Θενξ! Το Τενερε το ειχα παρει το '13 με 900€ αν θυμαμαι καλα, απο εμπορο. Αρρυθμιστα καρμπυρατερ, μηδενικα φρενα τρυπια εξατμιση και φυσικα ολα τα πλαστικα σπασμενα. Το μοτερ ομως οταν το εβγαλα βολτα κελαηδουσε και τραβαγε σαν τρελο, παρολο που ηταν αρρυθμιστο. Εκατσα λοιπον και το εφτιαξα ολο, κολλησα τα πλαστικα,τα εβαψα, εβαλα το κιτακι αυτοκολλητα ρεπλικα Πετερχανσελ, νεα σελα με εξτρα αφρο, ανοιξα μοτερ και πηρα "καινουρια" κεφαλη με ρεκτιφιε γιατι οι βαλβιδες του ειχαν φτασει στο οριο τους, σερβις στο αμορτισερ, φουλ καινουρια τα σωθηκα των καρμπυρατερ, κολλησα τις μαλακιες της Yamaha στον ηδη ασθενη για το μοτερ σκελετο...
Ολα μονος μου, απειρες ωρες δουλειας πανω του. Με εχει γυρισει σε ολη την Ελλαδα, και με πηγε και με εφερε Ανκονα-Ρωμη-Σιενα, χωρις κιχ παρ'ολα τα 27 του χρονια. Το μονο κακο του ειναι οτι καιει τον πατο του, οπως ολα τα 750, 10λιτρα στην πολη, 7 στην εθνικη. Ολο λεω να το δωσω γιατι στην ουσια πλεον εκτελει χρεη παπιου εντος Αθηνας, μιας και το ΚΤΜ δεν το βαζω κεντρο στην κινηση, αλλα δεν μου παει η καρδια...
Και μια σημερινη , φρεσκια...
Το βεσπακι απο την αλλη ουτε εμενα με τρελαινει, αλλα ειναι το πρωτο μου μηχανακι ας πουμε (το εκλεβα στα μουλωχτα απο τον πατερα μου πιτσιρικας) και μιας και το ειχα ακομα στην αυλη ειπα να περασω δημιουργικα τον χρονο μου. Αυτο ειναι μαλλον του '71 απ'οτι εχω δει απο το VIN, και οταν ξεκινησα το restoration ηταν καπως ετσι, μετα απο ακινησια 20 ετων.