Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάνεις δεν είναι άσφαλτος...
Μακάρι να βγω ψεύτρα Γιώργαρε
Κανόνισε να περνούσε και με τα shinko...:mad:
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Εντάξει διαβάζω τόση ώρα και γελάω μόνος μου και με κοιτάνε καλά.

Το τελειωτικο ήταν αυτό ρε Κοκος... Χαχαχχχαχχαχαχαχχαχαχχαχ

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Farewell to a Lady...
...χρονια τωρα με πηγαινε μακρυα ...ευχομαι να συνεχισει να ταξιδεύει τοσο γλυκα κ τον επομενο αναβατη...
Καλούς δρομους κοπελα μου...!


Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Ένα γρήγορο πλυσιματάκι και σειρά είχε το καθάρισμα και λάδωμα της αλυσίδας.



Τόσο καιρό που την έχω νόμιζα ότι η αλυσίδα είναι μαύρου χρώματος! :wacky:



Τώρα που την καθάρισα και την λάδωσα φάνηκε το χρώμα της. :happy:

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένα γρήγορο πλυσιματάκι και σειρά είχε το καθάρισμα και λάδωμα της αλυσίδας.



Τόσο καιρό που την έχω νόμιζα ότι η αλυσίδα είναι μαύρου χρώματος! :wacky:



Τώρα που την καθάρισα και την λάδωσα φάνηκε το χρώμα της. :happy:

Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.
Όντως!
Μπορεί το χρυσαφί χρωμα να φάνηκε (αυτό δεν σημαίνει κάτι) αλλά κάνοντας καλό ζουμ στη φωτογραφία, φαίνεται πολύ βρωμιά ανάμεσα στους συνδέσμους! Εκεί υπάρχει το πρόβλημα!!!
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.
Το υποψιαζόμουν ότι θα έπρεπε να την καθαρίζω καλύτερα τώρα που μπαίνει στο χώμα αλλά δεν είχα δει τον τρόπο που μου προτείνεις.
Θα το κάνω σύντομα τότε.
Κάθε πότε πρέπει να την κάνω ...μπάνιο?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το υποψιαζόμουν ότι θα έπρεπε να την καθαρίζω καλύτερα τώρα που μπαίνει στο χώμα αλλά δεν είχα δει τον τρόπο που μου προτείνεις.
Θα το κάνω σύντομα τότε.
Κάθε πότε πρέπει να την κάνω ...μπάνιο?
Αν μετά από κάθε χωμάτινη τη πλένεις με το λάστιχο και λίγη σαπουνάδα... ποτέ! Απλά τώρα μάλλον εγκαταλείφθηκε λίγο.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Αν μετά από κάθε χωμάτινη τη πλένεις με το λάστιχο και λίγη σαπουνάδα... ποτέ! Απλά τώρα μάλλον εγκαταλείφθηκε λίγο.
Πάντα την έπλενα μετά τις χωματοπροπονήσεις απλά μετά το Ποικίλο που έφαγε πολύ χώμα αμέλυσα το σχολαστικό πλύσιμο και τώρα που μου ήρθε η βούρτσα και πήρα και το καθαριστικό σπρέι είπα να την καθαρίσω και όχι μόνο να την λαδώσω όπως έκανα μέχρι τώρα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντα την έπλενα μετά τις χωματοπροπονήσεις απλά μετά το Ποικίλο που έφαγε πολύ χώμα αμέλυσα το σχολαστικό πλύσιμο και τώρα που μου ήρθε η βούρτσα και πήρα και το καθαριστικό σπρέι είπα να την καθαρίσω και όχι μόνο να την λαδώσω όπως έκανα μέχρι τώρα.
Κοσμά πιθανότατα να φταίει και το σπρέι που χρησιμοποιείς (κολάνε όλα). Θα βάζεις η απλή βαλβολίνη ή από σπρέι σου συστήνω ανεπιφύλακατα το Motorex offroad. Και βάζε λίγο και συχνά (κάθε 500 ασφάλτινα και κάθε φορά μετά από πλύσιμο της μηχανής λόγω χωμάτινης βόλτας).

Σπρέι λίπανσης αλυσίδας MOTOREX Off-Road 500ml
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
και στο v-strom και στο 640, κάθε Κυριακή απόγευμα (πριν ξεκινήσει η εβδομάδα που την χρησικοποιώ καθημερινά) την κάνω μια βόλτα 5 λεπτά να ζεσταθεί η αλυσίδα και μετά πολύ σχολαστικά και με υπομονή, βαλβολίνη (75άρα νομίζω, την φθηνότερη) σταγόνα σταγόνα (ίσα να στάξει λέμε) σε κάθε κρίκο.... σκουπίζω λίγο τα χοντράδια (απο το λάδι.........) και έτοιμη!

καθαρισμό με κυροζίνη (νομίζω, το είχα πάρει από την shell, ολόκληρο μπετόνι) μια φορά τον μήνα, επίσης πολύ σχολαστικά, με πινελάκι, ειδικό βουρτσάκι και οδοντόβουρτσα...

τι την έχουμε τη χρυσή την αλυσίδα???
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
και στο v-strom και στο 640, κάθε Κυριακή απόγευμα (πριν ξεκινήσει η εβδομάδα που την χρησικοποιώ καθημερινά) την κάνω μια βόλτα 5 λεπτά να ζεσταθεί η αλυσίδα και μετά πολύ σχολαστικά και με υπομονή, βαλβολίνη (75άρα νομίζω, την φθηνότερη) σταγόνα σταγόνα (ίσα να στάξει λέμε) σε κάθε κρίκο.... σκουπίζω λίγο τα χοντράδια (απο το λάδι.........) και έτοιμη!

καθαρισμό με κυροζίνη (νομίζω, το είχα πάρει από την shell, ολόκληρο μπετόνι) μια φορά τον μήνα, επίσης πολύ σχολαστικά, με πινελάκι, ειδικό βουρτσάκι και οδοντόβουρτσα...

τι την έχουμε τη χρυσή την αλυσίδα???
Φαρμακευτικό no name παραφινέλαιο. Πάμφθηνο και αν το χρησιμοποιήσεις μια φορά ξεχνάς οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην αγορά για καθαρισμούς. Και εντελώς αθώο...
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Θα συμφωνησω για το παραφινελαιο, απλα το απλωνεις και βλεπεις να λιωνει ολη η βρωμα απο παντου!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτός είναι σωστός τρόπος πλυσίματος της αλυσίδας για την περίπτωση μου, αν αντικαταστήσω το spray του με παραφινέλαιο?
Εγώ έχω την αλυσίδα μου με κλιπ σύνδεσης (δεν την έχω πριτσινώσει) οπότε το έμπα - έβγα είναι πανεύκολο. Εσύ αν την έχεις πριτσινωμένη ο εύκολος τρόπος είναι αυτός:


Αν αφιερώσεις λίγο περισσότερο χρόνο μια χαρά θα γίνει. Φυσικά θα προσέξεις πολύ να μη πάει παραφίνη στη δισκόπλακα και στα φρένα. Όταν τελειώσεις θα πλύνεις με σαπουνόνερο τα λάστιχα και όλα τα τμήματα της μοτό που ήρθαν σε επαφή (καθαρίζει πολύ εύκολα η παραφίνη με σαπουνόνερο). Στο βίντεο χρησιμοποιεί κηροζίνη που μοιάζει αρκετά με τις ιδιότητες της παραφίνης αλλά η δεύτερη είναι πιο αθώα και τη βρίσκεις πολύ φθηνά στα φαρμακεία.

Το εργαλείο είναι αυτό αλλά πιστεύω πως αν ψαχτείς θα το βρεις και φθηνότερα.
 

KosmasKLE

KLEαρχος
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Kosmas
Μοτό
KLE 500
Εγώ έχω την αλυσίδα μου με κλιπ σύνδεσης (δεν την έχω πριτσινώσει) οπότε το έμπα - έβγα είναι πανεύκολο. Εσύ αν την έχεις πριτσινωμένη ο εύκολος τρόπος είναι αυτός:


Αν αφιερώσεις λίγο περισσότερο χρόνο μια χαρά θα γίνει. Φυσικά θα προσέξεις πολύ να μη πάει παραφίνη στη δισκόπλακα και στα φρένα. Όταν τελειώσεις θα πλύνεις με σαπουνόνερο τα λάστιχα και όλα τα τμήματα της μοτό που ήρθαν σε επαφή (καθαρίζει πολύ εύκολα η παραφίνη με σαπουνόνερο). Στο βίντεο χρησιμοποιεί κηροζίνη που μοιάζει αρκετά με τις ιδιότητες της παραφίνης αλλά η δεύτερη είναι πιο αθώα και τη βρίσκεις πολύ φθηνά στα φαρμακεία.

Το εργαλείο είναι αυτό αλλά πιστεύω πως αν ψαχτείς θα το βρεις και φθηνότερα.
Η αλυσίδα είναι από τον προηγούμενο και από ότι παρατήρησα σήμερα είναι περτσινομένη.
Οπότε θα καθαριστεί όπως το βίντεο.
Το εργαλείο το έχω και φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία δίπλα στα γάντια.
Αυτό περίμενα από τον Γενάρη που το είχα παραγγείλει από Κινα και μου ήρθε πριν από 2 εβδομάδες.
Οπότε πάω φαρμακείο για παραφινέλεο και μεσοβδόμαδα καθάρισμα σωστό.
Και μετά για βαρβολίνη.

Ευχαριστώ για τις συστάσεις. :friendship:
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά δε πιστεύω πως τα κυβικά παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτό. Οι δυνάμεις που ασκούνται στην ασφάλεια δεν είναι κάθετες προς αυτήν. Μάλλον περισσότερο ψυχολογικό είναι. Αρνούμαι να δεχθώ πως οι μεγάλες εταιρείες κατασκευής αλυσίδων σου δίνουν μια επικίνδυνη επιλογή. Όλα ζήτημα σωστής τοποθέτησης είναι.

Επίσης αν δε το κάνω μόνος μου την ίδια ανασφάλεια αισθάνομαι για μια πριτσινωμένη αλυσίδα, γιατί σε αυτή τη περίπτωση ο μάστορας παίζει σημαντικό ρόλο. Το πόσο θα πιέσεις τα πλακάκια (αυτό ισχύει έτσι και αλλιώς) και το πόσο και πως θα κεφαλώσεις είναι ανθρώπινη υπόθεση.

Αντίστοιχα αν βάλεις την ασφάλεια (τύπου κλιπ) ανάποδα, αν έχεις περίεργες πατενταρισμένες ή φθαρμένες γλίστρες ή τέλος πάντων οτιδήποτε μπορεί να "σκαλώσει"... δε σου φταίει η ασφάλεια.

Προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχει διαφορά στο βαθμό κινδύνου. Το ασφαλέστερο έτσι και αλλιώς είναι μόνο η αλυσίδα κλειστού τύπου.

Και επειδή το θέμα της συζήτησης αφορά τη προσωπική μας ασφάλεια και σωματική ακεραιότητα, τονίζω πως αυτός είναι ο δικός μου τρόπος σκέψης.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Oχι, οντως τα κυβικα δεν παιζουν καποιο ρολο, ή μαλλον δεν παιζουν τον μονο ρολο. Ειναι θεμα ταχυτητας και οχι δυναμης. Συνηθως τα μηχανακια ανω των 250κεκ εχουν γραναζωμα απλωμενο, για χρηση και σε εθνικη, με τη δυνατοτητα να πιασουν μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες. Εκει ειναι το θεμα του κλιπ, οι πιθανοτητες να ξεκουμπωσει στα 150χαω ειναι παρα πολυ υψηλες, και οσα παραδειγματα αλυσιδων με κλιπ που ανοιξαν εχω ειναι σε εθνικη με υψηλη ταχυτητα. Δεν ειναι δικο μου συμπερασμα, των κατασκευαστων αλυσιδων ειναι.

Επισης εαν εχω καταλαβει καλα το κλιπ βοηθαει μονο στις απλες αλυσιδες ανευ ο-ρινγκ, για βγαλσιμο και μπανιαρισμα σε ταψι με γρασο στο φουρνο, μια χαρα καθαριζεται πανω στο μηχανακι μια αλυσιδα με ο-ρινγκ. Δικη μου αποψη οτι μπανιαρισμα αλυσιδας ορινγκ με βουτηγμα σε υγρο μονο κακο μπορει να κανει - οποιοδηποτε υγρο καθαριζει τα γρασα και τη μπιχλα πανω απο την αλυσιδα καθαριζει και το γρασο εντος των ορινγκ...
 
Top Bottom