μια χαρά κανει... τι σαν τον αμυρου που πρέπει να ανοίγουμε και μεταφραστικό...Εν τω μεταξύ μας κάνεις και μετάφραση λες και πήραμε τσάμπα το lower να μου χαθείς
30-40 τότεΌσα μπορείς να κουμαντάρεις...
Αυτό και αν θα είναι κατακραυγή!!!!!Το χειρότερο είναι ότι θα αγοράσει χονδα...και μετά θα ψαχνει να το δώσει για να επιστρέψει στα ευρωπαϊκά άτια...
Ktm 520 , το είχα κάποια χρόνια , από τα λίγα που θα ήθελα να ειχα κρατήσει.Ήρεμα Τζακ. Ότι έρχεται τώρα το 990 μόνο του με τρίτη. Ου ρε!!
Ένα μηχανάκι είχα που ερχόταν μόνο του με τρίτη. Exc 450!! Αρκούδα!
Τι μου θυμισες?Γατάκια οδηγήστε ένα rg500 gamma με 83 αλογάκια,να δείτε πως θα ασπρίσουν και τα φρύδια σας,μάθαμε να ανοίγουμε το γκάζι και να δουλεύουν τα ηλεκτρονικά υπερωρίες.κ αυτό στις ευθείες γιατί στο στροφιλικι ούτε με μισό γκάζι δεν πας πάρα τα ηλεκτρονικά
Εγώ ξεκίνησα με 170 αλογάκια κ 12 κιλά ροπής χωρίς καν abs και έφτασα τωρα τα 80,τα οποία τα διασκεδάζω αφάνταστα στα 200 κιλά της μηχανής χωρίς να νιώθω ότι μου λείπουν αλογα.
Αντίθετα στ αμάξι μου λείπουν αλογα
Ε ναι....δεν υπήρχε τεχνολογία για να σταματήσουν 85 άλογα τοτε.Rd 500 .....απίστευτο μεκανακι...
Όταν το οδήγησα και χουφτωνα το γκάζι δε φοβόμουν ντιπ, πιτσιρίκος τότε.....
Όταν όμως φρεναρα με πολλά......ντιπ φρένο το σκασμένο.......
Τα διχρονα εχουν περιπου τη διπλασια ροπη ανα κυβικο σε σχεση με ενα τετραχρονο. Δηλαδη ενα 500 διχρονο ειναι σαν ενα χιλιαρι τετραχρονο, με το επιπλεον πλεονεκτημα του χαληλοτερου βαρους. Οι διχρονοι κινητηρες ειναι πραγματικα ιδανικοι για μοτοσυκλετες.85 άλογα με την κατάλληλη ροπή.