Απο το 97 υπάρχει αυτό το πρόβλημα κι ακόμα λύση;Εάν αναφέρεσαι στο Dominator είναι ένα από τα κλασικά προβλήματα απ' ότι μου είχε πει ο τοπικός αντιπρόσωπος της Honda. Μάλιστα μου είχε πει ότι είναι άλυτο! Στο δικό μου μηχανάκι πάντως λύθηκε με καθαρισμό & ρύθμιση του καρμπ. Ρίξε μια ματιά κ εδώ:
Φαντάζομαι είναι με το "μαμά" καρμπυρατέρ και ρυθμίσεις?Καλησπέρα σε όλους
Είμαι κάτοχος dominator 650 εδώ και αρκετά χρόνια και όπως καταλαβαίνετε δεν έχει χρειαστεί να ζητήσω ποτέ βοήθεια. Το μηχανάκι δε παθαίνει τίποτα. Με ελάχιστο κόστος και λίγη προσωπική εργασία γίνονται και τα σέρβις. Τώρα θα μου πείτε κάτι θα θες εσύ για να γράφεις...ναι σωστά. Έχω μια απορία: Η μηχανή παίρνει μπροστά αμέσως με τη μια χειμώνα καλοκαίρι όταν είναι κρύο. Επίσης όταν είναι ζεστό και πάλι παίρνει μπροστά αμέσως. Ομως αν τυχόν και το αφήσεις π.χ στο supermarket για κάνα 20 λεπτο τότε μερικές φορές δε παίρνει και με ταλαιπωρεί. Μια δύο φορές το έχω σπρώξει κι όλας για να πάρει. Φυσικά άμα το σπρώξεις παίρνει αμέσως μετά. Γιατί άραγε όταν δεν είναι ούτε ζεστό ούτε κρύο μου κάνει αυτή τη ζημιά μερικές φορές? Έχει κανείς καμία ιδέα??
Ευχαριστώ
Μέχρι να το δουν τα μάστορια της παρέας μας... Να ρωτησωΈχει πρώτη άδεια το 2001 ναι μαμα είναι ολόκληρο. το πήρα με 11000χλμ και τωρα εχω 50000. Είναι Ιταλίας νομίζω...
Ευχαριστώ
Φρεντο κ Ουζάκι πινουμε ,φιλε.Κάτσε να το δουν τα μάστορια... Που διακοπαρουν πινοντας Pina kolada και aperol
el-Gatto.... Ακούει?
Κοκκινιστα με μακαρονιΨηφιζω κοκκορακια....
Δεν εχεις φαει με ματσατα....Κοκκινιστα με μακαρονι
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
I love Φολέγανδρος.Δεν εχεις φαει με ματσατα....
Ψάξε πολύ καλά την εισαγωγή... το λάστιχο που συνδέει το καρμπυρατέρ με την κεφαλή να μην έχει καμιά διαρροή, σχίσιμο, τρυπόυλα. Το ίδιο μας έκανε σε ένα klr 250 και μας είχε τρελάνει. Αν έχει σκασιματάκι ή κόψιμο μικρό δεν φαίνεται εύκολα γιατί είναι λαστιχένια.Σας ευχαριστώ πολύ παίδες...καλά να περνάτε στις διακοπές σας...το μηχανάκι μια χαρά είναι και αυτό το μικροπροβληματάκι δε αλλάζει την αγάπη μου γι αυτό...δεν είμαι μηχανικός να είμαι σίγουρος για όλα αυτά που λες...η μίζα γυρνάει καλά απ΄οσο καταλαβαίνω...δε μπουκώνει εκτός και το μπουκώσω εγώ...αν εννοείς σκασίματα στην εξάτμιση με κλειστό γκάζι σπάνια κάνει...υπερχείλιση μια δυο φορές το έχω δεί να χύνει...το μπουζί το άλλαξα τις προάλλες ήταν μαύρο το παλία αλλά και με το καινούριο μου το έκανε...φίλτρο δεν έχω αλλάξει πρόσφατα πέρσι νομίζω...βαλβίδες ρύθμισα πριν το καλοκαίρι μετά από 40000χλμ και ήταν σε καλή κατάσταση είπε ο φίλος...κοκκοράκια δε ξέρω τι εννοείς...
Γενικά το μηχανάκι είναι πάρα πολύ αξιοπιστο...αυτό το πταίσμα μόνο του έχω βρεί και δε το κάνει και κάθε μέρα εδώ που τα λέμε...
Καλές βουτιές..
Ψέκασε με σπρέυ καρμπ τις εισαγωγές την ώρα που λειτουργεί ,κι αν δεις αλλαγή στις στροφές κινητήρα ,το βρήκες.Ψάξε πολύ καλά την εισαγωγή... το λάστιχο που συνδέει το καρμπυρατέρ με την κεφαλή να μην έχει καμιά διαρροή, σχίσιμο, τρυπόυλα. Το ίδιο μας έκανε σε ένα klr 250 και μας είχε τρελάνει. Αν έχει σκασιματάκι ή κόψιμο μικρό δεν φαίνεται εύκολα γιατί είναι λαστιχένια.
Ψάξε πολύ καλά την εισαγωγή... το λάστιχο που συνδέει το καρμπυρατέρ με την κεφαλή να μην έχει καμιά διαρροή, σχίσιμο, τρυπόυλα. Το ίδιο μας έκανε σε ένα klr 250 και μας είχε τρελάνει. Αν έχει σκασιματάκι ή κόψιμο μικρό δεν φαίνεται εύκολα γιατί είναι λαστιχένια.
Kαι brake cleaner, και σπρευ αιθερα, ακομα και ¨τέζα¨ για κατσαριδες κανει. Ολα αυτα και αλλα πολλα, εαν υπαρχει τρυπα, θα το δειξουν στις στροφες του κινητηρα. Οτι εχεις δηλαδη.....Ψέκασε με σπρέυ καρμπ τις εισαγωγές την ώρα που λειτουργεί ,κι αν δεις αλλαγή στις στροφές κινητήρα ,το βρήκες.