduro meeting, trail ride και σκληρά μονοπάτια.

Φυσικά όμως ένα καθαρό enduro είναι κάτι διαφορετικό. Και φυσικά και όπως είπα άλλο WR250R και άλλο WR250F

Για σένα κι εμένα που είμαστε της ΄΄βόλτας΄΄ ένα WR 250R είναι υπέραρκετό.

Αλλά αυτός που θα γουστάρει το enduro και τα πιστάκια και την προπόνηση θα πάρει άλλα πράγματα απο ένα καθαρό enduro.

Ο κύριος λόγος όμως που απάντησα στο μήνυμα σου δεν ήταν οι δυνατότητες αυτών των μηχανών αλλά το γεγονός οτι τα enduro δεν σπάνε εύκολα όπως έχει υπάρξει η φήμη απο πολλούς. Σπάνε στα χέρια ανίδεων και ανθρώπων που νομίζουν πως καβαλάνε ΧΤ600!

Με σωστή συντήρηση ένα enduro είναι πιο σκληροτράχηλο και πιο ανθεκτικό απο οποιοδήποτε on-off ¨η ψευδο-enduro με μοναδική ανάγκη για πιο συχνή συντήρηση στο μοτέρ καθότι παράγει άλλες ιπποδυνάμεις. Αν ξέρεις τί έχεις στα χέρια σου θα το κρατήσεις πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κατά τη ταπεινή (ταπεινότατη) μου γνώμη το WRR είναι ένα σκαλοπάτι πιο ικανό στο χώμα από οτιδήποτε κυκλοφορεί σε on/off σήμερα.

Σε οτι αφορά τα καθαρόαιμα θέλω να πω κάτι. Πολλές φορές μπερδεύουμε τις ικανότητες μιας μηχανής με τις ικανότητες ενός αναβάτη. Κανένα καθαρόαιμο δε θα πάει καλύτερα από ένα ψευδοεντούρο αν δεν "το'χει" ο αναβάτης. Για την ακρίβεια, χειρότερα θα πάει!
Αν δεν έχεις γράψει κάποιες ώρες πάνω στη πολεμική θέση του καθαρόαιμου πως θα γίνει; Πως θα τολμήσω να κλειδώσω το γκάζι στο 250άρι καθαρόαιμο που θα "πλανάρει" πάνω από κροκάλες, λακούβες και λάσπες. Και πως θα χειριστώ το 450άρι καθαρόαιμο που θα θέλει να μου μακρύνει τα χέρια κάποια εκατοστά;

Λοιπόν, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και να τα λέμε με το όνομα τους:

Η ηλικία έχει τη σημασία της.
Ο βαθμός εμπειρίας στο χώμα έχει τη σημασία του.
Η κάθε μηχανή δεν τα πάει καλύτερα από μόνη της.
Λίγοι (πολύ λίγοι) από εμάς θα τα πάνε καλύτερα σε εκδρομικό εντούρο με ένα WR250F από οτι με ένα WR250R (σε μια αμιγώς χωμάτινη βόλτα ταχύτητας συζητάμε σε άλλη βάση και για άλλες ικανότητες).

Οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να απολαμβάνουμε τις επισκέψεις μας στο χώμα. Δε θέλουμε τρόπαια. Θέλουμε να ξεχάσουμε λίγο τη καθημερινότητα μας. Το καθαρόαιμο είναι μόνο σκοτούρα αν δεν ασχολείσαι σοβαρά με το άθλημα.

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Πέστα ρε STF... αυτό προσπαθώ να πω για τα καινούρια ΚΤΜ των 150hp... στο χώμα... και με λένε αντιKTMα.
Bλέπουν όλοι τον Chris Birch και νομίζουν είναι απλό...
:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ αυτό που ξέρω χάρην της κουβέντας και μόνο είναι πως ασχέτως οδηγικού επιπέδου, ο κάθε μοτοσυκλετιστής θέλει και επιθυμεί να οδηγεί το καλύτερο.

Προφανώς όμως μονάχα λίγοι μπορούν και έχουν το καλύτερο στο γκαράζ τους και αυτό έχει να κάνει με τα χρήματα προφανώς. Τίποτα άλλο, ούτε απο άποψη, ούτε απο νοοτροπία. Αν είχαμε 100.000€ για ξόδεμα, δεν ξέρω κανένα σχεδόν που θα έπαιρνε ένα μεταχειρισμένο KLR ας πούμε να πηγαίνει χωματάδες και τα υπόλοιπα να έλεγε, περίσεψαν δεν πειράζει, με καλύπτει κι αυτό!

Ελάχιστοι είναι αυτοί και προφανώς πρόκειται για την κατηγορία εκείνη που βάζουν την οδήγηση σε δεύτερη μοίρα και προτίστως τους ενδιαφέρει ο τουρισμός, η φωτογραφία ενδεχομένως, η φύση κλπ κλπ. Σεβαστό και φυσικά ξέρω παιδιά που μπορεί να έχουν μια παλιατζούρα, δεν ενδιαφέρονται καθόλου, μονάχα θέλουν να βγαίνουν στο δρόμο ή στο βουνό και έχουν αυτή τη προτεραιότητα ακόμα και να έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τη γριούλα!

Ένας οδηγός που η οδήγηση είναι το κίνητρο του και η τροφή του ξέρει τι θέλει.

Φυσικά αν είχα την δυνατότητα θα είχα στο γκαράζ μου το καινούργιο EXC 500 π.χ. για το χώμα ή κάτι αντίστοιχο. Δεν έχει σημασία αν είμαι ο πρωταθλητής ή φοβερός οδηγός, σημασία έχει πως για όποιον γουστάρει την οδήγηση στο χώμα ένα αγωνιστικό enduro είναι ότι καλύτερο μπορεί να πάρει σε εμπειρία και σε δυνατότητες να εξελιχθεί σαν οδηγός. Είναι σαν να λέμε να μπεις πίστα με ένα 1198 ή με ένα hornet 600 του 05 ας πούμε. Δεν θα το πας σαν το Μπούστα το 1198 αλλά να μην το πάρεις άμα το γουστάρεις και μπορείς?

Φυσικά στο δια ταύτα, όλοι μας κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς και καταλήγουμε να συμφωνούμε πως και με ένα XR 250, ένα tenere ¨η ένα 640 κάνουμε άριστα τη δουλειά μας και την διασκέδαση μας είναι δεδομένο και φυσικά θα πρέπει να είμαστε και αχάριστοι να μην εκτιμάμε αυτά που έχουμε!!

Απο την άλλη είναι μοτοσυκλετιστικά και βάσει λογικής άτοπο να λέμε πως δεν έχει ΝΟΗΜΑ να έχεις ας πούμε ένα αγωνιστικό enduro ¨η ένα 1190R επειδή εντάξει, έτσι κι αλλιώς δεν θα το πας ποτέ όπως ο Chris Birch!

SO WHAT έχω να πω!!!!
 
Top Bottom