Κανόνισε να περνούσε και με τα shinko...Κάνεις δεν είναι άσφαλτος...
Μακάρι να βγω ψεύτρα Γιώργαρε
Κανόνισε να περνούσε και με τα shinko...Κάνεις δεν είναι άσφαλτος...
Μακάρι να βγω ψεύτρα Γιώργαρε
Εντάξει διαβάζω τόση ώρα και γελάω μόνος μου και με κοιτάνε καλά.HINT:
Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.Ένα γρήγορο πλυσιματάκι και σειρά είχε το καθάρισμα και λάδωμα της αλυσίδας.
Τόσο καιρό που την έχω νόμιζα ότι η αλυσίδα είναι μαύρου χρώματος!
Τώρα που την καθάρισα και την λάδωσα φάνηκε το χρώμα της.
Όντως!Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.
Το υποψιαζόμουν ότι θα έπρεπε να την καθαρίζω καλύτερα τώρα που μπαίνει στο χώμα αλλά δεν είχα δει τον τρόπο που μου προτείνεις.Κοσμά η αλυσίδα σου χρειάζεται σχολαστικό καθάρισμα, έχει μαζέψει πολύ πράμα. Θα την "ακούσουν" τα o-ring. Πρέπει να την "κατεβάσεις" και να την κάνεις μπάνιο σε παραφινέλαιο με χρήση μαλακής βούρτσας. Υπάρχει και σχετική βούρτσα για αυτή τη δουλειά χωρίς να τη βγάλεις αλλά εγώ θα την έβγαζα. Αλλιώς θα την αντικαταστήσεις σύντομα.
Αν μετά από κάθε χωμάτινη τη πλένεις με το λάστιχο και λίγη σαπουνάδα... ποτέ! Απλά τώρα μάλλον εγκαταλείφθηκε λίγο.Το υποψιαζόμουν ότι θα έπρεπε να την καθαρίζω καλύτερα τώρα που μπαίνει στο χώμα αλλά δεν είχα δει τον τρόπο που μου προτείνεις.
Θα το κάνω σύντομα τότε.
Κάθε πότε πρέπει να την κάνω ...μπάνιο?
Πάντα την έπλενα μετά τις χωματοπροπονήσεις απλά μετά το Ποικίλο που έφαγε πολύ χώμα αμέλυσα το σχολαστικό πλύσιμο και τώρα που μου ήρθε η βούρτσα και πήρα και το καθαριστικό σπρέι είπα να την καθαρίσω και όχι μόνο να την λαδώσω όπως έκανα μέχρι τώρα.Αν μετά από κάθε χωμάτινη τη πλένεις με το λάστιχο και λίγη σαπουνάδα... ποτέ! Απλά τώρα μάλλον εγκαταλείφθηκε λίγο.
Κοσμά πιθανότατα να φταίει και το σπρέι που χρησιμοποιείς (κολάνε όλα). Θα βάζεις η απλή βαλβολίνη ή από σπρέι σου συστήνω ανεπιφύλακατα το Motorex offroad. Και βάζε λίγο και συχνά (κάθε 500 ασφάλτινα και κάθε φορά μετά από πλύσιμο της μηχανής λόγω χωμάτινης βόλτας).Πάντα την έπλενα μετά τις χωματοπροπονήσεις απλά μετά το Ποικίλο που έφαγε πολύ χώμα αμέλυσα το σχολαστικό πλύσιμο και τώρα που μου ήρθε η βούρτσα και πήρα και το καθαριστικό σπρέι είπα να την καθαρίσω και όχι μόνο να την λαδώσω όπως έκανα μέχρι τώρα.
Φαρμακευτικό no name παραφινέλαιο. Πάμφθηνο και αν το χρησιμοποιήσεις μια φορά ξεχνάς οτιδήποτε άλλο υπάρχει στην αγορά για καθαρισμούς. Και εντελώς αθώο...και στο v-strom και στο 640, κάθε Κυριακή απόγευμα (πριν ξεκινήσει η εβδομάδα που την χρησικοποιώ καθημερινά) την κάνω μια βόλτα 5 λεπτά να ζεσταθεί η αλυσίδα και μετά πολύ σχολαστικά και με υπομονή, βαλβολίνη (75άρα νομίζω, την φθηνότερη) σταγόνα σταγόνα (ίσα να στάξει λέμε) σε κάθε κρίκο.... σκουπίζω λίγο τα χοντράδια (απο το λάδι.........) και έτοιμη!
καθαρισμό με κυροζίνη (νομίζω, το είχα πάρει από την shell, ολόκληρο μπετόνι) μια φορά τον μήνα, επίσης πολύ σχολαστικά, με πινελάκι, ειδικό βουρτσάκι και οδοντόβουρτσα...
τι την έχουμε τη χρυσή την αλυσίδα???
Εγώ έχω την αλυσίδα μου με κλιπ σύνδεσης (δεν την έχω πριτσινώσει) οπότε το έμπα - έβγα είναι πανεύκολο. Εσύ αν την έχεις πριτσινωμένη ο εύκολος τρόπος είναι αυτός:Αυτός είναι σωστός τρόπος πλυσίματος της αλυσίδας για την περίπτωση μου, αν αντικαταστήσω το spray του με παραφινέλαιο?
Η αλυσίδα είναι από τον προηγούμενο και από ότι παρατήρησα σήμερα είναι περτσινομένη.Εγώ έχω την αλυσίδα μου με κλιπ σύνδεσης (δεν την έχω πριτσινώσει) οπότε το έμπα - έβγα είναι πανεύκολο. Εσύ αν την έχεις πριτσινωμένη ο εύκολος τρόπος είναι αυτός:
Αν αφιερώσεις λίγο περισσότερο χρόνο μια χαρά θα γίνει. Φυσικά θα προσέξεις πολύ να μη πάει παραφίνη στη δισκόπλακα και στα φρένα. Όταν τελειώσεις θα πλύνεις με σαπουνόνερο τα λάστιχα και όλα τα τμήματα της μοτό που ήρθαν σε επαφή (καθαρίζει πολύ εύκολα η παραφίνη με σαπουνόνερο). Στο βίντεο χρησιμοποιεί κηροζίνη που μοιάζει αρκετά με τις ιδιότητες της παραφίνης αλλά η δεύτερη είναι πιο αθώα και τη βρίσκεις πολύ φθηνά στα φαρμακεία.
Το εργαλείο είναι αυτό αλλά πιστεύω πως αν ψαχτείς θα το βρεις και φθηνότερα.