Πού το λέει ρε παιδιά ότι δεν θέλει βαλβολίνη;
Και τι είναι η "βαλβολίνη" τελικά;
Γιατί ,αν δεν απατώμαι ,μόνο στην γΕλλάδα υπάρχει αυτή η ...ορολογία για τα "gear oils"
Aναφέρει κάπου ο κατασκευαστής ,οτι ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ το gear oil ???
ΥΓ.1: Εγώ ,κ όχι μόνο ,βάζω στο Τουρουτουτού εδώ κ 2 χρόνια "βαλβολίνη" 90άρα.
(απλή-φτηνή-ΟΧΙ συνθετική ,η οποία ΙΣΩΣ? βλάψει τα o-rings)
Μόνο πρόβλημα ,οτι στο καταχείμωνο ,δεν τρέχει όσο/όπως θα θελα.
Δοκίμασα , υδραυλικό 32άρι ,κ κάνει ότι θέλει ,πότε τρέχει πολύ (άμα ζεσταθεί) ,πότε λίγο (παγωμένο)
Αν είχε τελειώσει η 90άρα ,θα'χα πάρει την χαμηλότερου ιξώδους που κυκλοφορεί (60άρα νομίζω)
ΥΓ.2: Επειδή τυγχάνει να έχω διαβάσει αρκετά service manuals ,διαφόρων κατασκευαστών ,οι προτάσεις για λίπανση αλυσίδας είναι: Gear Oil -ή- Engine Oil
Γνώμη μου ,με ότι κ να λαδώσεις ,αρκεί να είναι απλό ορυκτέλαιο (μή συνθετικής βάσης δηλ) δεν υπάρχει φόβος βλάβης των o-rings
YΓ.3: Ακόμα κ στις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούν αυστηρά φούλ συνθετικά λάδια ,ο κατασκευαστής ,όπου υπάρχει o-ring ,δίνει οδηγία
"Βάλτε καινούργιο & Λαδώστε το με λάδι κινητήρα πρίν την τοποθέτηση"
Φυσικά...Δεν αναφέρει πουθενά ,οτι θα πρέπει να βρείς λάδι από ...άλλον κινητήρα.
Οπότε ,ακόμα κ η πιθανή "βλάβη" των λαστχακίων από το συνθετικό λάδι ,κ πάλι ελέγχεται ως ανακριβής.
Τα o-rings της αλυσίδας ,χαλάνε από συνεχείς τριβές κ θερμοκρασίες ,κ όχι από το λάδι.
Αντίθετα ,το όποιο λάδι ,μειώνει τις τριβές ,άρα κ τις θερμοκρασίες ,οπότε αυξάνει τον χρόνο ζωής των o-rings.
ΥΓ.4: Οπως λέει κι ο μαστροΚλούνης: "Την παρα'ψυρίσατε(με) την μαϊμού"