Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θάνο καλή η πατέντα, αλλά υπ'οψην ότι αν η βάση πιάνει μόνο στο πλαστικό θα πρέπει να προσέξεις να μην βάζεις βάρος.
Αν παρατηρήσεις οι βάσεις που πουλούσαν για το 950/990 έπιαναν στην αλουμινένια βάση των οργάνων γι αυτόν το λόγο.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ελάχιστο βάρος Γιάννη οπότε αποκλείεται να γίνει κάποια ζημιά.
Επίσης μπορώ να αφήσω ελάχιστα λάσκα της βίδα σύσφιξης του μπράτσου της βάσης οπότε θα τρώει εκείνο τα ζόρια παίρνοντας μικρή κλίση προς τα κάτω... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπράβο Θένο, η πατέντα είναι που ξεχωρίζει τους μηχανόβιους
(είχα τσεκάρει τις βαλίτσε σου αλλά έπρεπε να επιβεβαιώσω)
έχω ακούσει ιστορίες από τα τέλη 70 που κάνουν το
Μαγκάιβερ να μοιάζει με κορασίδα του Λυκείου Ελληνίδων.
Ευχαριστώ Γιώργη...!
Οι βαλίτσες είναι χειροποίητες του Μάνου manosxlv και έχουν κάνει αρκετά km.
Πρόσφατα ήρθαν στα χέρια μου και θα τις τιμήσω δεόντως...;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Έχει ελάχιστο βάρος Γιάννη οπότε αποκλείεται να γίνει κάποια ζημιά.
Επίσης μπορώ να αφήσω ελάχιστα λάσκα της βίδα σύσφιξης του μπράτσου της βάσης οπότε θα τρώει εκείνο τα ζόρια παίρνοντας μικρή κλίση προς τα κάτω... ;)
You got it man!
Λιγο προσοχή μόνο σε εκτός δρόμου οδήγηση που παίζει τρελό κοπανημα σε εκείνο το σημειο και είσαι αρχηγος :ok:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
You got it man!
Λιγο προσοχή μόνο σε εκτός δρόμου οδήγηση που παίζει τρελό κοπανημα σε εκείνο το σημειο και είσαι αρχηγος :ok:
Μιας και πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης δοκιμάζω και βλέπω...
Αύριο κιόλας... :secret:
Και σε χιόνι...:oops:
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Έχει ελάχιστο βάρος Γιάννη οπότε αποκλείεται να γίνει κάποια ζημιά.
Επίσης μπορώ να αφήσω ελάχιστα λάσκα της βίδα σύσφιξης του μπράτσου της βάσης οπότε θα τρώει εκείνο τα ζόρια παίρνοντας μικρή κλίση προς τα κάτω... ;)
Βάλε ελαστικές ροδέλες πάνω κάτω ομορφόπαιδο :)
Και είσαι οκ..
Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις και σαμπρελα(Από αυτές τις εντουραδικες 4mm ξέρεις εσύ :secret:) κομμένη σα ροδέλα για το αισθητικό της υπόθεσης
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Σε διαστημα 2 ημερων, εβαλα ενα γραναζι superpinion σε τρανσαλπ φιλου και αντικατεστησα τα πισω φλας στο tiger 800, γνωστα για την "τρομερη" τους ποιοτητα...
Συν παραλαβη μπιχλιμπιδων απο κινεζο..

Ποτ πουρι βιντεο:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χτες, έπρεπε να πάρω μία για δουλειά και είπαμε, στις μοτοσικλέτες μία ίσον καμία. Η μεγάλη όμως είχε μουλαρώσει και απλά ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ να πάρει μπρος, με τίποτα, μέχρι που ξελιγώθηκε η μπαταρία.

Η μικρή έχει μπαταρία, κάνω μιά να την κατεβάσω από το σταντ και πατάω φρένο και πιάνω μανέτα. WTF, πίεση ΜΗ-ΔΕΝ. Τρομπάρισμα κάμποσες φορές, απλά δεν.

Διαλογισμός, ζεν μάστερς στέλνουν ενέργεια "μην τις κάψεις μαζί με τα κλαδιά από τις ελιές κρίμα είναι", ευχέλαια και μνημονεύσεις όλων των αγίων. Δύο ίσον καμία. Να γιατί χρειάζεται πάντα ένα ακόμα μηχανάκι, κοροϊδεύουμε την σοφία των memes αλλά τα λουζόμαστε.

Τελικά ξαναβάζω κλειδί και παίρνει η μεγάλη μετά από ένα διστακτικό γύρισμα.

Η οποία απλά αρνείται να στρίψει.

Γιατί το κορδόνι πίσω προφανώς δεν έπιασε καλά, εντάξει περίπου το περίμενα αυτό όπως έγινε βιαστικά για να προλάβω την μικρή από το σχολείο (όχι με το μηχανάκι).

Τσούκου τσούκου βενζινάδικο, αέρας, όλα καλά, το μεσημέρι πάλι "μισό" το λάστιχο. Και δεν δουλεύει και τόσο καλά το μηχανάκι, όχι ότι δεν πιάνει... εμ, το όριο ταχύτητας κυρ πόλιτσμαν, αλλά δεν ξεκινάει σωστά με την μίζα. Θα μου πεις μπαταρία ναι, αλλά θέλει διερεύνηση.

Δεν καίμε μηχανάκια με τα κλαδιά από τις ελιές. Δεν καίμε μηχανάκια με τα κλαδιά από τις ελιές. Δεν πάμε ΤΩΡΑ στην έκθεση να πάρουμε ένα καινούριο πριν σβήσουν οι φλόγες...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χτες, έπρεπε να πάρω μία για δουλειά και είπαμε, στις μοτοσικλέτες μία ίσον καμία. Η μεγάλη όμως είχε μουλαρώσει και απλά ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ να πάρει μπρος, με τίποτα, μέχρι που ξελιγώθηκε η μπαταρία.

Η μικρή έχει μπαταρία, κάνω μιά να την κατεβάσω από το σταντ και πατάω φρένο και πιάνω μανέτα. WTF, πίεση ΜΗ-ΔΕΝ. Τρομπάρισμα κάμποσες φορές, απλά δεν.

Διαλογισμός, ζεν μάστερς στέλνουν ενέργεια "μην τις κάψεις μαζί με τα κλαδιά από τις ελιές κρίμα είναι", ευχέλαια και μνημονεύσεις όλων των αγίων. Δύο ίσον καμία. Να γιατί χρειάζεται πάντα ένα ακόμα μηχανάκι, κοροϊδεύουμε την σοφία των memes αλλά τα λουζόμαστε.

Τελικά ξαναβάζω κλειδί και παίρνει η μεγάλη μετά από ένα διστακτικό γύρισμα.

Η οποία απλά αρνείται να στρίψει.

Γιατί το κορδόνι πίσω προφανώς δεν έπιασε καλά, εντάξει περίπου το περίμενα αυτό όπως έγινε βιαστικά για να προλάβω την μικρή από το σχολείο (όχι με το μηχανάκι).

Τσούκου τσούκου βενζινάδικο, αέρας, όλα καλά, το μεσημέρι πάλι "μισό" το λάστιχο. Και δεν δουλεύει και τόσο καλά το μηχανάκι, όχι ότι δεν πιάνει... εμ, το όριο ταχύτητας κυρ πόλιτσμαν, αλλά δεν ξεκινάει σωστά με την μίζα. Θα μου πεις μπαταρία ναι, αλλά θέλει διερεύνηση.

Δεν καίμε μηχανάκια με τα κλαδιά από τις ελιές. Δεν καίμε μηχανάκια με τα κλαδιά από τις ελιές. Δεν πάμε ΤΩΡΑ στην έκθεση να πάρουμε ένα καινούριο πριν σβήσουν οι φλόγες...
Μπαταρια-μπουζι-βαλβιδες εαν απο κρυο δε θέλει να παρει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ με τιμωρούν που δεν τα οδηγώ ή για την σκέψη έστω της απιστίας και αλλαγής, οι Γιαπωνέζες και οι Ιταλίδες λένε ότι είναι βλαμμένες, οπότε δεν με εκπλήσσει η συμπεριφορά.

Κατά τα λοιπά καδένα εκκεντροφόρων θέλει γιατί χαρχαλεύει, ακούγεται κάποιο καιρό τώρα. Την έχω αλλάξει ήδη μία φορά και όντως έχει μεγάλη διαφορά. Δεν πιστεύω να φταίει μόνο αυτό. Τα μπουζιά (sic) δεν έχουν ούτε 10,000 δουλειάς από τότε που τα άλλαξα. Θα μπει φορτιστή και βλέπουμε.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το ότι ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ με τιμωρούν που δεν τα οδηγώ ή για την σκέψη έστω της απιστίας και αλλαγής, οι Γιαπωνέζες και οι Ιταλίδες λένε ότι είναι βλαμμένες, οπότε δεν με εκπλήσσει η συμπεριφορά.

Κατά τα λοιπά καδένα εκκεντροφόρων θέλει γιατί χαρχαλεύει, ακούγεται κάποιο καιρό τώρα. Την έχω αλλάξει ήδη μία φορά και όντως έχει μεγάλη διαφορά. Δεν πιστεύω να φταίει μόνο αυτό. Τα μπουζιά δεν έχουν ούτε 10,000 δουλειάς από τότε που τα άλλαξα. Θα μπει φορτιστή και βλέπουμε.
Ακομη και οταν ζεσταθει κανει τσιριμονιες στο πρωτο μιζαρισμα?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είχα τόσα νεύρα χτες με αυτά και με το ΤΣΜΕΔΕ μετά που δεν θυμάμαι να σου πω, σε μία περίπτωση νομίζω ναι και εκεί κάπου αναρωτήθηκα (αν η μπαταρία φόρτισε με τις διαδρομές) μήπως δεν έχει δύναμη η μίζα και θέλει κανένα καρβουνάκι, όχι από κάτω από όλη την μοτοσικλέτα από τα κλαδιά από τις ελιές.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Βαλβίδες, καθάρισμα φίλτρων αέρα, ρύθμιση αλυσίδας, αλλαγή Balance shaft seal, ενισχυμένη αντλία νερού και συνεχίζω...


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Είχα τόσα νεύρα χτες με αυτά και με το ΤΣΜΕΔΕ μετά που δεν θυμάμαι να σου πω, σε μία περίπτωση νομίζω ναι και εκεί κάπου αναρωτήθηκα (αν η μπαταρία φόρτισε με τις διαδρομές) μήπως δεν έχει δύναμη η μίζα και θέλει κανένα καρβουνάκι, όχι από κάτω από όλη την μοτοσικλέτα από τα κλαδιά από τις ελιές.
Καταρχήν να παψεις να ασχολεισαι με το ΤΣΜΕΔΕ οπως εχω κανει κι εγω και εχω βρει την υγεια μου.

Εαν στο κανει μονο το πρωι με κρυο μηχανακι παίζει να ειναι κλειστες βαλβιδες. Εαν εχεις προσβαση σε πριζα εκει που παρκαρεις βαλε ενα αεροθερμο να βαραει το πρωι με κρυο μοτερ για κανα εικοσαλεπτο το μπλοκ του κινητηρα μονο. Εαν πάρει με την πρωτη τοτε είναι βαλβίδες. Εαν ακομη ζοριζεται, η μπαταρια σου μπορει με τα χρονια να εχει ψοφισει, να κραταει ταση αλλα να μη εχει να δωσει αμπερ με το κρυο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καταρχήν να παψεις να ασχολεισαι με το ΤΣΜΕΔΕ οπως εχω κανει κι εγω και εχω βρει την υγεια μου.

Εαν στο κανει μονο το πρωι με κρυο μηχανακι παίζει να ειναι κλειστες βαλβιδες. Εαν εχεις προσβαση σε πριζα εκει που παρκαρεις βαλε ενα αεροθερμο να βαραει το πρωι με κρυο μοτερ για κανα εικοσαλεπτο το μπλοκ του κινητηρα μονο. Εαν πάρει με την πρωτη τοτε είναι βαλβίδες. Εαν ακομη ζοριζεται, η μπαταρια σου μπορει με τα χρονια να εχει ψοφισει, να κραταει ταση αλλα να μη εχει να δωσει αμπερ με το κρυο.
Όταν βγάζει αναδρομικά κάθε λίγο, δεν γίνεται αλλιώς. Και να το είχα κλείσει, θα με χρέωναν.

Επίσης πάω τώρα διστακτικά, πήρε και κράτησε ρελαντί μόλις πάτησα το κουμπί. Βραχνό και πιο χαμηλά από το κανονικό, όπως κάνουν τα καρμπιρατέρ κρύα εννοείται, αλλά ούτε τσοκ...
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Είχα τόσα νεύρα χτες με αυτά και με το ΤΣΜΕΔΕ μετά που δεν θυμάμαι να σου πω, σε μία περίπτωση νομίζω ναι και εκεί κάπου αναρωτήθηκα (αν η μπαταρία φόρτισε με τις διαδρομές) μήπως δεν έχει δύναμη η μίζα και θέλει κανένα καρβουνάκι, όχι από κάτω από όλη την μοτοσικλέτα από τα κλαδιά από τις ελιές.
καρβουνάκι με θυμίαμα και άντε στην ευχή του Θεού!! όπου στις 9 του μακαρίτη-μηχανή, άλλην έβαλες στο γκαράζ ;)
άσε ανοιχτό και το τεπόζιτο να αρπάξει πιο εύκολα!
 
Top Bottom