Πόσα άλογα θεωρείς απαραίτητα;

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα με απασχόλησε όταν πήρα το 950. Πεθαμένο μοτέρ, πεθαμένα φρένα σε σχέση με το almighty XR η πρώτη εντύπωση αλλά ωραία τροφοδοσία οπότε να δώσω την ευκαιρία της ανακάλυψης αν έχουν δίκιο οι φανατικοί.

Και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μετά μου αποκαλύπτεται ότι... Το μοτέρ τουλάχιστον μόνο πεθαμένο δεν είναι, πολύ διαχειρίσιμο είναι, βασικά πλην ελαχίστων περιπτώσεων δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Ταξίδι και διασκέδαση καλύπτονται και με το παραπάνω. Άσε που αυτό το μηχανάκι με "ξεκλείδωσε" και διασκέδασα πέρα από τα όρια μου χωρίς φόβο μετά από πολλά χρόνια. Παραμένω αργός και συντηρητικός οδηγός (το βλέπω κάθε φορά που βγαίνω με παρέα) αλλά τι α κανς.

Βλέπω σήμερα ένα ποστ στο Απρίλια bikers με το θέμα και ... άγγιξε χορδή.

Πόση δύναμη χρειάζεται στ'αληθεια για να περάσεις καλά;





Το κορίτσι επιμένει ότι... Μια hayabusa είναι η απάντηση.
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Το ερώτημα δεν επιδέχεται μιας μόνο απαντήσεως γιατί υπεισέρχονται υποκειμενικοί λόγοι,οι κ@υλογκαζάκηδες πχ θα απαντήσουν the more the better.

Προσωπικά μιλώντας και σαν οπαδός των ον-οφφ θεωρώ ότι τα 100 άλογα είναι αρκετά αρκεί να είναι διασκεδαστικά και καλώς διαχειρήσιμα.Αφού σκέπτομαι σοβαρά να δώσω το LC και να πάρω πάλι αερόψυκτο του '10.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Το ερώτημα δεν επιδέχεται μιας μόνο απαντήσεως γιατί υπεισέρχονται υποκειμενικοί λόγοι,οι κ@υλογκαζάκηδες πχ θα απαντήσουν the more the better.

Προσωπικά μιλώντας και σαν οπαδός των ον-οφφ θεωρώ ότι τα 100 άλογα είναι αρκετά αρκεί να είναι διασκεδαστικά και καλώς διαχειρήσιμα.Αφού σκέπτομαι σοβαρά να δώσω το LC και να πάρω πάλι αερόψυκτο του '10.
Δεν είναι κακή ιδέα!
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Χωρίς να μπούμε σε λεπτομέρεις όπως σχέση δύναμης (ίπποι) με βάρος, θεωρώ ότι τα 100 είναι ίσως τα λιγότερα που θα δεχόμουν στην επόμενη μηχανή, ιδανικά 120-160. Ο λόγος είναι καθαρά και μόνο για άμεσες αντιδράσεις (με ένα καλό traction control), σε προσπέραση, αποφυγή ατυχήματος κλπ.
ΓΙα πορεία στο δρόμο δεν με νοιάζει, και τα ~70 που έχω τώρα μια χαρά με ταξιδεύουν φορτωμένο με 160χ.α.ω.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το θέμα με απασχόλησε όταν πήρα το 950. Πεθαμένο μοτέρ, πεθαμένα φρένα σε σχέση με το almighty XR η πρώτη εντύπωση αλλά ωραία τροφοδοσία οπότε να δώσω την ευκαιρία της ανακάλυψης αν έχουν δίκιο οι φανατικοί.

Και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μετά μου αποκαλύπτεται ότι... Το μοτέρ τουλάχιστον μόνο πεθαμένο δεν είναι, πολύ διαχειρίσιμο είναι, βασικά πλην ελαχίστων περιπτώσεων δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Ταξίδι και διασκέδαση καλύπτονται και με το παραπάνω. Άσε που αυτό το μηχανάκι με "ξεκλείδωσε" και διασκέδασα πέρα από τα όρια μου χωρίς φόβο μετά από πολλά χρόνια. Παραμένω αργός και συντηρητικός οδηγός (το βλέπω κάθε φορά που βγαίνω με παρέα) αλλά τι α κανς.

Βλέπω σήμερα ένα ποστ στο Απρίλια bikers με το θέμα και ... άγγιξε χορδή.

Πόση δύναμη χρειάζεται στ'αληθεια για να περάσεις καλά;





Το κορίτσι επιμένει ότι... Μια hayabusa είναι η απάντηση.
Αναλογα τη μηχανη και το μοτερ. Παντως σε γενικες γραμμες εγω δινω πιο πολυ εμφαση στην καμπυλη της ροπης παρα στα αλογα.
Πχ

Σε εθνικατο 4κ 150+ αλογα και μοτερ 1000cc +

Σε μεγαλο ονοφ θες 2κ μοτερ με μπολικη ροπη απο χαμηλα και γυρω στα 100 αλογα αρκουν.

Σε μονοκυλινδρο χωματερο, 350-450cc και 35+ αλογα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πότε τα άλογα δεν φτάνουν!!!
Και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις σκέψεις του μουσάτου αγοριού
:brs:
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Θέλω πολλά και ας μην τα χρησιμοποιώ :cool::)

Πέρα από την πλάκα πάντως, πλέον πιο πολύ θα κοιτάξω συγκεκεριμένες ηλεκτρονικές ευκολίες, θέση οδήγησης και μετά τα άλογα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάντως με το 800 μια χαρά περνάω με 84 ονομαστικά άλογα και 8 κιλά ονομαστική ροπή.

Ρεαλιστικά θα πω πώς αν με ρώταγες αυτή τη στιγμή ποιο είναι το καλύτερο μοτέρ για μένα για πραγματικές συνθήκες και αξιοπιστία και οικονομία και καθημερινή χρήση και απ όλα που θα έπαιρνα εύκολα σε μοτοσυκλέτα είναι του Strom 800. Μεγάλη διαδρομή στις μπιέλες, φοβερή ροπή απο χαμηλά, μηδεν κραδασμοί, χαμηλή κατανάλωση.

Και όχι μόνο για on-off χρήση και σε Street πιστευω θα είναι εξαιρετικό. Στον επαρχιακό θα ξεκολλάς στις εξόδους μπομπα.



Αυτο που πιστευω είναι πως είναι πιο διασκεδαστικό να έχεις τόσα άλογα όσα μπορείς να στίβεις και να ευχαριστιέσαι παρά τα υπερβολικά που την περισσότερη ωρα θα είσαι μισό γκάζι ή θα περιμένεις απο τα ηλεκτρονικά να σε ξελασπώσουν. Επίσης δεν ήμουν ποτέ εύθειάκιας, καθένας με τα γούστα του.

Τώρα απο εκεί και έπειτα όσα περισσότερα σαφως τόσο το καλύτερο αρκεί να είναι διαχειρίσιμα, με ένα καθαρό ψεκασμό χωρίς λόξυγγες και περίεργα. Και τα 150 δηλαδή του GSX-S1000GT γκάυλα ήταν. Αλλά δεν θα ήταν ο αυτοσκοπός μου τα άλογα σε καμία περίπτωση. Πιο πολύ να μου άρεσε το στήσιμο και οδηγικά. Οτιδήποτε πάνω απο 70 άλογα και 6 κιλά ροπής ήδη είναι αρκετά γρήγορο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι κακή ιδέα!
Οικονομοτεχνικά είναι άθλια ιδέα, οδηγικά το LC είναι καλύτερο, αλλά φαίνεται ότι το θες το μπόξερ σου με κάθε ευκαιρία.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Οικονομοτεχνικά είναι άθλια ιδέα, οδηγικά το LC είναι καλύτερο, αλλά φαίνεται ότι το θες το μπόξερ σου με κάθε ευκαιρία.
Μόνο αερόψυκτο είπαμε και ξεκαθαρίσαμε ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
  • ανάλογα με το κατά πόσο έχεις καταφέρει να διαχειριστείς αποτελεσματικά τα άλογα που έχεις ήδη
  • ανάλογα με το πόσα άλογα έχει ο Μ.Ο. των μοτοσυκλετών γύρω σου
εγω είμαι στη φάση που ιδανικά θα ήθελα 130 αλλά με τα αντίστοιχα φρένα / αναρτήσεις & TC. Απο μόνα τους τα άλογα μου είναι αδιάφορα
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Oσα και να εχεις ωραια ειναι
Εχω φτασει να εχω οδηγησει (σε δικο μου μηχανακι) μεχρι 170 αλογα και τα διασκεδασα παρα πολυ
Τωρα εχω 155 παλι διασκεδαστικα και παρα λιγο θα τα ανταλλαζα για 90 αλογα...
Εχω οδηγησει και μηχανακια με λιγοτερα αλογα κ εχω διασκεδασει, ειναι ολα σχετικα
Αν εισαι σε πολυ σφιχτο στροφιλικι ενα μοταρντ με 60 αλογα σε διασκεδασει οσο τιποτα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θέλω να υπάρχουν εκεί και ας μην τα χρησιμοποιώ παντού και πάντα.

Για μένα η οδήγηση μηχανής είναι πρωτίστως αδρεναλίνη και μετά όλα τα υπόλοιπα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Θέλω να υπάρχουν εκεί και ας μην τα χρησιμοποιώ παντού και πάντα.

Για μένα η οδήγηση μηχανής είναι πρωτίστως αδρεναλίνη και μετά όλα τα υπόλοιπα.
Μεσα, αλλα αναλογα τις συνθηκες η αδρεναλινη εχει να κανει πιο πολυ με ροπη παρα με αλογα θεωρω.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Όσα μπορώ να διαχειριστώ,κατά περιόδους ηλικίας που διένυσα.Αλλιως μπορείς στα 30, αλλιώς στα 63.Οσο μεγαλώνεις από 40 χρόνων και πάνω,(έτσι το βίωσα εγώ,και για μένα μόνο μιλάω) θέλεις λιγωτερο βάρος,χαμηλότερο ύψος,και όχι πολλούς ίππους .Για μένα όλα αυτά σημαίνουν ένα χαμηλό σχετικά,τύπου adventure, μέχρι 75 άλογα,και μέχρι 220 κιλά γεμάτο.Χοντρικα . Προσεχώς ακόμα λιγότερα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η ισχυς ειναι οπως οι περισσοτεροι γνωριζουν το γινομενο ροπης επι τις στροφες. Οσο ενας κινητηρας μπορει να αυξανει στροφες διατηρωντας της ροπη στον αξονα του, αυτο εχει σαν αποτελεσμα την παραγωγη ισχυς.

Αυτο χρειαζεται πρακτικα για να μπορεις να ισοσταθμισεις τις απωλειες του οχηματος σου, που ειναι σε συντριπτικο ποσοστο αεροδυναμικες. Δηλαδη πρακτικα, η ισχυς θα καθορισει απλα την τελικη του οχηματος σου (μαζι με το σχημα του οχηματος). Το ποσο γρηγορα θα φτασεις εκει, αυτο θα καθοριστει απο την ροπη που παραγει ο κινητηρας.

Οποτε αν η ερωτηση ειναι, ποσα αλογα χρειαζεσαι, τοτε η ερωτηση που πρεπει να απαντησεις ειναι, με ποσα θες να πας οταν οδηγας. Αν η απαντηση ειναι 150 μαξ, τοτε ουσιαστικα, δε θες πανω απο 30-40kw ισχυ (καμμια 50αρια αλογα δηλαδη). Ο λογος που κανεις στο αρθρο δε χρησιμοποιησε παραπανω "ισχυ", ειναι διοτι απλα δεν οδηγησαν πουθενα με υψηλη ταχυτητα.

Οποτε αυτο που θελουν ουστικια οι περισσοτεροι, ειναι εναν κινητηρα με τη μεγιστη δυνατη ροπη, και ισχυ, ψιλοαδιαφορο. Πρακτικα ομως για ΜΕΚ, ειναι αδυνατο να εχεις πολυ ροπη χωρις να εχεις και κυβικα, που με τη σειρα τους απλα φερνουν και ισχυ μαζι σαν side effect. Οποτε αναγκαστικα, καταληγεις με κατι που εχει κτηνωδη κυβικα (και απλα τυχαινει να εχει και υψηλη τελικη).
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
50 μου είναι αρκετά. Με ενδιαφέρει πρωτίστως η διαδρομή και το ταξίδι.
Πηγαίνω σιγά για να το απολαμβάνω την διαδρομή, ακόμη και σε αυτές που έχω κάνει πολλές φορές, αφού ανάλογα την εποχή, τον καιρό, την ώρα, βλέπεις διαφορετικό τοπίο.
 
Top Bottom