Όχι ρε Θάνο, έχω μπουκαλάκι από υγρό ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάπου στα 100ml παίρνει το μπουκαλάκι και κρατάει κανένα 6μηνο
Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι ρε Θάνο, έχω μπουκαλάκι από υγρό ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάπου στα 100ml παίρνει το μπουκαλάκι και κρατάει κανένα 6μηνο
Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tutoro PRO δηλαδη... ε, πες το ντεεεεΌχι ρε Θάνο, έχω μπουκαλάκι από υγρό ηλεκτρονικού τσιγάρου. Κάπου στα 100ml παίρνει το μπουκαλάκι και κρατάει κανένα 6μηνο
Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχω το γνήσιο όπως εσυ, γι'αυτό δεν το λέωTutoro PRO δηλαδη... ε, πες το ντεεεε
To ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....Με μόνο 10000χλμ το χρόνο που κάνεις δεν νομίζω πως είναι ακριβή -κουραστική η συντήρηση. Φοράω DID χρυσή σούπερ ενισχυμένη και η μηχανή μου κάνει περίπου 28000 το χρόνο. Χρησιμοποιώ λιπαντικό castrol k;aue 700χλμ και κάθε 2000χλμ καθάρισμα από εμένα με φαρμακευτικό παραφινέλαιο ή από το πλυντήριο μηχανών που το πηγαίνω. Δεν νομίζω πως είναι κουραστική δουλειά να φροντίζω και λίγο τη ΄΄καλή΄΄ μου. Πρώτο σφίξιμο-έλεγχο έκανα στά 15000χλμ και συνήθως αλλάζω αλυσίδα κάθε 30-35χιλ χλμ. Ένα μπουκάλι castrol κοστίζει 7-8€ και περνάς πάρα πολύ καιρό και άλλα 3€ το μπουκάλι το παραφινέλαιο το οποίο αρνείται να τελειώσει. Όσο για αλυσίδα εννοείται με Οring. Θα συμφωνήσω και εγώ πως η καλύτερη λίπανση γίνεται με βαλβολίνη αλλά προτιμώ το castrol για να έχω τη ζάντα μου καθαρή.
Το ενδιαφέρον θα είναι απλή αλυσίδα vs με Οring με την ίδια συντήρηση!Χανεται ομως λιγο το νοημα του θεματος και η ερωτηση του πρωτου ποστ...Δε ρωταω πως μπορω να συντηρω την αλυσιδα μου ,τους ξερω ολους τους τροπους, απεναντιας ρωτησα αν εχει δοκιμασει καποιος κατι εναλλακτικο. Απλη αλυσιδα με συντηρηση, ή oring χωρις συντηρηση
Τα ξηρα λιπαντικα, εννοεις τα σπρευ αλυσιδας;To ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....
αναρωτιεμαι αν αξιζει το "ξηρου τυπου " λιπαντικο....
Πολλες αποψεις εδω...O ring non Oring... εχει δοκιμασει κανεις εδω αλυσιδα χωρις τσιμουχακια σε μεσαιο ή μεγαλο on off ? Εντυπώσεις?
Σκεφτομαι να δοκιμασω ανευ και ο λογος ειναι αφου πρεπει να συντηρουμε την αλυσιδα μας με καθαρισματα και γρασαρισματα γιατι τοτε να μην ειναι απλη?Να κερδισω και ενα αλογατο βρε αδερφε
Απτην αλλη σκεφτομαι να συνεχισω με Oring ομως να μην ασχολουμαι μαζι της παρα μονο τα πλυσιματα με σαπουνι μαζι με τη μηχανη , και αλλαγη ανα δυο χρονια.Γιατι βγαινει μια η αλλη .2 σπρει αλυσιδας αν υπολογισεις το χρονο,μαζι με παραφινες για καθαρισμα ,και το μπουρδελο που γινεται εκει κατω απο τα γρασα , και το χρονο που σπαταλας για αυτη τη βλακεια...μου φαινεται πιο συμφερουσα επιλογη η ανα δυο χρονια αλλαγη και ανευ περαιτερω ασχολιας
Το castrol είναι κάτι ενδιάμεσο, ούτε πολύ ρευστό ούτε πολύ κολλώδες. Μακριά από λιπαντικά τύπου motul c4 και άλλα παρόμοια που καταστρέφουν τις αλυσίδες και η χρήση τους είναι μόνο για super sport μηχανέςTo ιδιο Castrol χρησιμοποιω και γω....
αναρωτιεμαι αν αξιζει το "ξηρου τυπου " λιπαντικο....
Ενδιαφερον!Καλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Αμην...ευχαριστωΚαλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Οπως λεει ο konkost...αν θυμασαι ποσο σου κρατησε και με τι χρηση καλο θα ηταν για μετρο συγκρισηςΚαλημέρα παλληκάρια!
Έχω δοκιμάσει εγώ στο xrv αλυσίδα απλή και αυτό που είδα είναι:
Πως ότι και να ρίξω (σπρέι ή βαλβολίνη)
Δεν κρατάει τίποτα πάνω...θέλει πολύ πιο συχνή λίπανση σε σχέση με τις αλυσίδες με o-ring...
Και το σημαντικότερο ..."ανοίγει" πιο γρήγορα...θέλει πιο συχνά τέντωμα δλδ...
Αυτά τα συμπεράσματα βγήκαν με σύγκριση των δυο τύπων αλυσίδας,στο ίδιο μηχανάκι,με τον ίδιο οδηγό και την ίδια συντήρηση-προσοχή.
Αυτή ήταν η δικιά μου εμπειρία με μια απλή RK.
Ελπίζω να βοήθησα...
Ακόμα την έχω πάνω...πειραματικά,έχει περίπου 8000 χλμ αλλά είναι σαν να έχει 15-20...Ενδιαφερον!
Και ποσα χλμ αντεξε και με τι χρηση;