kaf
Μέλος
- Όνομα
- Κων/νος
- Μοτό
- Voge 300 Rally
Εδω αλλο δειχνει με αυτο το τεστ...το οποιο ειναι και το λογικοΤα ξηρα λιπαντικα, εννοεις τα σπρευ αλυσιδας;
Αυτα ειναι που πιανουν μακα. Δε λερωνουν τριγυρω αλλα πιανουν ολον τον κοσμο πανω τους.
Εδω αλλο δειχνει με αυτο το τεστ...το οποιο ειναι και το λογικοΤα ξηρα λιπαντικα, εννοεις τα σπρευ αλυσιδας;
Αυτα ειναι που πιανουν μακα. Δε λερωνουν τριγυρω αλλα πιανουν ολον τον κοσμο πανω τους.
Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.Πολλες αποψεις εδω...O ring non Oring... εχει δοκιμασει κανεις εδω αλυσιδα χωρις τσιμουχακια σε μεσαιο ή μεγαλο on off ? Εντυπώσεις?
Σκεφτομαι να δοκιμασω ανευ και ο λογος ειναι αφου πρεπει να συντηρουμε την αλυσιδα μας με καθαρισματα και γρασαρισματα γιατι τοτε να μην ειναι απλη?Να κερδισω και ενα αλογατο βρε αδερφε
Απτην αλλη σκεφτομαι να συνεχισω με Oring ομως να μην ασχολουμαι μαζι της παρα μονο τα πλυσιματα με σαπουνι μαζι με τη μηχανη , και αλλαγη ανα δυο χρονια.Γιατι βγαινει μια η αλλη .2 σπρει αλυσιδας αν υπολογισεις το χρονο,μαζι με παραφινες για καθαρισμα ,και το μπουρδελο που γινεται εκει κατω απο τα γρασα , και το χρονο που σπαταλας για αυτη τη βλακεια...μου φαινεται πιο συμφερουσα επιλογη η ανα δυο χρονια αλλαγη και ανευ περαιτερω ασχολιας
Γι'αυτό και εγώ είπα για δύο χρόνια αλυσίδα.Μια κοινή DID αλυσίδα με oring είναι λίγο φύση αδύνατο να κοπεί από 50 άλογα μηχανη και ας είναι ασυντηρητη... Μέσα σε 2 χρόνια .....όμως βαζω αυτό σα χρονικό διάστημα αντοχής. Αν είχα μεκανακι 100 αλόγων δε το συζητούσα καν ασυντηρητη αλυσιδαΣτο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.
Όσον αφορά το αν πρέπει να λιπαινεις την αλυσίδα η απλά να μην ασχολείσαι και να την πετάς μετά από δυο χρόνια, νομίζω ότι δεν είναι σωστή πρακτική.
Και το λέω αυτό γιατί η αλυσίδα είναι ένα εξάρτημα το οποίο τρώει μεγαλες πιέσεις και δυνάμεις, ανεβάζει θερμοκρασία και εξαρτάται ΑΜΕΣΑ η ασφάλεια σου από αυτή.
Επειδή το λιπαντικό λειτουργεί και ως ψυκτικό, μια αλυσίδα η οποία δεν έχει λίπανση, ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία με αποτέλεσμα να αυξάνεται κατακόρυφα η πιθανότητα να σπάσει. Και θα σπάσει σε μεγάλες ταχύτητες γιατί εκεί είναι μεγαλύτερες καταπονήσεις γιατί αυξάνεται η θερμότητα. Και αν σπάσει η αλυσίδα σε μεγάλες ταχύτητες όλοι ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί.
Σου συνιστώ να αφιερώνεις λίγο χρόνο να την περιποιείσαι. Το ξέρω είναι βάσανο κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα και λίπανση, αλλά αν το δεις διαφορετικά έχει και αυτό τη χάρη του.
Η άλλη λύση είναι η λαδιέρα που πραγματικά δεν ασχολείσαι, αλλά απ’οτι είπες δεν τη θέλεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν κοπεί όμως και φύγει απλά στο δρόμο δεν τρέχει και τπτ, αν όμως μαζευτεί στο εμπρός γρανάζι δε θέλω να σκέφτομαι το τι μπορεί να συμβει και δε μιλάω για το μοτέρ που θα σπάσει έτσι κι αλλιώςΓι'αυτό και εγώ είπα για δύο χρόνια αλυσίδα.Μια κοινή DID αλυσίδα με oring είναι λίγο φύση αδύνατο να κοπεί από 50 άλογα μηχανη και ας είναι ασυντηρητη... Μέσα σε 2 χρόνια .....όμως βαζω αυτό σα χρονικό διάστημα αντοχής. Αν είχα μεκανακι 100 αλόγων δε το συζητούσα καν ασυντηρητη αλυσιδα
Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βρήκα μάλλον την υγεία μου με το βούρτσακι που ήρθε από τας Ανατολάς. Απιστευτο εργαλείο.Το καθάρισμα πλέον είναι 5λεπτο παιχνιδάκι .Βάλε ένα τουτουρουρου και υσηχασες
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πραγματι ειναι καλο εργαλειο αλλα μην ξεχνας οτι κανεις ενα πολυ καλο καθαρισμα με αποτελσμα να θες και μια καλυτερη λιπανση!Βρήκα μάλλον την υγεία μου με το βούρτσακι που ήρθε από τας Ανατολάς. Απιστευτο εργαλείο.Το καθάρισμα πλέον είναι 5λεπτο παιχνιδάκι .
Οποιοι δεν έχουν σπευσατε...