Πόσα άλογα θεωρείς απαραίτητα;

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Η ανικανότητα οδήγησης δυνατών μηχανών οδηγεί μερικούς σε περίεργα και προσβλητικά συμπεράσματα.

Προτείνω να προσπαθήσετε να γίνετε καλύτεροι και να μην μειώνετε όσους μπορούν και ζουν με πολλά αλογα
Η ικανότητα κάποιων να οδηγούν πολλά άλογα δεν τους κάνει καλύτερους από αυτούς που μπορούν και ζούν με λίγα.....


Να τα λέμε και αυτά.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η ικανότητα κάποιων να οδηγούν πολλά άλογα δεν τους κάνει καλύτερους από αυτούς που μπορούν και ζούν με λίγα.....


Να τα λέμε και αυτά.
Φυσικά.......εγώ ζω καθημερινά από 14 έως 40
Για καφέ κλπ πάω συνήθως με τα 14.
Από σημερα θα πηγαίνω με τα 165...

Ότι θα καταντήσει ρατσιστικό το θέμα με τα άλογα, πραγματικά δεν το περίμενα ρε φίλε.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Φυσικά.......εγώ ζω καθημερινά από 14 έως 40
Για καφέ κλπ πάω συνήθως με τα 14.
Από σημερα θα πηγαίνω με τα 165...

Ότι θα καταντήσει ρατσιστικό το θέμα με τα άλογα, πραγματικά δεν το περίμενα ρε φίλε.
Επειδή ο γραπτός λογος δυστυχώς παρεξηγείται, με λες ρατσιστή η απλα ειναι αφορμή το ποστ μου για να το πεις αυτό με βάση ολα τα προαναφερθεντα;
Δεν εχω προσωπικά θεμα με το τι καβαλάει ο καθεις καθημερινά,ποσα κυβικά ειναι και αμα τον συμφέρει.....χ@στηκα...
Αμα του αρέσει ας το κάνει και λόγος δε μου πέφτει
Ετσι απλα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επειδή ο γραπτός λογος δυστυχώς παρεξηγείται, με λες ρατσιστή η απλα ειναι αφορμή το ποστ μου για να το πεις αυτό με βάση ολα τα προαναφερθεντα;
Δεν εχω προσωπικά θεμα με το τι καβαλάει ο καθεις καθημερινά,ποσα κυβικά ειναι και αμα τον συμφέρει.....χ@στηκα...
Αμα του αρέσει ας το κάνει και λόγος δε μου πέφτει
Ετσι απλα.
Τι λες τώρα?
Είπες εσύ ότι όσο περισσότερα είναι για ματαιοδοξία και για πουλ Μουρ στα καφέ??

Συγκεντρώσου....
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όσο περισσότερα τόση μεγαλύτερη μούρη πουλάς στην καφετέρια. Έτσι για την ματαιοδοξία και μόνο
Να θέσουμε και ένα όριο από πόσα και πάνω θεωρείται κάποιος ψώνιο?

Ομολογώ πως κι εμένα δεν είναι η πρώτη μου προτεραιότητα τα άλογα αλλά δεν είχα κάνει ποτέ τη σκέψη πως όποιος έχει άλογα πολλά είναι ψώνιο από αυτο. Πάντα θεωρούσα ψώνιο όποιον έχει ακριβές μοτοσυκλέτες και τις έχει μόνο για τη καφετέρια. Αλλά μετά σκεφτόμουνα δικά τους λεφτά είναι μπορεί να θέλουν μόνο να τις βλέπουν δικές τους είναι και λέω έχουν κιναυτοι τα δικιά τους και τις ανάγκες τους.

Έτσι πρόχειρα μπορώ να σκεφτώ όμως και μοτοσυκλέτες και με λίγα άλογα όπως μερικά vstrom 650 καρνάβαλους με 1000 έξτρα 18 προβολακια ποδιές ειδικές για off road που δεν έχουν δει διόδια, tdm αραγμενα με μόνιμη θέση πάρκινγκ έξω από καφετέριες, Varadero πιο μπουκωμενα και από συναχωμενο που έχει φάει 14 κουτια zewa.

Αντίστοιχα έχω δει premium μοτοσυκλέτες με άπειρα άλογα να ταξιδεύουν Ελλάδα και εξωτερικό και αυτοί που τις έχουν να δικαιολογούν κάθε εύρο τους.

Ποιο είναι αυτό το κριτήριο που αυξάνει αναλογικά το επίπεδο του ψωνιου ανάλογα με τα άλογα? Κανένα απολύτως για μενα. Μονάχα απλά ενα πικροχολο σχόλιο με παραλήπτη ποιον? Αν έχεις να πεις για κάποιον συγκεκριμένα θα ήταν καλύτερα από τη γενίκευση. Εσύ πόσα άλογα έχεις? Να δούμε αν έχεις παραπάνω από όσα χρειάζεσαι.

Που και στη τελική κάποιος που έχει 200 άλογα μπορεί απλά σε κάθε χουφτωμα του γκαζιού να του σηκώνεται. Πρέπει μήπως να λογοδοτήσει και με τι θα γουστάρει να έχει σηκωμαρες? Σε ενδιαφέρει εσένα τι κάνει μέσα στο βρακί του?

Κι εγώ άμα δεν είχα άλλες προτεραιότητες θα ειχα και ένα street 140-150 άλογα στο γκαράζ έτσι και μόνο για τη γκ@υλα να υπάρχουν και όποτε θέλω να τα χουφτωνω. Μάλιστα υποθετω υπάρχουν εκατοντάδες που τα 150-200 άλογα τους δεν τα έχει δει ποτέ καφετερια.

Πραγματικά δε ξέρω τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Όσο περισσότερα τόση μεγαλύτερη μούρη πουλάς στην καφετέρια. Έτσι για την ματαιοδοξία και μόνο
Γιάννη όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι.

Ότι υπάρχουΜΕ και τέτοιοι ΟΚ.


Για την κουβέντα επίσης
Ας μην είμαστε εύθικτοι στα άλογα..
:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιάννη όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι.

Ότι υπάρχουΜΕ και τέτοιοι ΟΚ.


Για την κουβέντα επίσης
Ας μην είμαστε εύθικτοι στα άλογα..
:friendship:
Για όλες τις κουβέντες Δημήτρη....πρέπει να υπάρχει σεβασμός.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Όπως το εχω δει προσωπικά μεχρι 120 αλογα σε on/off ειναι αρκετα, με σωστή καμπύλη ροπής παντα.
Αν θα άλλαζα μηχανη θα κοιτουσα με πολλα περισσότερα απ όσα χρειάζομαι αφενός για την ασφάλεια της προσπέρασης αφετέρου για τα καλυτερα περιφερειακά που προσφέρει μια δυνατή μοτοσυκλέτα (φρενα, αναρτήσεις ) .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
amyroukai , Φοβάσαι δημοσια κατακραυγή επειδή θες ΧΌΝΤΑ και το φέρνεις απεξω απεξω...??
Όχι όχι, το έχω πει ξεκάθαρα (άλλο θέμα το τι κατάλαβε ο αναγνώστης του ποστ).

Επίσης πολύ ξεκάθαρα έχω πει ότι το XR του 24 είναι μηχανή στόχος γιατί στατικά είναι η καλύτερη γενιά που έχει βγει (και θα το πάρω τεστ μισής ώρας για να βγάλω αποψάρα γιατί δεν χρειάζομαι παραπάνω εν προκειμένω).

Το άμεσο μέλλον λέει τζαπάν όμως.


Επίσης ρε σεις, ποιος έγραψε και που γράφτηκε "διαλεχτε άλογα η πλαίσιο -αναρτησεις-φρενα" και δεν το είδα;
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Επίσης ρε σεις, ποιος έγραψε και που γράφτηκε "διαλεχτε άλογα η πλαίσιο -αναρτησεις-φρενα" και δεν το είδα;
Νομίζω εγώ το γραψα πρώτος· ο τίτλος του νήματος είναι ξεκάθαρος, όμως, μιας κι έθεσες τον προβληματισμό "Πόση δύναμη χρειάζεται στ'αληθεια για να περάσεις καλά;" θέλησα να εισάγω και μιά άλλη παράμετρο που κατ' εμέ συμβάλλει πολύ στο να περάσεις καλά. Σίγουρα η δύναμη παίζει ρόλο, δεν ξέρω όμως αν από μόνη της αρκεί για να κάνει ένα μηχανάκι διασκεδαστικό. :friendship:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω εγώ το γραψα πρώτος· ο τίτλος του νήματος είναι ξεκάθαρος, όμως, μιας κι έθεσες τον προβληματισμό "Πόση δύναμη χρειάζεται στ'αληθεια για να περάσεις καλά;" θέλησα να εισάγω και μιά άλλη παράμετρο που κατ' εμέ συμβάλλει πολύ στο να περάσεις καλά. Σίγουρα η δύναμη παίζει ρόλο, δεν ξέρω όμως αν από μόνη της αρκεί για να κάνει ένα μηχανάκι διασκεδαστικό. :friendship:
Η δική μου λογική ήταν μεταξύ όχι τραγικά ανόμοιων οχημάτων.

Ως πελάτη που με ενοχλεί το ότι μηχανάκια όπως το triumph speed twin 1200 πρακτικά δεν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του, ακόμα και το πολύ σπορ duke 990 δεν έχει πλήρεις ρυθμίσεις wtf, δεν αγνοώ αυτές τις λεπτομέρειες.

Και για αυτό εξαρχής έκανα την κουβέντα μιλώντας για δύο μοτοσυκλέτες οι οποίες είναι πολύ καλοστημένες και με πολύ καλά περιφερειακά.

Αλλιώς τώρα τι κουβέντα να κάνουμε ότι ένα monster 600 στρίβει πιο καλά από ένα scram 411;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το οποίο μπήκε εδώ αντί για το... Επικαιρότητα ξέρω γω για να ενισχύσει το νεοσύστατο κίνημα των "όριο σε άλογα και χρήματα";

Edit
Διαβάζοντας και το άρθρο/αυτοϋμνο τι βλέπω;

Ο συγκεκριμένος συλλέγει μοναδικά κομμάτια απο αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, ενώ δε διστάζει πολλές φορές να τα απολαμβάνει, οδηγώντας τα.

ΤΌΛΜΗΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΕΙ ΚΙΌΛΑΣ τα συλλεκτικά αποκτήματα, αν είναι δυνατόν δηλαδή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Η δική μου λογική ήταν μεταξύ όχι τραγικά ανόμοιων οχημάτων.

Ως πελάτη που με ενοχλεί το ότι μηχανάκια όπως το triumph speed twin 1200 πρακτικά δεν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του, ακόμα και το πολύ σπορ duke 990 δεν έχει πλήρεις ρυθμίσεις wtf, δεν αγνοώ αυτές τις λεπτομέρειες.

Και για αυτό εξαρχής έκανα την κουβέντα μιλώντας για δύο μοτοσυκλέτες οι οποίες είναι πολύ καλοστημένες και με πολύ καλά περιφερειακά.

Αλλιώς τώρα τι κουβέντα να κάνουμε ότι ένα monster 600 στρίβει πιο καλά από ένα scram 411;
Α οκ· με παραπλάνησε ότι κάπου μες τη κουβέντα έβαλες το χαγιαμπούζα..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Α οκ· με παραπλάνησε ότι κάπου μες τη κουβέντα έβαλες το χαγιαμπούζα..
Γιατί, τι λάθος έχει, να ξέρω να πω στο κορίτσι που της τρέχουν τα σάλια κάθε φορά που βλέπει ένα. Κακές αναρτήσεις; κακό πλαίσιο; δεν έχει όλα τα ηλεκτρονικά της εποχής; δεν έχει γεμάτο κινητήρα;

Δεν έβαλα το καζε-RR 125 ΣΕΛΕΤΕ στην συζήτηση με το aprilia rs125 ξέρω γω. Νομίζω δηλαδή, τελευταία άλλα λέω και μάλλον δεν τα λέω σωστά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για on-off 95-100 αλογα με πολλη ροπη στις χαμηλομεσαιες.

Για street 140 αλογα με καταλληλη ροπη ειναι υπεραρκετα. Αλλα ακομα και λιγοτερα πιθανα αρκουν, πχ τα 118 του Tracer ή τα 110 του VFR VTEC καλη ωρα. Πληροφοριακα, παιρνω κατα καιρους το Busa Gen 1 του ανεψιου μου τα 175 αλογα του οποιου ειναι απλα υπερβολη - και δεν ειναι οσο ροπατο περιμενα απο ενα κινητηρα 1300cc.

Το χαγιαμπουσα σε στοκ μορφη εχει διαφορα κλειδωματα στην ecu, ειδικα στις πρωτες σχεσεις.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το οποίο μπήκε εδώ αντί για το... Επικαιρότητα ξέρω γω για να ενισχύσει το νεοσύστατο κίνημα των "όριο σε άλογα και χρήματα";

Edit
Διαβάζοντας και το άρθρο/αυτοϋμνο τι βλέπω;

Ο συγκεκριμένος συλλέγει μοναδικά κομμάτια απο αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες, ενώ δε διστάζει πολλές φορές να τα απολαμβάνει, οδηγώντας τα.

ΤΌΛΜΗΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΕΙ ΚΙΌΛΑΣ τα συλλεκτικά αποκτήματα, αν είναι δυνατόν δηλαδή.
Λογικά, θα έχει και άλλα "μηχανάκια" εκτός απ'τα συλλεκτικά που λέει το άρθρο, για "καθημερινή" χρηση. Τα οποία δεν θα είναι διόλου ευκαταφρόνητα!!!
Όπως έγραψα και πριν λίγο, εφόσον το υποστηρίζει η τσέπη κάποιου, μπορεί να έχει ότι και όσα θέλει!!!!
Αλίμονο από "εμάς"... :laugh:
 
Top Bottom