Στα αδυτα της αλυσιδας

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όχι ρε Θάνο, έχω μπουκαλάκι από υγρό ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάπου στα 100ml παίρνει το μπουκαλάκι και κρατάει κανένα 6μηνο

Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:ok:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Όχι ρε Θάνο, έχω μπουκαλάκι από υγρό ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάπου στα 100ml παίρνει το μπουκαλάκι και κρατάει κανένα 6μηνο

Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tutoro PRO δηλαδη... ε, πες το ντεεεε
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
'οταν είχα αλυσιδάτα, όπως λέει ο Δήμος @dimos47ki7 . Ανά 500 χλμ σε κανονικούς ρυθμούς πολης (μία φορά την εβδομάδα δηλαδή) και ανά 200 περίπου στα ταξίδια (κάθε γέμισμα ρεζερβουαρ...). Πάντα βαλβολίνη 90αρα και ποτέ δεν είχα αλυσίδα για λιγότερα από 30000 χλμ (στο Tiger 1050) ενώ στις Άφρικα και στο στρώμα πέρναγα τις 50000 χλμ για πλάκα.
Καθάριζα μόνο όταν δεν είχα τι να κάνω.... (αλλά λάδωνα μόνο και πάντα με ζεστή αλυσίδα ;) ).
Αν έπαιρνα τώρα αλυσιδάτο μηχανάκι, με κλειστά μάτια ή 1η after market αγορά-τοποθέτηση, θα ήταν ένα τουρουτουτου...!!! (ή κάτι ανάλογο, σαν του Τάκη ας πούμε ;) ).
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Πούλησα τρανσάλπ 650 με 65000χλμ και μαμά αλυσίδα σε καλή κατάσταση με χρήση μόνο βαλβολινης.

Και χώμα αρκετό ...

Περίπου κάθε 500χλμ λάδωμα ή περισσότερα σε μεγάλες μονοήμερες.

Από τότε τα τελευταία 20 σχεδόν χρόνια μόνο βσλβολινη!
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Με μόνο 10000χλμ το χρόνο που κάνεις δεν νομίζω πως είναι ακριβή -κουραστική η συντήρηση. Φοράω DID χρυσή σούπερ ενισχυμένη και η μηχανή μου κάνει περίπου 28000 το χρόνο. Χρησιμοποιώ λιπαντικό castrol k;aue 700χλμ και κάθε 2000χλμ καθάρισμα από εμένα με φαρμακευτικό παραφινέλαιο ή από το πλυντήριο μηχανών που το πηγαίνω. Δεν νομίζω πως είναι κουραστική δουλειά να φροντίζω και λίγο τη ΄΄καλή΄΄ μου. Πρώτο σφίξιμο-έλεγχο έκανα στά 15000χλμ και συνήθως αλλάζω αλυσίδα κάθε 30-35χιλ χλμ. Ένα μπουκάλι castrol κοστίζει 7-8€ και περνάς πάρα πολύ καιρό και άλλα 3€ το μπουκάλι το παραφινέλαιο το οποίο αρνείται να τελειώσει. Όσο για αλυσίδα εννοείται με Οring. Θα συμφωνήσω και εγώ πως η καλύτερη λίπανση γίνεται με βαλβολίνη αλλά προτιμώ το castrol για να έχω τη ζάντα μου καθαρή.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Με μόνο 10000χλμ το χρόνο που κάνεις δεν νομίζω πως είναι ακριβή -κουραστική η συντήρηση. Φοράω DID χρυσή σούπερ ενισχυμένη και η μηχανή μου κάνει περίπου 28000 το χρόνο. Χρησιμοποιώ λιπαντικό castrol k;aue 700χλμ και κάθε 2000χλμ καθάρισμα από εμένα με φαρμακευτικό παραφινέλαιο ή από το πλυντήριο μηχανών που το πηγαίνω. Δεν νομίζω πως είναι κουραστική δουλειά να φροντίζω και λίγο τη ΄΄καλή΄΄ μου. Πρώτο σφίξιμο-έλεγχο έκανα στά 15000χλμ και συνήθως αλλάζω αλυσίδα κάθε 30-35χιλ χλμ. Ένα μπουκάλι castrol κοστίζει 7-8€ και περνάς πάρα πολύ καιρό και άλλα 3€ το μπουκάλι το παραφινέλαιο το οποίο αρνείται να τελειώσει. Όσο για αλυσίδα εννοείται με Οring. Θα συμφωνήσω και εγώ πως η καλύτερη λίπανση γίνεται με βαλβολίνη αλλά προτιμώ το castrol για να έχω τη ζάντα μου καθαρή.
To ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....
αναρωτιεμαι αν αξιζει το "ξηρου τυπου " λιπαντικο....
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Χανεται ομως λιγο το νοημα του θεματος και η ερωτηση του πρωτου ποστ...Δε ρωταω πως μπορω να συντηρω την αλυσιδα μου ,τους ξερω ολους τους τροπους, απεναντιας ρωτησα αν εχει δοκιμασει καποιος κατι εναλλακτικο. Απλη αλυσιδα με συντηρηση, ή oring χωρις συντηρηση
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
σε μοτο με ιπποδυναμεις της ταξεως των 50-60 ιππων η και λιγοτερο μια αλυσιδα με o-ring μετριας ποιοτητας βγαζεις πανω απο 30.000 χλμ ανετα. Η συντηρηση που απαιτειται ειναι καθε 1000 χλμ ενα λαδωμα στο οριο θερμοκρασίας λειτουργιας της αλυσίδας υπο φυσιολογικες συνθηκες χρησης και αυστηρα καθαρισμα και λαδωμα υστερα απο χρηση σε λασπη και αμμο η σε καταιγιδα και οχι βροχουλα.
Σε μοτο με 100 + ιπποδύναμη οπου η αλυσιδα ζορίζεται πολυ το λαδωμα καθαρισμα σαφως πρεπει να ειναι πιο συχνο.
Στις 20+ μοτο που εχω αλλαξει μονο δυο ηταν της ταξεως των 100 ιππων οπου και ασχολουμουν λιγο με την αλυσιδα τους σε ολες τις υπολοιπες εγραφα επιμελώς στα φρυδια μου την συντήρηση τους και οποτε θυμομουν καθαριζα και λαδωνα . Αποτελεσμα; Δεν εχω αλλαξει αλυσιδα πριν τα 35000 χλμ .Ορισμενες μοτο μου τις πουλησα χωρις καν να μπω στην διαδικασια αλλαγης.
Οι πιο παλιοι πειτε μου αν στα 80ς-90ς ειχατε ασχοληθει ποτε με αλυσιδα η αν υπηρχαν τοτε σπρει λιπανσης, καθαρισμου η μασχαλων της μοτο. Το καμένο λαδι πηγαινε σύννεφο και τα στουπια στην σελα.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Στο δικό μου μηχανάκι είναι αδύνατον η αλυσίδα -γρανάζια να ξεπεράσουν τα 30.000 χλμ. Στην βόλτα που πήγα στον Γράμμο και 1300 χλμ. περίπου η αλυσίδα είχε υπερβολική φθορά. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι έπεσα σε ελαττωματικό σετ αλυσιδογράναζα... Μάλλον και εγώ θα δοκιμάσω μια απλή χωρίς o ρινγκ
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Χανεται ομως λιγο το νοημα του θεματος και η ερωτηση του πρωτου ποστ...Δε ρωταω πως μπορω να συντηρω την αλυσιδα μου ,τους ξερω ολους τους τροπους, απεναντιας ρωτησα αν εχει δοκιμασει καποιος κατι εναλλακτικο. Απλη αλυσιδα με συντηρηση, ή oring χωρις συντηρηση
Το ενδιαφέρον θα είναι απλή αλυσίδα vs με Οring με την ίδια συντήρηση! ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....
αναρωτιεμαι αν αξιζει το "ξηρου τυπου " λιπαντικο....
Τα ξηρα λιπαντικα, εννοεις τα σπρευ αλυσιδας;
Αυτα ειναι που πιανουν μακα. Δε λερωνουν τριγυρω αλλα πιανουν ολον τον κοσμο πανω τους.
 
Reactions: kaf

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Πολλες αποψεις εδω...O ring non Oring... εχει δοκιμασει κανεις εδω αλυσιδα χωρις τσιμουχακια σε μεσαιο ή μεγαλο on off ? Εντυπώσεις?
Σκεφτομαι να δοκιμασω ανευ και ο λογος ειναι αφου πρεπει να συντηρουμε την αλυσιδα μας με καθαρισματα και γρασαρισματα γιατι τοτε να μην ειναι απλη?Να κερδισω και ενα αλογατο βρε αδερφε
Απτην αλλη σκεφτομαι να συνεχισω με Oring ομως να μην ασχολουμαι μαζι της παρα μονο τα πλυσιματα με σαπουνι μαζι με τη μηχανη , και αλλαγη ανα δυο χρονια.Γιατι βγαινει μια η αλλη .2 σπρει αλυσιδας αν υπολογισεις το χρονο,μαζι με παραφινες για καθαρισμα ,και το μπουρδελο που γινεται εκει κατω απο τα γρασα , και το χρονο που σπαταλας για αυτη τη βλακεια...μου φαινεται πιο συμφερουσα επιλογη η ανα δυο χρονια αλλαγη και ανευ περαιτερω ασχολιας

Δεν εχω δοκιμασει χωρις oring σε μοτοσυκλετα δρομου. Δεν εχει νοημα.
Θα εβαζα με οring και για μοτο πανω απο 30hp θα κοιταζα να ειναι και ενισχυμενη.

Μπορεις να βαλεις με οring και να μην ασχολεισε αλλα θα παρεις αλυσιδα και γραναζια στο χερι μια ωρα νωριτερα.

Εγω που εχω ΤΟΤΟΥΤΟRo το PRO , δηλαδη μπουκαλακι ιωδιου και βαλβολινη , ριχνω παντα 500-600χλμ αναλογα του τερεν και καιρου (αν βρεχει πχ).
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
To ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....
αναρωτιεμαι αν αξιζει το "ξηρου τυπου " λιπαντικο....
Το castrol είναι κάτι ενδιάμεσο, ούτε πολύ ρευστό ούτε πολύ κολλώδες. Μακριά από λιπαντικά τύπου motul c4 και άλλα παρόμοια που καταστρέφουν τις αλυσίδες και η χρήση τους είναι μόνο για super sport μηχανές
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Καλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Ενδιαφερον!
Και ποσα χλμ αντεξε και με τι χρηση;
 
Reactions: kaf

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Καλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Αμην...ευχαριστω :ok::ok:
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Καλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Οπως λεει ο konkost...αν θυμασαι ποσο σου κρατησε και με τι χρηση καλο θα ηταν για μετρο συγκρισης
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Ενδιαφερον!
Και ποσα χλμ αντεξε και με τι χρηση;
Ακόμα την έχω πάνω...πειραματικά,έχει περίπου 8000 χλμ αλλά είναι σαν να έχει 15-20...
Με τη λογική της αλυσίδας με o-ring.
Χρήση:
3000χλμ περίπου χώμα και τα υπόλοιπα άσφαλτο.
 

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Επειδή πλέον το xrv το έχω για χρήση "παπιού",την κρατάω να δω που και πως θα φτάσει...
Νιώθω ανασφάλεια όμως πλέον.
Δλδ,αν έπρεπε να πάω τώρα ταξίδι,θα την άλλαζα.
 
Top Bottom