ΤΕΧΝΙΚΟ-Χαρτογραφηση ECU σε F800GS κ οχι μονο...

Geoakr

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Bmw f800gs 2009
Εγώ έκανα πρόσφατα. Εϊχα ήδη"αναβαθμίσει" τη λειτουργία του F800GS '09 με το PowerCommander (μείωση κατανάλωσης και ελαφρά αύξηση ιπποδύναμης). Όμως μετά από κάποιο καιρό είχα συνηθίσει τη διαφορά και η μηχανή είχε γίνει κάπως βαρετή, ειδικά στις χαμηλομεσαίες. Το να έχεις μια μηχανή που εξωτερικά θυμίζει on-off αλλά η καρδιά της χτυπάει street δεν είναι ό,τι πιο λειτουργικό. Σκεφτόμουν πάρα πολύ να την αλλάξω και το μόνο που λυπόμουν ήταν ότι είχα καταναλώσει χρόνο και ενέργεια για να λύσω τα υπόλοιπα προβλήματα αυτής της μηχανής (με ηλεκτρικά κλπ), αλλά με το μοτέρ δεν μπορούσα να βρω άκρη. Και ξαφνικά Γιάννης... Μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου εξήγησε αρκετά πράγματα, τον εμπιστεύτηκα και το αποτέλεσμα δικαίωσε την αποφαση μου. Κατάργησα και το PowerCommander αφού πια με τη νέα χαρτογράφηση πετύχαμε αυτό που είχα (στην κατανάλωση), αλλά συν αυξημένη ιπποδύναμη σε όλο το εύρος των στροφών. Ειδικά στις χαμηλομεσαίες που αυτή η μηχανή υστερεί. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κανείς σε αυτή τη μηχανή. Το καλό με τον Γιάννη είναι ότι πραγματικά αγαπά τη δουλειά του. Το ενδιαφέρον του δε σταματά στο να κάνει τη δουλειά. Συνεχίζει να σου δίνει συμβουλές και στη συνέχεια.
Τον έστειλα
Εγώ έκανα πρόσφατα. Εϊχα ήδη"αναβαθμίσει" τη λειτουργία του F800GS '09 με το PowerCommander (μείωση κατανάλωσης και ελαφρά αύξηση ιπποδύναμης). Όμως μετά από κάποιο καιρό είχα συνηθίσει τη διαφορά και η μηχανή είχε γίνει κάπως βαρετή, ειδικά στις χαμηλομεσαίες. Το να έχεις μια μηχανή που εξωτερικά θυμίζει on-off αλλά η καρδιά της χτυπάει street δεν είναι ό,τι πιο λειτουργικό. Σκεφτόμουν πάρα πολύ να την αλλάξω και το μόνο που λυπόμουν ήταν ότι είχα καταναλώσει χρόνο και ενέργεια για να λύσω τα υπόλοιπα προβλήματα αυτής της μηχανής (με ηλεκτρικά κλπ), αλλά με το μοτέρ δεν μπορούσα να βρω άκρη. Και ξαφνικά Γιάννης... Μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου εξήγησε αρκετά πράγματα, τον εμπιστεύτηκα και το αποτέλεσμα δικαίωσε την αποφαση μου. Κατάργησα και το PowerCommander αφού πια με τη νέα χαρτογράφηση πετύχαμε αυτό που είχα (στην κατανάλωση), αλλά συν αυξημένη ιπποδύναμη σε όλο το εύρος των στροφών. Ειδικά στις χαμηλομεσαίες που αυτή η μηχανή υστερεί. Νομίζω ότι είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κανείς σε αυτή τη μηχανή. Το καλό με τον Γιάννη είναι ότι πραγματικά αγαπά τη δουλειά του. Το ενδιαφέρον του δε σταματά στο να κάνει τη δουλειά. Συνεχίζει να σου δίνει συμβουλές και στη συνέχεια.
Έστειλα και εγω τον εγκέφαλο στον γιάννη και τα αποτελέσματα ηταν τρομερά.
Η μηχανη δουλεύει άψογα απο χαμηλά εώς ψηλά και πιστεύω οτι αυξήθηκε αρκετά η ροπή και η ιπποδύναμη.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αν δεν πληρώσεις δεν θα μάθεις....άσε τα παιδιά να κάνουν τον κύκλο τους και τα λάθη τους
Από προσωπική εμπειρία ,4 χρόνια τώρα στο 800Άρι του αδερφού επειδή το παρακολουθώ δεν έχει κάνει κιχ πάντως.
Και καβαλοντας το πριν με το πώς πάει τώρα αξίζει το κάθε €.
Για άλλο πράγμα ίσως και να έχετε δίκιο ,αν και θα θελα να γράψουν όσοι το κάναν και το μετανιώσανε .
Φοίνικα Phoenix γράψε δύο λόγια .
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από προσωπική εμπειρία ,4 χρόνια τώρα στο 800Άρι του αδερφού επειδή το παρακολουθώ δεν έχει κάνει κιχ πάντως.
Και καβαλοντας το πριν με το πώς πάει τώρα αξίζει το κάθε €.
Για άλλο πράγμα ίσως και να έχετε δίκιο ,αν και θα θελα να γράψουν όσοι το κάναν και το μετανιώσανε .
Φοίνικα Phoenix γράψε δύο λόγια .
Από όλα έχει ο μπαξες....και επιτυχίες και αποτυχίες.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Από όλα έχει ο μπαξες....και επιτυχίες και αποτυχίες.
Ο αποτυχίες πιστεύω προέρχονται όταν προσπαθείς να πάρεις το μέγιστο από έναν κινητήρα ο οποίος δεν έχει φτιαχτεί για αυτό το σκοπό και δίχως αλλαγές στα εσωτερικά του εννοώ.
Και φυσικά ο τρόπος οδήγησης παίζει και αυτός τον ρόλο του.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα το γράψω όπως το καταλαβαίνω
Η βέλτιστη λειτουργία της μηχανής στον δρόμο είναι δυνατή μόνο με την σύνθεση που έχει κάνει η εταιρεία
Δηλαδή τι εννοώ σύνθεση
Κινητήρας με το λιγότερο καύσιμο την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και ασφάλεια
Φρένα προσαρμοσμένα ακριβώς στην δύναμη του κινητήρα και στον τρόπο έκφρασης της σε κάθε επίπεδο φυσιολογικής οδήγησης από κάθε οδηγό
Αναρτήσεις προσαρμοσμενες ακριβώς με τα φρένα και την δύναμη του κινητήρα
Και τέλος το πλαίσιο προσαρμοσμένο στα τρία βασικά παραπάνω , και όλα μαζί μια αλυσίδα ασφαλείας και βέλτιστης ικανότητας
Μην ξεχνάμε πόσες δυνάμεις αναπτύσονται σε κάθε εργαλείο
Πχ f800 210 κιλά με άλλα δύο άτομα αλλά 160 κιλά βάλε και τα παγκάζια φτάνουμε τα 400 κιλά πάνω σε δύο ροδες , σκεφτείτε τα φρεναρίσματα τις αναρτήσεις το πλαίσιο σε ανηφόρες κατηφόρες στροφές
Τεράστιες δυνάμεις και συνεχόμενες που εκφράζονται από την μια πλευρά λογο φορτίων και από την άλλη ,την απόσβεση από την μεριά του εργαλείου
Λόγο των παραπάνω μόνο οι εταιρείες έχουν την δυνατότητα να εξασφαλίσουν αυτήν την ποιότητα διότι εμείς βλέπουμε ένα εργαλείο αλλά πίσω από αυτό υπάρχουν ατελείωτες ώρες δοκιμών με επιστημονικό υπόβαθρο
Αυτά
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όσο αφορά τις τρύπες , τα πλατό που έχει μια χαρτογράφηση
Θα δείτε ότι είναι στις στροφές που ταξιδεύει μια μηχανή με ηρεμία
Δηλαδή είναι το ταξιδιωτικό πλατό του εργαλείου και όχι μια παράλειψη του κατασκευαστή
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα εργαλεία ειναι για μετακινήσεις με άνεση και ασφάλεια και όχι για αγώνες
Άρα αφήστε τις τρύπες ..στην ησυχία τους ..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όσο αφορά τις τρύπες , τα πλατό που έχει μια χαρτογράφηση
Θα δείτε ότι είναι στις στροφές που ταξιδεύει μια μηχανή με ηρεμία
Δηλαδή είναι το ταξιδιωτικό πλατό του εργαλείου και όχι μια παράλειψη του κατασκευαστή
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα εργαλεία ειναι για μετακινήσεις με άνεση και ασφάλεια και όχι για αγώνες
Είδες για να πληρώσεις πόσα έμαθες?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως πέρα απο τη πλάκα και σε αυτά πάνω που λέει ο Στέργιος. το 800 φρένα δεν έχει. Το μπροστά εννοώ. Ποτε δεν με προβλημάτισε στο παρελθόν να μην έχει φρένα μοτοσυκλέτα γιατί σχετικά ήταν πάντα ανεκτά. Εδώ πάντα θα είμαι πιο φυλαγμένος. Σε μια δύσκολη, φρένα καλά δεν έχεις στην άσφαλτο. Συνεπώς και παραπάνω άλογα ακόμα χειρότερα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μην τα πειραζεται !!!!!!!!!
Αυτό που κάνει ο Γιάννης, μόνο καλό κάνει στη λειτουργία του κινητήρα!
Είναι αυτό που θα ήθελαν να κάνουν οι περισσότερες εταιρείες, αλλά δεν μπορούν λόγο...... ηλίθιων οικολογικων περιορισμών!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό που κάνει ο Γιάννης, μόνο καλό κάνει στη λειτουργία του κινητήρα!
Είναι αυτό που θα ήθελαν να κάνουν οι περισσότερες εταιρείες, αλλά δεν μπορούν λόγο...... ηλίθιων οικολογικων περιορισμών!!!
Δεν διαφωνούμε...
Απλά εκτός από το stage 1 υπάρχουν και άλλα... ;)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν διαφωνούμε...
Απλά εκτός από το stage 1 υπάρχουν και άλλα... ;)
Ναι, αλλά αυτό έχει σχέση με το τι ζητάει ο καθένας!!!!
Αν βγει πέρα των ορίων..... ήταν και είναι επιλογή του. Δεν ευθύνεται κανένας άλλος...
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Συνήθως μιας καλή βελτίωση στην ECU έχει σκοπό να κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σωστότερα και πιο αποδοτικά (με καλύτερη καύση, καλύτερη απόδοση, καλύτερες θερμοκρασίες) εις βάρος ίσως των εκπομπών, θορύβου, κατανάλωσης κλπ
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Συνήθως μιας καλή βελτίωση στην ECU έχει σκοπό να κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σωστότερα και πιο αποδοτικά (με καλύτερη καύση, καλύτερη απόδοση, καλύτερες θερμοκρασίες) εις βάρος ίσως των εκπομπών, θορύβου, κατανάλωσης κλπ
Όπως θα έπρεπε να δουλεύει δηλαδή..... προ των περιορισμών!
 
Top Bottom