Ψήγματα σοφίας
Το πρώτο R1 ήθελε ρεκτιφιέ κάθε 80,000 χιλιόμετρα.
Τα BMW LC μένουν από ηλεκτρονικά στην υγρασία, θέλουν λύσιμο και σπρέι κάθε δύο μήνες
Tα Suzuki rgv wolf ήταν ειδική έκδοση πίστας με 240 πίσω λάστιχο που δεν φοράει κανένα μηχανάκι ούτε σήμερα
Έσπασε πίσω ρουλεμάν με 190 πάνω σε στροφή και όλα οκ, έγιναν 70 χιλιόμετρα μέχρι το συνεργείο λιπαίνοντας με σπρέι αλυσίδας.
Έσπασε αλυσίδα με 170+ αλλά με τόσα χιλιόμετρα απλά πετάγεται μακριά, δεν υπάρχει κίνδυνος.
Αν είχα βάλει δημοσιογραφικό μαγνητόφωνο έγραφα βιβλίο σήμερα
Και εννοείται καλά τα άλογα κλπ (Ε, φτάσαμε στο ζουμί) αλλά μόνο το τραξιον της Χόντα επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση με ασφάλεια, ακόμα καλύτερα αν το έχεις εκτός.
Να γιατί Χόντα, τσακωμενοι με την αλήθεια.